Ο εκκωφαντικός ήχος της Aventador S είναι ο λόγος που οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες δεν πρέπει να πεθάνουν!

Σχετικά άρθρα

H ιταλική εταιρία παρουσίασε τις τελευταίες μέρες του περασμένου χρόνου την ανανεωμένη έκδοση της Aventador, με το μοντέλο να διαθέτει πιο επιθετική σχεδίαση με νέους προφυλακτήρες, νέα γρίλια, μαύρο διαχύτη -διαθέσιμος και από carbon-, νέα απόληξη εξάτμισης, νέες ζάντες και νέα πίσω φτερά που θυμίζουν κάτι από Countach.

Μηχανικά κινείται με έναν V12 6,5-λίτρων κινητήρα, απόδοσης 740 ίππων, με την ροπή να είναι 690 Nm. Για να πετύχουν οι Ιταλοί την αύξηση αυτή, ανέβασαν το όριο περιστροφής του κινητήρα από τις 8.350 σ.α.λ στις 8.500 σ.α.λ, ενώ έκαναν βελτιώσεις στο μεταβλητό σύστημα εισαγωγής και στον μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, και το παραπάνω video είναι η καλύτερη απόδειξη για να κατανοήσεις τις αλλαγές στον ήχο, και όχι μόνο!

Περισσότερες πληροφορίες για το αυτοκίνητο μπορείς να διαβάσεις εδώ.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Πολύ καλή επίδοση για το Opel Corsa στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Το Opel Corsa δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα 79 χλμ/ώρα. Το αυτοκίνητο...

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...
Autoblog.gr