Η Lamborghini μπορεί να σκέφτεται τους plug-in υβριδικούς κινητήρες και τα τοποθετεί turbo στην Urus, αλλά όπως δήλωσε ο επικεφαλής του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης των “ταύρων”, Maurizio Reggiani οι ατμοσφαιρικοί V10 και V12 κινητήρες είναι εδώ και θα μείνουν. Ο Reggiani δήλωσε:

Το DNA μας είναι ο σχεδιασμός, το συναίσθημα και η απόδοση, προκειμένου να κάνουμε την εμπειρία του αυτοκινήτου μοναδική. Αυτές οι έννοιες είναι που ορίζουν ένα νέο αυτοκίνητο. Στη συνέχεια προσπαθούμε να τις βάλουμε σε έναν πιο επιστημονικό “φυσικό” τρόπο, προκειμένου ο καθένας να μπορεί να συγκρίνει ένα καινούργιο αυτοκίνητο με ένα παλιό αυτοκίνητο. αλλά και με τον ανταγωνισμό.

Ένα μοντέλο της Lamborghini δεν μπορεί να είναι μόνο ένα από αυτά τα πράγματα. Μπορεί να έχει ένα υπέροχο design, ως μια “super-cool Lamborghini” αλλά αν το αυτοκίνητο δεν μπορεί να παράγει έντονα συναισθήματα όταν κάθεσαι μέσα του, αν δεν ακούς τον ήχο, ή να νοιώθεις τα ελαστικά να γατζώνουν στην άσφαλτο όταν το οδηγείς, τότε η δουλειά μας δεν έχει γίνει. Προσπαθούμε να το τελειοποιήσουμε κάθε φορά. Οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί συνεργάζονται πάντα. Δεν πρέπει να κάνουμε εκπτώσεις σε οτιδήποτε. Πάντα οδηγείς μια Lamborghini για την ευχαρίστηση, για την διασκέδαση αλλά και για την απόλαυση.

Και συνέχισε:

Οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες είναι μέρος του DNA ενός supercar. Κανένας άλλος κινητήρας δεν μπορεί να παρέχει τη συγκίνηση, την απόκριση και τον ήχο ενός ατμοσφαιρικού κινητήρα. Οι έννοιες αυτές είναι μοναδικές και αυτό είναι που κάνει μοναδικά τα σημερινά μοντέλα της Lamborghini.