1983-Talbot-Sunbeam-Lotus-Avon-Hatchback-Saloon

Hot hatches. Ο ρεαλιστικός πόθος κάθε έφηβου και όχι μόνο. Ποιος έχει τα χρήματα να αποκτήσει ένα super saloon, πόσο μάλλον ένα sportscar; Τα hot hatches, οι καυτές δηλαδή εκδόσεις φυσιολογικών, μικρομεσαίων μοντέλων, είναι η πιο φθηνή εναλλακτική για κάποιον που του αρέσει η ταχύτητα (σε ευθεία ή στροφές) αλλά δεν μπορεί να διαθέσει το απαιτούμενο κεφάλαιο για να ανέβει κατηγορία-ιπποδύναμη. Σε αυτό το άρθρο όμως, δεν θα ασχοληθούμε με το καλύτερο hot hatch στην ιστορία. Αυτό είναι μία πολύ μεγάλη συζήτηση. Όλοι ξέρουμε τη Lancia Delta Integrale, το Peugeot 205 GTi, το Renault Clio Williams, το Volkswagen GTi , την Alfa Romeo Alfasud ή ακόμα και τα πιο πρόσφατα, Citroen Saxo VTS, Honda Civic Type-R, Mini Cooper S, Opel Astra OPC, Ford Focus RS κλπ. Μπορούμε να συζητάμε μέρες για το ποιο απ’ όλα αυτά είναι το καλύτερο. Δεν θα το κάνουμε όμως.

Σε αυτό το άρθρο, θα επικεντρωθούμε σε 10 hot hatches που για οποιονδήποτε λόγο, δεν είχαν την μοίρα που τους άξιζε. Σε 10 καυτά μικρά/μεσαία που έζησαν στη σκιά των κολοσσών και ενώ είχαν να δώσουν πολλά πράγματα σε όποιον τα προτιμούσε, έμειναν στην ιστορία ως “δεύτερα”. Δεν ήταν τα καλύτερα της εποχής τους, δεν ήταν τα πιο ολοκληρωμένα και δεν ήταν τα πιο γνωστά. Αλλά ήταν αυτοκίνητα που τους αξίζει να τα θυμόμαστε. Προσπάθησα να ισορροπήσω τη λίστα (ανά εθνικότητα) οπότε να είσαι σίγουρος πως έχω αφήσει πολλά έξω. Τόσο πολλά που θα μπορούσα να το κάνω Top 20. Επίσης, δεν περιορίζω τις επιλογές μου με το αν εισάγονταν στην Ελλάδα ή την Ευρώπη. Όλα παίζουν. Διάβασε λοιπόν τα δικά μου Top 10 υποτιμημένα hot hatches και στη συνέχεια, μπορείς να προσθέσεις και τα δικά σου. Με τυχαία σειρά, έχουμε:

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Παλιό το άρθρο το θυμάμαι, πώς το δημοσιεύετε και στα νέα ξανά; Παρόλα αυτά πολύ ωραίο.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Παλιό το άρθρο το θυμάμαι, πώς το δημοσιεύετε και στα νέα ξανά; Παρόλα αυτά πολύ ωραίο.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Παλιό το άρθρο το θυμάμαι, πώς το δημοσιεύετε και στα νέα ξανά; Παρόλα αυτά πολύ ωραίο.

  • Nikos Schinas

    Το είχα ξαναδιαβάσει και χάρηκα που το διάβασα , μου ανοίγει το κέφι όταν διαβάζω για τέτοια αυτοκίνητα …

  • xtra

    πωωω…οντως…πηγαινε κι’αλλο !!!!!
    Τρελο sleeper !
    Και ποσο σταθερο , ε ?!!!

  • insider greece

    Μιλαμε για αυτοκινητα 1985-1995, τοτε που ο βλαχος πουλαγε τα προβατα και τα σκυλια και κατεβαινε αθηνα να τα σπασει στον Στρατο και τον Λεπα…
    Polo G40. 5.000.000 δραχμες τοτε και οσα κυκλοφορησαν ειναι αυτα που εδινε ο Μικρουτσικος στο Μεγαλο Παζαρι, Πανακριβο και γυμνο για την εποχη, πλεον πολυ καλο και πιστολι σαν το Corrado G60.
    Για τα υπολοιπα AX, Fiat, Opel ktl ktl ισχυει το παραδειγμα του βλαχου, αν το ειχες ερχοταν ο αλλος με το ford Taunus του 1975 και σου ελεγε “Που πας ρε με το καρυδοτσουφλο ρεεεε, δε βλεπεις το δικο μου ρε 2 μετρα καπω και σκετο σιδερο ρεε (χτυπαγε τη λαμαρινα) και με τανξ να χτυπησω δεν παθαινει τιποτα, αφου ουτε ζωνη να φανταστεις δεν χρειαζεται να φοραω….”
    2. Για το Charade (5.300.000δρχ) Τι ειναι αυτα ρε, πως γινεται απο 1.000cc να βγαζει 100 αλογα, εδω ρε η Omegara (opel omega) 1.800cc και δεν τα βγαζει, σε κοροιδευουν.

    Και ενα σωρο τετιοι θεικοι διαλογοι της εποχης που μεχρι σημερα δεν εχουν αλλαξει και πολυ

  • insider greece

    Daihtsou εφτανε με κατι περιφερειακα 130hp κοφτη κοντα στισ 9.000rpm , το ΑΧ παναλαφρο και με το μοτερ 1,4 100hp με κατι ροικες, πλανισμα καπακι εκκεντοφορους κτλ ξευτιλιζε τα παντα!!!