Ακόμη ένα επεξηγηματικό video από τον Jason Fenske του Engineering Explained. Αυτή τη φορά ο Fenske μας εξηγεί αν δημιουργούνται προβλήματα στα μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων, αν ο οδηγός “πηδά” ταχύτητες, τόσο στο ανέβασμα των σχέσεων, όσο και στο κατέβασμα.

  • Anestis Genk

    Δεν είδα το βίντεο και πηδάω σχέσεις, από 1η κόφτη σε 5η χαλαρή :D

  • Pandal

    Σε όλους τους τομείς. ..αν δεν μπορείς να το πηδηξεις δεν το ευχαριστίεσαι 😉

  • Spider

    Στα ανεβάσματα δεν υπάρχει πρόβλημα (μέχρι 2 σχέσεις), άλλωστε ο υπολογιστής του golf πολλές φορές από 3η σου δείχνει να βάλεις 5η. Στο κατέβασμα είναι επικίνδυνο. Τα dsg, όλη την δουλειά την κάνουν μόνα τους, νομίζω.

  • tomilaw

    ο γαμπρος μου σε καινουργιο passat tsi εβαζε απο 1η – 3η και μου ελεγε κοιτα δεν υπαρχει προβλημα τραβαει το εργαλειο μετα απο καιρο χαλασε συγχρονιζε στο κιβωτιο…

  • panos

    Εγώ θέλω να ρωτήσω κάτι άλλο που αφορά τις ταχύτητες.
    Σε κατηφόρα από άποψη οικονομίας καυσίμου είναι προτιμότερο να χρησιμοποιείς όσο το δυνατόν υψηλότερη σχέση ή να βάζεις νεκρά ;

    • jim_1

      Εννοείται έχουμε ταχύτητα για ασφάλεια πάντα και όλα τα αυτοκίνητα είναι εφοδιασμένα με ηλεκτρονικό εγκέφαλο ο οποίος χρησιμοποιεί την τεχνολογία «fuel cut off», διακόπτοντας την παροχή καυσίμου όταν η κινητική ενέργεια του οχήματος επαρκεί για την λειτουργία του κινητήρα. Έτσι, η κατανάλωση καυσίμου στην κατηφόρα, όταν στο κιβώτιο υπάρχει ταχύτητα, είναι μηδενική.

    • loeb

      Ναι αλλα αυτο δεν σημαινει οτι πας πιο οικονομικα παντα. Με την νεκρα δεν κοβει το αυτοκινητο με αποτελεσμα να χρειαζεσαι λιγοτερο γκαζι για να διατηρησεις ταχυτητα στο επομενο κομματι που θα ειναι ειτε με ελαχιστη κλιση ειτε ανηφορικα. Το προβλημα οταν εχεις νεκρα ειναι οτι καταπονεις τα ακρα περισσοτερο.

    • Spider

      Έτσι ακριβώς.

    • Παναγιώτης Κλεάνθης

      Σε καμια περιπτωση δεν χρησιμοποιούμε την νεκρα ταχυτητα γιατι οταν φρενάρουμε το αμαξι αποκτάει μεγαλυτερη ταχυτητα και αυξάνεται η καταναλωση,περα απο αυτο το αυτοκινητο δεν ειναι ελεγχόμενο ,βασικα η νεκρα ειναι να σταματήσεις στο φαναρι οταν εχει κόκκινο.

  • Demetrios Hadjinicolaou

    Ξεκινάω συνήθως πάντα μὲ 2α. Κατὰ λάθος, ἔχω ξεκινήσει ἀπὸ στάσι καὶ μὲ 4η! Στὸ ἀνέβασμα ἐν κινήσει δὲν τὶς παίρνει μὲ τίποτε ἂν δὲν εἶναι στὴν σειρά – εἶναι ἀδύνατο τὸ «πήδημα», π.χ. ἀπὸ 2α νὰ βάλω 4η. Ἀπεναντίας, στὸ κατέβασμα γίνεται. Συνηθέστερο εἶναι τὸ κατέβασμα ἀπὸ 5 σὲ 3η, λόγῳ ἀναγκαστικῆς ἐπιβραδύνσεως ἢ γιὰ γρήγορη, ἀσφαλῆ προσπέρασι. Λίγες, μετρημένες φορὲς καὶ τὸ 5η πρὸς 2α, πάλι γιὰ προσπέρασι ἢ ἁπλῶς γιὰ τὴν δοκιμαστικὴ καγκουριὰ τοῦ πράγματος!

    • Spider

      Σε τι αυτοκίνητο γίνονται αυτά;

    • Demetrios Hadjinicolaou

      Στὸ πρῴην αὐτόματο (ἕως τὸ 2012) καὶ πλέον χειροκίνητο Hyundai Accent τοῦ 2004._

    • φορτηγατζης και συ ??? :-D

    • Demetrios Hadjinicolaou

      Ὄχι, ἁπλὸς ΙΧῆς!

    • Mika

      LOL

  • Dimitris

    Όταν σκάω στο φλικ με 4η με το ΜΧ5 φρέναρω και κατεβάζω σε Δευτέρα , το αμάξι ζωγραφίζει και είναι φτιαγμένο για αυτό.