Η Ferrari διατηρεί ακόμα τους ατμοσφαιρικούς V12 κινητήρες, αλλά δεν ισχύει το ίδιο και για τον V8. Η 488 GTB φορά V8 κινητήρα, 3,9 λίτρων, που συνδυάζεται με δύο turbo, τα οποία επιδρούν αρνητικά στον ήχο. Δεν ισχυρίζομαι ότι η «Ιταλίδα» ακούγεται άσχημα, αλλά σίγουρα η μελωδία δεν είναι όπως αυτή που απολαμβάναμε με τους ατμοσφαιρικούς V8.
Η 458 Speciale έχει στο πίσω μέρος έναν V8 ατμοσφαιρικό κινητήρα, 4,5 λίτρων, με πολύ όμορφο και δυνατό ήχο. Το ιταλικό supercar έχει βελτιωθεί και ανεβαίνει στο δυναμόμετρο, προκειμένου να μάθουμε την ακριβή δύναμη που φτάνει στους τροχούς. Η οθόνη δείχνει τους 632,7 ίππους, μαζί με 495 N·m για τη ροπή.