Η VW παρουσίασε το Golf Sportsvan στην έκθεση της Φρανκφούρτης του 2013, το οποίο αποτελεί τον αντικαταστάτη του Golf Plus, με την παραγωγή του να ξεκινάει στο εργοστάσιο του Wolfsburg από τον Φεβρουάριο του 2014, και στο εργοστάσιο της στο Foshan της Κίνας δύο χρόνια αργότερα.

Η γερμανική εταιρία στην επερχόμενη έκθεσης της Φρανκφούρτης θα φέρει την ανανεωμένη έκδοση του compact πολυμορφικό της, το οποίο βασίζεται στο Golf VII. Έτσι, όπως και το απλό Golf, από θέμα εμφάνισης, η VW παραμένει πιστή στο συντηρητικό και σοβαρό προφίλ της, με το Golf Sportsvan facelift να διαθέτει νέους προφυλακτήρες, νέα μάσκα και νέα πίσω φώτα full-LED, νέα σχέδια ζαντών, και ένα νέο χρώμα, το Cranberry Red που βλέπεις στις φωτογραφίες.

Το πίσω μέρος, επίσης, εφοδιάζεται με φώτα full-LED, κάτι που σημαίνει ότι καμία από τις λειτουργίες των πίσω φώτων του Golf δεν θα χρησιμοποιεί συμβατικούς λαμπτήρες. Επίσης, η κορυφαία έκδοση πίσω φώτων full-LED έχει “ρέοντα” φλας, και αναγνωρίζεται από μία ημιδιαφανή λευκή λωρίδα LED, που γίνεται πορτοκαλί όταν αναβοσβήνει.

Στο εσωτερικό, η ανανέωση στη καμπίνα του εντοπίζεται στην κεντρική κονσόλα και στον πίνακα οργάνων, που δημιουργούν μια ιδιαίτερη αίσθηση πολυτέλειας. Ακόμα, το ενδιαφέρον δεν περιορίζεται μόνο στις νέες επενδύσεις θυρών, αλλά στο κάλυμμα του επιλογέα ταχυτήτων, στην κεντρική κονσόλα και στα νέα καλύμματα των καθισμάτων.

Στο κέντρο της κονσόλας, η Volkswagen έχει αντικαταστήσει όλα τα προηγούμενα συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, με μία νέα γενιά συστημάτων, όπου διαθέτουν νέα σχεδίαση και μεγαλύτερες οθόνες αφής. Μόνο τα ονόματά τους παραμένουν ίδια, με το σύστημα Composition Colour 5 ιντσών (με ανάλυση 400 x 240 pixels) να αντικαθίσταται από το νέο Composition Colour 6,5 ιντσών με ανάλυση 800 x 480 pixels. Στο επόμενο επίπεδο, τα Composition Media και Discover Media (συμπεριλαμβανομένου συστήματος πλοήγησης) προηγουμένως είχαν οθόνες 6,5 ιντσών, και πλέον έχουν αντικατασταθεί από συστήματα με τα ίδια ονόματα αλλά με οθόνες 8 ιντσών με ανάλυση 800 x 480 pixels. Το κορυφαίο σύστημα Discover Pro (με σύστημα πλοήγησης), αποκτά οθόνη 9,2 ιντσών, αντί 8, και ανάλυση 1280 x 640 pixels (προηγουμένως 800 x 480 pixels).

Η VW προσθέτει συστήματα ασφαλείας, όπως το adaptive cruise control, front assist, city emergency brake, λειτουργία αναγνώρισης πεζών, αναγνώριση κόπωσης, ενώ υπάρχουν αισθητήρες βροχής/φωτός, αντιθαμβωτικός εσωτερικός καθρέφτης, δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι κλπ.

Τέλος, μηχανικά το ανανεωμένο μοντέλο θα κινείται από τρεις TSI βενζινοκινητήρες, και δύο TDI πετρελαιοκινήτηρες, που θα διαθέτουν σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων. Η εταιρία δεν κατονομάζει ποιοι θα είναι αυτοί οι κινητήρες, αλλά λογικά μιλάμε για τον 1.000άρη TSI με απόδοση 110 άλογα και ροπή στα 200 Nm, για να ακολουθήσει ο νέος 1.500άρης TSI Evo με απόδοση 130 και 150 άλογα. Από πλευράς diesel θα υπάρχει ο 1.600άρης TDI απόδοσης 115 ίππων και μέγιστη ροπή 250 Nm, και λογικά ο 2,0-λιτρος TDI απόδοσης 150 ίππων.

  • Κυριάκος

    Το επόμενο μου αυτοκίνητο!
    Μακάρι να το τιμολογήσουν όπως το κανονικό Golf (πολύ λογικές τιμές, ειδικά για τον κινητήρα 1,5 με τα 130 άλογα) και όχι όπως το προηγούμενο.
    Ειδικά μετά τις αλλαγές στη φορολογία, οι τιμές ήταν τελείως παράλογες.

  • Mika

    Αυτο δεν θα εχει ψηφιακο καντραν???