Η Scuderia Cameron Glickenhaus αποκαλύπτει ορισμένες νέες λεπτομέρειες σχετικά με το νέο τριθέσιο μοντέλο που ετοιμάζει. Όπως βλέπεις, ο οδηγός κάθεται στη μέση, με τους επιβάτες να κάθονται πίσω του, δεξιά και αριστερά του, ενώ στο δεξί χέρι του οδηγού, βρίσκεται ένα χειροκίνητο κιβώτιο με “χτένι”, με την εταιρία να δηλώνει πως θα υπάρχει διαθέσιμο και ένα αυτόματο κιβώτιο με paddles.


Το τιμόνι έχει ρετρό σχεδιασμό, με το αναλογικό στροφόμετρο και το αναλογικό ταχύμετρο να βρίσκονται πίσω από αυτό. Δεξιά και αριστερά τους, υπάρχουν μικρότερα όργανα που θα παρέχουν στον οδηγό όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται. Στην Competizione έκδοση θα υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων.

Το μοντέλο θα φορά έναν -αγνώστου στοιχείων- κινητήρα απόδοσης 650 ίππων με 720 Nm ροπής ο οποίος θα έχει υψηλό ρυθμό περιστροφής, και για να πληροί τους κανονισμούς των εκπομπών ρύπων, πιθανότατα θα διαθέτει υποτροφοδότηση. Η εταιρία υπόσχεται ότι η απόκριση στις εντολές του γκαζιού θα είναι ίδιες με αυτές ενός ατμοσφαιρικού κινητήρα.

Το σώμα και το πλαίσιο του αυτοκινήτου θα είναι κατασκευασμένα από carbon, με την εταιρία να έχει στα πλάνα της να παρουσιάσει πολλαπλές παραλλαγές του αυτοκινήτου, όπως GTE/LM, GT4, GT3/SPX εκδόσεις.

Το βάρος της βασικής έκδοσης θα ανέρχεται στα περίπου 1.100 κιλά, με την SCG να αναφέρει πως ήδη έχει λάβει παραγγελίες αλλά και προκαταβολές, έχοντας ως στόχο να κατασκευάσει 20 με 25 αυτοκίνητα μέσα στο διάστημα 2018-2019. Η αρχική του τιμή ξεκινά από τις 400.000 δολάρια.

  • Anestis Genk

    Το τιμονάκι MOMO Prototipo, καλό αλλά προτιμώ το στροφόμετρο στο κέντρο όπως σε McLaren F1 ή Toyota MR2

  • gv

    μια που αναφερατε τους ρυπους να μας εξηγησει καποιος που ξερει πως αυτά τα θηρια καλυπτουν προδιαγραφες ρυπων..
    οι μικρες εταιρειες και τα low volume cars ανηκουν σε αλλη κατηγορια?
    και αν ναι τι προβλέπεται ακριβως?

    • αν δεν κάνω λάθος, οι χαμηλού όγκου εταιρίες δεν είναι αναγκασμένες να εναρμονίζονται με τους κανονισμούς ρύπους

    • gv

      ε τοτε γιατι γραφει οτι ειναι τουρμπο για τους ρυπους?

    • θυμάμαι είχαμε κάνει ένα σχετικό άρθρο που έλεγε πως οι χαμηλού όγκου εταιρίες έχουν διαφορετικά όρια από τους υπόλοιπους κατασκευαστές, αλλά δεν μπορώ να το βρω

    • xtra

      ισως συμβαινει κατι αντιστοιχο , με την οικονομια καυσιμου στους μεγαλους (σε κυβισμο) κινητηρες.. Οτι δηλαδη εκει που για να πηγαινει με 100 χλμ ενα 1400αρι θελει 4000 στροφες , ενω ενα 3000κυβικα θελει χιλιες (και αφου πρακτικα δεν εχει φορτιο , δεν ζοριζεται ωστε να καταναλωσει πολυ και δεν παραγει ρυπους ).
      Ισως να εχει και ηλεκτροκινητηρα για μικρες ταχυτητες.

      Ποιος ξερει :-) ?