Η Honda έδωσε μεγάλη λεπτομέρεια στην αεροδυναμική του νέου NSX. Το αυτοκίνητο, σύμφωνα με τον Thomas Ramsay, σχεδιάστηκε για να ελαχιστοποιεί την αντίσταση του αέρα, ενώ παράλληλα παρέχει ανώτερα επίπεδα κάθετης αεροδυναμικής δύναμης. Στο παρακάτω video θα δεις το Jason Fenske, από το Engineering Explained, να μας εξηγεί μέσω της χρήσης καπνού και ειδικής μπογιάς την αεροδυναμική του ιαπωνικού supercar.

Oι μηχανικοί της Honda χρησιμοποίησαν CFD (computational fluid dynamic) προσομοιώσεις σε υπολογιστές, για να δοκιμάσουν την αεροδυναμική. Η Honda κατασκεύασε αρκετές μινιατούρες του αυτοκινήτου σε κλίμακα 40%, ώστε να δούνε το κατά πόσο οι προσομοιώσεις στον υπολογιστή, περνούν και στον πραγματικό κόσμο. Έτσι τοποθέτησαν τις μινιατούρες αυτές στην αεροδυναμική σήραγγα της στο Οχάιο.

Οι δοκιμές αυτές επέτρεψαν στην ομάδα ανάπτυξης του NSX να βελτιστοποιήσουν τις εισαγωγές και τις εξαγωγές αέρα, όπως και το σώμα της επιφάνειας του αυτοκινήτου, μειώνοντας τον αεροδυναμικό συντελεστή, αυξάνοντας παράλληλα και την κάθετη αεροδυναμική πίεση. Παράλληλα, η Honda χρησιμοποίησε τις δοκιμές για να μεγιστοποιήσει την ψύξη και την αποτελεσματικότητα της απομάκρυνσης της θερμότητας που παράγει ο κινητήρας.

Μετά από εκτεταμένη έρευνα και ανάπτυξη, οι μηχανικοί προσδιόρισαν πως το NSX χρειάζεται περίπου τρεις φορές περισσότερη κάθετη δύναμη στο πίσω μέρος σε σχέση με το μπροστά. Για να επιτευχθεί αυτό, οι μηχανικοί τοποθέτησαν αεροτομή και διαχύτη, ενώ στο μπροστά μέρος σχεδιάστηκαν κανάλια που διοχετεύουν τον αέρα στις εισαγωγές αέρα.

Αναλυτικές λεπτομέρειες για το νέο NSX, το ακριβότερο “made in USA” αυτοκίνητο, μπορείς να διαβάσεις εδώ, ενώ αξίζει να διαβάσεις και 11 πράγματα που δεν ξέρεις για το Honda NSX.

  • Anestis Genk

    Καλό είναι, αλλά δεν είναι made in japan (με τίγκα την μόντα).