H Tesla παρουσίασε στα τέλη Ιουλίου το νέο Model 3, με το entry-level μοντέλο της να είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις. Την Standard, η οποία διαθέτει 50 kWh μπαταρία, με την εταιρία να ανακοινώνει ότι η μικτή αυτονομία του μοντέλου φτάνει τα 220 μίλια (354 χλμ.). Για τα 0-96 χλμ/ώρα χρειάζεται 5,6 δευτ., η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 210 χλμ/ώρα, ενώ μισή ώρα φόρτισης σε Supercharger σταθμό δίνει αυτονομία 130 μιλίων (210 χλμ.)

Από την άλλη, η Long-range έκδοση διαθέτει 75 kWh μπαταρία, με την αυτονομία να ορίζεται στα 310 μίλια (499 χλμ.). Για τα 0-96 χλμ/ώρα χρειάζεται 5,1 δευτ., η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 225 χλμ/ώρα, ενώ μισή ώρα φόρτισης σε Supercharger σταθμό δίνει αυτονομία 170 μιλίων (274 χλμ.).

Σύμφωνα με επίσημες μετρήσεις της Υπηρεσίας Περιβαλλοντικής Προστασίας των Η.Π.Α. (EPA), η μικτή αυτονομία του Model 3 είναι αυτή ακριβώς που ανακοινώνεται, και φτάνει τα 310 μίλια (499 χλμ.) Το θέμα της αυτονομίας, όμως, είναι κάτι το οποίο επηρεάζεται προφανώς από τον τρόπο οδήγησης, αλλά και από το που κινείται το όχημα. Έτσι, σύμφωνα με τις μετρήσεις της EPA, η αυτονομία μπορεί να φτάσει και τα 321,9 μίλια (518,3 χλμ) αν ο οδηγός κινείται μόνο εντός πόλης, και 295,5 μίλια (475,8 χλμ.) κινούμενος σε αυτοκινητόδρομο.

Τα νούμερα αυτά είναι σαφώς καλύτερα τόσο από το νέο Nissan Leaf, όσο και από το Chevrolet Bolt.