Η Scuderia Cameron Glickenhaus αποκαλύπτει ορισμένες νέες λεπτομέρειες σχετικά με το νέο τριθέσιο μοντέλο που ετοιμάζει. Όπως βλέπεις, ο οδηγός κάθεται στη μέση, με τους επιβάτες να κάθονται πίσω του, δεξιά και αριστερά του, ενώ στο δεξί χέρι του οδηγού, βρίσκεται ένα χειροκίνητο κιβώτιο με “χτένι”, με την εταιρία να δηλώνει πως θα υπάρχει διαθέσιμο και ένα αυτόματο κιβώτιο με paddles.
Το τιμόνι έχει ρετρό σχεδιασμό, με το αναλογικό στροφόμετρο και το αναλογικό ταχύμετρο να βρίσκονται πίσω από αυτό. Δεξιά και αριστερά τους, υπάρχουν μικρότερα όργανα που θα παρέχουν στον οδηγό όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται. Στην Competizione έκδοση θα υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων.
Το μοντέλο θα φορά έναν -αγνώστου στοιχείων- κινητήρα απόδοσης 650 ίππων με 720 Nm ροπής ο οποίος θα έχει υψηλό ρυθμό περιστροφής, και για να πληροί τους κανονισμούς των εκπομπών ρύπων, πιθανότατα θα διαθέτει υποτροφοδότηση. Η εταιρία υπόσχεται ότι η απόκριση στις εντολές του γκαζιού θα είναι ίδιες με αυτές ενός ατμοσφαιρικού κινητήρα.
Το σώμα και το πλαίσιο του αυτοκινήτου θα είναι κατασκευασμένα από carbon, με την εταιρία να έχει στα πλάνα της να παρουσιάσει πολλαπλές παραλλαγές του αυτοκινήτου, όπως GTE/LM, GT4, GT3/SPX εκδόσεις.
Το βάρος της βασικής έκδοσης θα ανέρχεται στα περίπου 1.100 κιλά, με την SCG να αναφέρει πως ήδη έχει λάβει παραγγελίες αλλά και προκαταβολές, έχοντας ως στόχο να κατασκευάσει 20 με 25 αυτοκίνητα μέσα στο διάστημα 2018-2019. Η αρχική του τιμή ξεκινά από τις 400.000 δολάρια.