Tο μόνο που χρειάζεται είναι να διαθέσεις 10.000 ευρώ, και έχεις το πιο επικό engine swap που έχει γίνει ποτέ, στο “ταπεινό” αυτοκίνητο σου! Με αυτό το ποσό μπορείς να αγοράσεις τον Mugen-Honda MF-351 ατμοσφαιρικό V10 κινητήρα, που φορούσε η ομάδα της Footwork το 1993 και η ομάδα της Lotus το 1994.


Εσύ αν θα τον αγόραζες τον συγκεκριμένο κινητήρα, σε τι αυτοκίνητο θα τον τοποθετούσες;

  • manowar

    Καλα τωρα εδω σηκωνει πολυ τρολλ αλλα δεν εχω φερει τα πασατεμπα μαζι μου …χε χε χε χεπιτα καισοδα μονο…χε χε χε χε..προσεξτε απο την υπερβολικη δυναμη που βγαζει μην ανοιξει κανενας αρμος…χε χε χε χε

    • Mika

      Eγω θα ελεγα, στο φετινο μονοθεσιο της Μclaren, αν χωραγε κι αν επιτρεποταν!!
      Πιο γρηγορα θα πηγαινε!!
      :p

  • Marios Georgiades

    Μη μου βάζεις ιδέες…

    • στον μικρο δικαστη μπαινει ???? οκ θα θελει σιγουρα λιγο κοψε ραψε..οκ πολυ θα θελει !!!! :-P

    • Marios Georgiades

      Μπα, μόνο να φύγουν τα πίσω καθίσματα…

  • Αλ Μπαντι

    Τσιμπας ενα ultima χωρις μοτερ και του φορας αυτο, απλα τελειο.

  • βασικά, βενζίνη θέλω να βάλω στο αυτοκίνητο…

  • σε σιβικ !!!
    γιατι κλασικα δεν θα εχω ροπη στα χαμηλα…..αλλα σαν ναριχσει το στροφαρισμα….δεν θα εχει σταματμο !!!!! :-D

    • Scooby r22b

      Άσε που θα κάθεται κουτί (ίδιες βάσεις κινητήρα, κούμπομα σασμάν κ.τ.λ.)!1!1! 😎

  • Christos K.

    Καταρχάς φαίνεται να είναι short block χωρίς πλεξούδα κ εγκέφαλο καλή τύχη να βρεις εγκέφαλο να το οδηγήσει. Επίσης αυτοί οι κινητήρες δεν έχουν μίζα καλά μπράτσα στο σπρώξιμο

  • Nikos Schinas

    Σε ενα Honda NSX, από αυτά τα καινούργια με το ψοφιο μοτέρ

  • Anestis Genk

    Σε κάνα honda beat με φαρδύ bodykit

  • RanTanPlan88

    NSX