Το Consumer Reports δημοσίευσε και φέτος, όπως και κάθε χρόνο, τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας αξιοπιστίας με τίτλο “Annual Auto Reliability Survey. Πέρυσι στη κορυφή βρέθηκε η Lexus και στη φετινή έκθεση υπάρχουν οι κλασικές δυνάμεις στο χώρο της αξιοπιστίας.

Η Toyota μαζί με την Lexus βρέθηκαν στη κορυφή, που για την Lexus είναι η 5η συνεχόμενη χρονιά που καταφέρνει κάτι τέτοιο. Συνολικά 14 μοντέλα της Toyota και 8 μοντέλα της Lexus είχαν βαθμολογία πάνω από το μέσο όρο. Στην δεύτερη θέση ισοβάθμησε η Kia και η Audi, ενώ στην πέμπτη βρέθηκε η BMW.

Η Subaru ανέβηκε πέντε θέσεις από πέρυσι και φέτος βρέθηκε στην 6η θέση, με την Infiniti να κερδίζει μια θέση και να βρίσκεται στην 7η. Η Buick έπεσε από την 3η στην 8η θέση, με την Honda να ανεβαίνει κατά μια και να βρίσκεται φέτος στην 9η. Την 10αδα συμπληρώνει η Hyundai η οποία έχασε 3 θέσεις σε σχέση με πέρυσι.

Στον πάτο της βαθμολογίας θα συναντήσουμε τη Cadillac, την GMC, την Ram, την Dodge και την Volvo. Από την φετινή έρευνα απουσιάζουν οι Alfa Romeo, Fiat, Genesis, Jaguar, Land Rover, Maserati, Mini, Mitsubishi και Smart, επειδή το Consumer Reports δεν είχε αρκετά δεδομένα προκειμένου να βγάλει τα σωστά συμπεράσματα.

Θέση Αλλαγή σε σχέση με το 2016 Εταιρία Βαθμολογία Σύνολο Μοντέλων Πιο αξιόπιστο μοντέλο Λιγότερο αξιόπιστο μοντέλο
1 + 1 Toyota 80 14 GT86 Tacoma
2 – 1 Lexus 77 8 ES GX
3 + 2 Kia 71 7 Niro Sportage
4 Audi 68 7 Q3 A7
5 + 4 BMW 62 6 2 Series i3
6 + 5 Subaru 60 6 BRZ Impreza
7 + 1 Infiniti 60 4 Q70 Q50
8 – 5 Buick 59 4 Encore LaCrosse
9 + 1 Honda 59 6 CR-V Ridgeline
10 – 3 Hyundai 59 5 Elantra Tucson
11 + 2 Nissan 53 8 Versa Note Sentra
12 – 6 Mazda 52 6 3 CX-9
13 + 3 Porsche 50 3 Macan Cayenne
14 + 3 Mercedes-Benz 47 6 E-Class GLC
15 + 3 Ford 45 12 Fusion Focus
16 + 6 Volkswagen 44 8 Passat Golf
17 + 10 Chrysler 41 2 Pacifica 300
18 – 3 Chevrolet 39 15 Bolt Camaro
19 – 7 Acura 38 4 RDX ILX
20 + 3 Jeep 38 4 Cherokee Renegade
21 + 4 Tesla 37 2 Model S Model X
22 – 2 Lincoln 33 3 MKZ MKX
23 – 4 Volvo 33 3 V60 XC90
24 + 2 Dodge 32 5 Grand Caravan Journey
25 + 4 Ram 30 3 1500 3500
26 – 2 GMC 28 7 Sierra 2500HD Acadia
27 – 6 Cadillac 26 5 CTS Escalade

Ο αμερικάνικος μη κερδοσκοπικός οργανισμός για να βγάλει τα φετινά αποτελέσματα αξιοποίησε τα στοιχεία που του παρείχαν περισσότερα από 400.000 μέλη τους στις ΗΠΑ, αξιολογώντας παρατηρήσεις για 640.000 αυτοκίνητα παραγωγής από το 2000 έως και το 2017, έχοντας στοιχεία από 200 με 400 μονάδες κάθε μοντέλου.

Στα γενικά συμπεράσματα της έρευνας (PDF) είναι πως τα καινούργια μοντέλα έχουν περισσότερες πιθανότητες να παρουσιάσουν βλάβες ή/και δυσλειτουργίες στον κινητήρα, στα συστήματα μετάδοσης και στα προηγμένα τεχνολογικά συστήματα που διαθέτουν.

Τα συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, σε μια ακόμη έρευνα, έδειξαν τις αδυναμίες τους, με το Subaru Impreza, να χάνει αρκετές θέσεις, μιας και το 20% των ιδιοκτητών του, παραπονιούνται για προβλήματα στην ικανότητα λήψης σήματος στο ραδιόφωνοo, στην ασύρματη σύνδεση του smartphone και στην κάμερα οπισθοπορείας.

Τα μοντέλα που είχαν βελτιωμένη αξιοπιστία σε σχέση με άλλες χρονιές ήταν τα Audi A3, Chrysler Pacifica, Ford F-150, Mercedes-Benz S-Class, Ram 1500, Volkswagen Golf Alltrack και Volkswagen Passat.

Επίσης, τα μοντέλα που δεν χαρακτηρίζονται πλέον ως μοντέλα με μειούμενη αξιοπιστία είναι τα Acura MDX, Buick LaCrosse, Cadillac CT6, Cadillac XTS, Chevrolet Camaro, Chevrolet Corvette, Chevrolet Cruze, Chevrolet Equinox, Chrysler 300, GMC Acadia, Hyundai Tucson, Mazda CX-9, Mazda MX-5 Miata, Mercedes-Benz GLC, Nissan Maxima, Porsche Cayenne, Subaru Impreza.

Εντύπωση προκάλεσε το γεγονός πως το Consumer Reports, παρότι δεν έχει οδηγήσει το Tesla Model 3, το βαθμολόγησε με την μεσαία αξιολόγηση (Average), επειδή όπως υποστήριξε ο οργανισμός, μοιράζεται αρκετή τεχνολογία με το Model S. H Tesla αντέδρασε και κατηγορεί το Consumer Reports πως η βαθμολογία του Model 3 είναι ανακριβής και παραπλανητική για τους καταναλωτές. Η Tesla για πρώτη φορά πήρε βαθμολογία “πάνω από το μέσο όρο”.

Τα 10 πιο αξιόπιστα και τα 10 λιγότερο αξιόπιστα μοντέλα του 2017 είναι τα εξής:

Τα 10 πιο αξιόπιστα

10. Kia Niro

9. Toyota GT86/Subaru BRZ

8. Lexus ES

7. Lexus GS

6. Audi Q3

5. Toyota RAV4

4. Lexus IS

3. Toyota Prius V

2. Toyota Prius

1. Infiniti Q70

Τα 10 λιγότερο αξιόπιστα

10. Chevrolet Camaro

9. Mercedes GLC

8. Jaguar F-Pace

7. GMC Acadia

6. Fiat 500

5. Ford Focus

4. Ford Fiesta

3. Volvo XC90

2. Cadillac Escalade

1. Tesla Model X

  • Mika

    Το Τesla X αν κι ειναι οχημα 100000 δολλαριων, εξακολουθει να εχει προβληματα που ειναι αστεια για τετοια κατηγορια…Κι η μανια επιδειξης των Falcon doors που ηθελε ο Musk δεν τους εχει βγει σε καλο…

    • manowar

      Το τεσλα την ευχή μου εχει γιαυτο.. Χαχαχαχαχα

  • SAMURAI-66

    Κανενα δεν εντυπωσιαζει η πρωτια της toyota-lexus που ειναι συνηθισμενο φαινομενο να κατακτα την κορυφαια θεση.
    Για την volvo ομως πραγματικα θα πω οτι μου δημιουργουνται ερωτηματα γιατι προσωπικα τα θεωρω μεσα στης πρωτες φιρμες του πλανητη,ενω εκπληξη ειναι και η cadillac….δυο premiun κατασκευαστες που δεν επιασαν τα στανταρ και ειναι περιεργο!

    • mother1russia

      Να ναι καλα τα Prius και οι υπολοιποι ντενεκεδες της Toyota , για BMW – Audi που πατησαν ολα τα υπολοιπα Ιαπωνεζικα εχοντας μαλιστα τονους τεχνολογιας και αισθητηρων πανω τους θα πεις κατι??? Ειδικα η Honda με τα κουτια με ροδες χωρις τεχνολογια να ειναι χαμηλοτερη σε αξιοποιστια ειναι για γελια

    • Spyros

      Δες το δεύτερο βίντεο στο 7:25 για να κτλβς γιατί δεν εντυπωσιάζει κανέναν όπως λες…η λέξη κλειδί για να σε βοηθήσω είναι το conservative…

  • Smartass

    H ΚIA στη 3η θεση η Hyundai στην 10η θέση. Λέτε να έχουμε θέματα αλλά φαου βε – SKODA;
    Από έναν τεράστιο όμιλο πρώτο σε πωλήσεις παγκοσμίως μια μάρκα κατέκτησε αξιοπρεπή θέση.
    H πλάκα είναι ότι άλλως επιτελούς έγινε πρώτος σε πωλήσεις και άλλως είναι πρώτος σε αξιοπιστία.
    :D

    • Christos Dimou

      Χρόνια τώρα η AUDI είναι στην ψηλά. Από όταν εγκατέλειψε τους FSI κυρίως. Η VW στην Αμερική μόλις τα τελευταία 2 χρόνια αρχίζει να προσφέρει προϊόντα που ενδιαφέρουν τον εκεί καταναλωτή.

  • vaggscoobys

    Λιγο άσχετο αυτό που θα πω αλλά επειδή διαβασα εκεί που λέει για τις οθονες και τα multimedia των αυτοκινητων..Είναι δυνατόν να κάνουν τόσο πολεμο στη χρήση κινητού την ωρα της οδήγησης και να έχουν επιτρέψει αυτό το τραγικό χάλι με τις οθόνες μέσα???Ετυχε να μπω σε Renault megane,το τελευταιο μοντελο και έπαθα σοκ!λες και οδηγάς ταμπλετ με 4 ροδες,χώρια που με τον ήλιο δε βλεπεις τι πατας…Ειναι δυνατόν???

    • Christos Dimou

      Αυτοκίνητο χωρίς multimedia δεν πωλείται σήμερα. Ακόμα και στην Ελλάδα με εξαίρεση τα νοικιαρικα αν δεν έχεις από 8 ίντσες και πάνω…

    • vaggscoobys

      Multimedia από multimedia διαφερει.Σε κάποια αυτοκίνητα τα συστηματα ήχου διαθετουν και απλά κουμπιά για τις βασικες λειτουργιες.Νομιζω για τις βασικες λειτουργιες τα κουμπιά θα έπρεπε να ναι υποχρεωτικα.

    • Christos Dimou

      Οτι ζητήσει ο πελάτης. Στη Honda το κοινό ήθελε περιστροφικο διακόπτη για την ένταση του ήχου και η Honda το έφερε πίσω στο Accord μαζί με περιστροφικο για την επιλογή των σταθμών.

      Οι Γερμανοί λύνουν το πρόβλημα με έναν περιστροφικο διακόπτη δίπλα στον μεγάλο περιστροφικο του multimedia. Στην Audi οι περιστροφικοι είναι και μικρές οθόνες με πληροφορίες και σύντομα πολλαπλης χρήσης.

      Βλέπεις όμως και την TESLA και την AUDI να πάνε στα premium σε ένα all glass cockpit όπως στα πολεμικά αεροσκάφη.

      Το μόνο βέβαιο είναι οτι δεν λείπουν οι ίδεες και ως την επικράτηση κάποιου συστήματος για την αλληλεπιδραση μηχανής – επιβάτη θα πέραση καιρός.

  • charris

    Αποκλείεται….την άλλη την 3μηνη
    έρευνα θέλουμε….ακου εκεί στοιχεία 17 χρόνων….και το παίζουν κορυφαίοι….

  • manowar

    Η κια πηρε την θεση της bmw.. Μπραβο στην κια γιατι παντα στην τελικη κατάταξη στην κορυφαία 5νταδα επαιζαν μονο ιαπωνεζοι γερμανοι…

    • mother1russia

      Η BMW εχει ομως και αυτοκινητα με τεχνολογια οχι τενεκεδες με ροδες , τi προβλημα να βγαλει το KIA και τα Prius αφου ειναι μονο για λαικη

  • shaoqing14

    Στα 10 ποιο αξιοπιστα αυτοκινητα τα 9 ειναι ασιατικα,μια χαρα πανε οι τυποι απο την κιτρινη θαλασσα.Παραξενο ειναι οτι η KIA ειναι δευτερη και η hyundai δεκατη,που ουσιαστικα ειναι ιδια αμαξια.

    • Christos Dimou

      Τους χαντακωσε τους Χιουνταιους η απόφαση να ανέβουν κατηγορία και να γίνουν premium.

      Τώρα με την Genesis ως spin off το θα δούμε.

  • Christos Dimou

    Ο κύριος λόγος που οι Ασιατες είναι εμπρός στην αξιοπιστία στην Αμερικανική αγορά αλλά και αλλού ήταν, είναι και θα είναι η πολιτική τους, όσον αφορά την παραμετροποιηση του οχήματος.

    3 ή 4 επίπεδα εξοπλισμού ανά μοντέλο, όταν την ίδια ώρα σε μία Mercedes-Benz οι συνδυασμοί είναι πολλές δεκάδες εκατομμύρια.

    Κάθε σχολή έχει τους οπαδούς της. Για την Tesla ξυδακι Top αν δεν της αρέσει η βαθμολογία για το 3. Τόσο το S όσο και το X από αξιοπιστία είναι για τα μπάζα. Αυτό που την σώζει είναι η αίσθηση που έχουν οι ιδιοκτήτες ότι βοηθούν τον πλανήτη που τους μετατρέπει σε φανατικούς οπαδούς που ανεχονται τα πάντα.

    • manowar

      Ναι αλλα βγαζουν μοτερ τα οποια δεν εχουν καμια σχέση με τα μοτερ των Ευρωπαίων.. Τι να χαλασει απο μοτερ 100 αλόγων; δεν βαζουν τουρμπο γιαυτο τον λογο αλλα πιο πολυ χανουν πωλήσεις γιατι ο αγοραστής κοιτάει τα σπεκς

    • mother1russia

      Μονος το ειπε πιο πανω οτι η Hyuntai χαντακωθηκε που πηγε να ανεβει στα premium , τα περισσοτερα ιαπωνικα ειναι οχηματα λαικης , αν αποφασισουν να ανεβουν σε premium και να βαλουν τεχνολογια θα χασουν την αξιοπιστια τους και ειναι λογικο.
      Οσο για την Tesla σου τα ελεγα αν θυμασαι περυσι,δεν μπορει να ανταγωνιστει τις μεγαλες εταιριες και η BMW θα κυριαρχισει στα ηλεκτρικα στο μελλον

    • Christos Dimou

      Η εταιρεία που θεωρείται απο τους ειδικούς στην πρωτοπορία αυτή την στιγμή είναι η Mercedes. Φαντάζει παράξενο αλλά έτσι είναι.

  • cosacher

    H Toyota είναι σχεδόν πάντα πρώτη σε αξιοπιστία εδώ και πολλά χρόνια. Γιατί δεν αγοράζει λοιπόν όλος ο κόσμος Toyota ? Μήπως κερδίζει σε αξιοπιστία αλλά χάνει κάπου αλλού ?
    Η αξιοπιστία είναι σχετική κατά τη γνώμη μου. Αν βγει ένα όχημα για παράδειγμα χωρίς εγκέφαλο, υδραυλικό τιμόνι, multimedia ούτε καν ράδιο χωρίς τούρμπο, καθίσματα από λινατσα, πλαστικά χοντροκομμενα, παράθυρα με μανιβελα χωρίς κεντρικό κλείδωμα, χωρίς ABS ESP ASR BSS RTEJWJJDHFIJDMSMSJ@#*@#?!+:;#, θα είναι και γαμw τα αξιόπιστα αφού δεν υπάρχει και τίποτα για να χαλάσει.
    Σίγουρα το Lexus είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο αλλά και τα Volvo έχουν κάποιο λόγο στη αγορά ή τα Fiat. Και τελικά έχουν όλες οι βλάβες την ίδια βαρύτητα ? Καμμενο multimedia και καμμένη φλατζα μηχανής το ίδιο?

    • αυτος ακριβως ειναι ο λογος που τα παλια ειναι και ”αθανατα” αυτοκινητα….ασχετα με το αν δειχνουν σε σχεση με τα σημερινα ”κασες” με ροδες !!

    • mother1russia

      Κασες με ροδες ΧΑΧΑΧΑΧΑ, ρε θα με επνιγες ……
      Ακριβως αυτο ειναι μαγκες, τι να χαλασει στο Prius που ειναι κασα με ροδες????

    • μα αυτη ειναι η αληθεια !!
      δες πχ το παλιο ”κατσαριδακι” που κυκλοφορει ακομα χωρις προβληματα….αντιθετα δες ενα golf !! ολο και κατι θα χαλασει οπως λενε τα φορουμς !!!
      αλλα πες μου..με ποιο νιωθεις πιο ασφαλεια και ανεση ????

    • Christos Dimou

      Τώρα το συγκρινεις τον Σκαραβαιο με οποιοδήποτε Golf είναι αγενες προς τους ίδιους τους τεχνικούς της VW.

    • το ιδιο ισχυει για οποιοδηποτε αυτοκινητο που ειναι απο 30χρονων και πανω…..με ενα αντιχτοιχο σημερινο !!!!
      απλα μιλησα για VW..μην πεταχτει κανεις πως ριχνω λασπη για καποια αλλη εταιρια !!! :-D

    • Christos Dimou

      Έβλεπα ένα τεστ drive του νέου Polo. Με τιμή στα 15,500€ στην συγκεκριμένη έκδοση όλη θα με έλεγαν τρελό να το αγοράσω. Γιατί να δώσεις 16,000€ για ένα POLO.

      Μετά όμως είδα χώρους (αποσκευές + επιβάτες) και θυμήθηκα ότι δεν το GOLF IV που είχα δεν είχε μεγαλύτερους. Η ανάρτηση στην έκδοση των 95 ίππων ήταν η ίδια με αυτή του GOLF. Αντί για 8.5 λίτρα αυτό έκαψε στην δοκιμή 6.5 λίτρα. Για επίπεδο εξοπλισμού δεν μιλάμε απέχουν μέρα με τη νύχτα. Ζύγιζε περίπου δε 100 λιγότερο και είχε 10 τούρμπο άλογα παραπάνω από το GOLF

      ΥΓ. Η Γκόλφω είχε αγοραστεί με τα ίδια λεφτά το 2001….

      ΥΓ (2). Το σημερινό POLO έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο από το πρώτο PASSAT που είχε βγει το 1973. :)

      ΥΓ (3). Είχε ο Θείος μου Σκαραβαίο. Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα για ταξίδι. Πίσω ο κώλος σου ψηνόταν από την θερμότητα του κινητήρα που ήταν εκεί. Ο ήχος στην καμπίνα ήταν εκκωφαντικός. Οι επιδόσεις άστα να πάνε. Η ανάρτηση όταν έβρεχε ήταν φονιάς. Στην πρώτη σύγκρουση απλά δεν υπήρχε πιθανότητα να βγεις σώος. Το ίδιο ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα σε σχέση με κάτι άλλο 50 χρόνια πριν.

    • δεν διαφωνουμε σε τιποτα !

    • dimmis

      Γιαυτό η Toyota είναι πρώτη σε πωλήσεις. όσο για τιν τεχνολογία σίγουρα τα υβριδικά και όχι μόνο διαθέτουν μπόλικη και έχουν πολλά πράγματα παραπάνω. για Lexus τώρα αν μπεις σε κάποιο αμάξι θα δεις σε τι επίπεδο είναι.