Η Red Bull Racing, μετά την παντοκρατορία της το 2010-2013 άρχισε να φθίνει. Παρά το ότι συχνά είναι the best of the rest η ομάδα είναι δυσαρεστημένη και αυτό φαίνεται και στις σχέσεις της με την Renault, που συχνά κατηγορήθηκε για το ασθενικό μοτέρ της. Εδώ που τα λέμε η Renault ποτέ δεν είχε το δυνατότερο μοτέρ στην F1, άσχετα αν συνολικά ήταν κατά καιρούς το καλύτερο. Οι σχέσεις τους φαίνεται να έχουν χαλάσει οριστικά από όταν η RBR αποφάσισε να αλλάξει όνομα στα μοτέρ της, τα οποία πλέον αναφέρονται ως Tag Heuer, μια κίνηση που εγώ την θεωρώ μικρότητα.

Προσωπικά πιστεύω πως η επιστροφή των Γάλλων με εργοστασιακή ομάδα, έκανε την RBR να αισθάνεται πως μπήκε σε δεύτερη μοίρα κι έτσι θέλει έναν κατασκευαστή που να την έχει σε προτεραιότητα. Το γερμανικό Auto Motor und Sport διαβεβαιώνει πως η οι δρόμοι της RBR με την Renault θα χωρίσουν μετά το 2018 οπότε και τότε λήγει το συμβόλαιο που έχουν.

Το πράγμα γίνεται ενδιαφέρον μιας και ο Cristian Horner φέρεται να δήλωσε πως υπάρχει ενδιαφερόμενος προμηθευτής κινητήρων, με τον οποίο ήδη συνεργάζονται και αυτός δεν θα είναι ούτε η Honda, αλλά ούτε και η Porsche. Έτσι το μυαλό όλων πάει στην Aston Martin, που η Formula 1 θα είναι πολύ μεγάλο βήμα γι’αυτούς και δεν μπορώ παρά να αμφιβάλλω για τις δυνατότητές τους, όταν η Honda έχει γίνει περίγελος και η Renault επίσης δεν τα πάει και πολύ καλά.

Δηλώσεις από την μεριά της Porsche πάντως δείχνουν πως όντως δεν ενδιαφέρεται άμεσα για την F1, αλλά κοιτάει τις επιλογές της για μετά το 2021, όταν θα παρουσιαστούν οι νέοι κανονισμοί για τους κινητήρες. Δυστυχώς το ότι ανακοινώθηκε πως οι κανονισμοί θα αλλάξουν το 2021, έχει κάνει τους υποψήφιους κατασκευαστές να χάσουν το ενδιαφέρον τους για τις σεζόν μέχρι τότε.

  • Giannisk

    Νέους κατασκευαστές κινητήρων θα δούμε από το 2021. Είναι ανώφελο από τώρα διότι το 2018 δεν το προλαβαίνουν οπότε μιλάμε για μόλις δύο σεζόν 2019-20. Θα είναι πεταμένα λεφτά για αυτούς, να φτιάξουν ένα μοτέρ για μόλις δύο χρονιές.

  • Γιώργος Βαρδου