Το ιερό δισκοπότηρο της αυτοκίνησης θεωρείται από πολλούς η Ferrari F40, το τελευταίο αυτοκίνητο της Scuderia που είδε ο Enzo Ferrari πριν αυτός μας αφήσει, τον Αύγουστο του 1988

Γυμνή, άγρια και πρακτικά αγωνιστική με ότι αυτό συνεπάγεται, ήταν το αυτοκίνητο με το οποίο η Ιταλική εταιρία γιόρτασε 40 χρόνια παραγωγής “πολιτικών” αυτοκινήτων. Επίσης, σε μία στιγμή που η ιστορία γράφεται μόνη της, ήταν το τελευταίο αυτοκίνητο που είδε να παρουσιάζεται ο Enzo Ferrari πριν αυτός μας αφήσει, τον Αύγουστο του 1988. Ο κόσμος προσπαθούσε να συνέλθει από την “Μαύρη Δευτέρα” και η F40 ήταν το χαστούκι στο πρόσωπο που χρειαζόταν.

Γυμνή, άγρια και πρακτικά αγωνιστική με ότι αυτό συνεπάγεται, ήταν το αυτοκίνητο με το οποίο η Ιταλική εταιρία γιόρτασε 40 χρόνια παραγωγής “πολιτικών” αυτοκινήτων. Χωρίς υδραυλικό τιμόνι, υποβοήθηση στο σύστημα πέδησης, χωρίς ηλεκτρονικά, 1.311 F40 βγήκαν από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της Ferrari στο Μαρανέλο και κίνηση παίρνει από τον biturbo V8 κινητήρα των 2,9 λίτρων ο οποίος αποδίδει 478 άλογα με τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 3,8 δευτερόλεπτα. Ο κινητήρας μάλιστα για την εποχή του έκανε εκτεταμένη χρήση μαγνησίου, μιας και το κάρτερ λαδιού, οι κυλινδροκεφαλές, οι πολλαπλές εισαγωγής και το περίβλημα του κιβωτίου ταχυτήτων ήταν κατασκευασμένο από το υλικό αυτό. Φέτος το μοντέλο γιορτάζει τα 30στα του γενέθλια.

  • LJ

    Εβαλα αυτο το βίντεο χτες σε με μεγάλη οθωνη που έχουμε στη δουλειά και όλο το γραφείο χάζευε.

  • Anestis Genk

    Το WOW factor που προκάλεσε αυτό το αμάξι δεν έχει επαναληφθεί!

    • φταιει το αυτοκινητο ??? ή η περιορισμενη ενημερωση της εποχης ????

    • Anestis Genk

      Μάλλον το ότι δεν είχαν ξανασχοληθεί οι κατασκευαστές με τόσο ειδικές εκδόσεις. Homologation special για μεγάλες κατηγορίες αγώνων. Carbon πλαίσιο, πολύ τεχνολογία από F1.

      Το ότι έσπασε τα 200 μίλια / ώρα.

      Και βέβαια επειδή θεωρείται πανέμορφο, αν κι εμένα δεν μ’αρέσει.

      Η ενημέρωση της εποχής δεν θα έλεγα πως ήταν περιορισμένη, αφού τότε παίζαν πάρα πολύ τα περιοδικά. Οκ δεν είχαν διαδίκτυο αλλά μην λησμονείς πως τότε τα περιοδικά ήταν πολύ πιο ποιοτικά, μετά έγινε ο ειδικός τύπος κι αυτός fast food.

      Τότε δεν είχε και πολλά τούμπανα. Ήταν η Porsche, η Lambo και η Ferrari αυτές που πρόσφεραν (σχεδόν)300άρες από το κουτί.

    • μα και τωρα διαβαζουμε παλι για ρεκορ που σπανε..και μιλαμε για τα 400+ !!!
      απλα τοτε θελω να πιστευω πως λογο περιορισμενης ενημερωσης…..τα βλεπαμε ολα πιο ρομαντικα/μαγικα !!! πχ αναφερεις τα περιοδικα……
      διαβαζες μια φορα το 6μηνο πχ για την F40 και μιας και δεν ειχες ηχο και εικονα……εβαζες την φαντασια σου να ταξιδευει !!!!
      επισης το τιουνιγκ τοτε δεν ηταν σε αυτο το επιπεδο……που εναχοτ χατς να μπορει να κοιταξει καταματα ενα σουπερ σπορτ………

      πιστευω ολα αυτα εκαναν τα αυτοκινητα εκεινης της εποχης να μεινουν αξεπεραστα στη μνημη μας…….

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Έρωτας παντοτινός η F40 παραμένει η καλύτερη και η πιο αγαπημένη μου Ferrari!!!

  • giorgos

    Χωρίς να θέλω να φάω ξύλο θα πω ότι η f40 δέν είναι η αγαπημένη μου , σίγουρα έχω την f50 για παράδειγμα πιο πάνω, κύριο μειονεκτήμα της f40 για τα γούστα μου είναι ότι είναι τουρμπισια ,και τα pop up της φώτα τα βρίσκω άσχημα , παρόλο που σχεδιαστικά ειναι από τις αγαπημένες μου