Η συνεχιζόμενη στροφή του καταναλωτικού κοινού στα SUVs και crossovers μοντέλα, σε συνδυασμό με τους ολοένα αυστηρότερους κανόνες εκπομπών, θα μπορούσαν να αναγκάσουν την Volkswagen να καταργήσει το up! από την αγορά της Γηραιάς Ηπείρου.


Σύμφωνα με τον Herbert Diess, επικεφαλής της Volkswagen, η τελική απόφαση δεν έχει παρθεί, αλλά όπως είπε:

Εξακολουθούμε να βλέπουμε μέλλον στη κατηγορία του up! αλλά πρέπει να σταθμίσουμε το ποσοστό των κερδών και τα αποτελέσματα που έχουμε με αυτό σε ότι έχει να κάνει τις εκπομπές CO2. Στα μικρά αυτοκίνητα είναι πολύ δύσκολο να μειώσουμε τις εκπομπές CO2 κάτω από τα 93-95 γρ/χλμ, χωρίς να προσθέσουμε τεχνολογία που κοστίζει πολύ. Το ηλεκτρικό up! έχει πιο πολύ νόημα.

Το up! εκτός από την Ευρωπαϊκή αγορά, πωλείται και σε άλλες αγορές, όπως αυτή της Βραζιλίας, στην οποία μάλιστα πετυχαίνει σημαντικές πωλήσεις. Την ίδια εμπορική πορεία σημειώνει και το Skoda Citigo, το οποίο σύμφωνα με τον CEO της τσεχικής εταιρίας, Bernhard Maier, διαδραματίζει πολύ ισχυρό ρόλο στις αναδυόμενες αγορές.

Σε αυτές τις χώρες, το συγκεκριμένο τμήμα αναπτύσσεται ταχύτερα όλων. Γι’αυτό βλέπω πολλές ευκαιρίες σε αυτό [Citigo]. Με το μοντέλο να μπορεί εύκολα να αποκτήσει αμιγώς ηλεκτρικό κινητήρα, δεν βλέπω να έρχεται το τέλος της παραγωγής του σύντομα.

  • Smartass

    Fabricado!!
    VW LUPO + Seat Arosa = Άπατα
    VW Fox = Άκλαυτο
    VW Up = Downtempo
    Οπότε ακολουθούν τα SEAT Mii + SKODA Citigo να χαθούν στην λήθη του χρόνου.

  • SAMURAI-66

    Στην ελληνικη αγορα ειναι σχεδον ανυπαρκτο και βλεπει με τα κυαλια toyota aygo-fiat 500 που ειναι και ομορφα και πετυχημενα!!

  • paparoach

    Σε test drive που το είχακάνει μου φάνηκε ψιλοαπαράδεκτο σε οδηγησιμότητα. Αν και στη χώρα μας έχει κάποια εμπορική επιτυχία