Tο Ibiza (ή “Ιμπίθα”, που λένε και οι επίκαιροι Ισπανοί) αποτελεί τον εμπορικό στυλοβάτη της Seat για περισσότερες από 3 γεμάτες δεκαετίες. Από την εποχή του πρώτου “System Porsche” μέχρι την σημερινή 5η γενιά, έχουν κυκλοφορήσει στους δρόμους περί τα 5,5 εκατ. αυτοκίνητα, γεγονός που καταδεικνύει τη σημαντικότητα του τελευταίου μοντέλου για την εύρυθμη λειτουργία της ισπανικής φίρμας, που μέχρι πρότινος αποτελούσε το αποπαίδι του VW Group.

Στα συν

  • Οδική συμπεριφορά
  • Επιδόσεις
  • Κατανάλωση
  • Χώροι

Στα μείον

  • Σκληρά πλαστικά στο εσωτερικό
  • Τραχύτητα κινητήρα στις υψηλές στροφές
  • Ελλείψεις στον εξοπλισμό

1Leon Jr.

Με την πρώτη ματιά, δεν υπήρξε ΕΝΑΣ άνθρωπος που να μην πέρασε το Ibiza για Leon. Φατσικά, τα δύο μοντέλα των Ισπανών είναι “φτυστά”. Προβολείς, μάσκα, προφυλακτήρας, όλα θυμίζουν τον big brother. Το εκπαιδευμένο μάτι θα αντιληφθεί το διαφορετικό “κόψιμο” των φώτων προς την εισαγωγή αέρα με το τεράστιο “S”, τα δύο (αντί για ένα) νεύρα στο καπό που οδηγούν σε αυτό, καθώς και το χαμηλότερο/φαρδύτερο μούτρο του Leon. Κατά τα λοιπά, και μέχρι την πίσω κολόνα, παρακολουθείς ένα ισπανόφωνο “Κράμερ εναντίον Κράμερ”.

Στο πίσω μέρος είναι που το νεότερο μέλος αποκτά τη δική του ταυτότητα, με τα φανάρια -και κυρίως, τα γραφικά τους- να δένουν υπέροχα με τις ακμές του πορτμπαγκάζ που τα “αγκαλιάζουν” και τα ενώνουν.

Από άποψης διαστάσεων, οι λεονταρίστικες επιρροές συνεχίζουν. Το Ibiza είναι “κτηνάκι”, καθώς ξεπερνάει τα 4 μέτρα σε μήκος (4.059 χλστ.), προσεγγίζει τα 2,6 μ. στο μεταξόνιο (2.564 χλστ.), ακουμπάει το 1.80 μ. σε πλάτος (1.780 χλστ.) και είναι λίγο κάτω από το 1,5 μ. σε ύψος (1.444 χλστ.). Συγκριτικά, οι διαστάσεις του Leon ανέρχονται στα 4.26/1.81/1.49 (ΜxΠxY), με 2,63 μ. μεταξόνιο.

2Ασφάλεια

Στις δοκιμές σύγκρουσης που πραγματοποίησε ο οργανισμός EuroNCAP τον περασμένο Ιούλιο, το νέο Ibiza απέσπασε 5 αστέρια, καθώς πήρε 95% στη προστασία ενηλίκων επιβατών, 77% στη προστασία παιδιών, 76% στη προστασία πεζών και 60% στα συστήματα ασφαλείας.

3Όλοι οι καλοί (και οι σκληροί) χωράνε

Λογικά κι αναμενόμενα, οι χώροι βρίσκονται στο ίδιο -κορυφαίο- επίπεδο με τις εξωτερικές διαστάσεις. Για να ακούσεις παράπονο, είτε πρέπει να μεταφέρεις κλώνους του Μπουρούση για 3-on-3, είτε να επιχειρείς μετακόμιση. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, η “άπλα” στο εσωτερικό του Ibiza και τα 355 λίτρα του πορτμπαγκάζ φτάνουν και περισσεύουν δια πάσαν χωροταξική νόσο και δραστηριότητα.

Αλλά.

Η Seat διαφημίζει και στηρίζει το μεγαλύτερο μέρος της προώθησης του μικρού της, στο γεγονός πως το Ibiza είναι το πρώτο από την τριανδρία του VAG (Polo, Ibiza, Fabia) που καρπώνεται τα οφέλη της ολοκαίνουργιας πλατφόρμας MQB AΟ. Τα οποία, όπως θα δεις παρακάτω, είναι τεράστια και ανεβάζουν επίπεδο ολόκληρη την κατασκευή. Μπαίνοντας στο εσωτερικό, ωστόσο, επ’ ουδενί δεν αποκομίζεις την ανάλογη αίσθηση.

Τα σκληρά πλαστικά σε όλες τις επιφάνειες αδικούν την δουλειά που γίνεται στο εργοστάσιο του Μartorell, ενώ και η σχεδίαση παραείναι μουντή (και ίδια με το Fabia) για τον σπορτίβικο χαρακτήρα που ευαγγελίζονται τα Seat. Για την ακρίβεια, το μόνο που την σώζει είναι η μεγάλη οθόνη αφής (λειτουργικότατη και πολύ ευχάριστη στη χρήση).

Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, δεν τίθεται θέμα ποιότητας ή συναρμογής. Ωστόσο, “βαράει” πως οι Γερμανοί έχουν τραβήξει τα γκέμια στο Ibiza, προκειμένου να παίξει το νέο Polo τον ποιοτικό πανδαμάτορα της κατηγορίας.

4TSI τρελής

Όταν αρχίσεις να κινείσαι, όμως, τα ξεχνάς όλα μονομιάς. Η κατά 33% αυξημένη ακαμψία του πλαισίου δεν σηκώνει ανωμαλία οδοστρώματος στο σπαθί της, συνεπικουρούμενη από την ρύθμιση της ανάρτησης που ισορροπεί ιδανικά μεταξύ άνεσης και κρατήματος. Η διάταξη ακολουθεί τη νόρμα του B-Segment (McPherson εμπρός-ημιάκαμπτος πίσω), όμως δεν είναι λίγες οι φορές που φαντάζεσαι πολλαπλούς συνδέσμους. Πρέπει να πέσεις σε εργολαβικό “όργιο” για να περάσει κραδασμούς ο ημιάκαμπτος (και να αναρωτηθείς αν τον άφησες στο σημείο), ενώ σε κερδίζει η γενικότερη ωριμότητα στην αντιμετώπιση “φαγωμάτων”, κατσαρού οδοστρώματος, καμπών και τον συνδυασμό τους.

Υπό πίεση “το αυτί” του Ibiza δεν πρόκειται να ιδρώσει, ακόμα κι όταν θελήσεις να το παίξεις Toni Gardemeister. Τα φρένα στέκουν αγέρωχα στο ύψος των εκάστοτε “καμικάζι” περιστάσεων, το “δάγκωμα” είναι εξαιρετικό, η αντοχή τους στα διαδοχικά τσαρουχώματα κοντράρει μαραθωνοδρόμο και η λειτουργιά του ABS εξαιρετική. Το τιμόνι δεν σε τρελαίνει με την αίσθηση και το βάρος του, αλλά σε εμπνέει να τοποθετείς το εμπρός μέρος με ακρίβεια εκατοστού.

Μιλώντας για τοποθετήσεις, το Ibiza δεν προσφέρεται ιδιαίτερα για πειραματισμούς του είδους. Το μη απενεργοποιούμενο ESC είναι πάντα εκεί για να σου σφαλιαρίσει το χέρι, όμως μπορείς να το “καλοπιάσεις” μένοντας μακριά από το πεντάλ του φρένου. Μεταφορά βάρους ή τιμονιά μπορούν να σου προσφέρουν ένα όμορφο πλασάρισμα, αλλά για να πω την αλήθεια, περισσότερο αγχώνεσαι με τα χιλιόμετρα που απαιτούνται για να συμβεί, παρά χαμογελάς.

5Μετρήσεις

Μιλώντας (part 2) για χιλιόμετρα, ο χιλιάρης TSI δεν χαρίζει κάστανα. H Seat έχει ανακοινώσει ότι δεν θα υπάρχει Ibiza Cupra (ούτε 3-θυρη έκδοση), αλλά το τρίπτυχο εξατάχυτο κιβώτιο-115 ίπποι-συγκρατημένο βάρος (1.100 κιλά) στέλνει την βελόνα του ταχύμετρου σε περιοχές που, μέχρι πριν 6-7 χρόνια, ήθελες μίνι- GTi για να δεις. Η Seat ανακοινώνει 195 χλμ/ώρα τελικής, τα οποία βλέπεις άκοπα. Αν επιμείνεις, περνάς στην τρίτη εκατοντάδα, με την πορεία σου να διατηρείται πάντα ατάραχη κι ατσαλάκωτη. Η Seat επίσης, ανακοινώνει ότι το “κατοστάρι” ολοκληρώνεται σε 9,3″. Αποδεικνύεται κομματάκι ντροπαλή, καθώς τα 8,8″ που έγραψε το VBox είναι όχι απλά κορυφαία επίδοση για την κατηγορία, αλλά μπαίνουν και στα χωράφια ελαφρών hot-hatches.

Seat Ibiza 1.0 TSI 115 PS Μετρήσεις Autoblog.gr | VBox Sport
0-100 χλμ/ώρα 8,79 δευτ.
0-150 χλμ/ώρα 19,94 δευτ.
30-70 χλμ/ώρα 5,85 δευτ.
60-100 χλμ/ώρα 7,39 δευτ.
80-130 χλμ/ώρα 13,22 δευτ.
Τελική ταχύτητα 195 χλμ/ώρα
Φρενάρισμα 100-0 χλμ/ώρα 38,00 μέτρα σε 2,95 δευτ.

Οι ρεπρίζ, ωστόσο, είναι αυτές που αποδεικνύονται Άρειος Πάγος για τυχόν σφετεριστές. Πρακτικά, οποιοδήποτε ατμοσφαιρικό -ανεξαρτήτως κυβισμού- μέχρι 150/160 άλογα σε πετύχει με 3η ή 4η, φεύγει κλαμένο. Τα 200 Nm της ροπής από τις 2.000 σ.α.λ. και το απρόσκοπτο στροφάρισμα του τρικύλινδρου TSI μέχρι τις 6.300 σ.α.λ., “γεμίζουν” ιδανικά την ελαφρώς αραιή κλιμάκωση του κιβωτίου. Ο κινητήρας καταφέρνει να κλέψει την παράσταση από το πλαίσιο-“βράχο” και να αναδειχτεί σε κύριο λόγο αγοράς του Ibiza. Και όλα αυτά από 999 κ.εκ.

6Γκάζι και οικονομία

Το ότι είναι “πιστόλι”, αποτελεί την μία όψη του νομίσματος. Η άλλη -και απείρως πιο σημαντική για την καθημερινότητα- απεικονίζει μια μέση κατανάλωση 6,1 λίτρων/100 χλμ. Σε συνθήκες “οδομαχίας” και μετρήσεων, θα δεις 8-9 λίτρα. Όπως σε ταξίδι με σβέλτο ρυθμό, μπορείς να αντικρίσεις κάτω από 5 λίτρα/100 χλμ.. Το γεμάτο ρεζερβουάρ της δοκιμής άντεξε για 580 χλμ, όπερ σημαίνει πως με νορμάλ οδήγηση ξεπερνάς τα 650 με συνοπτικές διαδικασίες. Βάλε στην εξίσωση και τα χαμηλά τέλη που εξασφαλίζουν τα 999 κυβικά, και τα 104 γρ/χλμ. (€101,92) για να ολοκληρωθεί μια από τις πλέον ολοκληρωμένες και συμφέρουσες προτάσεις στην πιο ανταγωνιστική κατηγορία της αγοράς.

7Τιμή

Η βασική έκδοση Style ξεκινά από τα 13.550 ευρώ, από την οποία απουσιάζουν οι 16αρες ζάντες αλουμινίου, οι αισθητήρες παρκαρίσματος και το σύστημα infotainment με οθόνη αφής 8″. Για αυτά, συν φιμέ τζάμια/προβολείς ομίχλης/υποβραχιόνιο κλπ, κανονικά απαιτούνται €2.630. Ήτοι €16.000 + με το σύστημα πλοήγησης να απουσιάζει, ελαφρώς αδικαιολόγητα.

Ωστόσο, ισχύει ειδική προσφορά λανσαρίσματος που προσφέρει το πακέτο Launch Edition 3 στην τιμή των €850. Στα €14.400 (πες 14.850 για να έχεις και μεταλλικό χρώμα), το Ibiza των 4 μέτρων, 8.7 δλ για το 0-100 και των 6.1 λίτρα/100 χλμ απαιτούμενης βενζίνης είναι λίγο ακριβότερο από τις πλουσιότερες εκδόσεις της παρακάτω κατηγορίας. Αν έχει κάτι να φοβάται το νέο Polo, είναι η σχέση τιμής/αξίας του ισπανικού μοντέλου. Όχι το εσωτερικό του.

  • απολαυστικος ο κυριος Ντοτσικας για αλλη μια φορα στο TD !!!
    παντως πλεον εχει μεγαλωσει τοσο πολυ το IBIZA…που δεν μπορουμε να το χαρακτηρισουμε ”μικρο” !!! εγω με golf MK5 παιζει να εχω τις ιδιες διαστασεις με αυτο !!!
    για μενα μοναδικο μεγαλο μειον…..οι αναλογικοι διακοπτες που το πανε σχεδον 20 χρονια πισω !!!
    σε γενικες γραμμες δειχνει τιμιο..οπως μας εχει συνηθισει η SEAT τα τελευταια χρονια !!!

    υ.γ επιτελους ενα ομορφο IBIZA και ισως το ομορφοτερο ever ….απο το 2000 ειχα να πω καλη κουβεντα για το IBIZA στο σχδιαστικο κομματι !!!!

    • Mika

      Σιγουρα μπορεις να παρεις το clima σε μια πιο πλουσια εκδοση, η ως πακετο εξοπλισμου..

    • αυτο λεω……επρεπε να ειναι στανταρ !

    • Mika

      Παντα στις πιο βασικες εκδοσεις ηταν ετσι, οπως το αντιστοιχο Climatic στα Polo..Στις πιο πλουσιες πχ Excellence h FR, ειναι στανταρ ο αυτοματος διζωνικος κλιματισμος..

      Υ.Γ Εκανα ενα χιλιαρι FR στο configurator με full extra, γιατι το 1.5 δεν υπαρχει ακομα και βγηκε πανω απο 20000
      :p

    • αυτους τους διακοπτες εν ετη 2017..τους θεωρω μεγα φαουλ !!!
      ε αμα εβαλες της παναγιας τα ματια…λογικο !!!!! :-P

    • Mika

      Full led, panorama, metallic, Navi, full link, storage pack,coming home, αυτοματα φωτα, καθαριστηρες,αναδιπλουμενους καθρεπτες, μπρος πισω αισθητηρες και καμερα,Βeats Audio και Dual ride αναρτηση…Τα βασικα δηλαδη!
      :p
      Aφησα εξω 18αρες (αλλα 500) και την αλκανταρα (450), την τελευταια μαλλον θα την εβαζα τελικα.

  • Philby

    Ειλικρινά θα ήθελα μία απάντηση από τον συντάκτη στο εξής ερώτημα. Με 0-100 σε 8,8 δευτερόλεπτα και εξαιρετικές ρεπρίζ, τι καλύτερο περιμένετε από ένα χιλιάρι που κοστίζει 13.550€ για να βάλετε άριστα 10 στις επιδόσεις; Και αντίστοιχα τι κατανάλωση περιμένετε;

    • jim_1

      Για μένα έπρεπε να πάρει 9 με 9,5 στις επιδόσεις είναι το πιο γρήγορο μοτέρ στα 1000 κ.εκα., όπως είχα πει και τότε για το baleno με 0-100 σε 9,27 δευτ…έπρεπε να έχει 9 στις επιδόσεις άντε 8,5 και όχι 7 που το είχε βάλει ο συντάκτης τότε…Καλό ήταν να μας πουν με ποια κριτήρια βάζουν βαθμολογίες…?Κατά τα άλλα ωραία περιγραφή, τρομερό value for money το ibiza λατρεύω αυτό το χαρακτηριστικό, μπράβο στην seat…

    • Philby

      Για εμένα 9,5 το Baleno 10 το Ibiza.

    • Οι βαθμολογίες αφορούν την κατηγορία του εκάστοτε μοντέλου, και όχι ανάλογα τον κινητήρα (εξαιρούνται οι ειδικές εκδόσεις). Έτσι, το 1.000άρη Ibiza έχει πάρα πολύ καλές, και προφρανώς το 1.500άρη με τα 150 θα έχει καλύτερες, κάτι που λογικά θα του αξίζει το 10. Για παράδειγμα το Yaris με το νέο 1.500άρη ατμοσφαιρικό θα κριθεί με όλη την κατηγορία, και όχι με τον 1.500άρη TSI Evo ούτε με τον 1.000άρη TSI.

    • οταν λες την κατηγορια του εκαστοτε μοντελου ??? εννοεις συμφωνα με τουςκ κινητρες του ΙΒΙΖΑ ??? η γενικα της καθε κατηγοριας ???

    • jim_1

      Αν είναι έτσι για τις βαθμολογίες συμφωνώ (και για να υπάρχει το balance στην βαθμολογία για να μην έχει πλεονέκτημα μόνο η ισχύς) αλλά αυτό να ισχύει και για την κατανάλωση, δεν μπορεί να βαθμολογείται τα βενζινοκίνητα με 8 και 9 στην κατανάλωση και τα diesel με ίδιες βαθμολογίες…?Να περιμένω τα diesel με καταναλώσεις τις κατηγορίας -Β- από 4,6-5,3 να βαθμολογούνται με 9-10…

    • Philby

      Θα διαφωνήσω εκ νέου, 1500άρι Ibiza δεν είναι μία απλή έκδοση, φέρει τον κωδικό FR ξεκινάει 2200 ευρώ παραπάνω είναι αυτό που λέμε warm hatch. Επίσης σίγουρα θα έχει υψηλότερο κόστος χρήσης. Το Yaris είναι 1500άρι αλλά είναι η επιλογγή της TOYOTA για ατμόσφαιρα και επιπλέον τιμολογιακά παίζει με το 1000άρι Ibiza. Τα μικρά των 95-125 ίππων απαρτίζουν την κατηγορία όχι το FR. Και σε αυτή την κατηγορία το συγκεκριμένο Ibiza είναι το ταχύτερο άρα και θα έπρεπε να έχει 10.

    • jim_1

      Εγώ 10 δεν θα έβαζα γιατί πάντα υπάρχει περίπτωση να βγει κάτι πιο γρήγορο…Επίσης αυτά τα τούρμπο πονάνε πολύ στον καύσωνα, αν τα μετρήσεις με 35-40 Κελσίου θα έχει πολύ χειρότερα νούμερα…

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Απολαυστικότατο άρθρο, υπέροχο το νέο Ibiza σε όλα του πιο ολοκληρωμένο από ποτέ και σίγουρα θα το αγόραζα μια και πρόκειται για το πιο πετυχημένο μοντέλο των Ισπανών εδώ και πάνω από 20 χρόνια! Νεανικό, όμορφο και ωραίο, μπράβο για το τεστ!

  • antonis

    Μόνο εμενα μου φαινεται ακριβό με 13500;;; με τα ιδια λεφτά παίρνεις λεον!!

    • NSchinas

      με τον ίδιο κινητήρα έχει κοντά 17.000 , ενώ οι τιμές είναι από 15.000 , δεν είναι και ίδια τα λεφτά , με 2000 ευρώ κάνεις 3 χρόνια βενζίνες

    • antonis

      Με τον ιδιο κινητήρα εχει 15450 ενώ με τον βασικό 13450.

  • Philby

    Καλά το 8,5 στις επιδόσεις το κάνατε 9; Δηλαδή διβάζετε τα σχόλια, μπαίνετε στον κόπο να αλλάξετε τη βαθμολογία αλλά μία απάντηση στο ερώτημα μου δε βλέπω. Και για να μην θεωρηθεί απάντηση η αλλαγή ρωτώ και πάλι τι επιδόσεις πρέπει να εχει ένα χιλιάρι 13,5 χιλιάδων ευρώ για να πάρει 10.

  • gv

    ενδιαφερον αμαξι αλλα θα ειναι αξιοπιστο η θα χαλαει οπως το προηγουμενο?

  • ad276

    Μια χαρά αυτοκίνητακιι.Λίγο πιο μικρο απο το δικο μου Γκολφ 5 (-15εκ.) αλλά με ελάχιστα μεγαλυτερο πορτπαγκσζ (+5 λιτρα).Αν θελήσει ο Τσίπρας και οι κυβερνωντες να αλλάξω το αυτοκίνητο μου τοτε ναι είναι απο τις πρωτες επιλογές μου,αλλά με τον 95αρι κινητήρα.Τα 500 ευρώ που έχουν διάφορα μπορω να τα χρησιμοποίησω σε κάποιο έξτρα που λείπει (πχ ζάντες).Οσο για το 6αρι κιβώτιο θα έλεγα όχι για εμενα γιατί στη Σύρο δεν ΕΧΟΥΜΕ και τις ευθείες.Ένσταση μου όμως οτι το ατμοσφαιρικό 75αρι διατίθεται μονο με το επίπεδο εξοπλισμού rerference και όχι και με την style της δοκιμής,ενω σε αλλά κρατη(Ιταλία,γαλλια,Γερμανία) διατίθεται.Αλλά μικρά τα βλέπουμε σε πανω απο μια εκδόσεις στον βασικό τους κινητήρα.Ελπίζω να μην γίνει το ίδιο και με το νεο Πόλο (το κοιτάζω και αυτό μαζί με Μικρα,Ριο και i20.

    • Yiannis Rossolatos

      νομίζω η 6η χρειάζεται στο Μ. Γυαλό φίλε μου χαχαχα!

    • ad276

      χαχαχα μέχρι να τη βάλω έχει τελειώσει ο δρόμος χαχαχα 😉

  • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

    16αρες ζάντες + αισθητήρες παρκαρίσματος + infotainment 8″. +φιμέ τζάμια+ προβολείς ομίχλης + υποβραχιόνιο = €2.630!!!

    Μου φαίνεται αδικαιολόγητα πανάκριβο αυτό το πακέτο για σέατ.

    • ad276

      Αυτό το πακέτο υπάρχει σαν launch edition 3.Το πήρε γνωστός μου έτσι αλλά είναι σε προσφορά λανσαρισματος με χρέωση 850 ευρω και ισχυει για κάποια ετοιμοπαραδοτα αυτοκίνητα.Δεν γνωρίζουμε αν θα συνεχισει να διατίθεται έτσι και όταν εξαντληθούν.Αλλά τα έξτρα αυτά θα συνεχίσουν να διατίθενται και μετα μεμονωμένα ώστε να διαλέξει ο αγοραστής αυτά που επιθυμεί.Απλα τώρα κανουν προσφορα λανσαρισματος.

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      850 ευρώ αξίζει το πακέτο.

  • vaggscoobys

    Ομορφο μ αυτη τη ζάντα.Το πρώτο όμορφο Ibiza!!Και επίσης πολύ πιο όμορφο απο το Polo!

  • Χρήστος Χριστοφορίδης

    Ωραίο βρε παιδιά το ibiza αλλά με ένα μεγάλο φάουλ.Όπως και στο καινούργιο polo ότι δεν έχει πάνω από τα κεφάλια των επιβατών, στήριγμα για τα χέρια ή γάντζο για να κρεμάσεις κανένα ρούχο!!!!!!!!

  • George Liverpool

    Ομορφο εξωτερικα,σιγουρα με διαφορετικα χρωματα και ζαντες θα δεχνει ακομη καλυτερο.Τα σκληρα πλαστικα οκ,δεχομαι πως ειναι μειον,ομως αν χρησιμοποιηθουν ανωτερης ποιοτητας,θα ανεβει το κοστος και χανεται το vfm.Τρομεροι χωροι,η οθονη παρα πολυ ωραια απο τις φωτογραφιες.Σιγουρα θα το ειχα στις επιλογες μου αν ψαχνομουν για τετοιο αμαξι.
    ΥΓ:Κατι σημαντικο,κατα τη γνωμη μου.Βλεπω πως το αμαξι της δοκιμης ακομη και σε αυτη την εκδοση,πισω εχει δισκοφρενα.Σε οσα reviews εχω δει απο αλλα sites η βιντεο ξενων καναλιων στο youtube,ακομη και σε ανωτερες εκδοσεις,τα c3,polo και micra εχουν πισω ταμπουρο.

  • Mika

    Eξαιρετικες επιδοσεις για χιλιαρι, με πολυ καλη οικονομια, και καλος εξοπλισμος που συνιστα καλο VFM…Tα Ιbiza ποτε δεν ειχαν μαλακα πλαστικα, στο εσωτερικο τους αλλα ειμαι σιγουρος η εικονα θα βελτιωνεται αρκετα σε ενα FR με alcantara στο σαλονι του…
    Θα το σκεφτομουν ανετα για δευτερο αυτοκινητο..