Τη σκληρή δουλειά συνεχίζουν οι μηχανικοί της Honda, κοιτώντας πλέον το 2018. Οι Ιάπωνες αποφάσισαν φέτος να ακολουθήσουν το concept της Mercedes, «σπάζοντας» το turbo, προκειμένου να έχουν τα ίδια πλεονεκτήματα με το γερμανικό power unit. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να υπάρξουν πολλά προβλήματα αξιοπιστίας, ενώ ο κινητήρας εσωτερικής καύσης εξακολουθεί να είναι ο πιο αδύναμος του grid.

Η McLaren αναγκάστηκε να διακόψει τη συνεργασία της με την ιαπωνική εταιρεία, προτιμώντας τη λύση της Renault, ενώ αντίθετα η Toro Rosso θέλει να γίνει «εργοστασιακή» ομάδα της Honda, αφού έτσι πιστεύει ότι θα κάνει το επόμενο βήμα. Ο επί κεφαλής της Honda F1, Yusuke Hasegawa, θεωρεί πως ο RA617H είναι σε ένα αρκετά καλό επίπεδο στο τέλος της φετινής σεζόν, αλλά όχι τόσο ώστε να ικανοποιηθούν οι μηχανικοί.

Από τη Monza, το πακέτο μας και η απόδοσή μας είναι σχεδόν σε ικανοποιητικό επίπεδο. Εξαρτάται από τα χαρακτηριστικά της πίστας. Κάποιες φορές, η Williams και η Force India είναι ταχύτερες. Κάποιες φορές, η Williams, η Force India και η Renault είναι σχεδόν στο ίδιο επίπεδο απόδοσης.

Μπορούσαμε να μεγιστοποιήσουμε την απόδοση του κινητήρα στη Βραζιλία, κάτι που ήταν ενθαρρυντικό. Όσον αφορά τη δύναμη, είμαστε λίγο πίσω από τους άλλους. Μειώνουμε τη διαφορά, όμως δεν είμαστε ακόμα εκεί. Αυτό το 3ήμερο, δεν είχαμε κανένα πρόβλημα αξιοπιστίας, γεγονός που είναι πολύ ενθαρρυντικό.

Ο Fernando Alonso πήρε την όγδοη θέση στο Βραζιλιάνικο Grand Prix, παίζοντας άμυνα κι επίθεση στο τέλος, αφού ήθελε να προσπεράσει τον Felipe Massa, ενώ πίσω του ήταν κολλημένος ο Sergio Perez. Ο Ισπανός βρισκόταν ανάμεσα σε δύο μονοθέσια με κινητήρα της Mercedes, διατηρώντας τελικά τη θέση του, αφού χρησιμοποιούσε το DRS για να αμυνθεί από τις προθέσεις του Μεξικανού. Ο Hasegawa θα ήθελε την έβδομη θέση, αλλά τουλάχιστον είναι ικανοποιημένος που δεν πέρασε ο Perez.

Κοιτώντας συνολικά το πακέτο, αυτή ήταν η θέση μας, εκεί που τερμάτισε ο Fernando. Ήμασταν ταχύτεροι από τη Williams και σχεδόν στο ίδιο επίπεδο με τη Force India. Ήταν κρίμα που δεν μπόρεσε να προσπεράσει τη Williams, αλλά είμαστε χαρούμενοι που προστάτεψε τη θέση του από τον Perez.

  • Βασιλης

    Μετα απο 3 χρονιες στον πατο του βαρελιου μετα απο απειρους σπασμενους κινητηρες μετα απο εκατομμυρια θεσεις ποινων στους οδηγους φτασανε σε ικανοποιητικο επιπεδο για να παλευουν για το q3 και για να μπουνε στους βαθμους….

    Ευγε Honda

  • Mika

    Aγαλι αγαλι γινεται η αγουριδα μελι!

    • πραγματικα του χρονου θα ηθελα να ακουσω απο τους ιαπωνεζοους μια δηλωση του τυπου…
      ”ευχαριστουμε πολυ την Μακλαρεν που ηταν η μπετα τεστερ μας για τα 3 δυσκολα χρονια” !!!! :-P

    • Mika

      Ε καλα, ολο και κατι θα πουν, να εισαι σιγουρος…!!!

  • gronholm89

    Στον μισο αγώνα ηταν με το DRS ανοιχτό και στις ευθείες δεν πλησίαζε καν! Με οποιοδήποτε αλλο μοτέρ, θα τον είχε περάσει απο τον 20ο γύρο και θα ήλπιζε σε κάτι καλυτερο! Ποια πρόοδος και κουραφεξαλα; Η όποια πρόοδος εχει γίνει λόγω του σασί!

  • Anestis Genk

    Θα γουστάρω πολύ να δω την μάκα να μετανοιώνει πικρότατα που άφησε την χόντα

    • Mika

      Γιατι τετοια “αγαπη”??

    • Anestis Genk

      1 είναι παραδοσιακά αντίπαλη ομάδα και σε αυτά χωράνε οπαδικά.
      2 μας τα κάναν ζέπελιν με την Honda, αντί να διατηρήσουν χαμηλό προφίλ. Μη μιλάς πριν δεις τι κάνει το μοτέρ.

      3 στα δύσκολα φαίνεται ο χαρακτήρας και αυτοί λάκισαν, οπότε θα είναι ωραίο μάθημα, αν η χόντα πετάει τώρα που την παράτησαν.
      4 η μάκα δεν είναι στην ουσία η μάκα, έχει αλλάξει πάρα πολύ το μαγαζί.

    • Mika

      Yπο αυτο το πρισμα, το νο 1 ειναι “αποδεκτο”..

      2. Προφανως εχουν αυτοι ενα μερος της ευθυνης, αλλα λογικα τους τα φουσκωσαν ΚΑΙ απο τη Honda, πως θα φτιαξουν ενα κινητηρα ανταξιο του παρελθοντος…Τwo can play that game, οποτε δεν κατηγορεις μονο τον εναν..
      3. Ποσο δυσκολα να αντεξουν πια? Τρια χρονια περασαν με μηδαμινη ελπιδα να φαινεται στον οριζοντα..Κατι πηγε να γινει περσι, απο θεμα αξιοπιστιας, οχι ταχυτητας, αυτη δεν υπηρχε πουθενα, και φετος εκαναν βηματα πισω οχι μπροστα…Ποσο μπορει να περιμενει καποιος λοιπον, αν λεγεται Mclaren κι οχι Sauber h Torro Rosso, ο οποιος θελει να πρωταγωνιστει αμμεσα…??Πρεπει να κατσει στα αυγα του δεκα χρονια, οσο λεγεται πως ηταν η αρχικη συνεργασια, για να δεησει η Honda να φτιαξει ενα κινητηρα της προκοπης?
      4 Η Μακλαρεν, η ομαδα, σαν ιδεα,ειναι παντα μια, ειτε τη διοικουν Μουσουλμανοι, ειτε Αγγλοι, ειτε Κινεζοι..

      Η Ηοnda δεν θα πεταει ουτε του χρονου, ουτε του παραχρονου,εχουν ενα εκατομυριο θεματα να λυσουν…Σιγουρα θα βελτιωθουν καποια στιγμη, του πουστη, ποση ξεφτυλα πια…Και λογικα θα αναριχηθουν στους πινακες, ισως και πρωταγωνιστησουν αν αντεξουν στη F1 και δεν την κοπανησουν….
      Το θεμα ειναι πως η συνεργασια κι η επιστοσυνη ειχε σπασει πια, οποτε για μενα, καλο ειναι να προχωρας παρακατω παρα να αυθυποβαλεσαι σε κατι που σε ταλαιπωρει χωρις αποτελεσμα..

  • λεει οτι ειναι πισω και απο τους 3 αρα και στο ιδιο επιπεδο να φτασει εστω με την ρενο γιατι να μετανιώσει η μακλαρεν … το ερωτημα ειναι που θελουν να πανε οι ιαπωνες ;;; αν ειναι και οι 4 στο ιδιο επεπεδο δεν εχει καμια σημασια … το να τους περασουν ολους τα τζαπονια λιγο χλομό αρα καλα εκανε και τους αφησε η μακλαρεν ..

  • shaoqing14

    Η σταματατε την εμπλοκη σας με την φ1,η βρισκεται καποιον αλλον συνεργατη με προοπτικες πρωταθλητισμου(williams εχουν παρελθον μεταξυ του,και πολυ πετυχημενο μαλιστα)η μπαινεις ως εργοστασιακη ομαδα,δεν εχει νοημα να εισαι τριτο-τεταρτος στον θεσμο,με την τορο ροσο δεν υπαρχουν και πολλες προπτικες μιας και ειναι παραρτημα της red bull.