Η Scuderia Cameron Glickenhaus μας δείχνει το Hydrogen Boot, η υδρογονοκίνητη έκδοση Boot που θα αγωνιστεί στον αγώνα Baja 1000 τον ερχόμενο Νοέμβριο, ενώ θα υπάρξει και μια έκδοση δρόμου.

Στο πίσω μέρος του οχήματος υπάρχει μια πολύ μεγάλη δεξαμενή υδρογόνου που προστατεύεται από μια μεταλλική σωληνωτή δομή, με την εταιρία να αναπτύσσει κρυογονικές κυψέλες καυσίμου υδρογόνου.

Η SCG επικρίνει έντονα τα ηλεκτρικά pickup, υποστηρίζοντας πως είναι ακατάλληλα για χρήση σε υπηρεσίες στόλων λόγω των μεγάλων χρόνων επαναφόρτισης και του αυξημένου βάρους τους που μειώνει τις ικανότητες φορτίου και ρυμούλκησης. Έτσι πιστεύει πως τα αυτοκίνητα με κυψέλες καυσίμου είναι το μέλλον και όχι τα ηλεκτρικά.