Και με κάθε επισημότητα πλέον, αυτό είναι το T-Roc, με το οποίο η Volkswagen εισέρχεται επιτέλους στην κατηγορία των compact crossover. Όλα ξεκίνησαν στην έκθεση της Γενεύης του 2014, όπου η γερμανική εταιρία παρουσίασε το τρίπορτο T-ROC Concept, ένα τρίπορτο πρωτότυπο crossover coupe αυτοκίνητο το οποίο μας έδειχνε μια ματιά στο μέλλον των SUV της Volkswagen.


Τριάμισι χρόνια αργότερα, βλέπουμε την έκδοση παραγωγής του μοντέλου, το οποίο θα διατίθεται μόνο σε πεντάθυρη έκδοση, και τοποθετείται κάτω από το Tiguan. Το T-Roc διαθέτει έναν άκρως τολμηρό και κομψό σχεδιασμό, για τα συντηρητικά δεδομένα της μάρκας, και δεν θα ήταν υπερβολή να πω ότι δεν θυμίζει σε τίποτα κάποιο άλλο μοντέλο της εταιρίας.

Στο εμπρός μέρος κυριαρχεί η πλατιά, εξαγωνική μάσκα, με τα φωτιστικά σώματα να αποτελούν την προέκταση αυτής και να βρίσκονται στα άκρα της. Τα LED φώτα ημέρας τοποθετούνται πιο χαμηλά, και προσθέτουν στυλ στην πρόσοψη, με τα φώτα ομίχλης να ολοκληρώνουν τα φώτα “τριών επιπέδων”.

Ο προφυλακτήρας διαθέτει ασημένια προστατευτικά, για να τονιστεί ο χαρακτήρας “ελευθέρου χρόνου”, που θέλει να δώσει η VW στο μοντέλο. Στο προφίλ διακρίνονται οι ανάγλυφες επιφάνειες, και τα τονισμένα φτερά, με τις χρωμιωμένες λωρίδες να προσθέτουν κάποια λάμψη στην εμφάνιση του οχήματος. Για επιπλέον στυλ, θα μπορείς να παραγγείλεις την οροφή σε τέσσερα χρώματα (Deep Black, Pure White Uni, Black Oak, Brown Metallic), ώστε να δημιουργηθεί εμφάνιση δύο τόνων με το υπόλοιπο σώμα. Περνώντας στο πίσω μέρος, θα δεις μια παχιά τρίτη κολόνα, που προσδίδει βάρος, με το πολύ “τσαλακωμένο” πίσω μέρος να διαθέτει μια ενδιαφέρουσα εμφάνιση.

Από πλευράς διαστάσεων, το T-Roc έχει μήκος 4,234 χλστ., καθιστώντας το κατά 252 χλστ. κοντύτερο από το Tiguan. Βασίζεται στην MQB πλατφόρμα, με το μεταξόνιο του να αγγίζει τα 2.603 χλστ. Το πλάτος του φτάνει τα 1.819 χλστ., ενώ το ύψος τα 1.573 χλστ. Η εταιρία αναφέρει ότι το αυτοκίνητο διαθέτει χαμηλό κέντρο βάρους, σε σχέση με άλλα SUVs, κάτι που βελτιώνει τα δυναμικά χαρακτηριστά του.

Ο σχεδιασμός της κεντρικής κονσόλας είναι πιο συμβατικός, ακολουθώντας γνώριμα μονοπάτια, καθώς μοιάζει αρκετά του Tiguan. Προσφέρεται, όμως, με αρκετές επιλογές εξατομίκευσης, δίνοντας την απαραίτητη νότα φρεσκάδας και νεότητας. Είναι αρκετά hi-end, καθώς διαθέτει ένα πλήθος χαρακτηριστικών υψηλής τεχνολογίας, όπως ψηφιακό πίνακας οργάνων 11,7 ιντσών με την διάσταση της οθόνης για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας να κυμαίνεται από 6,5 έως 8 ίντσες. Ακόμα υπάρχει ένα τριάκτινο τιμόνι, με την καμπίνα του να μπορεί να φιλοξενήσει πέντε επιβάτες. Τέλος, ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 445 λίτρα και μπορεί να φτάσει μέχρι τα 1.290 λίτρα.

Μηχανικά, το T-Roc θα είναι διαθέσιμο με όλα τα γνωστά σύνολα της μάρκας. Στην βάση θα υπάρχει ο 1.000άρης TSI με 115 άλογα και 200 Nm ροπής, που θα συνδυάζεται αποκλειστικά με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Ακολουθεί ο νέος 1.500άρης TSI Evo με 150 άλογα και 250 Nm, που θα συνδυάζεται είτε με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, είτε με ένα 7-τάχυτο DSG. H κίνηση θα μεταφέρεται στον εμπρός άξονα, ενώ τετρακίνητο θα προσφέρεται μόνο το αυτόματο. Τέλος, στην κορυφή θα υπάρχει ο 2,0-λιτρος TSI, απόδοσης 190 ίππων και 320 Nm ροπής, που θα συνδυάζεται αποκλειστικά με 7-τάχυτο DSG κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και το σύστημα τετρακίνησης 4Motion.

Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων, στην βάση υπάρχει ο 1.600άρης TDI με τα 115 άλογα και τα 250 Nm ροπής, που θα συνδυάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, και κίνηση στον εμπρός άξονα. Ακολουθεί ο 2,0-λιτρος TDI κινητήρας, απόδοσης 150 ίππων και 340 Nm ροπής, ο οποίος μπορεί να συνδυαστεί τόσο με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο όσο και με 7-τάχυτο DSG, με την κίνηση να μεταφέρεται είτε στους εμπρός είτε σε όλους τους τροχούς και με τα δύο κιβώτια. Τέλος, στην κορυφή υπάρχει ο ίδιος κινητήρας με απόδοση 190 άλογα και 400 Nm, που θα συνδυάζεται αποκλειστικά με 7-τάχυτο DSG κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, και το σύστημα τετρακίνησης 4Motion.

Το VW T-Roc θα είναι διαθέσιμο από τον ερχόμενο Νοέμβριο, με την τιμή του στην Γερμανία να ξεκινά από τα €20.000. Στην Ελλάδα αναμένεται προς τα τέλη του 2017.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Καλώς το, πολύ όμορφο είναι λοιπόν και νεανικό μέσα κι έξω!!!

  • Jettakias
  • zezadelik

    Μήπως αυτό έπρεπε να είναι το Q2 και το αντίστοφο?

  • Νικος Ι.

    Αυτο και το Arteon τα ομορφα της τωρινης γκαμας της VW!..Πανεμορφο με νεανικη και ελκυστικη εμφανιση!

  • manowar

    Πολυ ωραιο για εσγιουβαρλακι

  • Contor

    Μπράβο VW. Πολύ ευχάριστη “έκπληξη”.
    #χαίρεσαινατοβλέπεις

  • charris

    ας είμαστε ρεαλιστές….ειναι αδιάφορο όπως κάθε όχημα της κατηγορίας του….

  • ad276

    Τι να πεις? Ενα ακομα χαζοSUV…..

  • ad276

    Τι να πεις? Ενα ακομα χαζοSUV…..

  • Nikos Schinas

    μου άρεσε πολύ , είναι ένα Golf σε SUV και θα πάω να το δω και από κοντά

  • Mika

    Θα πουλησει σαν ζεστο μυρωδατο ποπκορν!!!