Το Νοέμβριο του 2015 η Hyundai αποφάσισε να δημιουργήσει την δική της high-end υπο-μάρκα, ακολουθώντας τα βήματα της Toyota με την Lexus, της Nissan με την Infiniti και της Honda με την Acura. Και κάπως έτσι γεννήθηκε η Genesis. Το πρώτο μοντέλο της ήταν το G90, το ντεμπούτο του οποίο έγινε στην έκθεση του Detroit, και οποίο αποτελεί την ναυαρχίδα της, θέτοντας το απέναντι σε Audi A8 και BMW Σειρά 7.


Ακολούθησε, το G80, το οποίο είναι η ανανεωμένη έκδοση αυτού που ξέραμε μέχρι πριν λίγα χρόνια ως Hyundai Genesis. Kαι τα δύο ωραία οχήματα, που έχουν στόχο να καθιερώσει το εμπορικό σήμα της Genesis στις Η.Π.Α., ως κάτι περισσότερο από ένα πολυτελές Hyundai. Αλλά αν υπάρχει κάποιο όχημα που θα βοηθήσει στην προώθηση της Genesis στο προσκήνιο της premium κατηγορίας, αυτό είναι το νέο G70, και το πρώτο από τα έξι μοντέλα που θα παρουσιάσει μέχρι το 2020 η κορεάτικη εταιρία.

Αυτό παρουσιάστηκε πριν λίγες ώρες σε μια ειδική εκδήλωση στη Σεούλ, και αποτελεί τη πρόταση της εταιρίας για τα μεσαία premium sedan καθώς απέναντι του έχει τον καταξιωμένο γερμανικό ανταγωνισμό των Audi A4, BMW Σειρά 3 και Mercedes C-Class, ενώ καθόλου αμελητέα δεν είναι η Alfa Romeo Giulia και η Cadillac ATS.

Ξεκινώντας από τις διαστάσεις, το μήκος του G70 είναι 4.685 χλστ., πλάτος 1.850 χλστ. και ύψος 1.400 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.835 χλστ. Σχεδιαστικά, το αυτοκίνητο αντλεί έμπνευση από το “Concept Nέας Υόρκης”, που έκανε το ντεμπούτο του στην ομώνυμη έκθεση πέρσι το Μάρτιο, και μας δείχνει τη νέα κατεύθυνση που θα ακολουθήσει η εταιρία. Σύμφωνα με τον αρχισχεδιαστή της Genesis, Luc Donckerwolke, το G70 διαθέτει τόσο ομορφιά όσο και ένταση, όπως ένας αθλητής που είναι έτοιμος να “εκτελέσει”.

Είναι πολύ ελκυστικό και μερικά από τα βασικά χαρακτηριστικά του είναι οι κοντοί μπροστά πρόβολοι, η μακριά μούρη, οι μεγάλοι τροχοί, οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης, με το σώμα να διαθέτει αρκετές καμπύλες και ανάγλυφες επιφάνειες. Σε σύγκριση με τον Stinger, ο σχεδιασμός του G70 φαίνεται πολύ πιο συγκρατημένος για να προσελκύσει μια ελαφρώς μεγαλύτερη ηλικιακά γενιά αγοραστών.

Συνολικά, θα προσφέρεται σε δέκα εξωτερικά χρώματα (Platinum Silver, Carbon Metal, Marble White, Titanium Black, Racing Gray, Graceful Gray, Lapis Blue, Royal Blue, Blazing Red και Umber Brown), ενώ στο εσωτερικό υπάρχει αρκετά ώριμη σχεδίαση, με αλουμινένια διακοσμητικά, κοντό επιλογέα ταχυτήτων του αυτόματου κιβωτίου, τριάκτινο πολυλειτουριγκό τιμόνι με paddles και μεγάλη οθόνη στη κορυφή του ταμπλό, ενώ υπάρχει ηχοσύστημα της Lexicon με 15 ηχεία.

Μηχανικά, διατίθεται με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου. Στην βάση υπάρχει ένας 2,0-λιτρος βενζίνης απόδοσης 254 ίππων και 352 Nm, ενώ στην κορυφή βρίσκεται ένας V6 3,3-λίτρων twin-turbo βενζίνης απόδοσης 370 ίππων και 510 Nm, που επιταχύνουν το G70 Sport από τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4,7 δευτ. Τέλος, υπάρχει ο turbodiesel CRDI (common-rail direct injection) πετρελαιοκινητήρας 2,2-λίτρων απόδοσης απόδοσης 200 ίππων και 440 Nm ροπής.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Πανέμορφο αν και σαν να έχει αντιγράψει κάποια μοντέλα.

  • thymios tsilimparis

    Όμορφο και εντυπωσιακό!

  • αλλο εναν λιγο απο ολα αυτοκινητο της κορεατικης εταιριας … λιγο τζουλια λιγο ινφινιτι λιγο μπεμβε λιγο μερκ αν και πισω περισσοτερο μοιαζει με την 1σειρα κουπε bmw αν και φανταζομαι θα ηθελαν να μοιαζει στην μερκ .. χαχα ουτε αντιγραφη δεν ξερουν να κανουν … εσωτερικο πηραν και λιγο μαζντα … κριμα

  • ak156

    Πισω μερσεντες, στο πλαι και πισω bmw. Γενικα παντως πανεμορφο!

  • Gmph fast

    Εξωτερικά πολύ όμορφο, στο εσωτερικό βέβαια δεν νομίζω να συγκρίνεται με a4 και c-class

  • gv

    και ναι λοιπον το λεω με καθε υπευθυνοτητα οτι αν τωρα αγοραζα αμαξι αυτης της κατηγοριας θα το προτιμουσα εναντι μιας 3αρας η ενος Α4!
    για τα υπολοιπα δε ξερω θα ειχα διλλημα χαχα

  • ZafMio

    Ωραίο! Αλλά σχεδιαστική γλώσσα, λίγο απ’ όλα….

  • SAMURAI-66

    Το εσωτερικο σε προδιαθετει ευχαριστα κανει εντυπωση και στεκεται μεσα στα πλαισια της premium κατηγοριας κατι που θα πρεπει να ισχυει και για τους χωρους αν παρουμε σαν δεδομενο της μεγαλες διαστασεις του.
    Εξωτερικα ψαχνει ακομα την σχεδιαστικη ταυτοτητα του προκαλωντας εντυπωση στην πρωτη ματια του παρατηρητη αλλα χωρις ξεκαθαρη δικη του ταυτοτητα που λογικα θα αποκτηση με τον καιρο ειναι ομως και φαινεται να ασπαζεται την ευγενικη καταγωγη που θελει να δωσει ο κορεατης στο πολυτελες παρακλαδι του με χορταστικη εικονα που θα προκαλεσει.
    Κινητηρες στο υψος των περιστασεων και ετσι ολοκληρωνεται το παζλ της επιθετικης πραξης στην κατηγορια αστερατων ακριβων ονοματων που εχουν στο μυαλο τους οι κορεατες.
    Θα βρει μεγαλη αντισταση στην αμερικανικη αγορα απο ιαπωνες ευρωπαιους και αμερικανους ανταγωνιστες αλλα εχει της προυποθεσεις να γινει επιτυχια αν σκεφτουν γιαπωνεζικα…αλλα lexus…οι κορεατες σε βαθος χρονου!

  • Mika

    Απο πισω ειναι πανεμορφο,και μεσα ειναι ωραιο..
    Δεν μ αρεσει καθολου η μουρη του…Κατι δεν μου παει καλα στη μασκα και τον προφυλακτηρα, δεν δενουν μεταξυ τους…