Μετά την Nissan, η Subaru ανακοίνωσε σήμερα πως για πάνω από 30 χρόνια, μη εξουσιοδοτημένοι εργαζόμενοι της έδιναν τις τελικές πιστοποιήσεις στα αυτοκίνητα που πωλούνταν στην εγχώρια αγορά της Ιαπωνίας.


Ο CEO της Subaru, ο Yasuyuki Yoshinaga, παραδέχτηκε σήμερα πως οι τελικοί έλεγχοι ποιότητας στο εργοστάσιο Gumma της εταιρίας, γινόταν από μη εξουσιοδοτημένο προσωπικό για περισσότερα από 30 χρόνια.

Η Subaru θα προβεί στην ανάκληση περίπου 255.0000 αυτοκινήτων (συμπεριλαμβανομένων Legacy, Forester και Impreza) που επηρεάζονται από τους ακατάλληλους ελέγχους, μιας και όπως είπε ο Yoshinaga:

Η τελική διαδικασία επιθεώρησης και πιστοποίησης των αυτοκινήτων μας είναι πολύ σημαντική και αναγνωρίζουμε ότι δεν πληρούσαμε τις απαιτήσεις.

  • SAMURAI-66

    Ανοησια αν οχι ηλιθιοτητα μεγιστη να προσπαθεις να επιτυχεις κερδος απο το μη πιστοποιημενο προσωπικο λες και θα γεμισουν τα ταμεια με εκατομμυρια….αδεια μυαλα κυριολεκτικα οσοι αποδεχονται πρακτικες οπως αυτη και θεοποιουν το γρηγορο κερδος και χρειαζονται βαριες καμπανες σε αυτους που παρανομουν χωρις πολλα λογια.
    Να δουμε τι λαβρακι θα βγαλει η λαδια τους και ποσο επηρεαζει την πιθανη ασφαλεια των οδηγων….μαλλον οι αρμοδιοι υπαλληλοι του υπουργειου της χωρας τους που ειναι επιφορτισμενη με τους ελεγχους θα εχουν πολυ δουλεια.

  • gv

    εγω δε καταλαβα ρε παιδια τι παει να πει μη εξουσιοδοτημενοι?
    να πει ακαταλληλοι να το καταλαβω!
    μη πιστοποιημενοι η μη καταρτισμενοι παλι να το καταλαβω!
    αλλα μη εξουσιοδοτημενοι?!
    δηλαδη τι?πηγαν μονοι τους να κανουν τον ποιοτικο ελεγχο?και παρεκαμψαν αλλους?και οι εξουσιοδοτημενοι που ηταν δηλαδη?
    αυτα ειναι μ@λ@κιες..
    μηπως δε μεταφρασατε καλα κατι?γιατι η συγκεκριμενη λεξη δε βγαζει και πολυ νοημα στην ολη φαση..
    εξουσιοδοτω σημαινει δινω εντολη σε καποιο να κανει κατι και αυτοι προφανως απο καποιον πηραν εντολη δεν πηγαν μονοι τους..

    • vaggscoobys

      Ειλικρινα δε μπορώ ουτε γω να το καταλάβω..

  • mother1russia

    Αξιοπιστια και ποιοτητα απο τους ερπετοειδης για ακομα μια φορα

  • Smartass

    Εγώ δεν κατάλαβα τι είναι αυτοί τελικοί έλεγχοι ποιότητας που γίνονται μόνο για τα αυτοκίνητα της Ιαπωνικής αγοράς. Είναι γνωστό ότι οι κίτρινοι άνθρωποι είναι περίεργοι.
    Από την στιγμή που ενώ γίνονταν οι έλεγχοι από μη εξουσιοδοτημένα άτομα δεν προέκυψαν προβλήματα όπως πχ ανακλήσεις ή ακομα χειρότερα θάνατοι (για να χαρούν οι γνωστοί) τι σκάλωμα έχουν φάει;;
    Άβυσσος το μυαλό των ανθρώπων της χώρας του ανατέλλοντος ηλίου.

    • Demetrios Hadjinicolaou

      Πολὺ σωστά. Ἐμένα πάει ὁ νοῦς μου στὸ ὅτι τὸ λόμπυ/ἡ συντεχνία τῶν «ἐξουσιοδοτημένων», ὅ,τι καὶ νὰ σημαίνῃ αὐτό, θέλει ὀλιγοπώλιο/«κλειστὸ ἐπάγγελμα». Δὲν μπορῶ νὰ δώσω ἄλλη ἐξήγησι._

  • Φωτόνιον

    Η εν λόγω μάρκα δεν έχει ανάγκη ελέγχου. Αλλάζεις λάδια/φίλτρα, το έχεις για 50 χρόνια. Τόσο απλά. Και πατάει σαν επιβατικό και πάει και στα χωράφια

  • Mika

    Τι, υπαρχει και χειροτερη απο τη Nissan???
    :p