Υπάρχουν αυτοκίνητα που οδηγούμε όλοι εμείς οι “κοινοί θνητοί”, υπάρχει και η νέα 7άρα. Βλέπεις οι Γερμανοί κατάφεραν στη νέα γενιά της λιμουζίνας να μας ξανά-προσδιορίσουν τον όρο αυτοκίνητο.

Όποιος ταξιδεύει στο εσωτερικό της νέας γενιάς της Σειρά 7 βιώνει μια υπερπολυτελή εμπειρία. Το κοινό που απευθύνεται θέλει να έχει μια λιμουζίνα που θα εξοπλίζεται με την αιχμή της τεχνολογίας, να προσφέρει απαράμιλλα επίπεδα άνεσης, πολυτέλειας και ασφάλειας και όταν στην εξίσωση δεν υπάρχει το “οικονομικό θέμα” τότε απαιτεί ένα αυτοκίνητο που προσφέρει όλα τα παραπάνω στον υπερθετικό βαθμό. Και η νέα Σειρά 7 τα έχει και με το παραπάνω.

Στα συν

  • Τεχνολογία
  • Πολυτέλεια
  • Εσωτερικό
  • Ποιότητα κύλισης
  • Οδική συμπεριφορά
  • Άνεση
  • Εξοπλισμός ασφαλείας

Στα μείον

  • Σοβαρά τώρα;

1Πλατφόρμα

Η νέα γενιά της Σειρά 7 είναι κατασκευασμένη πάνω στη νέα πλατφόρμα CLAR, και είναι το πρώτο μοντέλο της εταιρίας (μετά τα i3 και i8) που κάνει χρήση CFRP (Carbon Fiber Reinforced Polymer), αλουμινίου και χάλυβα υψηλής αντοχής. Το σώμα της 7άρας διαθέτει και αυτό μέρη από carbon, με το συνολικό βάρος να έχει μειωθεί κατά 200 κιλά, αλλά λόγω της προσθήκης επιπλέον συστημάτων ασφαλείας αυτό είναι είναι μέχρι 130 κιλά λιγότερο κατά μέσο όρο -αναλόγως της έκδοσης- από τη προηγούμενη γενιά, κάτι που σημαίνει περίπου 15% ελαφρύτερο. Το αυτοκίνητο είναι το ελαφρύτερο πολυτελές sedan της κατηγορίας του, με την χρήση αλουμινίου στα άκρα των κάθε τροχών να μειώνει το αναρτώμενο βάρος κατά 10 κιλά σε κάθε γωνία, με την BMW να υποστηρίζει ότι έχει πετύχει ιδανική κατανομή βάρους 50/50 στον εμπρός και πίσω άξονα, ενώ έχει μειωθεί και το κέντρο βάρους.

Η Σειρά 7 προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, μια με κανονικό μεταξόνιο (G11) και μια με μακρύ μεταξόνιο (G12). Εμείς δοκιμάσαμε και τις δύο, με την 730d να έχει το μικρό μεταξόνιο, με το μήκος της να φτάνει τα 5.098 χλστ., το πλάτος τα 1.902 χλστ., και το ύψος τα 1.467 χλστ., κάτι που σημαίνει ότι η νέα 7άρα είναι κατά 19 χλστ. μακρύτερη και 7 χλστ. ψηλότερη από την προηγούμενη γενιά, ενώ το μεταξόνιο της φτάνει τα 3.070 χλστ. Η 740Le iPerfomance έφερε το μακρύ μεταξόνιο, το οποίο είναι κατά 139 χλστ. μακρύτερο, φτάνοντας τα 3.210 χλστ., με το συνολικό μήκος της μεγάλης έκδοσης να φτάνει τα 5.238 χλστ., όντας 18 χλστ. πιο μακριά από το προηγούμενο μοντέλο, ενώ το πλάτος τα 1.902 χλστ., και το ύψος τα 1.479 χλστ. Τέλος, το εμπρός μετατρόχιο έχει αυξηθεί κατά 7 χλστ., φτάνοντας τα 1.618 χλστ., ενώ το πίσω έχει μειωθεί κατά 4 χλστ., αγγίζοντας τα 1.646 χλστ.

2Σχεδίαση

Στιλιστικά η ναυαρχίδα της βαυαρέζικης φίρμας διαθέτει λέιζερ φωτιστικά σώματα που πραγματικά κάνουν την νύχτα μέρα. Φυσικά είναι ενεργά, κάτι που σημαίνει πως ακολουθούν την πορεία του τιμονιού, ενώ στη αυτόματα ενεργοποιούμενη μεγάλη σκάλα, το σύστημα αλλάζει συνεχώς το εύρος της δέσμης έτσι ώστε να μην “τυφλώνεται” ο οδηγός που έρχεται από το αντίθετο ρεύμα. Ακόμα υπάρχει προεξέχουσα χρωμιομένη μάσκα, η οποία διαθέτει flaps που ανοιγοκλείνουν για να αυξομειώνουν την εισροή αέρα στο χώρο της μηχανής όταν χρειάζεται.

Ο εμπρός προφυλακτήρας ενσωματώνει τους LED προβολείς ομίχλης, ενώ το καπό έχει ιδιαίτερα ανάγλυφες λεπτομέρειες.

Στο προφίλ υπάρχει στο επάνω μέρος μια χαρακτηριστική ακμή που διατρέχει όλο το αμάξωμα, και χαμηλά μια χρωμιωμένη γραμμή, που ξεκινάει από τον αεραγωγό των εμπρός φτερών και καταλήγει στον πίσω προφυλακτήρα. Τα κρύσταλλα είναι πιο μεγάλα και στο πίσω μέρος συναντάμε διπλές χρωμιομένες απολήξεις και χρωμιομένα διακοσμητικά.

Επιβλητική, εντυπωσιακή, αρχοντική, πομπώδης, επιδεικτική, μεγαλοπρεπής. Αυτά είναι μερικά από τα επίθετα που μπορεί να επιλέξει κάποιος από το πλούσιο ελληνικό λεξικό, προκειμένου να χαρακτηρίσει τη νέα Σειρά 7. Παρά τις τεράστιες διαστάσεις της, οι σχεδιαστές της BMW κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα όμορφο αυτοκίνητο που κρύβει με καλλιτεχνία τα μέτρα του. Η αεροδυναμική του μοντέλου είναι εντυπωσιακή, μιας και έχει δείκτη οπισθέλκουσας 0,24 Cd στην έκδοση 730d και στα 0,25 Cd στην 740Le iPerfomance.

3Εσωτερικό

Με το που ανοίγεις οποιαδήποτε πόρτα της Σειράς 7, σε λούζει η αίσθηση υπερπολυτέλειας. Εξαιρετικά μαλακές δερμάτινες επενδύσεις ανωτάτης ποιότητας σε όλα τα σημεία, αυθεντικά ξύλινα διακοσμητικά, υποδειγματική συναρμογή, προσεγμένη στιλάτη σχεδίαση. Όλα συνδυάζονται αρμονικά με την υψηλή τεχνολογία, ενώ η διακριτική μυρωδιά του ενσωματωμένου συστήματος αρώματος, που ψεκάζει μέσω του συστήματος κλιματισμού βάζει και την αίσθηση της όσφρησης στη δημιουργία μιας αυτοκρατορικής ατμόσφαιρας που έχει έναν και μόνο στόχο. Να κάνει τους επιβάτες να βιώσουν τα απόλυτα επίπεδα άνεσης σε όλους τους τομείς. Συνολικά υπάρχουν διαθέσιμα 4 διαφορετικά αρώματα, με το σύστημα να φιλοξενεί ταυτόχρονα έως και δύο από αυτά στην ειδική θήκη που υπάρχει στο ντουλαπάκι του συνοδηγού.

Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός και αλλάζει ανάλογα με το mode οδήγησης που επιλέξει ο οδηγός. Ο ατμοσφαιρικός κρυφός φωτισμός αλλάζει απόχρωση ανάλογα με τα γούστα και τις ορέξεις των επιβατών, το εξαιρετικό σύστημα ήχου B&W με 17 ηχεία παράγει κρυστάλλινο ήχο, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας να έχει μια εντυπωσιακή οθόνη αφής 10,2″, ο χειρισμός της οποίας να γίνεται και με gestures, μιας και ένας 3D αισθητήρας, τοποθετημένος στην οροφή του αμαξώματος, κοντά στον εσωτερικό καθρέφτη, μπορεί μέσα σε ένα συγκεκριμένο πεδίο να αναγνωρίζει κινήσεις από τα χέρια του οδηγού.

Μέσω αυτών των gestures (χειρονομιών) μπορείς να αλλάξεις σταθμό, τραγούδι, κτλ, να αυξομειώσεις την ένταση του ήχου, να δεχτείς ή να απορρίψεις μια κλήση και άλλα πολλά, που κάνουν τη ζωή του οδηγού πολύ πιο εύκολη. Υπάρχει μόνιμη σύνδεση στο internet, Wi-Fi hotspot και ειδικές εφαρμογές που δείχνουν την πρόβλεψη του καιρού, τις συνθήκες της κίνησης στους δρόμους, τις ειδήσεις και άλλα.

Τα καθίσματα είναι κλιματιζόμενα, διαθέτουν δεκάδες ρυθμίσεις, λειτουργίες μασάζ, ενώ στο πίσω μέρος οι επιβάτες νοιώθουν την απόλυτη χλιδή, μιας και μπροστά τους υπάρχουν δύο μεγάλες οθόνες (πρόσθετος εξοπλισμός) που μπορούν να λειτουργούν και ανεξάρτητα από την μπροστά. Φυσικά υπάρχει τηλεοπτικός δέκτης, με ένα μικρό tablet 7″ της Samsung στο πίσω υποβραχιόνιο να επιτρέπει στους επιβάτες να επιλέξουν τις δικές τους ρυθμίσεις στα καθίσματα, στον κλιματισμό, στο ηχοσύστημα, στα σκίαστρα των παραθύρων, στο σύστημα πλοήγησης, όπως επίσης στα καθίσματα και σε πολλές ακόμη λειτουργίες.

Αν μπορεί κάποιος να βρει ένα αρνητικό σημείο στο εσωτερικό της 7άρας είναι ο κάπως “περιορισμένος” χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών στην έκδοση με το κανονικό μεταξόνιο (730d της δοκιμής). Μην φανταστείς πως ο χώρος αυτός δεν είναι άνετος. Τουναντίον. Απλώς δεν είναι ο αναμενόμενος για ένα τέτοιο μοντέλο. Βέβαια ακριβώς γι’αυτόν τον λόγο η BMW προσφέρει την έκδοση με το μακρύ μεταξόνιο (740Le της δοκιμής), έτσι ώστε οι πίσω επιβάτες να έχουν άπλετο χώρο για τα πόδια τους, επιτρέποντας τους να καθίσουν μέχρι και σταυροπόδι. Σε ότι αφορά τον χώρο αποσκευών, αυτός λόγω της επιλογής της BMW να προσφέρει τεράστιους χώρους στους επιβάτες της καμπίνας, “περιορίζεται” στα 515 λίτρα.

4Τεχνολογίες

Αν καθίσει κάποιος να περιγράφει αναλυτικά όλες τις τεχνολογίες που εξοπλίζεται η νέα Σειρά 7, θα γεμίσει με άνεση δυο-τρεις τόμους μιας εγκυκλοπαίδειας. Έτσι θα προσπαθήσω να τα περιγράψω αλλά και μεταφέρω την εμπειρία που σου αφήνουν, όσο πιο σύντομα και περιεκτικά μπορώ.

Ξεκινώντας. Η τεχνολογία είναι απλώς διαστημική. Τελεία.

Οι Γερμανοί πραγματικά μεγαλούργησαν, έχοντας τοποθετήσει “τόνους” τεχνολογίας στην 7αρα που μέσα στα επόμενα χρόνια θα τα δούμε και σε πιο προσιτά μοντέλα. Αρχίζω από το γεγονός πως διαθέτει αυτόνομη τεχνολογία επιπέδου 2 κάτι που μεταφράζεται πως μπορεί να οδηγήσει μόνη της στον αυτοκινητόδρομο διατηρώντας την πορεία της. Ο οδηγός μπορεί να απομακρύνει για μερικά δευτερόλεπτα τα χέρια του από το τιμόνι, αλλά μετά από ορισμένα δεύτερα, το σύστημα τον ειδοποιεί προκειμένου αυτός να τα τοποθετήσει πάνω του. Αν δεν το κάνει, τότε απενεργοποιεί το αυτόνομο σύστημα οδήγησης. Είναι εντυπωσιακός ο τρόπος που ένα 5-μετρο αυτοκίνητο διαβάζει τον δρόμο και ακολουθεί την πορεία του, με τα χέρια του οδηγού να ακολουθούν απλώς τις εντολές που δίνει μόνο του το σύστημα διεύθυνσης. Το σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης ρυθμίζει τις παραμέτρους του αυτοκινήτου αυτόματα και μπορεί να οδηγεί το αυτοκίνητο χωρίς τη παρέμβαση του οδηγού σε ταχύτητες μέχρι 210 χλμ/ώρα.

Συνεχίζω με τις κάμερες ελέγχου 360 μοιρών Panorama Side View που καλύπτουν κάθε σπιθαμή του αυτοκινήτου, προκειμένου ο οδηγός να γνωρίζει ανά πάσα στιγμή τι βρίσκεται γύρω από το αυτοκίνητο. Περιττό να αναφέρω πως το αυτοκίνητο μπορεί να παρκάρει μόνο του, αλλά δεν μπορώ να μην σημειώσω το τρισδιάστατο γραφικό του αυτοκινήτου που δημιουργεί το σύστημα και το βάζει στον περιβάλλον χώρο.

Το σύστημα μετάδοσης του αυτοκινήτου χρησιμοποιεί το ενσωματωμένο GPS για να επιλέξει την κατάλληλη σχέση στο κιβώτιο, προκειμένου να καταναλώνεται λιγότερο καύσιμο, ενώ μνείας αναφοράς είναι και το BMW Display Key, το ψηφιακό κλειδί του αυτοκινήτου που ως κύριο χαρακτηριστικό του είναι η 2,2″ LCD οθόνη αφής, υψηλής ανάλυσης, η οποία ενημερώνει τον οδηγό για διάφορες ενδείξεις (φόρτιση μπαταρίας, αυτονομία, στάθμη καυσίμου και λαδιού, επόμενο service) ενώ του επιτρέπει να ελέγξει βασικές λειτουργίες του αυτοκινήτου, όπως τον φωτισμό, το κλείδωμα, την εκκίνηση του κινητήρα, την ρύθμιση του κλιματισμού κτλ.

Το κλειδί έχει εμβέλεια 800 μέτρα και έχει τη δυνατότητα να παρκάρει την 7αρα ασύρματα, μιας και το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί ως “τηλεκατευθυνόμενο” σε ευθεία έως και 7,5 μέτρα, προκειμένου να παρκάρει μόνο του, χωρίς να βρίσκεται κανείς στο εσωτερικό του.

Το Active Driving Assistant είναι μια σουίτα εφαρμογών άνεσης και ασφάλειας που αποτελείται από το σύστημα διατήρησης της πορείας του αυτοκινήτου στην λωρίδα του, με το σύστημα διεύθυνσης να “απαγορεύει” τον οδηγό να αλλάξει λωρίδα αν αυτός δεν βγάλει φλας. Επίσης φέρει ενεργή προστασία πλευρικών συγκρούσεων, σύστημα που ακολουθεί το προπορευεόμενο όχημα σε περίπτωση μποτιλιαρίσματος, σύστημα ειδοποίησης ανίχνευσης πεζού, ζώου ή άλλου αντικειμένου μπροστά και πίσω από το αυτοκίνητο και σύστημα ανάγνωσης των ορίων ταχύτητας.

Επίσης υπάρχει μεταξύ άλλων Head-Up Display και σύστημα επαγωγικής, ασύρματης φόρτισης συσκευών, ενώ το εντυπωσιακότερο όλων είναι πως παρά τις προηγμένες τεχνολογίες και τις εκατοντάδες ρυθμίσεις που αυτές διαθέτουν, ο χρόνος εξοικείωσης μαζί τους είναι πραγματικά ελάχιστος.

5730d

Κάτω από το καπό της συναντάμε τον B57 3.0-λιτρο εξακύλινδρο TwinPower turbodiesel κινητήρα, ο οποίος διαθέτει νέο σύστημα ψεκασμού common rail στα 2.500 bar. Φέρει μεταβλητής γεωμετρίας τουρμπίνα και αποδίδει 265 άλογα και 620 Nm ροπής, επιταχύνοντας από στάση στα 100 χλμ/ώρα το βάρους 1.800 κιλά μοντέλο, σε 5,8 δευτ., έχοντας τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα. Ο κινητήρας συνδυάζεται με το εξαιρετικό 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο Steptronic της ZF, που διαθέτει μέρη με μικρότερη τριβή, προσφέροντας μεταξένιες γρήγορες αλλαγές, έχοντας ιδανική κλιμάκωση.

BMW 730d Μετρήσεις Autoblog.gr | VBox Sport
0-100 χλμ/ώρα 6,04 δευτ.
0-150 χλμ/ώρα 11,44 δευτ.
30-70 χλμ/ώρα 2,51 δευτ.
60-100 χλμ/ώρα 3,42 δευτ.
80-130 χλμ/ώρα 5,51 δευτ.
Τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα
Φρενάρισμα 100-0 χλμ/ώρα 38,025 μέτρα σε 3,10 δευτ.

Η μετάδοση της κίνησης μεταφέρεται στον πίσω άξονα, ενώ στον πρόσθετο εξοπλισμό προσφέρεται και το σύστημα τετρακίνησης xDrive, που προσθέτει 70 κιλά στο συνολικό βάρος και 4.760 ευρώ στην τελική τιμή. Με το πετρελαιοκίνητο μοντέλο διανύσαμε 1.300 χλμ., με την μέση κατανάλωση να ανέρχεται στα 7,8 λίτρα/100 χλμ., και με τα 78 λίτρα του ρεζερβουάρ μπορείς να έχεις μια αυτονομία της τάξης των 900-1050 χλμ. Οι εκπομπές CO2 είναι στα 119-129 γρ/χλμ. (ανάλογα τις διαθέσιμες ζάντες), κάτι που σημαίνει ότι ο προύχοντας ιδιοκτήτης επιβαρύνεται με τέλη κυκλοφορίας ύψους μόλις €116,62 – €154,8.

7740Le iPerfomance

Η plug-in υβριδική έκδοση 740Le iPerformance φορά τον 2,0-λιτρο TwinPower Turbo τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης με κωδική ονομασία B48B20O0 απόδοσης 258 ίππων και 400 Nm ροπής και έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 113 ίππων με 250 Nm ροπής, με την συνδυαστική ισχύ να φτάνει τα 326 άλογα και την ροπή στα 500 Nm. Επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 5,5 δευτ. με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 250 χλμ/ώρα. Συνδυάζεται με 8αρι αυτόματο κιβώτιο με την κατανάλωση του μοντέλου παρότι ανακοινώνεται στα μόλις 2-2,2 λίτρα/100 χλμ (αναλόγως των διαστάσεων των ζαντών), η πραγματική ανέρχεται στα σχεδόν 6,5 λίτρα/100 χλμ, με το αυτοκίνητο να μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά για σχεδόν 44-48 χλμ με τον ηλεκτροκινητήρα του, έχοντας ωστόσο τον περιορισμό της τελικής ταχύτητας των 140 χλμ/ώρα.

Η BMW εξοπλίζει την 740Le με το σύστημα eDrive που επιτρέπει στον οδηγό να ρυθμίζει τον τρόπο λειτουργίας του plug-in υβριδικού συστήματος. By default, ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί συνδυαστικά με τον κινητήρα βενζίνης, αλλά στο πρόγραμμα Max eDrive λειτουργεί μόνο ο ηλεκτροκινητήρας. Ωστόσο όποτε χρειαστεί και ο οδηγός ζητήσει περισσότερη δύναμη, με το πάτημα του πεντάλ του γκαζιού μέχρι το σημείο του kickdown, παίρνει μπροστά άμεσα και ο βενζινοκινητήρας.

Στην προεπιλεγμένη επιλογή, ο ηλεκτροκινητήρας είναι εκείνος που σηκώνει το βάρος της κίνησης όταν το αυτοκίνητο κινείται υπό χαμηλό φορτίο με έως και 80 χλμ/ώρα. Στη συνέχεια αναλαμβάνει δράση ο 2,0-λιτρος κινητήρας, με τον ηλεκτροκινητήρα να καλύπτει το μικρό turbo lag του 2,0-λιτρου μοτέρ, δίνοντας στο αυτοκίνητο αμεσότητα σε κάθε πάτημα του γκαζιού, ακόμη και στις χαμηλές στροφές.

BMW 740Le Μετρήσεις Autoblog.gr | VBox Sport
0-100 χλμ/ώρα 5,76 δευτ.
0-150 χλμ/ώρα 10,56 δευτ.
30-70 χλμ/ώρα 2,33 δευτ.
60-100 χλμ/ώρα 3,43 δευτ.
80-130 χλμ/ώρα 4,41 δευτ.
Τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα
Φρενάρισμα 100-0 χλμ/ώρα 36,21 μέτρα σε 3,00 δευτ.

Η φόρτιση της μπαταρίας ιόντων λιθίου 9,2 kWh διαρκεί λιγότερο από τέσσερις ώρες μέσω απλής οικιακής πρίζας, ενώ μέσω του ταχυφορτιστή BMW i Wallbox απαιτούνται λιγότερες από 3 ώρες. Η μπαταρία βρίσκεται τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα, όντας καλά προστατευμένη σε περίπτωση ατυχήματος, και λόγω αυτών, η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ έχει μειωθεί στα 45 λίτρα, με το συνολικό βάρος της να ανέρχεται στα 1.990.

Λόγω των μόλις 45-51 γρ/χλμ (ανάλογα τις διαθέσιμες ζάντες), το αυτοκίνητο δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.

9Τιμές

Η 730d ξεκινά από τις 129.180 ευρώ, ενώ η 740Le iPerformance από τις 117.350 ευρώ. Ο βασικός εξοπλισμός τους είναι υπερπλήρης, με όσους επιζητούν την απόλυτη πολυτέλεια, η BMW προσφέρει έναν μακρύ κατάλογο πρόσθετου εξοπλισμού, που ανεβάζει στα ουράνια την αίσθηση πολυτέλειας, μαζί φυσικά με την τελική τιμή.

10Στον δρόμο

Πως συμπεριφέρεται μια τέτοια λιμουζίνα στους ελληνικούς δρόμους λοιπόν; Με το που κλείνεις τις πόρτες, ξεκινάς το ταξίδι μιας οδηγικής εμπειρίας που σε κάνει να αναρωτιέσαι αν οι ελληνικοί δρόμοι ξαφνικά έγιναν οι καλύτεροι του κόσμου. Η μνημειώδης ηχομόνωση που προσφέρουν τα διπλά κρύσταλλα και τα υλικά ηχομόνωσης, κρατούν εκτός καμπίνας κάθε εξωτερικό θόρυβο. Στον αυτοκινητόδρομο κινείται σβέλτα και με αρχοντική άνεση, ενώ η λιμουζίνα δεν δυσκολεύεται να κινηθεί και στους δρόμους της πόλης.

Η ανάρτηση είναι πολλαπλών συνδέσμων τόσο μπροστά όσο και πίσω, με το στιβαρό σασί του αυτοκινήτου να πατάει σε ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αερανάρτηση που βρίσκεται στον βασικό εξοπλισμό, με τις κινήσεις της κάθε μιας να γίνεται σε δύο άξονες, έτσι ώστε να προσφέρει εξαιρετική άνεση στους επιβάτες, αλλά και να ρυθμίζεται αυτόματα, συνεχώς, σύμφωνα με τις ανάγκες του οδηγού και της διαδρομής μέσω του στάνταρ Dynamic Damper Control. Επιπλέον, διαθέτει ηλεκτρομηχανικές ενεργές αντιστρεπτικές ράβδους, που περιορίζουν κατά πολύ τις κλίσεις του αμαξώματος. Ο οδηγός μπορεί να αυξήσει την απόσταση από το έδαφος κατά 20 χλστ. με το πάτημα ενός κουμπιού, σε ταχύτητες κάτω των 40 χλμ/ώρα, ενώ όταν είναι επιλεγμένο το Sport πρόγραμμα, το ύψος του αμαξώματος μειώνεται αυτόματα κατά 10 χλστ. προκειμένου να βελτιωθεί η αεροδυναμική.

Υπάρχουν διαθέσιμα 4 προγράμματα λειτουργίας στο Driving Experience Control, τα Comfort, Sport, ECO Pro και Adaptive, με το καθένα να αλλάζει τις ρυθμίσεις στον κινητήρα, στο σύστημα διεύθυνσης, στην απόκριση του γκαζιού, στο κιβώτιο, αλλάζοντας παράλληλα και τις ρυθμίσεις της ανάρτησης. Στην επιλογή Comfort η 7άρα καταπίνει κάθε ανωμαλία του οδοστρώματος, ακόμη και σαμαράκια, με τους επιβάτες να νοιώθουν λες και βρίσκονται πάνω στο μαγικό χαλί.

Στην επιλογή Adaptive τα πάντα γίνονται αυτόματα και συνεχώς. Βλέπεις το σύστημα μέσω του GPS αλλά και των δεδομένων που συλλέγουν οι αισθητήρες και οι κάμερες, από την χάραξη του δρόμου, την κατάσταση του οδοστρώματος, την ταχύτητα, την πλευρική επιτάχυνση, τις κλίσεις κτλ, ρυθμίζει σε πραγματικό χρόνο (μέσα σε μόλις 60 msec) και για κάθε επόμενα 10 μέτρα, δεκάδες ρυθμίσεις, όπως την απόκριση του γκαζιού, την ρύθμιση και την σκληρότητα της ανάρτησης και το σύστημα διεύθυνσης.

Κλίσεις στις στροφές και σημάδια πλεύσεις δεν θα δεις ποτέ, ενώ παρά τα 5+ μέτρα του μήκους της το αυτοκίνητο στρίβει με εντυπωσιακό τρόπο, μιας και εξοπλίζεται και με σύστημα τετραδιεύθυνσης. Δεν έχει την αμεσότητα μιας 3άρας, -ποιος ο λόγος άλλωστε στη συγκεκριμένη κατηγορία;- με το σύστημα διεύθυνσης να είναι ελαφρύ μεν, με άριστη πληροφόρηση, άμεσο και γρήγορο δε, προσανατολισμένο κυρίως στην άνεση και λιγότερο στην σπορ οδήγηση.

Πραγματικά δεν καταλαβαίνεις το πότε η ένδειξη του κοντέρ ανεβαίνει σε χιλιόμετρα που… τρομάζουν, μιας και το αυτοκίνητο κρύβει με μαγικό τρόπο τα χιλιόμετρα που κινείται. Σε ότι αφορά το σύστημα πέδησης δεν θα μπορούσε να μην είναι και αυτό κορυφαίο, με τα τέσσερα αεριζόμενα δισκόφρενα να αναλαμβάνουν την ακινητοποίηση του μοντέλου (100-0 χλμ/ώρα σε 38,025 μέτρα σε 3,10 δευτ στην 730d, 36,21 μέτρα σε 3,00 δευτ. στην 740Le iPerfomance).

11Κλείνοντας

Πως μπορείς να κρίνεις ένα αυτοκίνητο που κάθε φορά που είτε το οδηγείς, είτε κάθεσαι σε κάποιο από τα καθίσματα του, βιώνεις μια νέα εμπειρία οδήγησης, μια εμπειρία που αλλάζει την κοσμοθεωρία που είχες δημιουργήσει σε κάθε νευρώνα του εγκεφάλου σου;

Μιλάμε για μια λιμουζίνα με τεχνολογίες από άλλο γαλαξία που χαρίζει απαράμιλλη ασφάλεια, προσφέροντας άνεση βγαλμένη από τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ. Με εντυπωσιακή οδική συμπεριφορά και ποιότητα κύλισης, απευθύνεται σε εκείνους που έχουν την οικονομική δυνατότητα να την αποκτήσουν και επιζητούν το απόλυτο. Και αυτό η νέα BMW Σειρά 7 το προσφέρει με το παραπάνω.

  • DimitrisBXL

    Ωραιο αυτοκινητο με μπολικη τεχνολογια. Για μενα μονοδρομος η 740e με ή χωρις το L. Δυο μειον απο μενα. Τα ασημι πλαστικα στο κεντρικο ταμπλο τα οποια μου θυμιζουν συστηματα HI-FI της δεκαετιας 00’s και τα φωτα πορειας, τα οποια ειναι σαν να τα σχεδιασαν τελεευταια στιγμη και να μην ταιριαζουν στο ολο σχεδιασμο του αμαξιου.

    Δεν νομιζω πως θα περασει σε πωλησεις την αρχηγο της κατηγοριας αυτης, S-class.

  • George Liverpool

    Τρομερη.Καντε συγκριτικο s-class-7 series,να πεσουν τα τσιμεντα.lol

  • Bon Viveur

    Άμα κάνει έτσι για μία 7αρα ο αρθρογράφος, φαντάζομαι τι θα γράψει αν μπει σε κανένα S Class maybach – Bentley ή RR :)

    • manowar

      Η RR εχει την πλατφόρμα της 7αρας..η μερσε πισω φετοςη νεα 7αρα εχει στα πιο κουφα σημεια ελαφρια υλικα και κανουν την 7αρα πολυ ανωτερη απο την s οδηγικα..μιλαω για τα τωρινα μοντελα μπεντλευ συγκρίνω αλλα και αυτη απο αποψη πλατφορμας πολυ πισω..βαρια αργη και με ξεπερασμενους κινητηρες..απο αποψη βεβαια σαλονιου οι βρετανοι ειναι μπροστα ολα στο χερι και υλικα που βρισκεις σε βιλες μαφιοζων..ασκοπα για μενα βεβαια ολα αυτα οπως και η κατηγορια αυτη δεν μου λεει τιποτα..σαν κατασκευη ομως ειναι τελιοτητα..

    • Bon Viveur

      Έχεις μπεις σε RR; Σε Bentley; Maybach; Αν όχι, μπες και θα απαντήσεις μόνος σου στο σχόλιο σου. :)

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Κορυφαία η νέα 7αρα σε όλα της! Με φουλ της τεχνολογίας πολυτέλεια και άνεση στον ύψιστο βαθμό είναι εντυπωσιακή και όμορφη! Μπράβο για την δοκιμή την οποία προσωπικά την περίμενα πολλούς μήνες πριν αφού είχα δει φωτό στο autoblog στο fb. Αν διάλεγα αυτή ή την S-Class δύσκολο το δίλημμα καθώς και οι δύο μου αρέσουν πολύ. Ένα συγκριτικό από το autoblog θα το θέλαμε.

  • Philby

    Λοιπόν μόνο 2 παρατηρήσεις από εμένα:
    Στη βαθμολογία θα άλλαζα την εμφάνιση από 9,5 σε 4 ρίχνοντας το μέσο όρο στο 8,3.
    Αυτό που με ενοχλεί είναι ότι μοιάζει με μεγάλη 5άρα και όχι η 5άρα “μικρη” 7άρα. Πέραν τούτου η τρέχουσα σχεδιαστική γλώσσα της BMW με αφήνει αδιάφορο.
    Και δεύτερον δεν θα επέλεγα καμμία από τις 2 διότι αν είχα τα λεφτά για 7άρα δεν θα την έπαιρνα ούτε diesel ούτε τετρακύλινδρη.
    Υ.Γ. Ε ρε Bangle που σας χρειάζεται!

  • stratis parasidis

    Προφανώς το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό, αλλά τις περισσότερες τεχνολογίες που αναφέρει ο αρθρογράφος μπορεί να τις συναντήσει κανείς σε φθηνότερα μοντέλα του πρόσφατου παρελθόντος.

    Πρακτικά δηλαδή, δε βλέπω κάποια καινοτομία. Προφανώς τα laser φώτα είναι ασυνήθιστα, αλλά δεν είναι κάτι που τοποθετείται πρώτη φορά σε αυτοκίνητο παραγωγής, όπως είθισται να συμβαίνει σε αυτή την κατηγορία.

    Άσχετα με τη δοκιμή, θα ήθελα να επιστήσω την προσοχή στα συντακτικά λάθη που είναι πολλά στα περισσότερα άρθρα του autoblog. ΄

    Π.χ.: 1.βιώνει μια υπερπολυτελής εμπειρία (σωστό: υπερπολυτελή εμπειρία)
    2.Επιβλητική, εντυπωσιακή, αρχοντική, πομπώδες, επιδεικτική, μεγαλοπρεπής (σωστό: πομπώδης)
    3. Ο βασικός εξοπλισμός τους είναι υπερπλήρες (σωστό: υπερπλήρης)
    Επειδή προφανώς το να ξέρει κάποιος να γράφει σωστά Ελληνικά δεν είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να ξέρει να δοκιμάζει αυτοκίνητα, καλό θα ήταν να δίνετε τα κείμενά σας για διόρθωση πριν τα δημοσιεύσετε. Φιλικά πάντα…

    • Fotis

      Φιλικά πάντα τα παραπάνω λάθη δεν είναι συντακτικά αλλά γραμματικά.

    • stratis parasidis

      Νομίζω ότι κάνεις λάθος… Πρόκειται καθαρά για σφάλμα στη σύνταξη του κειμένου και όχι για λάθος στη γραμματική αυτού.

      Παραδειγματικές διαφορές μεταξύ συντακτικών και γραμματικών λαθών μπορείς να δεις εδώ: http://www.maxmag.gr/politismos/ekpaideusi/ta-simantikotera-grammatika-ke-syntaktika-lathi-tis-ellinikis-glossas/

      Εάν όμως είσαι φιλόλογος και κατέχεις καλύτερα το θέμα, ευχαρίστως να διαβάσω την άποψή σου και να με διορθώσεις.

    • Σας ευχαριστούμε για τις παρατηρήσεις, αλλά τα σχόλια αυτά θα διαγραφούν μιας και δεν σχετίζονται με την θεματολογία του συγκεκριμένου άρθρου, όπως ορίζουν οι όροι χρήσης. Τα συντακτικά και τα γραμματικά λάθη πολλές φορές γίνονται από κεκτημένη ταχύτητα, μιας και δεν είναι και το ευκολότερο πράγμα να γράφεις 30-40 κείμενα καθημερινά. Οι παρατηρήσεις σας μας κάνουν καλύτερους

    • Σας ευχαριστούμε για τις παρατηρήσεις, αλλά τα σχόλια αυτά θα διαγραφούν μιας και δεν σχετίζονται με την θεματολογία του συγκεκριμένου άρθρου, όπως ορίζουν οι όροι χρήσης. Τα συντακτικά και τα γραμματικά λάθη πολλές φορές γίνονται από κεκτημένη ταχύτητα, μιας και δεν είναι και το ευκολότερο πράγμα να γράφεις 30-40 κείμενα καθημερινά. Οι παρατηρήσεις σας μας κάνουν καλύτερους

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Πράγματι πάσχουν (πολύ) τα κείμενα του autoblog. Εγώ το έχω πάρει απόφαση και το προσπερνώ, αν και μερικές φορές δύσκολα βγαίνει και το νόημα.

    • Σας ευχαριστούμε για τις παρατηρήσεις, αλλά τα σχόλια αυτά θα διαγραφούν μιας και δεν σχετίζονται με την θεματολογία του συγκεκριμένου άρθρου, όπως ορίζουν οι όροι χρήσης. Τα συντακτικά και τα γραμματικά λάθη πολλές φορές γίνονται από κεκτημένη ταχύτητα, μιας και δεν είναι και το ευκολότερο πράγμα να γράφεις 30-40 κείμενα καθημερινά. Οι παρατηρήσεις σας μας κάνουν καλύτερους

    • sargus

      Εγώ πάλι θα έλεγα ότι είναι προφανές από το υπόλοιπο κείμενο ότι αυτά είναι λάθη βιασύνης και όχι έλλειψης γνώσης. Δεν ξέρω όμως σίγουρα αλλά ούτε και εσύ. Και με αυτό κατά νου δεν είναι σωστό να βγάζεις συμπεράσματα για τον αρθρογράφο όσον αφορά το αν ξέρει Ελληνικά ή όχι. Νομίζω ότι είναι λίγο αγενές εκ μέρους σου.

    • Σας ευχαριστούμε για τις παρατηρήσεις, αλλά τα σχόλια αυτά θα διαγραφούν μιας και δεν σχετίζονται με την θεματολογία του συγκεκριμένου άρθρου, όπως ορίζουν οι όροι χρήσης. Τα συντακτικά και τα γραμματικά λάθη πολλές φορές γίνονται από κεκτημένη ταχύτητα, μιας και δεν είναι και το ευκολότερο πράγμα να γράφεις 30-40 κείμενα καθημερινά. Οι παρατηρήσεις σας μας κάνουν καλύτερους

    • Σας ευχαριστούμε για τις παρατηρήσεις, αλλά τα σχόλια αυτά θα διαγραφούν μιας και δεν σχετίζονται με την θεματολογία του συγκεκριμένου άρθρου, όπως ορίζουν οι όροι χρήσης. Τα συντακτικά και τα γραμματικά λάθη πολλές φορές γίνονται από κεκτημένη ταχύτητα, μιας και δεν είναι και το ευκολότερο πράγμα να γράφεις 30-40 κείμενα καθημερινά. Οι παρατηρήσεις σας μας κάνουν καλύτερους

  • Philby

    Πως από κάτι τόσο θεσπέσιο καταλήξαμε σε κάτι τόσο αδιάφορο; https://uploads.disquscdn.com/images/66c02f076096c676ac60c6587bd015263b3c79cdccacebe143bf91f73e596c25.jpg

    • sargus

      Έχεις δίκιο!! Ήταν πραγματικά ξεχωριστό αυτό το αμάξι.

    • manowar

      οσο αφορα εξωτερικη σχεδιαση ισχυει αλλα αυτο ισχυει για ολα τα αυτοκινητα φιλε μου..απο καμια ιστορικη εταιρια δεν μπορεις να συγκρινεις τα παλια της με τα νεα της μοντελα ..συγκρινε μια βελοτσε του 70 με την τζουλια απο αποψη εξωτερικης εμφανισης..ομοφωνα ολοι οι αλφφιστοι και οι οπαδοι της αυτοκινησης θα σε κυνηγσουν.ολα τα πραγματα σημερα ειναι πιο ασχημα απο παλια..απο την μουσικη μεχρι τον κινηματογραφο μεχρι οτι δηποτε..και ειμαι αισιοδοξος απλα παραλληλα ειμαι και ρεαλιστης..

    • Philby

      Θα συμφωνήσω κατά το ήμισυ μαζί σου. Ναι η κλασσική ομορφιά και η καθαρότητα του σχεδιασμού δεν μπορεί να επαναληφθεί. Θα διαφωνήσω όμως ως προς το ότι όλα πλέον είναι αδιάφορα. Παράδειγμα οι σύγχρονες Mercedes E, S, (όχι η C), το VOLVO S90, ta Audi A3 sedan και A8, η Giulia και η XF Jaguar. Μπορεί να μη διαθέτουν τη γοητεία των προγόνων τους τη δεκαετία του ’60 και του ’70 όμως δεν είναι αδιάφορα όπως οι νέες 5,7 της BMW. Ο σχεδιασμός κάνει κύκλους και για πολλά χρόνια BMW ήταν πρωτοπόρα στο design παρήγαγει αξεπέραστα αυτοκίνητα. Την τελευταία δεκαετία έχουν παρουσιάσει -σχεδιαστικά πάντα- κάποια αχαρακτήριστα σχέδια, 3GT, 5GT, 2, X6, X4, 1(pre facelift). Προφανώς το κατάλαβαν και για να αποφύγουν τα ίδια ναυάγια έγιναν πολύ συντηρητικοί. Δεν έχω καμμιά αμφιβολία ότι θα επανέλθουν.

    • manowar

      Ναι αλλα μην στέκεσαι σε ενα αυτοκίνητο που πιανει την πελατεία ανω των 50 και μεταφορά υπουργων και επίσημων προσώπων.. Τι ομορφια μπορεί να κουβαλάει ενα πλοιο λιμο;;δεν ειναι σειρα 4 η Ζ που ακομα κι σημερα βλεπεις Ζ και ανατζουτζουρωνει το μεσα σου

  • Fotis

    Το πορτμπαγκάζ είναι λίγο στενάχωρο. Υποθέτω ότι λύνεται το πρόβλημα με μια μπαγαζιέρα.
    Αν είχε κάποιο χρηματοδοτικό πρόγραμμα με 4 – 5 κατοστάρικα το μήνα θα το σκεφτόμουν.

  • Fotis

    Το πορτμπαγκάζ είναι λίγο στενάχωρο. Υποθέτω ότι λύνεται το πρόβλημα με μια μπαγαζιέρα.
    Αν είχε κάποιο χρηματοδοτικό πρόγραμμα με 4 – 5 κατοστάρικα το μήνα θα το σκεφτόμουν.

    • manowar

      χαχαχαχαχαχα

  • Chris Pavlidis Exhaust

    Αυτο με τα μπλε καγκουρο νεον μεσα επειδη ειναι 7αρα bmw η sclass πρπει να τ δεχτουμε ως πολυτελεια???

    • Bon Viveur

      μεγάλη καγκουριά είναι και ήταν πολύ της μόδας ειδικά την περιοδο 2002-2006 στην Αγγλία. Τότε πηγαινοερχόμουν Λονδίνο και είχα σιχαθεί να τα βλέπω.

      Πάρε μία ματιά στο βίντεο να δεις τι θα έχει η επόμενη 7 :)

      https://youtu.be/3tBnupnQxYg

    • manowar

      εισαι σιγουρος οτι σ αρεσουν τα αμερικανικα αυτοκινητα;; χαχαχαχαχαχ ;-Ρ

    • Bon Viveur

      ναι μου αρέσουν αλλά δεν το κατάλαβα. :)

    • manowar

      ειναι καγκουρια ντε σαλονιεν ηψεν λοραντ..χε χε χε

    • a_f_a

      έχει ο πεθερός μου την S-class μοντ. ’16… μπηκα μέσα βράδυ και νόμιζα οτι μπήκα σε κωλομπαρο-στριπτιτζαδικο στα ’90ζζζζ… “βιετναμ”, “αλκατραζ” φαση. ελεηνό.

    • manowar

      χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

  • Tony T

    πολύ καλή δοκιμή….

    ασχετο….. Μπράβο στις εισαγωγικές που τολμούν και “πινακιδώνουν” τέτοια αυτοκίνητα…. Στη θέση τους, σε αυτή την μπανανία δε θα το έκανα ούτε για σκουτερ………..

  • MPAMPIS

    όποιος δίνει τόσα λεφτα γα αμάξι σίγουρα θα παει για mercedes !σιγα μην παρει την bmw

  • Sensei Konstantinos

    Ο ορισμός της λιμουζίνας . Πρόσφατα ειδα μια στον δρόμο και γέμιζε τις λωρίδες με την αθόρυβη επιβλητική της παρουσία

  • cfu

    στη χλιδα το AB !!!!!

  • MPAMPIS

    πάντως τον ήχο την επιβλητικοτητα και την οδηγική καβλα που βγάζεi η Quattroporte δεν τον έχει η 7 όση τεχνολογία και να έχει μέσα σαλονι ! https://uploads.disquscdn.com/images/6e54af91fa995bb68647f216087f11d8be5583ad2273c187a6c9ccbebcc89055.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/238c3f571a9337325ce387dd1cb5cec265d8b3b26f38e44c17cd5d69949a989d.jpg

    • manowar

      φτηνιαρικο αυτοκινητο σε σχεση με μπεεμβε μην συγκρινεις μπουρδες..σε ολους τους τομεις ξεπερασμενο απο την παμβαρη και σκινητη καροτσα μεχρι τα πολυ κατωτερης ποιοτητας εσωτερικα και τεχνολογια. δεν του δινει κανεις σημασια η 7αρα χτυπαει ρεκορ πωλησεων τρελα οπως και το Α8 μετα η s δεν εχουν αντιπαλο αυτοι

  • MPAMPIS

    πάντως με μπλε νεον και φώτα στις πόρτες ,γύρναγαν κάτι καγκουρες στο Μπουρνάζι δέκα χρόνια πριν ! από πότε αυτά λέγονται πολυτέλεια και τεχνολογια ..?

    • manowar

      εχεις κανει 3 σχολια σε ενα αυτοκινητο που δεν το εχεις δει ουτε στον υπνο σου..αντε μετα να με πεισεις οτι ολο αυτο δσεν το κανεις επιδη η Μ3 εβγαλε πακετο cp και εσπασε την παρθενια της τζουλια πριν 2 εβδομαδες που κυκλοφορησαν τα βιντεο…χε χε χε χε χε χε

  • mother1russia

    Εμφανισιακα δεν μου αρεσει , πως της βαλατε 9.5 ?? Η Μ4 ειναι κλασεις ανωτερη σε εμφανιση

    • freedoom1013

      Συγκρίνονται αυτές οι 2 κατηγορίες μεταξύ τους;; Της Μ4 και της 7;

    • mother1russia

      Δεν τις συγκρινω , αλλα αν βαζω 10 στην Μ4 σε αυτην βαζω το πολυ 6

    • manowar

      η Μ4 εκτος οτι ειναι ανωτερη ειναι και το ταχυτερο αυτοκινητο ακομα και μετα απο 4 χρονια υπαρξης..αυτο βεβαιως βεβαιως εχει δημιουργησει καποιες επιπλοκες στην ψυχοσυνθεση μερικων συνανθρωπων μας χαχαχαχα

  • george

    Άσχημο κ μια απο τα ίδια.. Ειδικά η μούρη του δεν βλέπεται.. Το εσωτερικό του σχεδιαστηκά έχει ενδιαφέρον και ξεφευγει από τα υπόλοιπα συντηριτικά εσωτερικά των Bmw αλλά και πάλι περιμένεις περισσότερα από ένα πανάκριβο αυτοκίνητο.. Τελικά το Peugeot 3008 έχει το πιο ομορφο εσωτερικό ανεξαρτήτος κατηγορίας

  • Esperto

    To A8 einai safws anwtero autokinhto se olous tous tomeis kai to korufaio se authn thn kathgoria. Gia auto kiolas einai to pio akribo sth Germania me deuterh thn S class kai 3h thn 7ara -modela me akribws idia xarakthristika.

    • manowar

      αν και κανει τρελες πωλησεις εχει κατωτερη πλατφορμα..της 7αρας ειναι ετη μπροστα βγηκε η καλυτερη.σε κινητηρες ειναι πολυ ανταγωνιστικη λογο εμπιριας vw στα down sizing αλλα τωρα αν παμε σε μεταδοση μπροστα στην κουραστικη μονιμη 4κινηση η βελουδινη πισωκινηση σαφως ανωτερη..γιαυτο οι αουντι στα κορυφαια της μοντελα εξεταζει το ενδεχομενο να βαλει πισωκινηση σε τουτα τα καραβια..

    • Esperto

      Kaneis la8os me diafora kiolas to A8 exei to kalutero patwma kai kataskeuh. Space frame ap to 1994! Einai toso megalo kai einai me diafora to pio a8lhtiko autokihto ap ta 3. Odhgw polles fores to xrono A8, 7ara kai S class giati pernaw polu kario sth germania kai sou lew oti to A8 einai to monadiko ap ta 3 pou ta kanei ola toso kala. Exoun brei th xrush tomh sta panta.

    • manowar

      Ναι αλλα μιλας για προηγούμενες γενιες η τα τωρινα μ9ντελα η καλυτερη πλατφόρμα ειναι της 7αρας λογο παναλαφρου πλαισίου.. 200 κιλα ελαφρυνε.. 200 κιλα το λες παράνοια όχι δίαιτα

  • Nikpap

    Ωραιο αρθρο, ενα μονο πραγμα θα πω, καμμια σχεση το πως δειχνει στις φωτο με την πραγματικοτητα, την ειδα σε ασπρο m-pack οπως στην φωτο και ηταν κουκλα!
    http://indianautosblog.com/wp-content/uploads/2015/09/2016-BMW-7-Series-M-Sport-side-at-the-IAA-2015.jpg

  • ionized

    εντυπωσιακο..το χαιλαιτ ειναι το κλειδι της!
    αλλα πραγματικα με αυτα τα χρηματα δεν θα επερνα τετοιο αυτοκινητο

  • Γιώργος Βαρδου

    Η συγκεκριμένη 740Le κλπ με τον εξοπλισμό τον έξτρα, πόσο κάνει;

  • telis ellinas

    Χαλια εσωτερικο ειδικα σε σχεση με το A8.Επειγόντως απολυση του σχεδιαστη του εσωτερικου της 7.Ποια η διαφορα απο κατι ιαπωνικες μπερλινες.Η BMW θα επρεπε να εχει ηδη παραιτηθει απο αυτη κατηγορια.Αφου δεν το εχει τι το κουραζει?

    • manowar

      συμφωνω..και εμενα η αουντι μαρεσει πιο πολυ μεσα..βεβαια αν μπεις σε ιταλικα και ιαπωνικα αυτοκινητα που θεορουντε οι πιο αμεσοι αντιπαλοι της κορυφαιας αυτης γερμανικης 3αδας θα γελας ειναι μαυρο χαλι μπροστα σε αυτο το επιπεδο…ειδικα αυτη που ποσταρανε απο πανω η μαζεραττι ειναι πλαστικουρα με χαμηλο επιπεδο εξοπλισμου..μερκ αουντι μπεεμβε εχουν παπαδες και λιβανιζυν μεσα

    • mother1russia

      Ποιος γελοιος το σχεδιασε ξερουμε?? Τα φωτιστικα μπροστα και το εσωτερικο ειναι για να κλαις

    • manowar

      Ρε ειναι λογικό να μην σαρεσει αυτο το αμαξι ειναι για 50νταριδες

    • mother1russia

      Ειναι κι αυτο

    • mother1russia

      Και ο σχεδιασμος στα φωτιστικα αθλιος , συμφωνω μαζι σου. Να απολυσουν τον σχεδιαστη αμεσως

  • Mika

    Σιγουρα ενα υπεροχο αυτοκινητο..Θα ηθελα μια πιο ξεχωριστη εμφανιση, μια και μοιαζει πολυ με τις μικροτερες αδερφες της, ειδικα την 5αρα (αν κι αυτη παρουσιαστηκε αργοτερα), κι αυτο αδικει την κορυφαια προταση της στη πολυτελη κατηγορια…Καλως η κακως, η BMW το επαιξε σιγουρακι, και δεν νομιζω οι πωλησεις να την απογοητευσουν..θα μπορουσε ομως να ειναι πιο ριζοσπαστικη…
    Ποιοτητα υλικων, πολυτελεια, και προσφερομενη τεχνολογια ευκολα χτυπανε ταβανι..Μεταξυ αυτων των δυο εκδοσεων, σιγουρα θα επαιρνα την 740 Le, πρωτον για να εχω την ανεση μου πισω και δευτερον, για να μη πληρωνω τελη κυκλοφοριας σ αυτο το κρατος!!! Ασχετο αν θα ειχα δωσει 150000 για να την εχω οπως στις φωτος!
    :p
    Η αληθεια ειναι βεβαια πως η S class και το νεο Α8 εχουν πιο εντυπωσιακο σχεδιασμο στο σαλονι τους…