Με τις online πωλήσεις αυτοκινήτων να αυξάνονται συνεχώς, πλησιάζει άραγε το τέλος των αντιπροσωπειών; H Volkswagen γίνεται ακόμη μια εταιρία που στρέφεται στις πωλήσεις μέσω internet και έτσι σκοπεύει να μειώσει το ευρωπαϊκό δίκτυο των αντιπροσώπων της. Σύμφωνα με την εταιρεία δημιουργείται κοινή ηλεκτρονική πύλη με όλους τους αντιπροσώπους, χωρίς ωστόσο να δοθούν περισσότερες λεπτομέρειες.

Κύριο μέλημα της VW είναι η μείωση του δικτύου της κατά 10%, ανεβάζοντας παράλληλα τα κέρδη πωλήσεων σε κάθε αντιπρόσωπο από το 1% σε 2%, ώστε να δώσει κίνητρα πωλήσεων σε αυτούς.

Πρωταρχικός στόχος της γερμανικής εταιρίας είναι η μείωση του κόστους παραγωγής σε όλες τις μάρκες της, ενώ παράλληλα αυξάνει τις επενδύσεις της πάνω στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι το μειωμένο κόστος κατασκευής αυτοκινήτων θα προέλθει και από τη μεγαλύτερη χρήση νέων τεχνολογιών πληροφορικής, επιτρέποντας στις αντιπροσωπείες να μειώσουν το χρόνο που απαιτείται για την εξυπηρέτηση των αυτοκινήτων έως και κατά 70%.

Στις σχετικές ειδήσεις, η Hyundai ετοίμασε μια ειδική εφαρμογή στις ΗΠΑ, την ονομάζει Shopper Assurance, που επιτρέπει στον πελάτη να πηγαίνει λιγότερες φορές στην αντιπροσωπεία.