Η Formula 1 είναι ένα από τα πιο απαιτητικά αθλήματα στον κόσμο. Είτε είσαι οδηγός είτε μηχανικός σε μια ομάδα, η πίεση είναι μεγάλη πολλές μέρες του χρόνου, καθώς ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος και καλείσαι σχεδόν κάθε μέρα να δίνεις τον καλύτερό σου εαυτό. Κάποιοι οδηγοί είναι πιο εργατικοί από κάποιους άλλους, έχοντας την ίδια ώρα μεγαλύτερο πάθος για το άθλημα.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί ο Nico Rosberg. Ο Γερμανός κατέκτησε πέρυσι τον μοναδικό του παγκόσμιο τίτλο και αποχώρησε από το άθλημα, αφού αυτό που ήθελε είναι να σηκώσει μία και μοναδική φορά το τρόπαιο. Αυτό δείχνει ότι δεν είχε και τη μεγαλύτερη λατρεία για το άθλημα, προτιμώντας να αφοσιωθεί στην οικογένειά του.

Ο Lewis Hamilton παραδέχεται πως υπάρχουν αυτές οι σκέψεις στο μυαλό του, αφού θέλει να κάνει πολλά πράγματα εκτός αθλήματος. Ο Βρετανός, ωστόσο, ξέρει καλά ότι, από τη στιγμή που περάσεις το κατώφλι, δεν υπάρχει γυρισμός και πως σίγουρα θα σου λείψει η δράση στη Formula 1.

Είναι σαν τον καιρό. Έχει να κάνει με την εύρεση της χρυσής τομής. Έχω άλλη μία χρονιά με την ομάδα και θέλω να συνεχίσω. Αλλά, είμαι σ’ εκείνο το σημείο όπου υπάρχει αυτή η ερώτηση. Δεν μπορείς να επιστρέψεις στη Formula 1. Ό,τι και αν γίνει, θα σου λείψει. Αν είναι φέτος, αν είναι σε πέντε χρόνια από τώρα, θα σου λείψει όταν αποχωρήσεις.

Λέγεται ότι μένεις όσο περισσότερο μπορείς, δεν είμαι απολύτως σίγουρος γι’ αυτό, αλλά υπάρχει πολλή ζωή εκτός από αυτό. Υπάρχουν πράγματα που μου έχουν λείψει από τη ζωή. Μιλούσα στον κολλητό μου την επόμενη μέρα για πράγματα που μ’ αρέσουν και ανυπομονώ, όπως να ζω σε ένα μέρος, να έχω μια ρουτίνα, το γυμναστήριό μου και να περνάω μερικά βράδια με τους φίλους και την οικογένειά μου. Κάθε χρόνο παραμένω στο άθλημα και καθυστερώ αυτά τα πράγματα. Αλλά, μετά τα 40, υπάρχει τόσος πολύς χρόνος γι’ αυτό.

Το συμβόλαιό του ολοκληρώνεται στα τέλη του 2018 και όλα δείχνουν ότι θα ανανεώσει μέχρι τα τέλη του 2020. Στόχος για τον ίδιο είναι το σωστό timing, μιας και θέλει να πάρει στη σωστή στιγμή την απόφαση για αποχώρηση από τη Formula 1.

Η θεία μου πέθανε από καρκίνο και, την τελευταία της μέρα, είπε: «δούλεψα κάθε μέρα σχεδιάζοντας να σταματήσω μια μέρα και να κάνω όλα αυτά τα διαφορετικά πράγματα, και μετά ο χρόνος τελείωνε.» Οπότε, παλεύω με αυτό στο μυαλό μου. Ζω τη ζωή μου μέρα με τη μέρα, προσπαθώντας να ζω στο μέγιστο. Παλεύω με αυτό: θέλω να συνεχίσω να αγωνίζομαι, αλλά υπάρχουν κι άλλα πράγματα που θέλω να κάνω. Θέλω την τούρτα μου και θέλω να τη φάω. Θέλω να βεβαιωθώ ότι θα διαλέξω τον σωστό χρόνο, αλλά πιστεύω ότι θα το κάνω.

  • Renesis1

    Σίγουρα όταν είσαι οδηγός στην F1 στερείσαι πολλά πράγματα λόγω ελάχιστου ελεύθερου χρόνου και αυξημένων υποχρεώσεων, γυρνώντας ουσιαστικά ολόκληρο σχεδόν το πλανήτη με ταξίδια και δοκιμές. Αλλά φυσικά από την άλλη ζεις το όνειρό σου, κάνεις αυτό που αγαπάς χωρίς να κλείνεσαι καθημερινά για βαρετά 8ωρα-10ωρα μέσα σε 4 τοίχους, πληρώνεσαι ένα σκασμό λεφτά, έχεις παγκόσμια αναγνωρισιμότητα και πόσο μάλλον όταν έχεις και 4 παγκόσμια πρωταθλήματα.

    Δίκιο έχει στο οτι του λείπει ελεύθερος χρόνος με την οικογένεια του και με φίλους, αλλά θα έχει απεριόριστο χρόνο και μετά τα δεύτερα άντα να τα χαρεί όλα αυτά. Προσωπικά εύχομαι να μείνει για πολύ ακόμα, για να βλέπουμε όσο το δυνατόν περισσότερους κορυφαίους οδηγούς εν δράση και όχι pay drivers που αγωνίζονται για να κλείνουν την 20αδα και που όσο περνάει ο καιρός γίνονται δυστυχώς όλο και περισσότερο της μόδας..

  • Akis-F1 FAN

    Έτσι όπως τον κόβω μόλις σταματήσει να νικάει θα την κοπανήσει…

  • Anestis Genk

    Σε αυτό το επίπεδο πρέπει να γουστάρεις κάθε μέρα που ζεις. Αν αρχίσει να γίνεται βάρος και το κάνεις μόνο για τα ρεκόρ, τότε είσαι ιδεοψυχαναγκαστικός και δεν έχεις σωτηρία.

  • Mika

    Ελπιζω να μη μας ξενερωσει κι αυτος σαν τον Ροσμπεργκ…
    Πιστευω θα κατσει μερικα χρονια ακομα, σιγουρα μεχρι το 2020..
    Μετα θελει να κανει ταινιες, να κανει μουσικη, producer, etc, οπως εχει δηλωσει…..Θα μας απασχολει για μπολικα χρονια,απο αλλα ποστα, αυτο ειναι σιγουρο…

  • Stefán Jah Jah

    3 ειναι οι παράγοντες που συμβαίνει αυτό:
    1 Οι αθλητές της F1 είναι ντίβες και όχι μάχιμοι πρωταθλητές
    2 Όπως με την περίπτωση Rosberg που έχτισε το προφίλ του μαμια του χαμ, του χαμιλτον που χτίζει το προφίλ του καλύτερου οδηγού, ή της μερσ της πιο προηγμένης εταιρείας, κ.αλλες περιπτώσεις, η F1 είναι στην παρούσα φάση απλά για να χτίζουν κάποιες ομάδες και οδηγοί τα προφίλ τους τα οποία αν οι συνθήκες ήταν πιο μεταβαλλόμενες με νεους κανονισμούς, πιο αγρια μονοθέσια κλπ θα χάνονταν άμεσα. Ο καλός άλλωστε φαίνεται πάντα. Βλ αλόνσο και ας τον κράζω συνέχεια. Εχει καταντήσει το πιο βαρετο άθλημα, καθόλου σασπενς και κρίμα γιατι υπάρχει κοινό και πολλή τεχνολογία.
    3 Η F1 έχει χάσει την αίγλη της, δεν είναι δυντόν οι κορυφαίοι οδηγοι να σκεφτονται να φυγουν ετσι απλα ή να παρατανε γκραν πρι για να τρεχουν στα ιντι. Εχουν βαρεθει και οι ίδιοι. Τουλάχιστον πληρώνονται καλά! Αν το έλεγες αυτό πχ στο σουμάχερ η στο σεννα στις εποχες τους θα γελαγανε.

  • ionized

    τον καταλαβαινω ως ενα σημειο.Η ταχυτητα και η αδρεναλινη,η αναζητηση του οριου ειναι κατι που αμα μαθεις να ζεις με αυτο δυσκολα τα αποχωριζεσαι.Για να τα ζεις ομως πρεπει να κανεις θυσιες πολλες και μεγαλες..αν θα στο κοψει η ηλικια,η υγεια..η μηπως η αναγκη να “ζησεις”??