Μετά από μια μακρά και κουραστική περίοδο διαρροών και “περίπου” παρουσίασης στο φετινό αγώνα της F1 στους δρόμους του Μονακό, ήρθε επιτέλους η ώρα να γίνουν τα επίσημα αποκαλυπτήρια του νέου Megane RS. Η τρίτη γενιά της γρήγορης έκδοσης του μοντέλου κάνει το ντεμπούτο της στην έκθεση της Φρανκφούρτης, και είναι πιο δυνατό από ποτέ.

Ξεκινώντας από αυτό, το νέο γαλλικό hot hatch κινείται με τον ολοκαίνουργιο 1.800αρη turbo τετρακύλινδρο κινητήρα, που φορά το Alpine A110, ο οποίος στην περίπτωσή του Megane RS αποδίδει 280 άλογα στις 6.000 σ.α.λ. (αντί των 252 ίππων του Alpine), με την ροπή να φτάνει τα 390 Nm. Η κίνηση στέλνεται στον εμπρός άξονα, με την Renault να προσφέρει δύο επιλογές για κιβώτιο, καθώς είναι διαθέσιμο είτε με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο, είτε με το EDC αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, επίσης έξι σχέσεων, με paddles στο τιμόνι.

Το τελευταίο διαθέτει Launch Control και τεχνολογία Multi-Change Down, που σου επιτρέπει να κάνεις γρήγορα πολλαπλά “κατεβάσματα” σχέσεων κατά το φρενάρισμα. Ακόμα, η Renault Sport ανακοίνωσε ότι η έκδοση Trophy του νέου Megane RS θα παρουσιαστεί στο τέλος του 2018, και θα αποδίδει 300 άλογα.

Με το νέο μοντέλο προστίθεται στην παλέτα των χρωμάτων ένα καινούριο χρώμα, το Tonic Orange, ενώ εμφανισιακά διαθέτει την κατάλληλα επιθετική περιβολή. Έτσι, υπάρχουν νέοι προφυλακτήρες, φαρδύτερα φτερά, μεγάλες εισαγωγές αέρα, LED προβολείς ομίχλης, διαφορετικά γραφικά στους προβολείς, διαχύτης και τραπεζοειδής κεντρική απόληξη εξάτμισης, με τις ζάντες να είναι 18 ή 19 ιντσών.

Το νέο Megane RS εφοδιάζεται με το σύστημα τετραδιεύθυνσης 4CONTROL, μια παγκόσμια πρωτιά της γαλλικής εταιρία στη hot hatch κατηγορία. Το σύστημα προσφέρει στο αυτοκίνητο βελτιωμένη ευελιξία, καλύτερα κρατήματα και μεγαλύτερη ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης, με τους πίσω τροχούς να ενεργοποιούνται μέσω ενός ηλεκτρομαγνητικού ενεργοποιητή τοποθετημένο στον πίσω άξονα.

Οι μηχανικοί της Renault Sport έχουν ρυθμίσει έτσι το σύστημα ώστε να επιτύχουν εξαιρετική ευελιξία και σταθερότητα στις στροφές με υψηλότερες ταχύτητες. Επιπλέον, το Megane RS θα διατίθεται με δύο επιλογές σασί, το Sport, το οποίο συνδυάζει υψηλή απόδοση και οδηγική άνεση στην καθημερινή χρήση, με το Cup chassis να έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει την απόλυτη εμπειρία επιδόσεων.

Το Megane RS εφοδιάζεται και με σύστημα τηλεμετρίας, το R.S. Monitor, το οποίο είναι είναι φιλικότερο από ποτέ και έχει αναβαθμιστεί για να ενσωματώσει τη λειτουργία Expert, που σου επιτρέπει να συνδέσεις μια κάμερα, να “γράψεις” μια διαδρομή, να την αναπαράγεις και να αναλύσεις τα δεδομένα, καθώς και να τα “μοιραστείς” στα κοινωνικά δίκτυα.

Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2018.

  • Vwscirocco
  • Μάνος Μαμαλάκης

    Τέλειοοο!!!! Έτσι μας RSει!

  • ak156

    Όπως ξαναείπα για μένα είναι ολοκληρωμένο αυτοκίνητο(αν και όνειρο θα ήταν να έβγαινε και σε 4χ4 μαζί 4διεύθυνση θα έκανες αίτηση για μηχανοδηγός τρένου), η τιμή του θα είναι στα ύψη μάλλον αλλά τουλάχιστον δεν θα πληρώνει αυτός που θα το αγοράσει φόρο πολυτελείας όπως θα κάνει αυτός που θα πάρει ένα 2λιτρο gti. Τέλος, ίσως και άλλες εταιρίες πρέπει σιγά σιγά να ετοιμάζουν αλλαγές γιατί ο ανταγωνισμός έχει ξεφύγει τελείως (alfa romeo giulietta, ούτε τα άλογα έχει πλέον 240, ούτε για τα χρήματά της 36χλ αρχική αξίζει).
    Cup chassis εννοουν αλλαγές στο σασί όντως? τι αλλαγές θα μπορούσε να έχει?

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Ναι σε όλα, εκτός από:
      Η 4κίνηση/4δνση προσθέτει και βάρος, ενώ αν δεν είναι και σωστά ρυθμισμένη μπορεί να περιορίζει τον σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
      Δεν νομίζω ότι χρειαζόμαστε ένα γαλλικό audi S3.

    • ak156

      το βάρος υπάρχει ήδη λόγω 4διεύθυνσης , θα αυξηθεί το πολύ 20 kg. Όσο για τη ρύθμιση έχω εμπιστοσύνη στα γαλλάκια.

    • αμα θες πισταδικο ομως..εχεις καλυτερες επιλογες!!!
      εξω στον αληθινο κοσμο…που βρεχει..χιονιζει…που εχει σκονη..που η ασφλατος δεν ειναι παντα σαν γυαλοχαρτο……..τα θες αυτα τα 2 !!!!
      εκτος και αν ζεις καπου που δεν βρεχει ποτε….η το βγαζεις μονο σε ηλιολουστες μερες !!! :-D

  • thymios tsilimparis

    Συγκλονιστικό!

  • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

    Λογικά θα είναι συναρπαστικό στην οδήγηση και με ολοκληρωμένο σπορ χαρακτήρα.
    Δηλαδή θα οδηγάς και στις στροφές, δεν θα κρατιέσαι απλά από το τιμόνι πατώντας γκάζι…
    Πάντως έχει μια φλύαρη και υπερβολική εξωτερική σχεδίαση, ξένη της γαλλικής κομψότητας. Θυμίζει άλλη σχολή, δυστυχώς.

  • AKHS

    Wραίο το R.S πάντws λέγανε για 300 + άλογα θα μπορεί να κοντράρει το golf to gti,to civic typer και τα άλλα ίδwμεν για ελλάδα όμws είναι ότι πρέπει γιατί είναι 1.800 και δεν θα πληρwνειs τα μαλλιοκεφαλά σου.

  • manowar

    Ειμαι περιεργος και απαιτιτικος στην εξωτερικη εμφάνιση.. Αυτο το αυτοκινητο μου αρεσει πολυ ο κωλος του εινι οολυ ομορφος για τα δυσκολα μου γουστα ολο το αλλο τρώγεται βεβαια τις 4 πορτες σε αυτες τις κατηγοριες δεν πρόκειται να τις χωνέψω. Απο πλατφόρμα και κρεμαγερα θα ναι τρομερο.. Οποτε αγοραζεται

  • ωραιος ο γαλλος..

  • Tsou Kostas

    το απόλυτο αυτοκίνητο για την χώρα μας. Ελπίζω να το κρατήσουν κοντά στις 35.000, μπας και δούμε κανένα στον δρόμο.

    • λες λογο κυβισμου οτι πηρε τα πρωτεια απο το SEAT LEON CUPRA S/W ?? :-D

    • Tsou Kostas

      ναι, φυσικα. Ακόμα και 5.000 ακριβότερο να είναι θα τα γλυτώσεις σε τέλη και φόρους, χώρια τα τεκμηρια που μπορει να μην το καλύπτεις. Επίσης πιστευω πως θα είναι και καλύτερο.

    • Mika

      Θα μπορουσαν αραγε και το RS να το βγαλουν σε station??
      Λεω εγω τωρα!!!
      :p

    • τι να πω……… δεν ξερω !!! :-D

  • MikeLamar

    280 άλογα, τετραδιεύθυνση, τιμή από 35000€ και πάνω και ημιάκαμτπος άξονας πίσω. Μαντέψτε τι είναι αυτό που δεν ταιριάζει…

    • Κυριακος

      Για πες μας

  • Renesis1

    Ένα πολύ καλό και όμορφο πακέτο, ιπποδύναμης, στησίματος, σχεδιασμού. Του αξίζει (και πιστεύω οτι θα καταφέρει) και η ανάλογη εμπορική επιτυχία..

  • SAMURAI-66

    Θανατος ο γαλλικος σιφουνας θα καψει καρδιες!!

  • sergio360

    Πολυ καλο,αν και με χαλαει μεσα….Στα μεγαλα συν ειναι ο κινητηρας για την Ελλαδα και οτι βγαινει με χειροκινητο.Περιμενω να δω και το Trophy.

  • Φερ’το φτηνό Μακρόν

  • Mika

    Δεν ξερω αν εχει πεσει ψηφιακη επεξεργασια,αλλα ακουγεται υπεροχα ο κινητηρας του!!!
    Φοβερο…..Στο νεο πορτοκαλι σκιζει,περιμενω να το δω και στο κλασσικο μπλε RS…
    We have a winner here!