Όταν η Toro Rosso υπέγραφε συμφωνία συνεργασίας με τη Honda, οι περισσότεροι το θεώρησαν αυτό ως αυτοκτονία. Οι Ιάπωνες αδυνατούν εδώ και τρία χρόνια να βρουν τον δρόμο τους και να κατασκευάσουν έναν ανταγωνιστικό κινητήρα, παρόλο που οι ίδιοι θεωρούν ότι βρίσκονται πολύ κοντά στη Renault.

Φέτος, η ιταλική ομάδα κινείται με τα power units των Γάλλων, αλλά δεν είναι απόλυτα ικανοποιημένοι με αυτό, αφού ζητούν το επόμενο βήμα. Σύμφωνα με τον James Key, Τεχνικό Διευθυντή της STR, η συνεργασία με τη Honda τους κάνει να αισθάνονται απελευθερωμένοι, αφού πλέον απέκτησαν έναν συνεργάτη, εν αντιθέσει με τη Renault που ήταν προμηθευτής.

Είναι πολύ συναρπαστικό. Όπως μια απελευθέρωση πραγματικά, επειδή είναι όπως όταν θέλεις πάντα να κάνεις το επόμενο βήμα με την ομάδα σου, και αυτό ήταν αδύνατο μέχρι στιγμής. Είναι μια τεράστια πρόκληση κι επίσης μια τεράστια ευθύνη στην εταιρεία. Είναι καλό να έχουμε έναν συνεργάτη από έναν προμηθευτή. Μπορείς πραγματικά να μιλάς για όλο το project και να επεξεργαστείς τις καλύτερες λύσεις παγκοσμίως.

Ο Key θεωρεί ότι η Honda τα καταφέρνει πολύ καλά στο κομμάτι της εσωτερικής επικοινωνίας, γεγονός σημαντικό όταν θέλεις την καλύτερη δυνατή συνεργασία με μία εταιρεία.

Θα πρέπει να πω ότι η ροή επικοινωνίας είναι υπήρξε πραγματικά καλή, είναι απίστευτα γρήγοροι στο να απαντούν στα αιτήματα και τις ερωτήσεις. Φαίνεται πως έχουν πολλές διαθέσιμες πληροφορίες, είτε έτοιμες είτε είναι ικανοί να τις βρίσκουν πολύ γρήγορα αν χρειάζεσαι κάποια συγκεκριμένα δεδομένα. Έχουμε πολλές τεχνικές συζητήσεις και το έχουν υποστηρίξει πολύ καλά.

Κάτι που έχει αλλάξει στην ομάδα είναι η προσαρμοστικότητα και η ταχύτητα των αποφάσεων, γεγονός που φαίνεται τώρα, αφού δεν υπάρχει η αντίστοιχη κατάσταση με τη Ferrari πίσω στο 2015, όπως λέει ο Βρετανός.

Έχουμε δημιουργήσει μια ευελιξία στην ομάδα, ώστε να αντιμετωπίζουμε καθυστερημένες αποφάσεις ή αλλαγές της κατεύθυνσης, κάτι που μπορεί να περιμένεις κάποιες φορές και κάποιες άλλες όχι. Αν μοιάζει με κάτι που μπορεί να συμβεί, ξεκινάμε αμέσως να σκεφτόμαστε στο παρασκήνιο για τα σενάρια. Είναι αρκετούς μήνες νωρίτερα από την κατάσταση με τη Ferrari το 2015. Είναι πολύ πιο εύκολο τώρα, παρόλο που υπάρχει πολλή δουλειά να κάνουμε.

  • Giannisk

    Όλα αυτά μέχρι να ακουστεί το πρώτο «no power».

    • nikos

      Φανταζεσαι να ακουστει gp2 engine

    • nikos

      Φανταζεσαι να ακουστει gp2 engine

    • Gestione Sportiv@

      Γιάννη και @disqus_8Dio7L9KZe:disqus φανταστείτε πως θα νιώθουν οι άνθρωποι της Toro Rosso, όταν θα βλέπουν την STR13 πάνω σε αυτοκίνητα καθ’ οδών για τα box της ομάδας τους, όπως συμβαίνει με τα μονοθέσια της McLaren εδώ και μία τριετία…………. https://uploads.disquscdn.com/images/c03195571671950e3b150b337445e14d746d9c4faf02879a2a9eb8df5d94bc66.jpg χαχαχαχαχαχ

    • Gestione Sportiv@

      Γιάννη και @disqus_8Dio7L9KZe:disqus φανταστείτε πως θα νιώθουν οι άνθρωποι της Toro Rosso, όταν θα βλέπουν την STR13 πάνω σε αυτοκίνητα καθ’ οδών για τα box της ομάδας τους, όπως συμβαίνει με τα μονοθέσια της McLaren εδώ και μία τριετία…………. https://uploads.disquscdn.com/images/c03195571671950e3b150b337445e14d746d9c4faf02879a2a9eb8df5d94bc66.jpg χαχαχαχαχαχ

    • nikos

      Και να εχεις τους ιαπωνες να λενε παμε καλα….. πραγματικα δεν ξερω αν θα εχουν τα ιδια χαλια αλλα εχοντας ενα υποδεέστερο σασι απο της mclaren που θα βρουν δυο δευτερολεπτα σε 5μηνες

    • Mika

      Τοτε θα ειναι πολυ απελευθερωμενοι
      :p

    • Kostas Farao Arkoudis Vafeas

      η μακκα δεν βοηθούσε την χοντα. Δεν την διευκόλυνέ. Πιστεύω οτι με την φόρο τόσο θα δουλέψει καλα. Όχι για βάθρο αλλα για δεκάδα σιγουρα

    • nikos

      Δεν την βοηθουσε δλδ τι εννοεις?

  • Hercooligan

    Ναι, θα είναι 2 γύρους πίσω και θα “τρέχουν” ελεύθερα!!!

  • Mika

    Mπορει να φανει καλο και για τη Honda αυτο, να παει σε μια μικροτερη ομαδα να μαθει να δουλευει..
    Εκει καταντησαμε…..