Αρκετά πιο δελεαστικό φαίνεται να είναι το περιβάλλον εργασίας στις εταιρίας της Hyundai, καθώς μετά τον Alexander “Sasga” Selipanovσχεδιαστή της Bugatti Chiron– και του Luc Donckerwolke -πρώην σχεδιαστής της Lamborghini- άλλο ένα υψηλόβαθμο στέλεχος μετακομίζει στην κορεάτικη εταιρία. Ο λόγος για τον Fayez Abdul Rahman, ο οποίος πλέον αναλαμβάνει την θέση του αντιπροέδρου εξέλιξης των πλατφορμών της Genesis (Vice President of Genesis Architecture Development), του πολυτελούς brand της Hyundai.

Στην BMW ήταν υπεύθυνος για τις πλατφόρμες αρκετών μοντέλων της, καθώς από το 1996 ηγήθηκε του σχεδιασμού των concepts αλλά και των πλατφορμών της Σειράς 7, ενώ από το 2001 μέχρι το 2008 έπαιξε σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη των Χ μοντέλων της βαυαρέζικης εταιρίας. Από το 2008 ήταν υπεύθυνος πλατφορμών για όλο το M Division, καθώς και επικεφαλής του κέντρου δοκιμών και εξέλιξης τη BMW στο Nurburgring. Τέλος, το 2015 ο Rahman έγινε υπεύθυνος για τα M αξεσουάρ και πακέτα, τα M performance αυτοκίνητα, καθώς και του τμήματος BMW Individual.

  • Anestis Genk
    • manowar

      Δινει μηχανες απο την τουοτα μεχρι την ρολλς ροης ,,εχει στείλει αρχιμηχανικο στην Κ.Ι.Α. τωρα περνουν απο μπεεμβε και η χιουνται…..τα πραγματα μιλανε απο μονα Τους..οταν θες να φτιαξεις σπορ αυτοκινητα να βγαζουν την δυναμη σωστα στον δρομο περνεις απο τους κορυφαιους του ειδους

    • Anestis Genk

      not exactly, η bmw βγάζει το χρήμα από το premiumship και το κύρος. αυτό θέλουν. Φαίνεται από το πως σπαμάρει το Μ η BMW.
      Για το στήσιμο πας στην Lotus, όχι σε Γερμανό.
      Είναι καλά τα bmw; ναι αλλά υπερτιμημένα.

  • manowar

    Ε φυσικα απο που θα επερναν …
    Εναν που δουλεύει για τιυς κορυφαίους..

    Μ3 Μ5 στην κορυφη εδω και 30 χρονια δινουν ππες σε οποιον το παιζει ιστορια σε πιστες και στροφιλικι . .😁😉ξερετε σεις κλαφτες

  • SAMURAI-66

    Βαρεθηκε να κανει παρεα με στενομυαλους γοτθους που βγαζουν φωτοτυπιες και μαλλον δεν πληρωνουν καλα γιατι εχουν καβουρια στην τσεπη και αλλαξε δρομο διαλεγοντας και περιβαλλον καλυτερο και ενα δυναμικα νεο κατασκευαστη που δημιουργει το μελλον!
    Αλλιως θα ειχε σαπιση σαν το κρεας στο μοναχο φτιαχνοντας τα ιδια ψυγεια!

    • manowar
    • panos

      γνωριζοντας πολυ καλα οτι η μαρκα που λατρευεις ( τογιοτα )
      βγαζει ψυγεια, ντουλαπες, κουβαδες, πατινια, περιπτερα,
      χαρτοκουτες, κονσερβες κλπ, κ επειδη αυτο σε ποναει πολυ,
      αποκαλεις ψυγεια ( χωρις να το πιστευεις κ εσυ ο ιδιος ) τα εργαλεια που βγαζει η bmw, με την προσδοκια οτι θα απαλυνεις τον πονο σου, το τραγικο ομως ειναι οτι οταν βλεπεις οτι αυτη η παιδικη σου τακτικη δεν εχει κανενα αποτελεσμα ( δεν σου απαλυνει τον πονο, αντιθετα στον χειροτερευει ) εσυ αντι να αποδεχτεις ( μπας κ ηρεμησεις ) οτι
      η μετρια εταιρια που λατρευεις κατασκευαζει ”αυτοκινητα” σαν να ηταν
      λευκες οικιακες συσκευες μη ποθητα σχεδον απο κανεναν, προτιμας
      να χειροτερευεις την θεση σου αρα κ να αυτοξεφτιλιζεσαι δημοσια
      συνεχιζοντας να κραζεις τα bmw που ειναι φτιαγμενα ετσι ωστε να
      προσφερουν την μεγιστη ευχαριστηση στους οδηγους τους..

    • SAMURAI-66

      Λογικο σε βρισκω απο την στιγμη που σκεφτεσαι….λεω τωρα…με το κατω κεφαλι,αν το εχεις φυσικα!

    • manowar

      Ρωτας ομως με απορία αν υπάρχει..χαχαχαχαχα

      οταν θα μαθεις να ξεχωριζεις τα αυτοκίνητα απο τους κουβαδες τους ιαπωνεζοκορεατικους τοτε θα κανεις μεγαλη χαρη στο μπλογκ…και ο Ποιμενικός ειναι ενα υπέροχο ζωντανό..

    • panos

      παιζει να μην καταλαβε οτι η απορια του γυρισε εναντιον
      του :ρ

    • panos

      συμφωνα με την εικονα που εχεις δειξει μεχρι τωρα με τα
      σχολια σου, κ συμφωνα με αυτα που εγραψες τωρα, ο
      χειροτερος γερμανικος ειναι καλυτερος απο εσενα ακομα
      κ αν σκεφτεται μονο με το κατω κεφαλι, οποτε οτι κ να
      λες το μονο που πετυχαινεις ειναι να συντηρεις την κακιστη
      εικονα σου..