Σύμφωνα με τον CEO της PSA, Carlos Tavares, τα εργοστάσια των Citroen, DS και Peugeot, σήμερα, είναι πιο παραγωγικά σε σχέση με αυτά της Opel. Ο Tavares προέβη στη παραπάνω δήλωση μετά την επίσκεψη που έκανε στα εργοστάσια της Opel σε Σαραγόσα (Ισπανία) και Ρούσελσχαϊμ (Γερμανία) και τα σύγκρινε με τα εργοστάσια της PSA.
Οι διαφορές που έχω δει μέχρι στιγμής είναι αρκετά μεγάλες. Αυτό που έχω διαπιστώσει είναι πως τα εργοστάσια της PSA είναι πιο παραγωγικά και πιο αποδοτικά από εκείνα της Opel. Αναμένω να δω καταστάσεις που η Opel τα πηγαίνει καλύτερα από την PSA, έτσι ώστε οι άνθρωποι της PSA να μάθουν από αυτές.
Σύμφωνα με τους αναλυτές της LMC Automotive, το εργοστάσιο της Opel στη Σαραγόσα λειτουργεί στο 75% της παραγωγικής του δυναμικής, την ώρα που το αντίστοιχο ποσοστό στο εργοστάσιο του Ρούσελσχαϊμ είναι μόλις στο 51%. Την ίδια ώρα, το εργοστάσιο της PSA στο Βίγο της Πορτογαλίας λειτουργεί σε ποσοστό 78% και το εργοστάσιο στη πόλη Σοσό της Γαλλίας στο 83%.
Επί τους παρόντος, η Opel έχει 6 εργοστάσια στην Ευρώπη (Ellesmere Port και Luton στην Αγγλία, Άιζεναχ και Ρούσελσχαϊμ στη Γερμανία. Γκλίβιτσε στη Πολωνία και Σαραγόσα στην Ισπανία), ενώ διαθέτει και τρία εργοστάσια παραγωγής κινητήρων σε Αυστρία, Ουγγαρία και Γερμανία.
Μετά την εξαγορά της Opel από την PSA, οι αναφορές θέλουν ορισμένα από αυτά τα εργοστάσια να κλείνουν, μιας και οι Γάλλοι έχουν βάλει ως στόχο να μεγιστοποιήσουν τις συνέργειες, να μειώσουν το κόστος παραγωγής με την δημιουργία κοινών πλατφορμών, προκειμένου να αυξήσουν τα κέρδη.
Στις σχετικές ειδήσεις, η PSA σκέφτεται να επεκτείνει την εμπορική πορεία του brand “Vauxhall” και εκτός Ηνωμένου Βασιλείου. Όπως είπε ο Tavares, εξετάζεται η επέκταση του brand, αλλά για την ώρα τίποτα δεν έχει αποφασιστεί.