Το πόσο αποτυχημένη -πρακτικά- είναι η στροφή της Formula 1 στους turbo V6 κινητήρες, μαζί με υποσχέσεις για οικονομία και οικολογία, φαίνεται κάθε χρόνο, όταν τα power units βρίσκονται στο επίκεντρο συζητήσεων. Φέτος, ένα αρκετά συχνό φαινόμενο ήταν οι ποινές στο grid λόγω προβλημάτων με τα διάφορα στοιχεία του power unit.

Τα πράγματα αναμένεται να είναι χειρότερα το 2018, αφού κάθε οδηγός θα έχει στη διάθεσή του μόλις τρία power units, με αποτέλεσμα να υπάρχει διαχείριση σε όλους τους αγώνες, προκειμένου να γλιτώσουν ή να περιορίσουν τις ποινές. Η Red Bull έριξε ξανά το θέμα στο τραπέζι στο Βραζιλιάνικο Grand Prix, θέλοντας την υποστήριξη των υπόλοιπων ομάδων, προκειμένου να υπάρχει ομόφωνη απόφαση για την διατήρηση των τεσσάρων κινητήρων.

Η ομοφωνία ήταν απαραίτητη για την αλλαγή του κανονισμού, ωστόσο πληροφορίες λένε ότι η Ferrari δε συμφώνησε. Οι Ιταλοί δικαιολόγησαν την απόφασή τους λέγοντας ότι έχουν δουλέψει πολύ κι έχουν ξοδέψει πολλά χρήματα (η… οικονομία που λέγαμε), ώστε τα power units τους να γίνουν πιο αξιόπιστα και ικανά να καλύπτουν περισσότερα χιλιόμετρα.

Την ίδια άποψη με τη Red Bull έχει και ο Lewis Hamilton, αφού είναι κατά των τριών κινητήρων, όμως με τη Ferrari να διαφωνεί, δεν πρόκειται να αυξηθεί ο αριθμός για την ερχόμενη σεζόν.