Τέλη Αυγούστου, η Bentley παρουσίασε τη νέα γενιά της Continental GT, και o Steve Sutcliffe του βρετανικού AutoExpress είχε την ευκαιρία να την δοκιμάσει. Το πολυτελές βρετανικό μοντέλο βασίζεται στη νέα αλουμινένια MSB πλατφόρμα της καινούριας Porsche Panamera. Ομοίως, σε αυτή θα βασίζονται οι GTC και Flying Spur εκδόσεις του μοντέλου, με την συνολική μείωση του βάρους να φτάνει μέχρι τα 100 κιλά.

Η τρίτη γενιά της Continental GT αντλεί σχεδιαστικά στοιχεία από το EXP 10 Speed concept και στο εσωτερικό υπάρχουν συνολικά 10 τ.μ ξύλινων επενδύσεων. Η κεντρική κονσόλα έχει αλουμινένια φινιρίσματα, με τα μπροστά κλιματιζόμενα καθίσματα να φέρουν 20 ηλεκτρικές ρυθμίσεις. Η κεντρική οθόνη είναι διαστάσεων 12,3″ και ανάμεσα στα διαθέσιμα ηχοσυστήματα συναντάμε προτάσεις των Bang & Olufsen 1.500 watt και Naim 2.200 watt.

Μηχανικά η νέα Continental GT εφοδιάζεται με τον 6,0-λιτρο W12 κινητήρα της Bentley Bentayga ο οποίος αποδίδει 635 άλογα και 900 Nm ροπή. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,6 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 333 χλμ/ώρα.