Μετά από αρκετούς μήνες σκέψης και ζυγίσματος επιλογών, ο Fernando Alonso επέλεξε να παραμείνει στη McLaren για την επόμενη σεζόν. Σύμφωνα με όσα διαβάσαμε αρχικά, το συμβόλαιο του Ισπανού μιλά μόνο για το 2018, αλλά τα πράγματα μάλλον δεν είναι έτσι, καθώς υπάρχει το ενδεχόμενο ο Ferni να βρίσκεται στο Woking και το 2019.


Η είδηση προκύπτει από τον ίδιο, λέγοντας ξεκάθαρα πως το νέο του συμβόλαιο δεν είναι ενός έτους. Βέβαια, σε αυτό υπάρχουν ρήτρες που του δίνουν το δικαίωμα να φύγει στο τέλος της ερχόμενης σεζόν. Είναι αδύνατο να γνωρίζουμε λεπτομέρειες σε αυτή τη φάση, με τον 36χρονο να λέει ότι η McLaren τον έπεισε να βάλει την υπογραφή του, χωρίς να υπάρχει βιασύνη γι’ αυτό.

Όχι, δεν είναι μόνο για το 2018. Ποτέ δεν συζητάμε τις ρήτρες του συμβολαίου και δεν πρόκειται να το κάνουμε τώρα, αλλά είναι ένα μακροπρόθεσμο συμβόλαιο και θα δούμε πώς θα κυλήσουν τα πράγματα. Αλλά, είμαι πολύ ενθουσιασμένος για την επόμενη σεζόν, με διάφορες προσδοκίες και θέληση για να βάλουμε τη McLaren εκεί που αξίζει να είναι. Θέλω να φτάσει ήδη η Αυστραλία.

Κανένας από εμάς δεν βιαζόταν. Από την πρώτη στιγμή πίστεψα στο project της McLaren -τουλάχιστον όσον αφορά το σασί-, έχουμε κάνει τα σωστά βήματα όσον αφορά την αεροδυναμική και την μηχανική πρόσφυση. Αφήσαμε όλες τις πόρτες ανοιχτές, μίλησα με όποιον ήθελε να μιλήσουμε, με όλα τα διαφορετικά projects που είχα στο τραπέζι, αλλά το πιο πειστικό ήταν της McLaren.

Ο Alonso πιστεύει στις δυνατότητες των σχεδιαστών του, αλλά και στους μηχανικούς της Renault. Η Red Bull έχει αποδείξει ότι ο R.E.17 είναι ένα αρκετά καλό για νίκες power unit, με τα σχέδια των Γάλλων να είναι πολύ υποσχόμενα για το 2018, τόσο στην απόδοση όσο και στην αξιοπιστία.

Είχαν τη δική τους ιδιαίτερη κατάσταση με τον κινητήρα: έπρεπε να αποφασίσουν αν θα έμεναν με τη Honda ή αν θα άλλαζαν προμηθευτή. Τελικά, αποφάσισαν να αλλάξουν κινητήρα, να πάνε με τη Renault και πρέπει να περιμένουμε μερικές εβδομάδες ακόμα μέχρι να έχουμε τις πληροφορίες για τον κινητήρα. Αλλά, τώρα ήταν ώρα για να πάρω απόφαση και η αυτή ήταν να μείνω μαζί τους, επειδή πιστεύω ότι θα είναι πολύ ανταγωνιστικοί του χρόνου.

Είναι πολύ συναρπαστικό το να οδηγήσω ξανά για τη Renault, ακόμα κι αν αφορά μόνο τον κινητήρα, είναι ένα καλό αίσθημα. Η Red Bull είναι καλή φέτος, με δύο μονοθέσια στο βάθρο στην Ιαπωνία και δύο μονοθέσια στη Μαλαισία, οπότε ξέρουμε τι μπορεί να κάνει ο κινητήρας της Renault. Τώρα, πρέπει να ανεβάσουμε το παιχνίδι μας και να το κάνουμε.

  • Gestione Sportiv@

    Σε περίπτωση που τα πράγματα στην συνεργασία McLaren-Renault δεν εξελιχθούν όπως ελπίζει ο Ισπανός, τι θα κάνει…….??????
    Γιατί η καρδιά του έλεγε να μείνει στο Woking, όπου νιώθει σαν στο σπίτι του……… https://uploads.disquscdn.com/images/717e24b3ca274c67982f91b93edbe5612d7c7ff11c633971249146afda97a96c.jpg , όπως ακριβώς ένιωθε στο Enstone και στο Maranello, την εφταετία ακριβώς πριν επιστρέψει στην ομάδα για την οποία έτρεχε το 2007!!!!!!!

  • Mika

    Α ρε Αλονσο, σε ξεγελασαν οι ατιμοι..Σου εταξαν λαγους με πετραχειλια αλλα ανθρακες ο θησαυρος..Ελπιζω τωρα να εμαθες…Το πιο πειστικο προτζεκτ λεει ηταν της Μακλαρεν!
    :p :p
    Eπειδη καηκε με τη Honda, αν δεν δει πραγματικα ελπιδα φωτος στο τουνελ (οπως κι ολοι μας δηλαδη) θα ειναι μαζοχας να μεινει περα απο το 2018..Η ξεφτυλα εχει και τα ορια της…!

    • VanPerseF1

      Υποστηριζω τη McLaren απο 7 χρονων αλλα τα τελευταια 2 χρονια παρακαλουσα να φυγει ο Ισπανος οχι γι αυτο που λενε πολυ οτι ειναι κακος χαρακτηρας και το μονο που ξερει ειναι να κραζει(δε με νοιαζει κιολας,ειναι κορυφαιος οδηγος που αυτο θελω για την ομαδα) αλλα γιατι απλα ΔΕΝ του αξιζε αυτο που του καναμε, μακαρι να παρει κανα βαθρο εστω και κατατυχη του χρονου.

    • VanPerseF1

      Υποστηριζω τη McLaren απο 7 χρονων αλλα τα τελευταια 2 χρονια παρακαλουσα να φυγει ο Ισπανος οχι γι αυτο που λενε πολυ οτι ειναι κακος χαρακτηρας και το μονο που ξερει ειναι να κραζει(δε με νοιαζει κιολας,ειναι κορυφαιος οδηγος που αυτο θελω για την ομαδα) αλλα γιατι απλα ΔΕΝ του αξιζε αυτο που του καναμε, μακαρι να παρει κανα βαθρο εστω και κατατυχη του χρονου.

    • Mika

      Eιμαι μαζι σου σε ολα,αλλα το ξαναλεω, δεν ειναι ο Ισπανος το προβλημα στην ομαδα μας, ετσι οπως εχει καταντησει τα τελευταια χρονια, μια μικρη ομαδα της σειρας, λυπαμαι που το λεω..
      Ο Ισπανος χρειαζεται για μενα, για να τα χωνει, κι ας το κανει μ ακομψο τροπο…Αν η ομαδα πηγαινε εστω ικανοποιητικα,και εφερνε αυτος ενα δυο καλα αποτελεσματα, θα δεις πως θα τους εκανε να πορωθουν και να παρουν τα πανω τους, θα τους πηγαινε παραπερα……Ειμαι σιγουρος γι αυτο..

    • VanPerseF1

      Συμφωνω σε ολα,
      και αυτο που ξεχασα πριν να γραψω ειναι αυτο που λεγανε πολλοι οτι αφησαμε την Honda για να κρατησουμε τον Ισπανο απλα με ξεπερναει μετα τα 12-13 power unit (εχω χασει το μετρημα) που αλλαξαμε φετος…….