1Αγώνας

Την πρώτη του νίκη στο δεύτερο μισό της σεζόν πανηγύρισε ο Sebastian Vettel στο Βραζιλιάνικο Grand Prix. Ο Γερμανός πήρε το προβάδισμα από το ξεκίνημα και έμεινε εκεί μέχρι το τέλος. Αυτή ήταν η πέμπτη φετινή νίκη του Γερμανού και η 47η της καριέρας του. Ο Valtteri Bottas ανέβηκε για δεύτερη συνεχόμενη φορά στο βάθρο, αφού έχασε το προβάδισμα στην εκκίνηση και περιορίστηκε στη δεύτερη θέση.

Μαζί τους στο βάθρο, ο Kimi Raikkonen που είχε έναν πολύ καλό αγώνα, κρατώντας στο τέλος πίσω του τον Lewis Hamilton, ο οποίος ξεκίνησε από το pit lane και προσπάθησε να ανέβει στο βάθρο. Στην πέμπτη θέση ο Max Verstappen, μπροστά από τους Daniel Ricciardo, Felipe Massa, Fernando Alonso, Sergio Perez και τον Nico Hulkenberg που παίρνει τον τελευταίο βαθμό της δεκάδας. Ας δούμε τι έγινε στους 71 γύρους του αγώνα:

Ο καιρός ήταν ηλιόλουστος, με τα θερμόμετρα να δείχνουν τους 28°C στον αέρα και τους 60°C στην άσφαλτο. Οι δέκα πρώτοι οδηγοί στο grid ήταν: Bottas, Vettel, Raikkonen, Verstappen, Perez, Alonso, Hulkenberg, Sainz, Massa και Ocon. Ο Ricciardo ξεκινούσε από την 14η θέση και ο Hamilton από το pit lane. Όλοι οι οδηγοί ξεκινούσαν με την πολύ μαλακή γόμα, εκτός από τους Ricciardo, Ericsson, Gasly και Hamilton.

Όταν τα πέντε κόκκινα φώτα έγιναν παρελθόν, ο Vettel ξεκίνησε καλύτερα και πέρασε τον Bottas στην πρώτη στροφή. Ο Raikkonen έμεινε στην τρίτη θέση, με τους Alonso Massa, Perez, Hulkenberg, Perez, Sainz και Gasly να ακολουθούν. Εκτός πίστας ο Ricciardo στο «S» του Senna, αφού πάτησε στο γρασίδι, ενώ επαφή είχαν οι Grosjean και Ocon, όταν το Αυτοκίνητο Ασφαλείας είχε ήδη βγει στην πίστα. Έτσι, εκτός αγώνα είχαν βρεθεί οι Ocon, Magnussen και Vandoorne, με τους δύο τελευταίους να έχουν επαφή.

Πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, η κατάταξη ήταν: (1ος)Vettel, (2ος)Bottas, (3ος)Raikkonen, (4ος)Verstappen, (5ος)Alonso, (6ος)Massa, (7ος)Perez, (8ος)Hulkenberg, (9ος)Sainz, (10ος)Gasly, (11ος)Ericsson, (12ος)Hartley, (13ος)Stroll, (14ος)Hamilton, (15ος)Wehrlein, (16ος)Grosjean, (17ος)Ricciardo.

Είχαμε ξανά αγώνα στον έκτο γύρο και ο Vettel κρατήθηκε μπροστά, όμως ο Massa είχε προσπεράσει τον Alonso για την πέμπτη θέση. Ο Hamilton είχε εξαιρετικό ρυθμό και βρέθηκε γρήγορα στην ενδέκατη θέση, όσο πίσω του ο Ricciardo είχε ανέβει 14ος. Ο Vettel ήταν ο ταχύτερος οδηγός και άνοιγε τη διαφορά του από τον Bottas. Ο Hamilton απαλλάχθηκε από το εμπόδιο του Sainz και πήρε την ένατη θέση, έχοντας πλέον μπροστά του τον Hulkenberg.

Στον ενδέκατο γύρο, ο Ricciardo πήρε την δωδέκατη θέση από τον Ericsson, δείχνοντας και αυτός πως τα μαλακά ελαστικά είχαν πολύ καλό ρυθμό. Ο Hamilton προσπέρασε εύκολα και τον Hulkenberg, κερδίζοντας έτσι την όγδοη θέση. Στην κορυφή, ο Vettel είχε φτάσει τη διαφορά στα 2,2 δευτερόλεπτα, την ώρα που οι Bottas, Raikkonen και Verstappen ήταν στα χαμηλά του 1:14.

Ο Ricciardo πήρε την ενδέκατη θέση στην αρχή του 13ου γύρου, όσο ο Hamilton πίεζε τον Perez και τελικά τον προσπέρασε στην αρχή του 14ου γύρου, από την εξωτερική και μάλιστα στη συνέχεια έπαιξε λίγη άμυνα, αφού ο Μεξικανός άνοιξε το DRS μέχρι τη Στροφή 4, αλλά δεν κατάφερε να πάρει πίσω τη θέση του. Ο Ricciardo πέρασε και τον Sainz, έτσι βρέθηκε στην δέκατη θέση.

Η Mercedes έλεγε στον Hamilton πως η διαφορά από τον Vettel είναι 15 δευτερόλεπτα, αλλά τόνιζε πως ο Γερμανός μάλλον θα πρέπει να σκέφτεται περισσότερο τη διαχείριση απ’ ό,τι ο Βρετανός. Ο Alonso είχε αντίστοιχο ρυθμό με τον Massa, κερδίζοντας χρόνο στο δεύτερο κομμάτι, εκεί που δεν απαιτείται δύναμη από τον κινητήρα. Ο Hamilton τους είχε φτάσει, έτσι ήταν θέμα χρόνου η επίθεση στον Alonso.

Οι δύο Πρωταθλητές άνοιγαν την πίσω πτέρυγα, τη στιγμή που ο Ricciardo περνούσε τον Hulkenberg για την ένατη θέση. Ελάχιστα αργότερα, ο Hamilton προσπέρασε τον Alonso για την έκτη θέση, έχοντας τον Massa μπροστά του. Ο Bottas ανέβασε τον ρυθμό του και είχε μειώσει τη διαφορά από τον Vettel στα 1,7 δευτερόλεπτα.

Ο Hamilton προσπάθησε να περάσει στα φρένα για την πρώτη στροφή, αλλά ο Massa έκλεισε τη γραμμή του, έτσι ο Βρετανός πέρασε στα φρένα για τη Στροφή 4, ανεβαίνοντας στην πέμπτη θέση. Ο Πρωταθλητής απείχε 10 δευτερόλεπτα από τον Verstappen και 17 δευτερόλεπτα από τον Vettel, με τον μηχανικό του να του λέει πως έπρεπε να πιέσει για να κλείσει τη διαφορά. Ο Hamilton ανταποκρίθηκε αμέσως, αφού έγραψε ταχύτερο γύρο, όντας οχτώ δέκατα ταχύτερος από τον Verstappen, ο οποίος ανέφερε ότι τα πίσω ελαστικά δεν ήταν σε καλή κατάσταση.

Εν τω μεταξύ, οι αγωνοδίκες επέβαλαν ποινή δέκα δευτερολέπτων στον Grosjean για το περιστατικό με τον Ocon στο ξεκίνημα του αγώνα. Η διαφορά των δύο πρώτων παρέμενε στα δύο δευτερόλεπτα, αλλά ο Hamilton ήταν ο ταχύτερος οδηγός του αγώνα, μειώνοντας διαρκώς τη διαφορά του από τον Verstappen. Ο Βρετανός είχε εξαιρετικό ρυθμό με τα μαλακά, ενώ, στον 26ο γύρο, κέρδισε 1,5 δευτερόλεπτο από τον Ολλανδό.

Σ’ εκείνο το σημείο, ο Bottas μπήκε για να βάλει τα μαλακά σε 2,7 δευτερόλεπτα. Οι Vettel και Verstappen ακολούθησαν το παράδειγμα του, δίνοντας έτσι το προβάδισμα στον Raikkonen και τη δεύτερη θέση στον Hamilton. Ο Vettel βγήκε στην τρίτη θέση, μπροστά από τον Bottas, με τον Verstappen να είναι πλέον έβδομος, πίσω από τους Ricciardo και Perez. Ο Raikkonen ήταν ο επόμενος, έβαλε φυσικά τα μαλακά και βγήκε στην τέταρτη θέση, πίσω από τον Bottas.

Ο Hamilton ήταν έτσι πρωτοπόρος, έχοντας πίσω του τον Vettel στα 4,5 δευτερόλεπτα. Ο Βρετανός ανέφερε πως τα πίσω ελαστικά του δεν ήταν σε πολύ καλή κατάσταση, αλλά η Mercedes τού έλεγε πως είχε πολύ καλό ρυθμό. Ο Bottas φαινόταν να χάνει έναντι του Vettel, αλλά και του Raikkonen. Πιο πίσω, ο Verstappen είχε φτάσει τον Ricciardo και με ταχύτερα ελαστικά πήρε την πέμπτη θέση από τον team-mate του.

Ταχύτερο πέρασμα από τον Raikkonen στον 33ο γύρο, με 1:12.9, παίρνοντας έξι δέκατα από τον τρίτο Bottas, αλλά η διαφορά τους ήταν στα πέντε δευτερόλεπτα. Ο Φινλανδός συνέχιζε να είναι πολύ γρήγορος, αλλά πολύ καλό ρυθμό είχε και ο Hamilton, αφού ήταν στα χαμηλά του 1:13 και τα ελαστικά του έδειχναν να έχουν λίγη ακόμα ταχύτητα.

Είχαμε φτάσει στα μισά του αγώνα και ο Verstappen πάτησε γκάζι για το ταχύτερο πέρασμα με 1:12.7. Ο Vettel είχε μειώσει τη διαφορά από τον Hamilton στα 3,4 δευτερόλεπτα στον 40ο γύρο, αφού πήρε μισό δευτερόλεπτο από τον οδηγό της Mercedes, του οποίου τα ελαστικά πλησίαζαν στο τέλος τους, αλλά ο Βρετανός έχανε χρόνο και από τα ντουμπλαρίσματα. Δεύτερη συνεχόμενη εγκατάλειψη για τον Hartley, κάτι που μάλλον σχετίζεται με το power unit της Renault.

Το pit stop για τον Hamilton ήρθε στο τέλος του 43ου γύρου. Ο Πρωταθλητής έβαλε την πολύ μαλακή γόμα σε 2,7 δευτερόλεπτα και βγήκε στην πέμπτη θέση, αφού και ο Ricciardo μπήκε για τα πολύ μαλακά. Η διαφορά του Hamilton από τον τέταρτο Verstappen ήταν 11 δευτερόλεπτα και από τον Vettel 19 δευτερόλεπτα. Με λιγότερο καύσιμο και ταχύτερα ελαστικά, ξεκίνησε αμέσως να πιέζει, ολοκληρώνοντας τον πρώτο του γύρο σε 1:12.4, κερδίζοντας 2,3 δευτερόλεπτα από τον Verstappen, αφού ο Ολλανδός έχασε χρόνο από τα ντουμπλαρίσματα.

Πολύ πιο πίσω, ο Stroll πέρασε τον Grosjean για την 14η θέση και στην συνέχεια τον Gasly, την ώρα που ο Hamilton έγραφε νέο ταχύτερο γύρο με 1:12.0, παίρνοντας 1,1 δευτερόλεπτα από τους Verstappen και Vettel. Στη συνέχεια, έχασε αρκετό χρόνο από τα ντουμπλαρίσματα, με τον Stroll να του στερεί περίπου δύο δευτερόλεπτα.

Στον 51ο γύρο, ο Bottas απείχε τρία δευτερόλεπτα από τον Vettel, με τη Mercedes να του λέει πως μπορούσε να πιέσει λίγο περισσότερο. Ο Hamilton συνέχιζε να πιέζει, γι’ αυτό και η διαφορά του από τον Verstappen μειώθηκε στα τέσσερα δευτερόλεπτα και από τον τρίτο Raikkonen στα εννιά δευτερόλεπτα. Η μάχη των Alonso και Massa για την έβδομη θέση μονοπωλούσε σχεδόν το ενδιαφέρον, αφού ο Hamilton ήθελε λίγο ακόμα για να φτάσει τον Verstappen.

Στον 58ο γύρο, ο Hamilton άνοιγε την πίσω πτέρυγα, ενώ το προσπέρασμα σημειώθηκε στον 59ο γύρο, και πιο συγκεκριμένα στα φρένα για τη Στροφή 4. Ο Raikkonen ήταν 4,8 δευτερόλεπτα μπροστά, αλλά ο Φινλανδός είχε πολύ καλύτερο ρυθμό απ’ ό,τι ο Verstappen. Ο Hamilton απάντησε με 1:11.9, κερδίζοντας οχτώ δέκατα από τον «Iceman».

Με δέκα γύρους για το τέλος, ο Verstappen μπήκε για αλλαγή, όσο ο Hamilton έγραφε νέο ταχύτερο πέρασμα, παίρνοντας άλλα οχτώ δέκατα από τον Raikkonen. Ο Verstappen βγήκε και πάλι στην πέμπτη θέση, γράφοντας αμέσως 1:11.0, αφού είχε πολύ πιο φρέσκα ελαστικά. Ο Hamilton συνέχιζε να μειώνει τη διαφορά από τον Raikkonen, η οποία πλέον ήταν στα 1,3 δευτερόλεπτα.

Έμεναν πέντε γύροι για το τέλος και ο Hamilton μπορούσε πλέον να ανοίγει το DRS. Ο Raikkonen δε θα έδινε εύκολα τη θέση του, κάτι που γνώριζε καλά ο Hamilton. Ο οδηγός της Ferrari προσπαθούσε να απομακρυνθεί στο δεύτερο κομμάτι, την ώρα που ο Stroll είχε πρόβλημα με το εμπρός αριστερά ελαστικό του. Όλα τα βλέμματα ήταν στη μάχη των δύο Πρωταθλητών, αλλά όλα έδειχναν να είχαν τελειώσει, αφού είχαμε μπει στον τελευταίο γύρο.

Τίποτα δεν άλλαξε μέχρι την καρώ σημαία και ο Vettel πήρε την πρώτη του νίκη στο δεύτερο μισό της φετινής σεζόν. Ο Bottas έμεινε στη δεύτερη θέση, με τον Raikkonen να συμπληρώνει το βάθρο. Ο Hamilton δεν κατάφερε τελικά κάτι καλύτερο από τον τέταρτη θέση, μπροστά από τους Verstappen, Ricciardo, Massa, Alonso, Perez και Hulkenberg.

Το επόμενο Grand Prix θα πραγματοποιηθεί στις 24-26 Νοεμβρίου, στο Abu Dhabi, εκεί όπου θα ολοκληρωθεί η φετινή σεζόν.

2Τα highlights

3Δηλώσεις των οδηγών

4Το τελευταίο Grand Prix του Massa στην πατρίδα του

5Αποτελέσματα

6Βαθμολογία Οδηγών

Θέση Οδηγός Ομάδα Βαθμοί
1 Lewis Hamilton Mercedes 345
2 Sebastian Vettel Ferrari 302
3 Valtteri Bottas Mercedes 280
4 Daniel Ricciardo Red Bull 200
5 Kimi Raikkonen Ferrari 193
6 Max Verstappen Red Bull 158
7 Sergio Perez Force India 94
8 Esteban Ocon Force India 83
9 Carlos Sainz Toro Rosso 54
10 Felipe Massa Williams 42
11 Lance Stroll Williams 40
12 Nico Hulkenberg Renault 35
13 Romain Grosjean Haas 28
14 Kevin Magnussen Haas 19
15 Fernando Alonso McLaren 15
16 Stoffel Vandoorne McLaren 13
17 Jolyon Palmer Renault 8
18 Pascal Wehrlein Sauber 5
19 Daniil Kvyat Toro Rosso 5
20 Marcus Ericsson Sauber 0
21 Pierre Gasly Toro Rosso 0
22 Antonio Giovinazzi Sauber 0
23 Brendon Hartley Toro Rosso 0

7Βαθμολογία Κατασκευαστών

Θέση Ομάδα Βαθμοί
1 Mercedes 625
2 Ferrari 495
3 Red Bull 358
4 Force India 177
5 Williams 82
6 Toro Rosso 53
7 Renault 49
8 Haas 47
9 McLaren 28
10 Sauber 5
  • Η Ferrari μία τρομερή εμφάνιση και νίκη με τον Vettel μετά το GP της Ουγγαρίας και τον Raikkonen να συμπληρώνει το 1-3 για τους Ιταλούς μετά από μία μάχη με τον Hamilton. Σήμερα, οι Ιταλοί έδειξαν ότι είχαν το μονοθέσιο, αλλά τους έλλειπε η αξιοπιστία που είναι το “Α” και το “Ω”!!!!!!!
    Η Mercedes με τον Bottas στο podium και τον Hamilton να κάνει τρομερό αγώνα και να φτάνει μέχρι την τετράδα, όντας ο καλύτερος οδηγός του GP
    Η RBR τις θέσεις 5-6, με τον Max να κάνει ένα αγώνα μάλλον ήσυχο και τον Ricciardo να φτάνει από το τέλος στην δεκάδα.
    Η F.I. ακόμα μία τρομερή εμφάνιση με τον Perez και τον Ocon να καταστρέφεται από τον Grosjean
    Η Williams με τον Massa ένα πολύ καλό αγώνα και τον Stroll να απογοητεύει ακόμα μία φορά
    Η McLaren με τον Alonso στην δεκάδα με μία τρομερή εμφάνιση και τον Vandoorne να είναι ένα από τα θύματα του Magnussen
    Η Renault μάλλον άσχημο Π/Σ/Κ με τον Hulkenberg στην δέκατη θέση και τον Sainz jr. εκτός αυτής.
    Η Sauber μετριότητας συνέχεια.
    H STR πολύ άσχημα και ο πόλεμος της ομάδας της Faenza με την Renault τώρα ξεκινάει
    Η Haas είχε δύο οδηγούς καμικάζι με τον Grosjean να βγάζει εκτός τον Ocon και ο Magnussen τον Vandoorne και να δυσκολεύει την προσπάθεια του Ricciardo.

    • Ahilleas Tsikelis

      Μηπως εισαι λιγο υπερβολικος?Η Φερραρι σε ολο τον αγωνα απλα αοσμη ηταν και κοντεψε να την περασει ο Χάμιλτον από το πιτ λειν.

    • Αν δούμε τον αγώνα καθαρά στυγνά, η Ferrari και η Mercedes ήταν ακριβώς στο ίδιο επίπεδο.
      Ο Hamilton ξεκινώντας από τα pit με τα μαλακά ελαστικά και τις θερμοκρασίες υψηλές βολεύτηκε απόλυτα και στο τέλος έβαλε τα πολύ μαλακά όταν τα μονοθέσια είχαν ελαφρύνει πολύ.
      Οι Vettel, Bottas και Raikkonen ξεκίνησαν με τα πολύ μαλακά και με τις θερμοκρασίες στην πίστα στους 59 βαθμούς και έκλεισαν τον αγώνα με τα μαλακά.
      Έτσι, το πλεονέκτημα το είχαν το δίδυμο Hamilton-Ricciardo και βολεύτηκαν λόγω θερμοκρασιών.
      Μήπως ήταν και η Mercedes ήταν άοσμη αφού δεν μπόρεσε ο Bottas να περάσει τον Vettel μετά το pit stop τους και αντί ο Φιλανδός να πιέσει τον Γερμανό για προσπέραση, ο Vettel άνοιξε την διαφορά.
      Πάντως, ακόμα μία διαπίστωση είναι, ότι η σημερινή πίστα έχει παρόμοια χαρακτηριστικά με εκείνη της Sepang.
      Σε ένα GP όπου ο Raikkonen δεν εκίνησε ποτέ και ο Vettel εκίνησε από το τέλος του grid και έφτασε μέχρι την τέταρτη θέση.
      Δηλαδή, ότι έκανε σήμερα ο Hamilton…………..

    • Ahilleas Tsikelis

      Ο Μποττας δεν αποτελει μετρο σύγκρισης για την διαφορα μερσεντές-φερραρι,οπως ουτε και ο ραικονεν.Επισης @georgekaras:disqus ,αν ο Φεττελ ηταν χαλαρος και απλα εκοβε βολτες θα ειχε 4-5 sec διαφορα και δεν θα εβγαζε ολο τον αγωνα στα 2-3 βαρια δλδ μπροστα από τον Μποττας.

    • georgekaras

      Αν ηταν πιο γρηγοροι απο εμας ας περνουσε ο Xαμιλτον τον ΚΙΜΙ δεν τα καταφερε ομως σε ρυθμο ηταν καλυτερος ο Χαμιλτον και απο τους 3 αλλα συνολικα δεν του εφτασε ολο αυτο με βαση το χθεσινο λαθος γιατι με τα αν και τα υποθετικα δεν μπορουμε να κανουμε συζητηση

    • Ahilleas Tsikelis

      Το θεμα συζητησης είναι αν το μονοθεσιο της Μερσεντές ή της Φερραρι είναι ταχυτερο…..απαντας μονος σου ποιος ειχε ταχυτερο ρυθμο ΑΛΛΑ λες ότι αφου δν μπορεσε να περασει δν ηταν ταχυτερο……ΟΚ

    • georgekaras

      ε ναι ρε συ κατσε σε εναν αγωνα ταχυτητας κερδιζει ο γρηγοτερος σε ολες τις λεπτομερειες .Θες δηλαδη να στο πω ναι δεν εχω προβλημα .Ναι η Μερσεντες ειναι πιο γρηγορη απο την Φερραρι λες και δεν το ξεραμε .Ο χαμιλτον ειχε το καλυτερο ρυθμο η μεγαλυτερη του ταχυτητα σε ρυθμο ομως δεν τον εχρισε νικητη γιατι εκανε λαθος χθες .Αρα με βαση αυτα τα δεδομενα δεν ηταν ο γρηγοροτερος στο Σαο Παολο .Παιζουν ολα τον ρολο τους δεν μπορεις να νικας επειδη εχεις μονο καλο ρυθμο .Και ο λαγος ειναι πιο γρηγορος αλλα εχασε ετσι και εδω .Η συνολικη εικονα της φερραρι με τα δεδομενα αυτα ηταν πιο γρηγορη απο την Μερκ .Δεν εχω καταλαβει γιατι αναρωτιεσαι ακομα τα αυτονοητα Νοεμβριο μηνα

    • Ahilleas Tsikelis

      Δεν αντιλεγω απλα στον Gestione απαντησα σχετικα με το ποιο μονοθεσιο ηταν ταχυτερο σε ρυθμο

    • Αν θες βλέπουμε κάποια GP, που ενώ τα κέρδισε η Mercedes, η Ferrari ήταν κολλημένη πίσω μέχρι τη γραμμή του τερματισμού.
      1) Κίνα +6.250
      2) Ρωσία +0.617
      3) Ισπανία +3.490
      4) Αυστρία +0.658
      5) Βέλγιο +2.358

      Ο καθένας τα “διαβάζει” τα αποτελέσματα όπως ο ίδιος θέλει.

    • Ahilleas Tsikelis

      Ειπα εγω ότι σε εκεινα τα GP η μερσεντές ηταν το ταχυτερο μονοθεσιο?Το αντιθετο θεωρω ότι η μερσεντες στο πρωτο μισο του πρωταθλήματος δεν ηταν το ταχυτερο μονοθεσιο για αυτό και οι 5 αγωνες που παραθέτεις εχουν τετοια διαφορα στον τερματισμο.

    • georgekaras

      Ειχαμε καλυτερο ρυθμο εκει :D εμεις

    • Akis-F1 FAN

      Πάντως με βάση την απόδοση του Μποττας στο 2ο μισό της σεζόν και την απόδοση του Χαμ από το pit lane ( ακόμα και αν βοήθησε το sc και η στρατηγική ) η φερράρι ήταν πίσω σε ρυθμό αγώνα.

    • georgekaras

      Με βαση τις συνθηκες τους αγωνα πλακα τους εκανε δεν απειληθηκε πουθενα ο Vettel αοσμος ηταν ο Μποτας που αμα δεν ηταν το pit stop δεν υπηρχε ουδεμια περιπτωση να τον φτασει τον Vettel

    • Mitsos Ribopaido

      Ακριβώς. Οπως ειπαν και στο sky, εξαιρετική διαχείριση απο τον φετελ στα ελαστικα και στον αγώνα

    • Neos

      πραγματικα καμικαζι…και οι 2 οδηγοι της χαας ειναι αστα να πανε

  • georgekaras

    Πολλα προσπερασματα σημερα και πολυ μεστη εμφανιση στα παλια πρωταθληματικα στανταρ της Ferrariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Παντα πρωτοι ρεεεεεεεεεεεεεεεε ………..στις καρδιες μας

  • Επανάληψη στο κλάμα για τον Massa μετά τα δάκρυα του 2016………………………….. https://uploads.disquscdn.com/images/5f184c2084158e188f8c46be8beed1df6eeb318d8f9d7ee53cca2cca4e3d8448.jpg

  • kostas

    Ανελπιστη νικη σε μια πιστα που εμφανεστατα ημασταν πολυ πισω σε ρυθμο! Πολυ καλος και ο Κιμι που αντεξε την επιθεση του Χαμιλτον. Μποτας πολυ λιγος, ξεκινησε πρωτος και τερματισε 3 δευτερα μονο μπροστα απο τον teammate του – κριμα να οδηγει αυτος το διαστημοπλοιο και οχι καποιος αλλος οδηγος. Ο Χαμιλτον περνουσε τους αντιπαλους του στην ευθεια οπως περναμε εμεις τα φορτηγα στον αυτοκινητοδρομο! Πρεπει να απαγορευθει το DRS για την Mercedes, ειναι unfair για
    τους υπολοιπους :P Ο ρικιαρντο εκανε μερικες πολυ καλες προσπερασεις στα φρενα, μακαρι να τον δουμε στο μελλον στην Mercedes.

    • Chris

      Ο Χαμιλτον σημερα μου θυμισε τον Σουμαχερ το 2006 στον ιδιο αγωνα

  • Πάντως και τον teamradio του Grosjean με τον μηχανικό αγώνα του είναι τρομερό και ένα από τα καλύτερα του 2017…………………….
    Engineer: “Romain…”
    Romain: “Yes?”
    Engineer: “I have to tell you something”
    Romain: “Okay, what is it?”
    Engineer: “Promise you won’t be angry?”
    Romain: “What is it…”
    Engineer: “Well… you see… you have a penalty…”

    • Βασιλης

      Κλαιω

    • Red Flag

      Εντελώς αδικο.

  • ευτυχως που δεν ξεκινησε πρωτος ο χαμ γιατι θα εριχνε γυρο μεχρι τον τριτο … πιστευω μποττας και κιμι επρεπε να δωσουν κατι παραπανω να δουμε εστω και αν δεν γινοταν κατι μια μαχη .. ο μποττας επρεπε να πιεσει λιγο φεττελ και ο κιμι το ιδιο … οπως και να εχει ελπιζουμε ο αλονσο του χρονου να ανεβαινει ποντιουμ .. αφου μπορει ο μποττας και κιμι φετος …
    πιστευω σημερα οδηγησαν στο 100% μονο ο αλονσο ο χαμ και ο ρικι ολοι οι αλλοι εκαναν μια γρηγορη βολτα ..

    • LJ

      Τι εννοεις “ο μποττας επρεπε να πιεσει λιγο φεττελ”, ο ανθρωπος τοσο μπορει δεν μπορει παραπανω. Για να νικα τον Massa στη Williams καλος ειναι αλλα μεχρι εκει.

    • LJ

      Τι εννοεις “ο μποττας επρεπε να πιεσει λιγο φεττελ”, ο ανθρωπος τοσο μπορει δεν μπορει παραπανω. Για να νικα τον Massa στη Williams καλος ειναι αλλα μεχρι εκει.

    • επρεπε ..προφανος αν μπορουσε ..αρα δεν μπορει και δεν κανει για προταγωνιστης ..θα ειναι παντα δευτερος … τουλαχιστον ετσι εδειξει φετος … φαντασου πχ στη θεση του να ηταν ο αλονσο ή ακομα και μαχ

    • LJ

      Ή ο Nico! Βασικα ο Nico θα ειχε παρει την νικη.

    • LJ

      Ή ο Nico! Βασικα ο Nico θα ειχε παρει την νικη.

    • LJ

      Ή ο Nico! Βασικα ο Nico θα ειχε παρει την νικη.

  • Neos

    τρομερος αγωνας απο χαμιλτον

  • gronholm89

    Καλουτσικος αγωνας σε μια αγαπημενη πιστα!!
    Ο Hamilton ηταν ο ταχυτερος σ αυτην σημερα κυνηγησε τα παντα. Ο Bottas πολυ χλιαρος.
    Oι Ferrari ειχαν απο την αρχη τις θεσεις που τις βολευαν και απλα τις κρατησαν, ελεγχοντας παντα τον ρυθμο τους. Καλος αγωνας γ αυτους!
    Οι RBR δεν ξερω γιατι, δεν εδειξαν την ταχυτητα των προηγουμενων αγωνων.
    O Massa πολυ καλος οπως παντα μεσα στην πατριδα του, αμυνθηκε εξαιρετικα εναντι του Alonso, ενω ο Stroll ειχε πολλα προβληματα.
    Η McLaren ειχε την ταχυτητα σημερα, αλλα δεν μπορεσε ποτε να ξεπερασει τον Massa o Alonso, ενω ο Vandoorne επεσε θυμα του……. @@#^@
    Μετρια η F.I. με τον Perez ενω εξαφανισμενη ηταν η Renault..
    H τορπιλη που λεγεται Magnussen τι αλλο πρεπει να κανει για να φαει μια τεραστια ποινη??? Καταστρεφει τους αγωνες των συναθλητων του!!

  • F1fan

    Αρχικα,δεν θα σχολιασω τον αγωνα,αλλα τον αγωνα του Felipe,που ειχε το καλυτερο δυνατο τελος μεσα στην Βραζιλια!!!Ενα τρεμουλο το ειχα να πω την αληθεια :P Γενικα καλος αγωνας,με τις ομαδες κοντα,αλλα χωρις δραματα.Πρωτη νικη της Ferrari μετα την Ουγγαρια,με τον Seb να καθαριζει στην εκκινηση & τον Kimi να κρατα τον Hamilton.Πολυ δυνατος ο Ham,o Bottas το εχασε στην εκκινηση.Το εξαιρετικο pitstop της Ferrari κρατησε ακριβως τον Bottas.Πισω,δυνατος ο Max,αοσμος μετα το pit o Ricciardo…Alonso-Perez καλα,οι 2 της Haas ο κρισμος των επικινδυνων οδηγων…

    • georgekaras

      θα μας λειψει και ο Μασσα και γενικα ενας Βραζιλιανος οδηγος

    • F1fan

      Οντως,θα ειναι η πρωτη φορα μετα το 1969 χωρις βραζιλιανο στο grid :/

  • Gd

    Επρεπε να ξεκινησει απο το pitlane ο Hamilton για να δουν νικη στη Ferrari….και ορισμενοι ακομη χαιρονται και ονειρευονται πρωταθληματα..

    • mtifosi

      Και ο hamilton να εγκαταλειψει ο vettel δυο φορες για να παρει πρωταθλημα…αυτα τα κλασικα ελληνικα σχολια να λειπανε καλο θα ηταν…

    • Gd

      Η λυση ειναι απλη…τσαγακι

    • mtifosi

      Καλα δεν περιμενα και τιποτα καλυτερο…

    • Mitsos Ribopaido

      Μην ασχολείσαι ο τύπος τα ξέρει όλα.. Και έχει πονέσει χρόνια

  • Nerazzuro21

    Ευτυχώς που ο 44 εκκινούσε τελευταίος και είδαμε λίγο δράση. Διαφορετικά θα βλέπαμε έναν αρκετά βαρετό αγώνα.
    Πολύ καλή εκκίνηση από τον Vet, που ουσιαστικά του έδωσε και τη νίκη. Δεν απειλήθηκε σε κανένο σημείο του αγώνα από τον δεύτερο Bottas.. Αρκετά καλός ο 3ος Kimi, εκπληκτικός ο Ham που από το pitlane λίγο έλειψε να βρεθεί στο podium.
    Αναμενόμενα 5η και 6η θέση για τις RBR. Πολύ καλός ο Massa στον τελευταίο εντός έδρας αγώνα του. Απογοητευτικοί Perez και Renault.

    Έκανε ότι μπορούσε ο Fernando. Πάλι καλά που έμεινε μπροστά από τον Perez. Ο Van έπεσε θύμα του τυφώνα Magnussen.

    • Mika

      Μακαρι να βοηθησει λιγο ο κινητηρας Renault του χρονου κι ο Αλονσο να δειχνει αναλογο fighting spirit!!!

    • LJ

      Κατσε να δουμε ποσο fighting spirit και αντοχη θα εχει ο κινητητηρας της Renault και για τον Alo μην ανησυχεις.

    • Mika

      Λογικα θα εχει κι αυτος τα θεματα του στην αρχη, αλλα δεν ξερω..Μεσα μου πιστευω πως χειροτερα απο τη Honda δεν γινεται…
      Οπως ειχα διαβασει προσφατα εδω, απο καποιο μηχανικο, ονομα δεν θυμαμαι τωρα,ειναι προτιμοτερο να εχεις ενα γρηγορο κινητηρα, μπορεις να τον κανεις μετα κι αξιοπιστο, πιο ευκολα..
      Το να εχεις ενα αξιοπιστο,και να προσπαθησεις να το κανεις πολυ πιο γρηγορο,ειναι απειρως δυσκολοτερο..
      Ο Ηοnda δεν ειναι, προς το παρον, τιποτα απο τα δυο.

    • LJ

      Ο Massa αν δεν ειχε κινητηρα Merc δεν θα τερματιζε μπροστα απο τον Alo εγγυημενα. Ακουσα οτι οι κινητηρες της Renault ηταν σε ψιλο-safe mode μετα απο αυτα που εγιναν στο Mexico, μετα εγω πρεπει να ελπιζω για του χρονου?

    • Nerazzuro21

      Εννοείται. Όσο χρόνο κέρδιζε ο Massa στο πρώτο και τρίτο sector λόγω κινητήρα το έχανε στο δεύτερο λόγω chassis. Στον τελευταίο γύρο ο Massa χωρίς DRS είχε τελική 321, ο Alonso με DRS 327 και ο Perez με DRS 350. Νομίζω πως είναι ενδεικτικό της διαφοράς των δύο κινητήρων.

      Δεν θα μου φανεί περίεργο αν όντως είχαν τον κινητήρα σε safe mode. Ήταν απογοητευτικά τα μονοθέσια με κινητήρα Renault χτες. Εγώ δεν λέω ακόμα τίποτα. Περιμένω τις χειμερινές δοκιμές. Έχει να πέσει πολύ γέλιο αν ο κινητήρας της Renault είναι πιο αναξιόπιστος από αυτόν της Honda.

    • LJ

      Εχει να πέσει κλάμα θες να πεις. :Ρ

  • Akis-F1 FAN

    Επιτέλους ξανά νίκη !! Πολύ καλή εκκίνηση και αλάνθαστος αγώνας από τον Σεμπ. Τη χρειάζονταν πολύ αυτή τη νίκη και η φερράρι και ο Σεμπ για την ψυχολογία. Μποττας έκανε καλό αγώνα αλλά δεν μπόρεσε να απειλήσει ουσιαστικά. Κιμι επίσης πολύ καλός κράτησε και πίσω τον Χαμ, παρόλο που ο Βρετανός μάζευε πολύ γρήγορα πριν τον φτάσει. Χαμ πολύ καλός και αυτός, διόρθωσε το χθεσινό του λάθος. Απ΄ ότι διάβασα ο καινούριος κινητήρας που του βάλανε είναι spec 2018 και πραγματικά ήταν τρομακτικός…ακόμα και williams και force india τα πέρναγε σαν σταματημένα στην ευθεία. Η Rb καμία σχέση σε σχέση με τους τελευταίους αγώνες, την ταλαιπώρησαν τα ελαστικά, ειδικά τον Μαξ. Επίσης πολύ καλός αγώνας και από τον Μάσσα στον τελευταίο αγώνα στην πατρίδα του…στην εκκίνηση πάλι έκανε τρέλες ο Μαγκνουσεν…η Haas χρειαζεται οπωσδήποτε καλύτερους οδηγούς αν θέλει να κάνει κάτι. Μας μένει ακόμα μόνο το Abu Dhabi και μετά θα τρώμε το halo στη μάπα…

    • kostas

      Αν ειναι να εχει τετοιο μοτερ η Mercedes του χρονου θα παω να δανειστω λεφτα να τα βαλω ολα στον Χαμιλτον (2,37 bet365), τα 350 αγγιξε στην μεγαλη ευθεια!

    • Akis-F1 FAN

      Άσε….αφού όσα μονοθέσια δεν φόραγαν κινητήρα Μερκ δεν προλάβαινε καν να βγει στην ευθεία τα είχε παράσει από την ανηφόρα πριν τα πιτ ;-p

    • Ahilleas Tsikelis

      Εισαι σιγουρος ότι είναι spec 2018?Στο γκαζζετα καποιος ρωτησε και του ειπε πως όχι είναι του 2017.

    • Akis-F1 FAN

      Καλά σίγουρη μόνο η Μερκ μπορεί να είναι αλλά έτσι διάβασα…και είναι λογικό εδώ που τα λέμε…τα πρωταθλήματα έχουν κλείσει τελευταίος θα ξεκίναγε έτσι και αλλιώς γιατί να μην δοκιμάσουν το νέο spec ?

    • Ahilleas Tsikelis

      Λογικο ακούγεται,αλλα πολύ μυστικοπαθεια εχει η Μερκ σε τετοια ζητήματα.Π.Χ. η φερραρι συνεχεια ακουμε τι θα περιλαμβανει η αναβαθμιση που θα φερει τι θα δωσει πιθανον κτλ….4 χρονια τρ η Μερκ μας εχει παντα χωρις καμια ενημερωση

    • Akis-F1 FAN

      Ναι ισχύει αυτό…η Μερκ είναι μυστικοπαθής σχετικά με αναβαθμίσεις στον κινητήρα αλλά τελικά το αποτέλεσμα “φωνάζει” στην πίστα…

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Άκη καινούργιο κινητήρα και τούρμπο είχε για αυτό και πίεζε περισσότερο, οι άλλοι μπαίνουν και σε safe mode για προστασία.

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση, ίσως μόνο κάποια εξαρτήματα και αυτό πολύ δύσκολα. Φέτος οι ομάδες είχαν στην διάθεσή τους 4 κινητήρες; για 20 αγώνες. Ο Hamliton μιας και έκανε λάθος και ξεκινούσε από το τέλος έβαλε φρέσκο κινητήρα (5ο) και τούρμπο. Του χρόνου για κακή μας τύχη θα χρησιμοποιούνται 3 κινητήρες για 21 αγώνες, οπότε έχει να πέσει πολύ κλάμα.

    • Mitsos Ribopaido

      Ετσι ειπώθηκε, αρκετά εξαρτήματα ναι.
      Πάντως του χρόνου με 3 κινητήρες… Ελπιζω να μην βλέπουμε βολτες και συντήρηση

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Δημήτρη πολλες μ@λ@κιες ειπώνονται, όπως με τη Ferrari που έλεγαν για τρελές αναβαθμίσεις, καμία ομάδα δεν έχει έτοιμο τον νέο κινητήρα, μόνο κάποια εξαρτήματα.
      Του χρόνου έχει να πέσει κλάμα ειδικά με Renault-Honda.

    • Mitsos Ribopaido

      Έτσι λέγαν Κώστα, νομιζα αλήθεια ήταν… ευχαριστώ πολύ για την διευκρίνηση. Ναι του χρόνου όντως.. Ελπίζω να πετάει όμως :p

    • georgekaras

      Κοκκινο halo του χρονου τι αλλο θα δουμε

    • Akis-F1 FAN

      Άμα το έκαναν διάφανο θα ταν ακόμα καλύτερα ;-P

    • georgekaras

      αχχααχαχαχα μεκαθρεφτες πανω να ναι αορατο να η λυση

    • τι σπεκ 18 ;; ολο το χειμωνα δηλαδη θα κανουν διακοπες ;;; απλος εναν καινουριο κινητηρα του εδωσαν με ισως λιγο ποιο επιθετικη χαρτογραφιση ..

    • Mitsos Ribopaido

      Οτι έχουν τοιμάσει για του χρόνου έως τώρα ειναι. οχι το τελικό.

    • Akis-F1 FAN

      Αυτό που είπε και ο Μητσος…η ανάπτυξη του κινητήρα για το 2018 έχει ξεκινήσει μήνες τώρα…δεν είναι το τελικό spec αλλά κάτι ενδιάμεσο.

  • Mika

    Τους εκανε ολους χαζους σημερα ο Hamilton…Μαλλον θα χτυπαει το κεφαλι του για το λαθος του στα δοκιμαστικα, μαλλον θα ειχε με βαση τη σημερινη αποδοση μια ακομα νικη..
    Aπαραδεκτος ο Bottas, του δωθηκε μια ωραιοτατη ευκαιρια για νικη και την πεταξε στα σκουπιδια…

    Αξιζουν τα ευσημα στην επιμονη του Αλονσο, μεχρι τον τελευταιο γυρο να κυνηγαει τον Massa για να του παρει τη θεση….Να δουμε του χρονου αναλογο μαχητικο πνευμα, με ενα καλυτερο κινητηρα, και τα χαμογελα ισως επιστρεψουν μετα απο καιρο..

    • Τι εννοείς “απαράδεκτος” ο Bottas?????
      Ποια ευκαιρία του δόθηκε και δεν την αξιοποίησε!!!!!
      Μιχάλη, ξέρεις οι οδηγοί δεν τρέχουν μόνοι τους και δεν εξαρτάται ΜΟΝΟ από αυτούς το αποτέλεσμα, αλλά και από άλλους παράγοντες.
      Σήμερα, ο Vettel ήταν καλύτερος του Bottas και ο Γερμανός πήρε την νίκη.
      Αν κάτσουμε να δούμε για ευκαιρίες, τότε θα μεταβάλουμε αποτελέσματα, νίκες,……………πρωταθλήματα!!!!!!!

    • Mika

      Hταν η πιο “ευγενικη” λεξη που μπορουσα να σκεφτω,,,

      Oταν εισαι στο καλυτερο μονοθεσιο,εχεις pole κι ο teammate σου ξεκιναει απο τα pits, εχεις το ιδανικο σεναριο με το μερος σου, και πρεπει να το αξιοποιησεις.
      Ασχημη εκκινηση, σ ολο τον αγωνα παλευε να φτασει τον Vettel…
      Mε τον Χαμιλτον να ξεκιναει στο Θεο, ηταν η δικη του σειρα να κανει αυτο που επρεπε και να δειξει πως μπορει να παιρνει νικες με τη Mercedes…Aλλιως, οτι κι αν λεει, δεν θα παψει να ειναι μονιμα το νο 2 στην ομαδα…Οντως ο Vettel ηταν καλυτερος του σημερα..
      Και λυπαμαι που θα το πω αν και τον παω τον Bottas, αν ηταν ο σερβιετας στη θεση του σημερα, θα ειχε παρει τη νικη..

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Δυστυχώς ο Bottas είναι 2ος οδηγός και ή μέχρι εκεί μπορεί ή το μονοθέσιο του έχει άλλα specs, Και του χρόνου δεν νομίζω να κάνει κάτι.
      Άμα ήταν ο Νικολάκης το πρωτάθλημα θα είχε λήξει για τη Ferrari πολύ πιο πριν, μιας και θα είχε βοηθήσει στην εξέλιξη του μονοθεσίου.

    • Mika

      Κοιτα τωρα που αναγκαζομαστε να λεμε “πικρες” αληθειες….!
      :P

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Ο Bottas ήρθε σαν 2ος, όλοι το ήξεραν.
      Για τη Mercedes έσκασε σαν κεραμίδα η φυγή του Νίκο μιας και βοηθούσε σημαντικά στην εξέλιξη του μονοθεσίου σε αντίθεση με τον Βαλερί που ήταν νέος και δεν ήξερε καθόλου το μονοθέσιο.
      Ο Νικολάκης αν μπορούσε να διεκδικήσει νίκη πάλευε σε αντίθεση με τον Βαλερί που είναι πιο ψυχρός από τον Kimi και δεν δείχνει μετά το 2ο μισό σημάδια για νίκη.

    • Mika

      Δεν ξερω ρε παιδι μου, για καποιον που λεει πως θελει τη 2η θεση στο πρωταθλημα, θα περιμενα να λυσσαξει σημερα, να κανει τα παντα..Ακομα κι οταν μετα το pitstop ο Vettel βγηκε ελαχιστα μπροστα του, δυο στροφες εμεινε κοντα του, μετα ξεμακρυνε..Δεν μου εδειξε πουθενα σημερα πως διψαγε για τη νικη, μπορει να θεωρουσε πως αυτη θα ερχοταν με τον ενα η τον αλλο τροπο, αλλα δεν παει ετσι…Αν δεν κοπιαζεις, δεν κερδιζεις….

    • Καταρχάς, αν θυμάσαι πριν από περίπου ένα χρόνο είχαμε μία συζήτηση πάλι οι δυο μας για τον Rosberg.
      Σου είχα αναφέρει ότι, ο Γερμανός σίγουρα δεν λογίζεται από την πλευρά μου, ως κορυφαίος οδηγός όπως ο Alonso, o Vettel και ο Hamilton, αλλά τον βάζω ΕΝΑ και ΜΙΣΟ επίπεδο κάτω από τους κορυφαίους του grid και ταυτόχρονα είναι κλικ πιο πάνω από Button, Webber και άλλους.
      Σου είχα πει ότι, ο Nico παίρνει 8,5/10 σταθερά και ξέρεις τι περιμένεις από τον συγκεκριμένο οδηγό κάθε ώρα και στιγμή.
      Για το αν είχε δυνατότητα να πάρει τον σημερινό αγώνα είναι ένα μεγάλο “ΑΝ”, αλλά και εγώ θεωρώ ότι ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ να κοντράρει τον Vettel στα ίσα (δεν λέω για νίκη) σε ένα GP σαν το σημερινό.
      Τώρα, για τον Bottas λίγο πολύ ξέρετε ότι δεν τον θεωρώ και τίποτα το ιδιαίτερο και για εμένα είναι μία “χρυσή μετριότητα”
      Είναι team player κατάλληλος για ομάδες που πάνε για τίτλο κατασκευαστών και να βοηθάνε τους ομόσταβλούς του για τον τίτλο οδηγών.
      Άρα, ο Φιλανδός είναι το κατάλληλο και το απόλυτο Νο2, ακριβώς ό,τι ίσχυε με τον Baricchelo στη Ferrari.
      Η ομάδα του Brackley ξέρει ότι ο Φιλανδός μπορεί να πάρει νίκες, όποτε τις χρειάζεται (ακριβώς ότι έκανε σε Ρωσία και Αυστρία, όπου κράτησε πίσω του τον Vettel) και να παίζει άμυνα για τον No1 της ομάδας.
      Πάντως, σε γενικές γραμμές ο Bottas στο δεύτερο μισό έχει “εξαφανιστεί” και έχει κάτσει ουσιαστικά στο νέο του συμβόλαιο για το 2018.
      Τώρα, για την βαθμολογία έναντι του Vettel θα δεις ότι οι αστοχίες και οι ατυχίες (Σιγκαπούρη) της Ferrai έχει επιτρέψει αυτή μείωση στη βαθμολογία του Φιλανδού έναντι του Γερμανού.

      Υ.Γ. Να είσαι πολύχρονος για την γιορτή σου!!!!!!!

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Χαχαχα “χρυσή μετριότητα”, έγραψες. Έχεις απόλυτο δίκιο.
      Νομίζω ότι επαναπάυεται λόγω του μονοθεσίου. ΄΄Πάλευε΄΄ ουσιαστικά για τη 2η θέση στο πρωτάθλημα και δεν έδειξε να την διεκδικεί καθόλου.

    • Mika

      Επισης! Ανταποδιδω τις ευχες, για τη γιορτη μας! Καλα να ειμαστε!

      Ουτε εγω θεωρω τον Nico σπουδαιο οδηγο, οπως δεν θεωρω και τον Hulkenberg που παρα πολλοι εκθειαζουν, αλλα αυτο ειναι μια αλλη κουβεντα..Οπωσδηποτε το ΑΝ οδηγει σε μια θεωρητικη συζητηση, αλλα με βαση τη περσινη εικονα οπου ο Rosberg ανεβασε πολυ την αποδοση του, πιστευω πως με το σημερινο μονοθεσιο και το Lewis τελευταιο ο Νικο θα ειχε πολυ μεγαλη πιθανοτητα να κερδισει,και θα εκανε οτι μπορουσε, για να ανεβει στο πρωτο σκαλι και να κλεψει την λαμψη…. Ο Bottas δεν με επεισε καθολου σημερα, οτι μπορει να το κανει αυτο…Ακομα κι οταν ο Vettel βγηκε μολις μπροστα του στο pitstop, του εφυγε παλι μετα απο μερικες στροφες..
      Ειναι η πρωτη του χρονια σε μια μεγαλη ομαδα, ας του δωσουμε το χρονο να προσαρμοστει και του χρονου θα κριθει πολυ πιο αυστηρα….Αλλα οταν σου “δινονται” τετοιες ευκαιριες, ναι το ξερω δεν τρεχει μονος του, για μενα πρεπει να τις αρπαζεις απο τα μαλλια..Και για να ανεβει η αυτοπεποιθηση του, και για να δειξει με πραξεις στην ομαδα οτι δεν θελει να ειναι το νο 2….Εχασε μια πολυ μεγαλη τετοια, σημερα…

    • mtifosi

      Τι περιμενατε απο τον bottas…η επιλογη της mercedes ηταν να εξελιξει το μονοθεσιο με βαση τις απαιτησεις του hamilton…μηπως ξεχασατε τους πρωτους αγωνες πως ηταν ο bottas απεναντι στον hamilton, μεχρι και pole του πηρε…

  • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

    Αξιος νικητης ο Seb χωρις να ιδρωσει μιας και ελεγχε τον αγωνα.
    2ος Bottas χωρις να μπορει να απειλησει.
    3ος ο Kimi, πιο γρηγορος απο τον Bottas, αλλα και να πλησιαζε δεν θα μπορουσε να περασει.
    4ος ο Lewis με νεο κινητηρα, απαλαγμενος απο το αγχος οδηγησε πολυ καλα και βγηκε driver of the day.
    5-6 τα red bull που δεν απειλησαν παρα το ταχυτερο περασμα του Max.
    7ος ο Massa σε εναν καλο αγωνα για αυτον πριν αποχωρησει.
    8ος Alonso που θα μπορουσε μεχρι και 5η θεση αλλα με τον κινητηρα της Honda ακομα και με Drs δεν πλησιαζε την ευθεια.

  • Mitsos Ribopaido

    Τρομερός αγώνας απο τον χαμ. Πραγματικά το χάρηκα.. Αν το μοτέρ spec 2018 ( ¨οπως είπαν) είναι τώρα έτσι , μετα απο λίγη παραπάνω εξέλιξη θα δούμε πάλι κανα διαστημόπλοιο του χρόνου.. Μένει να δούμε τι θα έχει η φερράρι και φυσικά η ρενω. Εκανε ενδιαφέρον ενα βαρετό αγώνα αν και ο φερσταπεν χωρίς πρόβλημα στα ελαστικά θα ήταν παλούκι να περαστεί.
    Μπράβο στον άλονσο χωρίς μοτέρ να κάνει ότι μπορεί.
    Χαλαρή βόλτα απο φερράρι και εξαιρετικό πιτ στοπ απο την ομάδα ( 2.1)
    Απο το 77 , τα έχουμε πεί..
    Η χαας με αυτούς τους οδηγούς δεν πάει πουθενά.. ΒΑΛΤΕ ΚΑΙ τον ΘΕΟ maldo μέσα μην παίζουν μόνα τους τα παιδιά ρεε!!!

    EDIT: ΟΛΗ η δουλεια οπώς είπαμε αρκετοί φέτος ειναι στο ES και την ιδιαιτερότητα του mgu-h. Eκει η μερκ έκανε τρομερή δουλεια απο το 11

  • Christos Dimou

    1ος ο Hamilton, 1η η Mercedes, 2ος ο Vettel (εκτός συναρπαστικου απροόπτου), 2η η Ferrari.

    Μια λογική μοιρασιά με την φετινή εικόνα.

  • Red Flag

    Μπράβο ρε Seb.. τουλάχιστον να κλείσει το πρωτάθλημα με το κεφάλι ψηλά. Kimi μπραβο του που αντεξε.. βεβαια ξερουμε ολοι οτι 2 γύρους ακόμα να είχε ο Ham, τον είχε καθαρίσει κι αυτόν.

    Επίδειξη ισχύος από τη Mercedes και τον Ham. Δικαια driver of the day. Ευνοήθηκαν από τον καινούριο κινητήρα και τα ελαστικά, αλλά και πάλι..αλλο να ανεβαίνεις απο το τέλος του grid (-4 μονοθέσια) στην 4η θέση και άλλο να τους περνάς όλους σα σταματημένους μέχρι τα μισά του αγώνα…αυτό δεν το βλέπουμε συχνά.

    Παρα πολύ αδικη η ποινή στον Grosjean αν και ανευ σημασίας. Οι αποφάσεις των αγωνοδικών για ακόμη μια φορά ακατανόητες.