Το πολυτελές brand της Hyundai, η Genesis δεν έχει στα πλάνα της να προσφέρει N γρήγορες εκδόσεις των μοντέλων της, που θα ανταγωνιστούν τα Audi Sport και BMW M. Αυτό δήλωσε ο Manfred Fitzgerald, στο περιθώριο της παρουσίασης του G70.

Ο ίδιος θεωρεί πως η ηλεκτροκίνηση είναι πλέον αναπόσπαστο μέρος της αυτοκινητοβιομηχανίας και πως τα αυτοκίνητα επιδόσεων δεν θα είναι πολύ γρηγορότερα και δυνατότερα, από τις συγκεκριμένες εκδόσεις [plug-in υβριδικά και ηλεκτρικά] στο μέλλον.

Τα αυτοκίνητα επιδόσεων πλέον αλλάζουν. Ο καθένας μπορεί να τοποθετήσει έναν ηλεκτροκινητήρα σε ένα αυτοκίνητο, κάνοντας το να αποδίδει ίδια άλογα με αυτά που παράγει μια γρήγορη παραλλαγή του. Ο κόσμος δεν ενδιαφέρεται το πως παράγονται τα άλογα. Αυτό που τον νοιάζει είναι το αποτέλεσμα.

Η Genesis θέλει έως το 2021-2022 να κατασκευάζει τα μοντέλα της πάνω σε μονάχα δύο πλατφόρμες, ενώ δίνει προτεραιότητα στην ενσωμάτωση της ηλεκτροκίνησης, ετοιμάζοντας φιλικά προς το περιβάλλον αυτοκίνητα, ανάμεσά τους και αμιγώς ηλεκτρικά.

  • SAMURAI-66

    Ειναι γεγονος οτι τα ηλεκτροκινητα θα καταλαβουν μεγαλο μερος της αγορας στο μελλον με ισχυς πολλαπλασια των συμβατικων σημερινων οχηματων και σε αυτο το σημειο ο υπευθυνος της Genesis εχει δικιο.
    Μονο που το ονομα αποκτα αλλη αιγλη και δυναμικη στο υποσυνειδητο του καταναλωτη απο την στιγμη που θα το στεφανωσουν παρουσιες ξεχωριστες με υψηλες επιδοσεις και αξιες ανωτερας ταξης οπως συνιθιζεται να το πλαισιωνουν αυτες στον χωρο του.
    Τρανο παραδειγμα το lexus lfa που εκανε την γιαπωνεζικη φιρμα να μπει στο πανθεον των σουπερ σπορ κατασκευων με την ονειρικη κατασκευη της.
    Οποτε μαλλον κατι αντιστοιχο θελουν οι κορεατες και θα πρεπει να το σκεφτουν ισως καλυτερα αν θελουν να προχωρησουν γρηγοροτερα στα σαλονια των premium ονοματων!