2016 Abu Dhabi Grand Prix, Sunday


Θα μπορούσε κάλλιστα να είναι πρωταπριλιάτικο αστείο, όμως η είδηση είναι πέρα για πέρα αληθινή, κι έπεσε σαν κεραυνός εν αιθρία! Ο Nico Rosberg αποχωρεί από τη Formula 1! Η είδηση είναι 100% επίσημη, καθώς προέκυψε από τον ίδιο τον Πρωταθλητή. Ο Γερμανός βρίσκεται από το 2006 στη Formula 1 και φαίνεται πως η κατάκτηση του πρωταθλήματος είναι σοβαρός λόγος για αποχώρηση.

Η ηλικία του μόνο απαγορευτική δεν είναι για τον αθλητισμό, ωστόσο ο ίδιος επισήμανε πως θέλει να αφιερώσει χρόνο στην οικογένειά του, την οποία προφανώς τοποθετεί πάνω από τη Formula 1, θέλοντας αφιερώσει άπλετο χρόνο στην γυναίκα του και την κόρη του. Η ανακοίνωση έγινε πριν από την απονομή των βραβείων από τη FIA, στη Βιέννη της Αυστρίας.

Αναλυτικά, η ανακοίνωση του Rosberg είναι η εξής:

Εδώ και 25 χρόνια στους αγώνες, ήταν το όνειρό μου, να γίνω Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Formula 1. Μέσα από τη σκληρή δουλειά, τον πόνο, τις θυσίες, αυτός ήταν ο στόχος μου. Και τώρα τα κατάφερα. Έχω ανέβει το βουνό μου, είμαι στην κορυφή, έτσι νιώθω καλά. Το ισχυρότερό μου συναίσθημα τώρα είναι η βαθιά ευγνωμοσύνη σε όλους όσους με στήριξαν για να κάνω αυτό το όνειρο πραγματικότητα.

Αυτή τη σεζόν, σας λέω, ήταν τόσο δύσκολη. Πίεσα σαν τρελός σε κάθε περιοχή, μετά από τις απογοητεύσεις τα δύο προηγούμενα χρόνια: αυτά γέμισαν τα κίνητρά μου όπως ποτέ ξανά στο παρελθόν. Και φυσικά, αυτό είχε αντίκτυπο σε αυτό που αγαπώ επίσης – ήταν ολόκληρη οικογενειακή προσπάθεια θυσίας, βάζοντας τα πάντα πίσω από αυτόν τον στόχο. Δεν μπορώ να βρω λέξεις για να ευχαριστήσω την σύζυγό μου, Vivian: ήταν απίστευτη. Κατάλαβε ότι η φετινή χρονιά θα είναι η σπουδαία μας ευκαιρία για να το κάνουμε, και δημιούργησε το κενό για να αναρρώνω πλήρως μετά από κάθε αγώνα, κοιτάζοντας την κόρη μας κάθε νύχτα, βάζοντας το πρωτάθλημα σε πρώτη μοίρα.

M52886

Όταν κέρδισα στη Suzuka, από τη στιγμή που η μοίρα του τίτλου ήταν στα χέρια μου, άρχισε η μεγάλη πίεση και σκέφτηκα το τέλος της αγωνιστικής μου καριέρας αν γίνω Παγκόσμιος Πρωταθλητής. Το πρωί της Κυριακής στο Abu Dhabi, ήξερα ότι μπορεί να είναι ο τελευταίος μου αγώνας και αυτό καθάρισε το μυαλό μου πριν από την εκκίνηση. Ήθελα να απολαύσω κάθε στιγμή, γνωρίζοντας ότι μπορεί να είναι ο τελευταίος μου αγώνα. Στη συνέχεια, τα φώτα έσβησαν και είχα τους 55 πιο έντονους γύρους της ζωής μου. Πήρα την απόφασή μου το απόγευμα της Δευτέρας. Οι πρώτοι άνθρωποι που τους το είπα ήταν η Vivian και ο Georg (σ.σ. εννοεί τον Georg Notle, από την ομάδα management του Γερμανού), προτού το πω στον Toto.

Το μόνο πράγμα που κάνει σκληρή την απόφαση σκληρή για ‘μένα είναι ότι βάζω την αγωνιστική μου οικογένεια σε μια δύσκολη κατάσταση. Αλλά, ο Toto το κατάλαβε. Ήξερε αμέσως ότι είμαι απόλυτα πεπεισμένος και αυτό με καθησύχασε. Το επίτευγμα για το οποίο θα είμαι πιο περήφανος στους αγώνες θα είναι πάντα η κατάκτηση του παγκοσμίου πρωταθλήματος με αυτήν την εκπληκτική ομάδα ανθρώπων, τα Ασημί Βέλη.

M52889

Τώρα, είμαι εδώ για να απολαύσω τη στιγμή. Υπάρχει χρόνος για να απολαύσω τις επόμενες εβδομάδες, να σκεφτώ και πάλι τη σεζόν και να απολαύσω κάθε εμπειρία που θα έρθει στον δρόμο μου. Μετά από αυτό, θα στρίψω στην επόμενη στροφή της ζωής μου και θα δω τι θα έχει για ‘μένα η ιστορία.

Nico Rosberg 2016 World Championship Victory Behind-the-Scenes Imagery

Φυσικά, ακολούθησε ανακοίνωση του επί κεφαλής της Mercedes, Toto Wolff, η οποία αναφέρει αναλυτικά:

Είναι μια γενναία απόφαση από τον Nico και μια απόδειξη της δύναμης του χαρακτήρα του. Επέλεξε να φύγει στο απόγειο της καριέρας του, ως Παγκόσμιος Πρωταθλητής, έχοντας πετύχει το παιδικό του όνειρο. Η σαφήνεια της απόφασής του σήμαινε ότι δέχτηκα αμέσως την απόφασή του μόλις μου το είπε.

Είναι αδύνατο να συλλάβεις την ουσία ενός ατόμου μέσα σε λίγες λέξεις. Αλλά, ο Nico έχει έναν ειδικό συνδυασμό φυσικού ταλέντου και μαχητικού πνεύματος, τα οποία τον έφτασαν εκεί που είναι σήμερα. Σε όλη του την καριέρα, ο κόσμος σκεφτόταν ότι βρίσκεται μέσα σ’ ένα χρυσό μονοπάτι, απλώς και μόνο επειδή ο πατέρας του ήταν Παγκόσμιος Πρωταθλητής. Στην πραγματικότητα, νομίζω πως αυτό έκανε την πρόκληση ακόμα μεγαλύτερη, και σήμαινε ότι πρέπει να παλέψει ακόμα πιο σκληρά, με το βάρος των προσδοκιών στους ώμους του.

M52867

Με τη Mercedes, ο Nico υπήρξε ένας αμείλικτος ανταγωνιστής, επιστρέφοντας από τις δύσκολες στιγμές με έναν εμπνευσμένο τρόπο , και κέρδισε τον σεβασμό του αθλήματος με την επιμονή του, το αγωνιστικό του πνεύμα και τη χάρη του κάτω από την πίεση. Από το 2010, έχει ρίξει ανταγωνιστική ενέργεια στην ομάδα μας κι έχουμε γίνει πιο δυνατοί από αυτό. Απλά λέμε «ευχαριστώ» για την απίστευτη συνεισφορά που έχει για την επιτυχία μας, μαζί με δύο κορυφαίους οδηγούς στην ιστορία, τον Michael και τον Lewis.

Για την ομάδα, αυτό είναι μια απροσδόκητη κατάσταση, αλλά και συναρπαστική. Μπαίνουμε σε μια νέα εποχή τεχνικών κανονισμών και υπάρχει ένα ελεύθερο cockpit στη Mercedes για τη σεζόν που έρχεται. Θα πάρουμε τον απαραίτητο χρόνο γα να αξιολογήσουμε τις επιλογές μας και, στη συνέχεια, να βρούμε τον σωστό δρόμο για τον μέλλον μας.

Όπως επισήμανε και ο Wolff, θα πρέπει να περιμένουμε για τον αντικαταστάτη του Rosberg, με τον Pascal Wehrlein να είναι σίγουρα ένα από τα υποψήφια ονόματα.

  • georgekaras

    απιστευτο πραγματικα .Να δω ποιος θα παει

    • Sciroccomaniac

      Wehrlein

    • Nerazzuro21

      Η λογική λέει Alonso η Wehrlein. Δύσκολα να σπάσει το συμβόλαιο του Vettel με τη Scuderia. Και δεν είμαι και σίγουρος ότι ο Seb θέλει να φύγει από το Maranello. Δίδυμο Ham-Ves θα ήταν απλά αυτοκτονικό.

    • Dimitris

      Δεν είναι λίγο μεγάλος ο Alonso για Mercedes? Και εγώ θα το ήθελα, αλλά γιατί η πιο δυνατή ομάδα αυτή τη στιγμή να πάρει έναν οδηγό που έχει περάσει το peak της καριέρας του?

    • Nerazzuro21

      Οι φετινές του εμφανίσεις έδειξαν ότι ένα με δύο χρόνια ακόμα σε ανταγωνιστικό επίπεδο ίσως και να τα έχει. Σίγουρα είναι μια πολύ βραχυπρόθεσμη επιλογή αλλά η Mercedes δεν έχει πολλές εναλλακτικές. Είτε τον πολύπειρο Ισπανό, είτε τον άπειρο Wehrlein.

    • Dimitris

      Εναν οδηγό να ζορίσει τον Χάμιλτον, μπάς και σοβαρευτεί και κόψει το υφάκι gansta rapper θέλω

    • Νίκος Αϊβαλιώτης

      Ενώ ο Νάντο, είναι το ειδανικό… Φυσικά θα ήθελα σαν τρελός τον παλαβό Ισπανό σε ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο… Επί ίσους όρους… Και όχι όπως το 2007…

    • bulldog

      Ακριβώς γιατί το 2007 όλη η ομάδα ήταν του ham…κι αδικούσαν τον Fenrnado

    • Dimitris

      Το γράφω ενώ γελάω:
      https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s–QwzznNt5–/wsg2s4zsaporkwh2xutw.jpg

      Maldonator: “I’m back bitc@es”

    • Dimitris

      Δυστυχώς λόγο προβλήματος στο δίκτυο δεν παρατήρησα οτι πολλοί έχουν ποστάρει ακριβώς την ίδια σκέψη πολύ πιο μπροστά χρονικά, στα παρακάτω σχόλια. Παρ’όλα αυτά, χαίρομαι που υπάρχουν και άλλοι που σκέφτονται με τον ίδιο (διαστραμμένο)τρόπο XD
      Viva Maldonado

  • ντικ

    Μάγκας !

  • Nerazzuro21

    Πανέξυπνη κίνηση από τον Ros. Αποχωρεί όντας στην κορυφή. Προβλέπω σύντομα να ψάχνουν για οδηγό στο Woking. Ο Alonso δεν θα κρατιέται με τίποτα για να πάει στο Brackley.

    • Neos

      ισχυει.
      το να μεινεις στην κορυφη ειναι πιο δυσκολο απο το να φτασεις εκει.
      θα ειχε μεγαλη πιεση κ ισως καταλαβε πως δν θα την αντεχε.

    • Γιάννης

      Μακάρι να τον πάρουν μπας και τον ξεφορτωθούμε μια ώρα νωρίτερα… Να μείνει και ο Button και να κάνουμε δουλειά με τον Stoffel χωρίς να έχουμε τον Alonso να σπεκουλάρει όταν θα βλέπει τη σκόνη του μικρού…

    • Sotos

      Ο Alonso είναι ο πιο ολοκληρωμένος πιλότος του grid, ο Button ο πιο πολύπειρος και ένας απ’τους ικανότερους, ενώ ο Vandoorne ίσως να είναι το “next big thing”, τα αποτελέσματα θα δείξουν! Πέρυσι είχαμε κατ’εμέ το καλύτερο line-up, ασχέτως μονοθεσίου. Εάν μου έλεγαν να επιλέξω μεταξύ των τριών, ποιο θα ήθελα για οδηγικό δίδυμο θα έλεγα πρώτα Alonso-Button, μετά Alonso-Vandoorne και τέλος Button-Vandoorne. Ο Ισπανός, όσο και αντιπαθής να είναι σε πολλούς ορισμένες φορές, είναι το κάτι άλλο. Προσωπικά πιστεύω πως εάν έδιναν σε όλους τους πιλότους σε ένα ολόκληρο πρωτάθλημα να τρέξουν ακριβώς με το ίδιο αυτοκίνητο, θεωρώ πως ο Alonso θα έπαιρνε τον τίτλο! Για μένα, μακάρι να μείνει και να κλείσει την καρίερα του στην McLaren, ίσως τον δούμε σε 2-3 χρόνια να σηκώνει το τρίτο πρωτάθλημά του με τη Macca!

    • Γιάννης

      Δε θα διαφωνήσω καθόλου με τις ικανότητες του Alonso. Εγώ δε θέλω να φύγει λόγω ικανοτήτων. Θέλω να φύγει επειδή διαχρονικά στις ομάδες που πάει δημιουργεί, τελικά, περισσότερα προβλήματα, από όσα προσφέρει. Ειδικά στη McLaren εάν δεις συνολικά την πορεία του, έχει δημιουργήσει απείρως περισσότερα προβλήματα από όσα έχει προσφέρει. Και έναν οδηγό που περισσότερα προβλήματα φέρνει παρά λύσεις, προσωπικά δεν τον θέλω στην ομάδα, όσο καλός και να είναι. Άσχετα με την όποια προσωπική συμπάθεια ή αντιπάθεια.

      Μετά από αρκετό καιρό η ομάδα θα έχει έναν οδηγό που είναι δικό της δημιούργημα, με ένα μονοθέσιο που εάν δεν τα θαλασσώσουν πάλι οι Ιάπωνες (φέτος έχουν ελάχιστες δικαιολογίες μιας και η εξέλιξη των κινητήρων είναι ελεύθερη πλέον), θα είναι αρκετά ανταγωνιστικό (ο Magnussen θα μπορούσε, για μένα, να δείξει πολύ περισσότερα, αλλά ατύχησε πέφτοντας στη χρονιά με το χειρότερο ίσως μονοθέσιο της ομάδας εδώ και πολλά χρόνια).

      Για το λόγο αυτό προσωπικά δε θα ήθελα το ρίσκο να δω πάλι ένα 2007 στην ομάδα, σε περίπτωση που ο Ισπανός φάει τη σκόνη του μικρού. Πόσο μάλλον που τώρα δε θα υπάρχει και ο Ron, και δε νομίζω ότι περιμένει κανένας από τον Boullier (πόσο μάλλον από τον Αμερικανό χαρτογιακά μάνατζερ) να… επιβληθεί στον Alonso, ο οποίος έτσι και αλλιώς δεν έχει να ρισκάρει τίποτα αφού είναι στο τέλος της καριέρας του…

    • Sotos

      Κατά γενική ομολογία συμφωνώ. Καλά για το 2007 δεν το συζητάμε κάν, όμως από την ώρα που επέστρεψε δεν νομίζω ότι έχει δημιουργήσει κάποιο θέμα στην ομάδα. Θα μου πεις τι πρόβλημα να δημιουργηθεί όταν η ίδια η ομάδα είναι το πρόβλημα και βολοδέρνει μεταξύ πάτου και μέσης της βαθμολογίας…Και να θέλει -που λέει ο λόγος- να δημιουργήσει κάτι ο Ισπανός, δεν μπορεί!

    • bulldog

      Το 2007 η πανάθλια McLaren και το ακατανόμαστο τότε αφεντικό της αδίκησε τον Fernando!Βοηθούσε αποκλειστικά τον rookie ham και αδικούσε τον Fernando τον οποίον έφεραν εκεί με την υπόσχεση πρωταθλήματος!!!

    • bulldog

      Πλάκα έχεις φίλε μου…ο Fenrnando θα τον λιώσει τον Vandoorne στα σίγουρα…απλά γιατί ένας τεράστιος οδηγός να μείνει με τα σαράβαλα,τις McLaren και να μην πάρει το πρωτάθλημα με τις Merc???

    • Mika

      Συμφωνω σε ολα, εκτος απο τη πρωτη λεξη, που θα την αντικαθιστουσα με δειλια..!
      :p

    • bulldog

      Ηλίθια κίνηση γιατί απλά στερείται της ευκαιρίας να πάρει κι άλλο πρωτάθλημα κάτι που δεν συνάδει με τη φύση ενός πρωταθλητή…στο ένα πρωτάθλημα θα παραμείνει αν φύγει…κατόρθωμα απειροελάχιστο αν συγκριθεί με άλλους οδηγούς…φυσικά όμως η κίνηση έχει και πολύ θετικά αποτελέσματα διότι μπορεί ο Fenrnado να πάει στη Merc!!!

    • Nerazzuro21

      Με τις αλλαγές των κανονισμών πιστεύω πως η ψαλίδα της Merc με τους υπόλοιπους θα κλείσει οπότε δεν είμαι σίγουρος κατά πόσο θα μπορούσε να πάρει ένα δεύτερο πρωτάθλημα. Για μένα δεν μπορεί να συγκριθεί ούτε καν με τον Button, που έχουν τα ίδια πρωταθλήματα. Σε αντίθεση με τον Rosberg, ο Button παρέμεινε μετά το πρωτάθλημα του 2009 και κέρδισε τον σεβασμό όλων. Έφτασε τον Fernando στο σημείο να πει ότι ήταν ο καλύτερος teammate που είχε ποτέ.

  • Kalathakia

    Βόμβα στην Merc! Δεν νομίζω πως το περίμενε κανείς!

    Να η ευκαιρία του Wehlrein λοιπόν :P Αν και μάλλον θα πάρουν κάποιον έμπειρο να πλαισιώσει τον εκκεντρικό Ham!

  • F1fan

    Woh,απιστευτη εξελιξη.Σεβασμος για το οτι αποφασισε να φυγει οντας στην κορυφη,αλλα μεγαλη εκπληξη!Αραγε Wehrlein?

    • Kalathakia

      My thought exactly!

  • Giannis

    Εντάξει δικαίωμα του στο κάτω κάτω αλλά αποδεικνυει και με αυτήν την κίνηση ότι δεν ήταν για παραπάνω. Γιατί δεν είναι λογική το παίρνω πρωτάθλημα σταματαω . Άρα η Merc ψάχνει οδηγό.

    • Nerazzuro21

      Δεν μπορώ να τον κατηγορήσω που έχει αυτογνωσία. Ξέρει τις δυνατότητες του. Καλά είναι τα όνειρα αλλά ο ρεαλισμός συνήθως είναι πιο χρήσιμος στη ζωή.

    • Giannis

      Μα ούτε εγώ τον κατηγορώ.Και σίγουρα μπράβο για την αυτογνωσία του. Αλλά πλέον και επίσημα για μένα είναι ένα μέτριος οδηγός που πήρε πρωτάθλημα.

    • Nerazzuro21

      Μετά τον αγώνα της Κυριακής είχα πει ότι συνεχίζω να τον θεωρώ loser παρά το πρωτάθλημα. Για ακόμα μία φορά με επιβεβαιώνει με τη συμπεριφορά του.

    • LJ

      Looser και ο Prost λοιπον? Οχι ρε παιδια μην τα ισοπεδονουμε ολα! Καλυτερος του ο 44 ναι αλλα looser οχι γτ ηθελε πολυ ψυχη για να φτιαξει ψυχολογια μετα απο δυο χρονια σφαλιαρας και να παρει το πρωταθλημα φετος.

    • Mika

      Loser δεν λες με τιποτα το Prost, που ετρεχε με το Senna και πηρε 4 τιτλους, δεν τα παρατησε στον ενα, να παει σπιτι του να κατσει με τη κυρα..

    • LJ

      Το μόνο που έχω να πω για τον Rosberg ειναι ότι φαίνεται λιγο εγωιστικό που σταματά τωρα μετα τον τίτλο. Αν δεν το είχε παρει πιστεύω θα συνέχιζε και του χρόνου. Αλλά αυτο ειναι δίκη του υπόθεση.

      Καλύτερος απο τον 44 δεν ειναι αλλά looser για εμένα δεν ειναι.

    • Nerazzuro21

      Μην ξεχνάς ότι ήρθε με κεκτημένη ταχύτητα από το προηγούμενο πρωτάθλημα που ο 44 το είχε ρίξει στα πάρτι στους τελευταίους αγώνες. Αυτό βοήθησε την ψυχολογία του για τη φετινή σεζόν. Το πρωτάθλημα φέτος το πήρε επειδή αφενός βοηθήθηκε από τις συγκυρίες και αφ’ ετέρου επειδή ο 44 ήταν αλλού σε αρκετούς αγώνες.
      Δεν καταλαβαίνω τη σύγκριση με τον Prost. Αναφέρεσαι στο ότι ο Γάλλος σταμάτησε μετά από πρωτάθλημα;

    • LJ

      Δεν το πιστεύω για την κεκτημένη ταχύτητα γτ στο μέσο της χρονιάς ο 44 είχε παρει προβάδισμα. Κέρδισε απο τα λάθη του αντιπάλου του (δλδ κυρίως τις εκκινήσεις) και απο την ατυχία του.

      Ναι αναφέρομαι στον Prost για αυτο. Και αν μου πεις ότι ήταν μεγάλος σε ηλικία να σου αναφέρω τον Mika που είχε χρόνια ακόμα μπροστά του. Ήταν και ο Mika looser?

    • Nerazzuro21

      Καλά το κατάλαβα τότε. Επειδή θεωρώ τις τρεις περιπτώσεις διαφορετικές μεταξύ τους θα τις πάρω μία μία.

      Για τον Prost. Οι αριθμοί μιλάνε από μόνοι τους. Πήρε 4 πρωταθλήματα και έχασε άλλα τέσσερα(τα τρία στις λεπτομέρειες) απέναντι σε ορισμένους από τους κορυφαίους πιλότους όλων των εποχών. Αποσύρθηκε σε μεγάλη ηλικία έχοντας αποδείξει την αξία του.

      Για τον Hakkinen. Ο Mika αποσύρθηκε το 2001 λόγω του ατυχήματος στην Αυστραλία. Δηλαδή για καθαρά ανθρώπινους λόγους. Από εκείνο το ατύχημα απλά περίμενε να τελειώσει η σεζόν για να ανακοινώσει ότι δεν θα συνέχιζε του χρόνου. Ήταν η μόνη χρονιά που τον ξεπέρασε ο DC στη βαθμολογία. Μέχρι τότε είχε κατακτήσει 2 πρωταθλήματα και είχε χάσει άλλο ένα στις λεπτομέρειες κόντρα σε έναν από τους κορυφαίους πιλότους όλων των εποχών. Όταν αποσύρθηκε είχε αποδείξει σε όλους την αξία του.

      Πάμε και στον Rosberg. Μετά από δύο προσπάθειες να κατακτήσει το πρωτάθλημα οδηγώντας διαστημόπλοιο, τα κατάφερε την τρίτη διαψεύδοντας τους επικριτές του που δεν τον θεωρούσαν ικανό. Την επόμενη χρονιά του δινόταν η ευκαιρία να αποδείξει ότι η φετινή χρονιά δεν ήταν πυροτέχνημα και ότι ανήκει στους κορυφαίους του σπορ. Εντούτοις, αυτός επιλέγει να αποσυρθεί ίσως φοβούμενος την αφόρητη πίεση που θα του έδινε ο τίτλος του παγκόσμιου πρωταθλητή. Κατά τη γνώμη μου αποσύρεται χωρίς να έχει αποδείξει την αξία του.

      Ίσως η λέξη loser να είναι βαριά για έναν παγκόσμιο πρωταθλητή. Θα την αντικαταστήσω με τη λέξη μετριότητα. Γιατί για μένα αυτό είναι. Θα ήθελα να μείνει για να αποδείξει στους επικριτές του ότι κάνουν λάθος. Αλλά δυστυχώς αυτός επέλεξε τη φυγή.

    • LJ

      Ελα λιγο στην θεση του Rosberg. Απο μικρο παιδι αγωνιζεται (και εχει και μορφωση δεν ειναι σαν το αλλο το ρεμαλι – 44) και στα 31 του κανει πραγματικοτητα τον στοχο του. Εχει μια ομορφη γυναικα, μια κορουλα, μια ωραια οικογενεια, φημη και αρκετα λεφτα. Και περναει απο το μυαλο του “αφου καταφερα ολα αυτα γτ να ρισκαρω σε καθε αγωνα να γινω ο επομενος Bianchi, Senna, Ratzenberger, Villeneuve … η λιστα ειναι τεραστεια”?! Οπως καταλαβαινω τον Mika που εφυγε ετσι καταλαβαινω και αυτον.

      Το οτι εχασε 2/3 χρονιες απο εναν ανθρωπο στα ματια μου δεν τον κανει looser. Και να σου πω την αληθεια στα ματια μου δεν ειναι καν μετριος. Θυμαμαι πολυ καλα το ντεμπουτο του στην Williams και θυμαμαι οτι μου ειχε κανει πολυ θετικη εντυπωση.

      Γενικοτερα για εμενα δεν φτανει τους Alo, Rai και 44 που ειναι οι καλυτεροι του grid την τελευταια 10ετια περιπου αλλα ειναι καπου στα ιδια με τον Κουμπη μας. Και ο Κουμπης πριν το πρωταθλημα του δεν τον ελεγες και οδηγαρα αλλα μετα εγινε πολυ καλυτερος. Ισως το ιδιο να γινοταν και με τον Ros. Ποτε δεν θα μαθουμε…

    • Nerazzuro21

      Καταλαβαίνω αυτά που λες. Από την πλευρά του Rosberg καλά έκανε. Είχε έναν στόχο. Τον πέτυχε. Φεύγει. Απλά σαν θεατή με απογοήτευσε γιατί θα ήθελα να τον δω αν θα μπορεί να αντέξει τη πίεση του τίτλου που κατέκτησε. Ο Κουμπής το τόλμησε και κέρδισε το σεβασμό των περισσοτέρων. Ο Nico δυστυχώς δείλιασε και προτίμησε να αποχωρήσει. Ας είναι. Απλά μένει η πικρία ότι ποτέ δεν θα μάθουμε πόσο καλός πραγματικά ήταν. Όπως θα έμενε και για τον Κουμπή αν είχε αποσυρθεί το 2009.

      Υ.Γ,:Ο 44 ακόμα και σήμερα δείχνει την καφρίλα του. Είπε ότι ο Νικολάκης τον νίκησε για πρώτη φορά μετά από 18 χρόνια επέλεξε να αποχωρήσει. Έτσι δεν ήταν έκπληξη για αυτόν ότι αποχώρησε.

    • LJ

      Σιγουρα ειναι μια απογοητευση αλλα παμε για καινουρια πραγματα. Οπως εχω ξαναπει, η F1 συνεχησε και μετα τους Lauda, Prost, Senna, Mansel, Schumacher, Hakkinen και πολλους αλλου, στον Νικολακη θα σταθουμε. Οσο για το ΥΓ σου, τα λες ολα. Πραγματικα τον λυπαμαι τον 44 ετσι οπως εχει καταντησει. Οσο ηταν ο Ron και ο πατερας του διπλα του δεν ηταν ετσι. Αλλα στην τελικη, δικο του προβλημα.

    • bulldog

      Όποιος σκέφτεται οικογένεια,γυναίκα,θάνατο και αποσύρεται ενώ μπορεί να διεκδικήσει κι άλλα πρωταθλήματα απλά δεν έχει την πάστα του πρωταθλητή…τέλος πάντων εγώ τον rosberg τον θεωρούσα ικανό,άξιο πρωταθλητή αλλά με αυτήν την κίνηση τα γκρεμίζει όλα πιστεύω…είναι ένδειξη δειλίας.

    • LJ

      Και εγω έτσι έλεγα κάποτε. Αλλά τωρα έχω αλλαξει γνώμη. Έρχεται με την ηλικία.

    • Mika

      Τελικα ενα μετριος πρωταθλητης ειναι χειροτερος απο εναν κακο….Θα συμφωνησω…

    • bulldog

      Συμφωνώ

    • bulldog

      +1

    • Mika

      O Mika ειχε δηλωσει πως αδειασε απο τη πιεση που ενιωθε να παρει και τον τριτο τιτλο, που εχασε στο παραπεντε! Πηρε ομως δυο back to back,κι ηταν μεχρι τελους υποψηφιος για τον τριτο…Αυτον τον αδειασε ψυχολογικα..Δεν λακισε στον πρωτο τιτλο…
      Τεραστια διαφορα…

  • jonjon

    The Casey stoner way!
    Ιδιαίτερη κίνηση θελει κότσια!

    • Dimitris

      Ο Casey αποσύρθηκε γιατί έπεσε παντόφλα απο το σπίτι, αυτός γιατί?

    • Γιάννης

      Γιατί απλά ξέρει ότι άλλο πρωτάθλημα με αντίπαλο τον Lewis δε θα ξαναδεί…

    • jonjon

      Αυτός μάλλον έπεσε https://uploads.disquscdn.com/images/684448dabc6ccba89640112f4663dde464dcf43936ec4983ee2f5a9a48aaaaca.jpg σαμπό που είναι και πιο βαρύ?

    • Anestis Genk

      Ο Casey τους ξεφτίλισε και είπε φεύγω επειδή είναι φλώρικο το πρωτάθλημα με τόσα ηλεκτρονικά

    • jonjon

      Οκ! Αλλά πήρε πρωτάθλημα και με την Ducati! Ακόμα και τώρα είναι ο μόνος που είχε βρει τα κουμπιά της , ακόμα και ο τεράστιος vale απέτυχε!
      Επισης δεν τού άρεσε η πίεση ήθελε μια φάρμα με κότες! Ιδιαίτερος χαρακτήρας ο μπαγάσας!

    • Dimitris

      Ηρθαν και οι τραυματισμοί, ήρθε και το μωρό στην οικογένεια και θεωρώ οτι δεν του άρεσε το γεγονός οτι όσο καλός οδηγός και να ήταν, ο κόσμος θεωρούσε τον Vale σαν νο1.

    • petrollhead

      Η οικογένεια του Stoner έκανε πολλές θυσίες για να έχει αυτός την δυνατότητα να τρέχει στο MotoGP, και αυτός με την σειρά του όταν έκανε οικογένεια έβαλε αυτήν σε προτεραιότητα και αποφάσισε να αφιερωθεί σε αυτήν.

  • Neos

    βαλτε στην θεση του αλονσο ή μαξ να γινει χαμος του χρονου!!!

    • Giannis

      Alonso κατά προτίμηση γιατι
      1ο ο Ves θα έχει λογικά ανταγωνιστικό μονοθέσιο στην RBR
      2ο έχει ανοικτους λογαριασμούς με τον Hamilton
      3ο πριν αποσυρθεί θέλω να τον δω να μάχεται για τιτλο

    • Neos

      ο αλονσο δυσκολα.
      ηταν ολο κ ολο 1 χρονο team mates με τν χαμιλτον κ η συνυπαρξη τους μονο ειρηνικη δν ηταν.

    • bulldog

      Τότε όμως ο άχρηστος ο Dennis τον αδίκησε,να τον βάλουν τώρα να δείξει πως είναι απείρως καλύτερος από τον ham.

  • Dimitris

    Πρέπει να έχει ξενερώσει πολύ άσχημα με τη F1

  • Sciroccomaniac

    Νικολάκη, πες στον daddy να σε πάρει στην ομάδα του στο DTM.
    Kι ας τρέχεις με τα κυκλάκια!! :p

    • Mika

      Oχι αγαπουλα, δεν τον θελουμε εκει…Ας παει στη Mercedes, που εχει τα conne!!!

  • αυτη ειναι η απολυτη ηττα για τον Lewis…
    που δεν θα μπορεσει να του ξαναπαρει την 1η θεση !!!!

    υ.γ κριμα…..ειχε ακομα να δωσει στην F1…οπως και να κλεισει στοματα….τωρα θα τον ακολουθει αυτη η ”ρετσινια” του ”looser” !

    • Γιάννης

      Ε δε νομίζω ότι θα… στεναχωρηθεί πολύ ο Lewis με αυτό…

      Μάλλον τον βλέπω να στεναχωριέται περισσότερο άμα του έρθει κανένας Αλονσάρας από εκεί… ;o)))

    • ασφαλως και το ειπα στα πλαισια αστεισμου….αλλα σιγουρα θα ηθελε του χρονου να το παρει και να του πει…στο ελεγα οτι θα σε ριξω απο την κορυφη !!!

      αλλα νομιζω πως σαν Νο1 θα εχει και αποψη για το ποιον να φερουν….και πιστευω θα βαλει βετο για τον καθε Alonso !!!

    • Γιάννης

      Για να δούμε… Δύσκολο να χρησιμοποιήσει τη δικαιολογία του 2007 διότι τότε αυτός ήταν rookie… Εάν πράγματι η Merc θέλει πραγματικά τον Alonso, νομίζω ότι θα δυσκολευτεί πολύ να πει όχι μέχρι τέλους…

    • αν με ρωτας σαν οπαδο της F1….θα ηθελα να τους δω μαζι..ειτε σε mercedes..ειτε σε mclaren….απλα σε ενα κορυφαιο μονοθεσιο…τον εχουν και αυτοι ανακγη…..αλλα και εμεις απο τον καναπε !

    • Renesis1

      Σε είχα πει ιντριγκαδόρο σε προηγούμενο άρθρο, χαίρομαι που με ξανα – δικαιώνεις!.. :)

    • ειμαι οπαδος φιλαθλος θετατης της F1…..ζηταω αυτο που θελω……ωστε να βλεπω τον καθε αγωνα….οπως ειδα τους τελευταιους 20 γυρους του πρωταθληματος…στην τσιτα !!!!
      εχω μαθει χρονια να παρακολουθω F1…απο τις τελευταιες θεσεις……. :-D

    • Renesis1
    • Nerazzuro21

      Εγώ θα ήθελα να τους δω στη Ferrari και να δίνουν team order στον Ham “Fernando is faster than you”. :P

    • Renesis1

      Το σενάριο αυτό πάει στη κατηγορία, horror / hardcore / splatter.. :)))

    • LJ

      Φήμες απο το περιβάλλον του Massa λένε πως ο Βραζιλιάνους επιθυμεί το ίδιο σενάριο αλλά αντιστροφα.

    • bulldog

      Τότε είναι που θα λυπηθεί γιατί ο Αλόνσο θα του πάρει το πρωτάθλημα εάν πάει στην μερκ…

    • Mika

      Εγω σου λεω ο Lewis ηδη γελαει χαιρεκακα…
      Και θα ακους συχνα πυκνα δηλωσεις απο εδω και περα του στυλ, μακαρι να εμενε, να τα λεγαμε μεσα στη πιστα, να τον κερδισω παλι, κλπ!
      Και θα εχει και τα δικια του!!!

    • Chris

      Εφοσον ο ροσμπεργκ σκεφτοταν απο πριν την αποχωρηση, μηπως θυμασαι καθολου αν εκανε δηλωσεις σχετικα με το μελλον ωστε να ειχαμε καποια υποψια οτι θα αποχωρησει? Οταν τον ρωταγαν για του χρονου τι απαντουσε?

      Εντωμεταξυ η ανακοινωση του Κιμι οταν θα φυγει θα ειναι καπως ετσι:
      “Φευγω. Καλα ηταν”.

    • Mika

      Μπα, ο Κιμι θα πει απλα, φευγω!
      Η bwoah…..
      ??

    • Chris
    • Mika

      Και τον Ροσμπεργκ δεν τον ρωτουσαν για του χρονου γιατι ειχε υπογραψει ανανεωση συμβολαιου μεχρι και το 2018! Γι αυτο και κουφαθηκαμε ολοι μας

    • Chris

      και βγηκε και το δικαιολογησε οτι αν δεν επαιρνε τιτλο θα καθοταν κιαλλο..μαλιστα..

  • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

    Όντως πέτυχε τον στόχο του, αλλά πολύ ξαφνική η απόφαση του. Για να δούμε τις εξελίξεις, μήπως μείνει κάνα χρόνο ακόμη μέχρι να έχει ομαλή μετάβαση η ομάδα.

  • F1fan

    Λετε να δουμε χειμερινο μεταγραφικο παζαρι στην F1????

  • Soko

    χαχαχαχα

  • georgekaras

    Μπατον παιδια στην μερκ εγγυημενο χααχαχαχ

  • Neos

    τωρα ξεκιναει η silly season για την φορμουλα 1

  • Gestione Sportiv@

    Αρχικά, βλέπω τον “Πασχάλη” να πιάνει Brackley!!!!!!
    Πάντως, τώρ αποκτάει αξία η χρονιά……………….. https://uploads.disquscdn.com/images/da1cc50ad873bc9da48b1034b8a649a1678d8ca607c2f2b27bc40e95e9bc5837.jpg χαχαχαχαχ

  • jimaras98-bikes1925

    Max Verstappen στην Μερκ…και θα δουμε εργο

  • Γιάννης

    Αν μη τι άλλο, έχει αυτογνωσία, και ξέρει ότι υπό «κανονικές» συνθήκες δε μπορεί να ανταγωνιστεί τον Lewis.

    Οπότε σου λέει ας φύγω τώρα ως πρωταθλητής, και ενώ τα έχω κονομήσει κιόλας.

    Μια χαρά τον κόβω. Ξέρει ότι πολύ δύσκολα θα ξανακάτσει στην πρώτη θέση στο τέλος του πρωταθλήματος, το οικονομικό του πρόβλημα το έχει λύσει με το παραπάνω, οπότε σου λέει άντε γεια τώρα με το κεφάλι ψηλά.

  • Neos

    αποκλειστικες εικονες απο το κινητο του τοτου: https://uploads.disquscdn.com/images/4ddff91209fa0678b3c215cf3722030ba00a075eb0ecabe3f8fb04935f467a05.jpg

    • LJ

      Καλα τι μήνυμα του άφησε σε 2 δευτερόλεπτα;

      “I’m comiming, be there in 30 mins”

      ???

  • Anestis Genk

    Κρίμα είχε την ευκαρία να αποδείξει του χρόνου ότι δεν ήταν τυχαίο το πρωτάθλημα, τώρα η ρετσινιά θα τον ακολουθεί. Δεν θα μου λείψει ποτέ δεν μου άρεσε οδηγικά και βεβαίως ούτε σαν χαρακτήρας, το ότι έτρεξε σαν Γερμανός ενώ είναι Φινλανδός και μάλιστα γιος Φινλανδού πρωταθλητή είναι ασυγχώρητο για μένα.

    • Mika

      Aραγε Φινλανδικα γνωριζει??Η καλημερα, καληνυχτα, ευχαριστω, γεια σου???
      :p

    • Nerazzuro21

      Ούτε λέξη!

    • Mika

      Δεν μου κανει εντυπωση! ουτε ενα γεια με τον Κιμι δεν μπορει να πει!!
      :p :p

    • bulldog

      Εμένα δε με χαλάει αυτό,ας έτρεχε και σαν ιταλός αν ήθελε…με χαλάει που δε θα κάτσει να διεκδικήσει κι άλλο πρωτάθλημα όπως κάθε γνήσιος πρωταθλητής θα επιθυμούσε,που δείχνει πως δεν έχει την πάστα του πρωταθλητή!

  • Thanos

    Βαλτε τον ΘΕΟ Παστορα στο Μερσεντες και ας τολμησουν μετα ο Μαξ η’ ο Λιουις να κανουν λαλακιες :D
    In Pastor Maldonado we trust

  • Γιάννης

    Εγώ πραγματικά θέλω να δω τον Alonso να πηγαίνει στη θέση του Nico και να ζήσουν στη Merc ημέρες του 2007 της McLaren…

    Της κοινής το κάγκελο έχει να γίνει τότε, μόνο που αυτή τη φορά εμείς θα τα βλέπουμε και αντί να κλαίμε, θα γελάμε!

    • σε περιπτωση που με τους νεους κανονισμους η Mclaren παρει τα πανω της…και τελικα το πρωταθλημα οδηγων/κατασκεαυστων……
      ποσο θα δινει ο book την αυτοκτονια του Ισπανου ? :-P

    • Γιάννης

      Για να πάρει η McLaren του χρόνου τα πάνω της (εννοώντας ότι θα είναι σε θέση να διεκδικεί τα 2 πρωταθλήματα, όχι απλά να κάνει πλασαρίσματα στη δεκάδα…) θα πρέπει οι Ιάπωνες να βρουν τουλάχιστον 100 επιπλέον αλογάκια στον κινητήρα τους, αλλά χωρίς αυτός να σκάει (όπως έσκαγε ο κινητήρας της Merc τα πρώτα χρόνια συνεργασίας με τη McLaren)…

      Θεωρητικά οι Ιάπωνες μπορούν να τα βρουν, εφόσον πλέον καταργήθηκε το σύστημα με τις μάρκες και πλέον η εξέλιξη είναι ελεύθερη. Θα τα βρουν όμως;…
      Και επιπλέον, το θέμα της αξιοπιστίας (τότε) είναι ένα ερωτηματικό, γιατί ναι μεν η εξέλιξη είναι ελεύθερη πλέον στους κινητήρες, όχι όμως και οι δοκιμές στην άσφαλτο…

      Εάν στα παραπάνω συνυπολογίσεις το γεγονός ότι ο νέος επικεφαλής της ομάδας είναι ένας χαρτογιακάς του marketing και δεν έχει καμία πείρα στο αγωνιστικό κομμάτι (πράγμα που του δίνει πολύ σοβαρές πιθανότητες να φέρει περισσότερα λεφτά στην ομάδα, αλλά αγωνιστικά να τα κάνει θάλασσα), εγώ αν ήμουν στη θέση του Φερνάνδου και είχα πρόταση από τους Γερμανούς, δε θα το πολυσκεφτόμουν…

    • Γιάννης

      Για να πάρει η McLaren του χρόνου τα πάνω της (εννοώντας ότι θα είναι σε θέση να διεκδικεί τα 2 πρωταθλήματα, όχι απλά να κάνει πλασαρίσματα στη δεκάδα…) θα πρέπει οι Ιάπωνες να βρουν τουλάχιστον 100 επιπλέον αλογάκια στον κινητήρα τους, αλλά χωρίς αυτός να σκάει (όπως έσκαγε ο κινητήρας της Merc τα πρώτα χρόνια συνεργασίας με τη McLaren)…

      Θεωρητικά οι Ιάπωνες μπορούν να τα βρουν, εφόσον πλέον καταργήθηκε το σύστημα με τις μάρκες και πλέον η εξέλιξη είναι ελεύθερη. Θα τα βρουν όμως;…
      Και επιπλέον, το θέμα της αξιοπιστίας (τότε) είναι ένα ερωτηματικό, γιατί ναι μεν η εξέλιξη είναι ελεύθερη πλέον στους κινητήρες, όχι όμως και οι δοκιμές στην άσφαλτο…

      Εάν στα παραπάνω συνυπολογίσεις το γεγονός ότι ο νέος επικεφαλής της ομάδας είναι ένας χαρτογιακάς του marketing και δεν έχει καμία πείρα στο αγωνιστικό κομμάτι (πράγμα που του δίνει πολύ σοβαρές πιθανότητες να φέρει περισσότερα λεφτά στην ομάδα, αλλά αγωνιστικά να τα κάνει θάλασσα), εγώ αν ήμουν στη θέση του Φερνάνδου και είχα πρόταση από τους Γερμανούς, δε θα το πολυσκεφτόμουν…

    • Γιάννης

      Για να πάρει η McLaren του χρόνου τα πάνω της (εννοώντας ότι θα είναι σε θέση να διεκδικεί τα 2 πρωταθλήματα, όχι απλά να κάνει πλασαρίσματα στη δεκάδα…) θα πρέπει οι Ιάπωνες να βρουν τουλάχιστον 100 επιπλέον αλογάκια στον κινητήρα τους, αλλά χωρίς αυτός να σκάει (όπως έσκαγε ο κινητήρας της Merc τα πρώτα χρόνια συνεργασίας με τη McLaren)…

      Θεωρητικά οι Ιάπωνες μπορούν να τα βρουν, εφόσον πλέον καταργήθηκε το σύστημα με τις μάρκες και πλέον η εξέλιξη είναι ελεύθερη. Θα τα βρουν όμως;…
      Και επιπλέον, το θέμα της αξιοπιστίας (τότε) είναι ένα ερωτηματικό, γιατί ναι μεν η εξέλιξη είναι ελεύθερη πλέον στους κινητήρες, όχι όμως και οι δοκιμές στην άσφαλτο…

      Εάν στα παραπάνω συνυπολογίσεις το γεγονός ότι ο νέος επικεφαλής της ομάδας είναι ένας χαρτογιακάς του marketing και δεν έχει καμία πείρα στο αγωνιστικό κομμάτι (πράγμα που του δίνει πολύ σοβαρές πιθανότητες να φέρει περισσότερα λεφτά στην ομάδα, αλλά αγωνιστικά να τα κάνει θάλασσα), εγώ αν ήμουν στη θέση του Φερνάνδου και είχα πρόταση από τους Γερμανούς, δε θα το πολυσκεφτόμουν…

    • δεν ειπα εγω να το σκεφτει…..αν του γινει προταση να παει με κλειστα ματια !!!
      απλα αναφερω το γεγονος…εστω οτι τελικα η Mclaren τα παει περιφημα τον χειμωνα……..και το κατακτησει……
      ειναι σεναριο που θα κανει τον ισπανο να αποσυρθει την επομενη χρονια σιγουρα !!!! :-)

    • Nerazzuro21

      Με την τύχη του Ισπανού τα τελευταία χρόνια όλα είναι πιθανά!

    • Γιάννης

      Παίζει και αυτό, αλλά υπάρχουν αντικειμενικές δυσκολίες με… σχιστά μάτια!

    • LJ

      Όποτε εμείς πρέπει να θελουμε να φύγει σωστά;

    • Nerazzuro21

      Λογικά ναι. Αν η Mercedes θέλει τον Fernando θα πρέπει να τα βρει και με τη McLaren. Ας ξηλωθούν οι Γερμανοί να τον πάρουν.

    • LJ

      Να κανεις τους Γερμανους πελατες σου: αξια ανεκτιμητη!

    • Γιάννης

      Επί της ουσίας αυτό που λέω (παρότι δε με… συμφέρει!) είναι πως αντικειμενικά, ακόμα και με την απελευθέρωση της εξέλιξης των κινητήρων, και ακόμα και αν δεχτώ τους ισχυρισμούς του Ron ότι η McLaren έχει ένα από τα καλύτερα σασί, θεωρώ πολύ δύσκολο του χρόνου η ομάδα να διεκδικεί σοβαρά τους τίτλους…
      Ακόμα και αν οι Ιάπωνες βρουν τα άλογα που θέλουν, η μέχρι τώρα εμπειρία έχει δείξει ότι θα καθυστερήσουν πολύ μέχρι να βρουν και την ανάλογη αξιοπιστία, και αυτό είναι για μένα που θα εμποδίσει κυρίως την ομάδα του χρόνου να διεκδικήσει πρωτιές…

    • bulldog

      Βέβαια αν γίνει αυτό(μακάρι)ο Fernando θα τον σκίσει τον 44!Εκεί δε θα έχει τον Dennis και τον κάθε τέτοιο βλάκα να τον προστατεύει και να στήνει την ομάδα πάνω του αδικώντας τον Fenrnando!

  • ρε Νικο ποσο σερβιετας εισαι…..
    ειχες προβλημα να αποφασισεις αν θα τρεχεις του χρονου με το Νο1 ή με το Νο6……
    και τελικα η λυση ηταν να αποσυρθεις ??????
    ελεος !!!!! :-P

    • SEB

      Δεν άντεξε την πίεση !!
      1 ή 6 ;
      6 ή 1;
      ΔΕ Γ#$& παραιτούμαι !!!

  • Renesis1

    Στο άκουσμα της είδησης οτι υπάρχει πλέον κενή θέση στη Mercedes… :))) https://uploads.disquscdn.com/images/822c635628771e38e371b5e3cf7224531d1ccc468f7453cc87f794dae11ab08d.png

    • LJ

      Σχολια σαν το δικό σου ειναι τέλεια να τα βλέπεις απο κινητό. Γτ πρώτα διαβάζεις το σχόλιο και μετα πατάς για να δεις την φωτό!

      ??????????

  • Ferrarακιας

    Βλέπω Alonso στη θέση του ή Wehlrein ή όπως τον λένε τέλος πάντων.
    Αν και θα ήθελα Verstappen,μόνο και μόνο για να εκνευρίσει με το στυλάκι του,τον Lewis….

  • F1fan

    Αν και ειναι νωρις,χωρις καποια φημη,ποια ειναι ρεαλιστικα πιθανα ονοματα?Ο Wehrlein ειναι το πρωτο ονομα που σκεφτομαστε,ο Bottas με manager τον Toto ειναι μια πιθανοτητα.Ο Alonso σιγουρα θα προσπαθησει να παει στην Merc,αρα ισως δουμε τον Button να τρεχει κι το 2017????Πολυ spicy αναμενεται ο χειμωνας!!!!!!!!!!!!!!

    • LJ

      Ο καλύτερος μεταγραφικός χειμώνας ever θα ειναι!!!

      ΥΓ: Εκτως αν βγει σε καμία ώρα ο Τοτός και ανακοινώσει τον Πασχαλη…

    • F1fan

      Μακαρι οχι…

    • Nerazzuro21

      Το θυμήθηκα σήμερα. Δεν θα είναι επικοινωνιακή ήττα να ανακοινώσει η Merc τον οδηγό που απέρριψε η Force India; Ίσως τελικά ο Πασχάλης να μην είναι η προφανής επιλογή που όλοι πιστεύουμε.

    • LJ

      Δεν νομίζω. Η Merc μπορεί να πει ότι στην FI έκριναν λάθος και ότι αυτοί τον ξέρουν καλύτερα.

      Και η Williams είχε απορρίψει τον Senna στην αρχη της καριέρας του και είδαμε τι οδηγός ήταν. Και φυσικά τον Ron δεν τον χάλασε που τον είχε στην ομάδα και ας τον είχε απορρίψει κάποτε ο Frank.

      H άποψη μου για τον Πασχαλη ειναι ότι πρόκειται για ενα καλο οδηγό, ιδανικό για Νο 2 για την επόμενη χρόνια στην Merc αλλά δεν εχει τα φόντα που ειχαν οι τρεις καλύτεροι (Alo-Rai-44) γτ στο πρώτο μισό ο Harianto τον έπαιζε στα ίσα.

  • sotirisb

    Σιγα μην αφησει η Macca τον Alonso να φυγει.

    • Renesis1

      Σιγά μην αφήσει ο Alonso την Macca να τον κρατήσει..

    • Thanos

      Και με την τυχη που εχει ο Φρεντ στο να διαλεγει ομαδες λογικα αν παει Μερσεντες του χρονου, μαλλον θα παρει πρωταθλημα ο Στοφελ…

  • Mika

    Ακομα δεν εχω συνελθει απο το σοκ..Κοτα λυρατη!!!Αντι να κατσει να υπερασπιστει τον τιτλο του, κατι που θα ηταν αυτονοητο, για να πεισει οποιους πιστευουν οτι δεν ειναι μεγαλος οδηγος, αναμεσα σ αυτους κι εμενα, την κανει μ ελαφρα πηδηματακια..
    Καλα να ειναι ο ανθρωπος, να χαρει την οικογενεια του, αλλα ειναι κοτα λυρατη, μη πω και γαλοπουλα…
    Ειναι δυσκολο να παλεψεις να διατηρησεις τα σκηπτρα, ενω ξερεις οτι γυρω σου υπαρχουν οδηγοι που ευκολα θα σου ριξουν σφαλιαρα..Κι ολα αυτα,ενω οδηγεις το καλυτερο μονοθεσιο στο grid!!!
    Aυτος δεν ειχε συμβολαιο και του χρονου????

    • Nerazzuro21

      Η πλάκα είναι ότι είχε ανανεώσει το συμβόλαιό του πριν λίγους μήνες μέχρι το 2018. Ούτε ο ίδιος δεν πίστευε ότι μπορεί να πάρει το πρωτάθλημα. :P

    • Mika

      Αυτο θυμομουν κι εγω!!! Και τωρα, το σπαει, γιατι φοβαται την αναμετρηση του χρονου και θελει να φυγει με τη γευση της κορυφης???ΟΜG
      Ok, δικαιωμα του, εκεινος αποφασιζει,αλλα θελω να δω σε ποσους θα αφησει τη γευση του νικητη και σε ποσους τη γευση του loser..

    • sotirisb

      Ασε που τα αυτοκινητα του χρονου θα ειναι πιο δυσκολα στην οδηγηση και λενε οτι θα δουμε μεγαλυτερες διαφορες μετριων-καλων οδηγων!

    • Mika

      Που να μπλεξει τωρα, σου λεει!!
      :p

    • σκεφτομαι Χιλ/Βιλνεβ/Μπατον/Κιμι με ενα πρωταθλημα….που απλα καθισαν και τσαλακωσαν την εικονα τους για την 1.με την ελπδια μηπως παρουν και καποιο αλλο πρωταθλημα…….
      αυτος εδω……τιποτα !!!!
      για μενα….οσο θα καθομαι να μιλαω για F1…θα ειναι ο πιο looser πρωταθλητης στην F1 !!! να ειχε παρει πχ τωρα το 3ο συνεχομενο….θα το δεχομουν !!! αλλα τετοιο πρωταθλημα…..και τετοια αποχωρηση…σορρυ Νικο…οσο ζω θα σε κραζω !

    • Mika

      Δεν τον ειχα σε ιδιαιτερη εκτιμηση..Δεν με ενοχλει,αλλα δεν τον θαυμαζω κιολας..Μου ηταν απο τους αδιαφορους, πως το πω…Αλλα αυτο με ξενερωσε και μου εδιξε ποσο δικιο ειχα που δεν τον θεωρουσα κατι σπεσιαλ…Σιγουρα τη προσωπικοτητα που εχουν οι παραπανω που ειπες δεν την εχει ουτε στο ελαχιστο..

    • Mika

      Aπροσμενο οχι μονο γι εμας, αλλα και γι αυτον!!
      :p

    • Neos
    • Mika

      Εγω στα ελεγα, αλλα με ελεγες εμπαθη..
      :p :p
      Eιναι κριμα που δεν μενει, για να διαπιστωναμε στη πραξη ποσο γρηγορα θα ξεφουσκωνε…..!
      :-))

    • sotirisb

      Εγω ουρλιαζω απο το 14 αλλα κανεις δε με ακουγε!!

    • Mika

      Εγω ακουω….Καλως η κακως, ο Νικο ειναι οδηγος Β κατηγοριας..Κι ομολογω αυτη τη συμπεριφορα του δεν τη περιμενα..Περιμενα ολο καμαρι να στολισει το νο 1 στο μονοθεσιο του!!!

    • Neos

      Εχεις δικιο,ημουν υπερβολικος απεναντι σου.Συγνωμη
      Νεανικα λαθη! :p :p

    • Mika

      Το καλο ειναι οτι εισαι Νεος και θα μαθεις!
      :p :p

  • F1fan

    O Toto για τον Rosberg(Aυτο για το grace under pressuse λεω να μην το σχολιασω…)
    https://uploads.disquscdn.com/images/3e3c8d3937892962eef6bcbed2c50e7a828c5f165ddd12b871277f9247e9f27f.jpg

    • sotirisb

      Πφφφ αφου υπο πιεση δεν απεδιδε ποτε εκτος απο το Abu Dhabi φετος..

    • F1fan

      Δεν διαφωνω,εξ ου και τα διαφορα nickname που του εχουν δωθει,οπως Bottleberg.

    • Mika

      Το respect των F1 fans δεν νομιζω να κερδισε ομως!
      :p :p

    • F1fan

      Ειναι καθαρα υποκειμενικο :/ Ωραιο θα ηταν να προστατευε τον τιτλο του,οπως μπορουσε,αλλα…

    • F1fan

      Ειναι καθαρα υποκειμενικο :/ Ωραιο θα ηταν να προστατευε τον τιτλο του,οπως μπορουσε,αλλα…

    • Mika

      Σωστα…Οσο ηταν αν εκανε καλα ο Χαμιλτον που τους καθυστερουσε στον αγωνα..Ειδες τι ειπαν οι περισσοτεροι οδηγοι, εν ενεργεια και μη.

    • Mika

      Η ερωτηση ειναι, μπορουσε???
      :p :p

    • F1fan

      Πιστευω πως οχι,ειχε φτασει στα ορια του…Αλλα ισως επρεπε να προσπαθησει,εστω κι ας αποτυγχανε.

    • Mika

      Aυτο ακριβως…

  • gronholm89

    Αδύνατον!!!!!

  • ak156

    Απίστευτο!…παντως φευγει like a boss.

  • Christos-

    Αντίο…☺

  • sotirisb
  • manowar

    Μπορει να βαρέθηκε να ακουει μαλκιες απο καγκουρες που εβαλαν μια στολη φ1 καβαλησαν και ενα κορυφαιο μονοθεσιο και πιασαν τον παπα απ τα γενια

    • Νίκος Αϊβαλιώτης

      Καμιά 50αρια πόντους πιο κάτω από τα γένια έπιασαν τον παπά βασικά! ?

  • dimitris90

    Πέσανε όλοι να τον φάνε, δειλός, κότα κτλ. Δικαίωμά του να φύγει όποτε γουστάρει!! Δεν είμαι φαν του, ούτε τον θεωρώ τοπ 5, όμως τον σέβομαι για το φετινό του κατόρθωμα. Φεύγει με το κεφάλι ψηλά, εκπλήρωσε το στόχο του και ίσως να έχει αδειάσει μετά από αυτό ψυχολογικά. Ότι και να λέμε εμείς, αυτός δεν έχει να αποδείξει τίποτα σε κανέναν και θα συνεχίσει να απολαμβάνει τη ζωή του με την οικογένειά του και τα φράγκα του.

  • gronholm89

    Παιξτε 1€ για πρωταθλητή Alonso το 2017! ?? Αν και δεν νομιζω οτι θα παει!

  • Κώστας

    τον συμπαθουσα μεχρι χτες,αλλά φαινεται για μενα ποσο looser ειναι καθως ειναι σαν να μην μπορει να υπερασπιστει τον τιτλο που πηρε,οποτε σου λεει ας την κανουμε τωρα…
    Ο Σουμαχερ,ο Σεννα ο Λεμπ ο Ρόσι (καθως και τοσοι άλλοι) ηταν ηλιθιοι που εκατσαν και πηραν τοσους τιτλους?
    ολη του η κάψα δηλαδη ηταν να παρει ΕΝΑ τιτλο??
    πρωταθλητης απο τα LIDL…
    αυτος λεγεται τυχάρπαστος και οχι πρωταθλητης

    • Mika

      Η πιεση θα ηταν διπλασια του χρονου, κι ο Νιco δεν τα παει ιδιαιτερα καλα μ αυτη…Ειναι δεδομενο..Κριμα που δεν θα μας δειξει τι πραγματικα αξιζει…

    • sotirisb

      Μας εχει δειξει!

    • Mika

      Σωστο κι αυτο!

  • hellboy

    καλα εκανε……ποσοι πηραν ενα πρωταθλημα η 2 και μετα μεινανε και τους λεγαμε χειροτερους απο οτι ηταν την προηγουμενη χρονια.. κτλπ κτλπ……
    θες αλονσο…….. θες μαυρο….θες βετελ…..θες κουμπη……. ποιον θες…..θες κιμι…… ολοι αυτοι εχουν παρει πρωταθλημα ολοι αυτοι εχουν δεχτει τρελες κριτικες….την επομενη σεζον….

    καλα κανει και αποχωρει…. για να μεταλαμπαδευσει την αγαπη(γιατι αγαπη ειναι) για το αθλημα στα παιδια του γιατι αν δεν ασχοληθει μαζι τους τωρα…οπως τοτε εκανε ο πατερας του .. αυτος θα ηταν ενα ακομα ονομα του κιλου…….
    αντι να τον συνχαρουμε για την εγκρατεια και την ταπεινοτητα του….. τον κραζουμε….χωρις αυριο για μια αποφαση που ειναι καθαρα δικη του…..και καθαρα για το δικο του μελλον.

    • τους κρινεις γιατι δεν μπορεσαν το κατι παραπανω…….
      αλλα το παλεψαν !!!!
      παραδειγμα ο Alonso γιγαντωσε την φημη του…..οχι μετα 2 πρωταθληματα…..αλλα στη Ferrari που κυνηγουσε τους τιτλους !!!
      ο Kimi μπορει να μην πηρε 2ο……αλλα γυρισε…εδωσε ρεστα με την Lotus..και τα παει περιφημα με την Ferrari τωρα που το μοτερ ειναι στα μετρα του !!!
      ο Button πλεον εχει τον σεβασμο ολου του κοινου της F1…μονο οι κομπλεξικοι μπορουν να πουν κατι γιαυτον…..

      ο Νικο…απλα την κοτεψε…….δικαιωμα του……οπως και δικαιωμα μου να το λεω συνεχεια !!!

      ο σοφος λαος λεει…το ευκολο ειναι να φτασεις στην κορυφη..το δυκολο ειναι η παραμονη σε αυτην !!!! ;-)

    • hellboy

      ποιος σοφος λαος μαρε μπαμπη.. ελεος με αυτα τα μη σκεπτομενα…..γνωμικα…..
      ναι οκ ηθελε να φυγει οσο ηταν στην κορυφη πρεπει να το αποδεχει ολος ο κοσμος……. απλο.
      το κοτα και τα λοιπα…. αφου ολοκληρωσε το ονειρο του τελος. δεν ισχυουν.

    • greg-f1

      πριν λιγες ημερες ο κεκες εβγαλε γλωσσα και αποκαλεσε τυχερο τον Χαμ για το 14-15. αυτο σε αρκει να καταλαβεις τι μπουρδες λες;

    • Mika

      Καταλαβες τωρα ποιος ηταν ο τυχερος, που τα παρατησε???
      :p

    • hellboy

      malista.

    • ειπαμε σαν ανθρωπος μπορει να ολοκληρωθηκε !!!! στην κατηγορια που ειναι ομως….δηλαδη ΠΙΛΟΤΟΣ…..δεν ολοκληρωθηκε !!!!! τοσο απλα στο λεω !!!

      και κατι ακομα……για να δειτε ποσο haters η fan boys ειστε…..ο Vettel…o Lewis εχουν παρει 4 και 3 πρωταθληματα αντιστοιχα……και τους κραζετε οτι δεν ειναι ικανοι…….οταn o Nico μετο ενα…….ειναι αξιος πρωταθλητης……στα διαλα !!! και θα με πεις για τα γνωμικα !!!! :-P

    • Mika

      Koριτσι εχει!
      :p

    • hellboy

      σε χαλαει πρωτη γυναικα οδηγος F1???? εμενα οχι…

    • Mika

      Toυλαχιστον αυτη θα φοραει σερβιετα δικαιωματικα, οχι σαν το μπαμπα της!!
      :p :p

  • sotirisb
  • thibet

    σαν τον James Hunt ένα πραγμα!

    • sotirisb

      Ο James Hunt ομως παλεψε για τον τιτλο..

    • thibet

      φυσικά, ηταν καμμένος και διαλυμένος ο Λάουντα οπότε μπορεσε και παλεψε :)

  • Mika

    Ειδατε τελικα που ο γερο Μπερνι ειχε δικιο για αλλη μια φορα? Που ελεγε δεν συμφερει την F1 να παρει τιτλο ο Ροσμπεργκ γιατι ειναι χαμηλων τονων, ενω ο Χαμιλτον προβαλει τη Φ1 παντου, οποτε commercially ειναι προτιμοτερος???
    Να τα απολεσματα…
    Πηρε τον τιτλο ο νεροβραστος, κι αποχωρει! Θα εχουμε απων πρωταθλητη του χρονου στην F1!
    Ωραια πραγματα!!
    :-)))

    • Akis-F1 FAN

      Σόρρυ κιόλας αλλά τα έχουμε μπερδέψει λίγο μου φαίνεται.Τι θέλουμε ?? F1 ή το τσίρκο που προβάλλει το κλαρίνο ?? Οδηγοί είναι όχι PR….και το Wec και το moto gp πχ δεν έχουν κλαρίνα να τα “προβάλουν” αλλά είναι 1000 φορές καλύτερα στο θέαμα από F1. Με αυτές τις “προβολές” χάνονται ιστορικές πίστες και πάνε και τρέχουνε σε κάτι “κοσμοπολίτικα” λούνα παρκ επειδή εκεί έχει πέσει το promotion της αρκούδας.

    • Ferrarακιας

      Νομίζω θα είναι η πρώτη φορά από τα μέσα των 90s όπου θα έχουμε απών πρωταθλητή.

    • Mika

      Δεν ξερω για σενα, εγω το θεωρω ξεφτυλα για το αθλημα….

    • Ferrarακιας

      Me too.

  • Grekko

    1ον) Όποιος δημοσιογράφος ρωτήσει τον Kimi την άποψή του για το θέμα η απάντηση θα είναι κάτι σαν … “I don’t care ”
    2ον) Η Mercedes δέχεται ένα μεγάλο πλήγμα ,ο Rosberg για εμένα ήταν ο ιδανικός 2ος, η Mercedes θεωρώ ότι τον βοήθησε να πάρει το πρωτάθλημα για να τον κρατήσει αλλά τελικά της γύρισε μπούμερανγκ
    3ον ) αντικαταστάτη θεωρώ τον Weirlein γιατί έχει δείξει ταχύτητα με το πατίνι που οδηγεί τώρα κ θεωρώ ότι από την πρώτη του χρονιά θα μαζέψει βαθμούς για την ομάδα χωρίς όμως να απειλήσει τον Hamilton.
    4ον ) Σεβαστή η απόφαση του αλλά πολύ χαζή, δίνει τροφή στους haters κ δείχνει ότι δεν μπορεί να υπερασπιστεί τον τίτλο του.

    • Neos
    • Renesis1
    • Mika

      Απο την αποψη που το λες, καλα να παθει η Mercedes! Aλλα οχι πως θα τη νοιαξει και πολυ!!
      :p

    • Grekko

      Απλά θεωρώ ότι δεν θα έχει κάποιον να παίζει άμυνα όταν χρειάζεται, αν πάει ο Verhlein με τον ανταγωνισμό που υπάρχει μπροστά ένας Θεός ξέρει τι βαθμούς θα καταφέρνει να μαζέψει για την ομάδα. Θεωρώ ότι για πάρουν πάλι το κατασκευαστών το 17 θέλουν έναν έμπειρο πιλότο.

    • Mika

      Πολυ πιθανο….Μηπως τελικα να μην αποκλεισουμε τον Bottas, που εχει manager Toto????

    • Grekko

      Bottas κ Weirlein, μάχη στήθος με στήθος.

    • Grekko

      Καθόλου κ νομίζω ότι ο Bottas πλέον έχει εμπειρία κ θα κάνει τη ζωή πολλών δύσκολη αν πάει στην Mercedes.
      Μακάρι να πάει βασικά, το θεωρώ καλό οδηγό κ πιστεύω ότι χαραμίζεται στην Williams.
      (Λίγο ξενέρωτος μου φαίνεται βέβαια αλλά τεσπά )

    • kostas

      Και ο Μπατον ειναι πολυ καλη επιλογη, και δεν νομιζω να τον χαλαει μια τελευταια χρονια με διαστημοπλοιο.

    • Grekko

      Δεν ξέρω … Έχω τις αμφιβολίες μου για τον Button.
      Ποτέ δεν το θεώρησα Νο1, ναι είναι γρήγορος, το ’09 ήταν η χρονιά του κ πήρε το πρωτάθλημα αλλά δεν ξέρω αν είναι τόσο γρήγορος για να κοντράρει τους 5-6-7 πρώτους, νομίζω ότι στην ηλικία που είναι καλύτερα θα ήταν να μείνει σε μια ομάδα κ να στείλει το μονοθέσιο.
      Σαν δοκιμαστής, σαν … κάτι ,δεν ξέρω.

  • Fotis

    2017 ο Χάμιλτον στο team radio σε μία δύσκολη στιγμή: i miss you Niko…

    • Renesis1

      Ουτοπικό, αλλά από τη στιγμή που το είπε ο Senna για τον Prost, δεν θα πρέπει να αποκλείουμε πλέον τίποτα!

  • F1fan
    • Nerazzuro21

      Πολύ βιάζεσαι για τον JB. Κάτσε να δούμε πρώτα ποιος θα πάει στη Mercedes. Μπορεί να τον φέρουν εσπευσμένα πίσω. :P

    • F1fan

      Καλα ναι,ποτε δεν ξερεις τι θα γινει,αλλα με βαση τα σημερινα,αυτοι οι 3 οδηγοι δεν θα τρεχουν του χρονου.Ο Button κιολας φαινοταν αρκετα ”ξενερωμενος”,κι φαινοταν χαρουμενος με την αποσυρση.Καλοδεχουμενη καθε επιστροφη ενος εκ των 3!

    • Nerazzuro21

      Συμφωνώ. Για χάρη αστεϊσμού το είπα. Ακόμα και να φύγει ο Alonso, o Jenson φαινόταν πολύ ξενερωμένος για να επιστρέψει. Δεν τον έχω για κωλοτούμπα.

    • F1fan

      Νομιζω κι οι 3 ειναι ιδιαιτερα χαρουμενοι με τις αποφασεις τους,αλλα βασιζομαι στον Stroll για να δω τον Felipe σε κανεναν αγωνα το 2017 :p

    • Mika

      Μη σου πω κι ο Μασσα θα κανει δευτερες σκεψεις!!!
      Ο Τζενσον ομως, θα ειναι πριζωμενος!!!
      Χαχα

    • Nerazzuro21

      Για τον Massa δεν αποκλείεται. O Bottas έχει manager τον Τοτό. Θα μπορούσε να είναι μια λύση ανάγκης για τη Merc και να επιστρέψει ο Massa στο Grove.

    • biiALFA

      …μετα το τελος του αγωνα, παντως, ο μπατον δηλωνε στο sky sport οτι ειναι ο πιο χαρουμενος ανθρωπος του κοσμου τωρα που θα αφησει την f1, δεν τον βλεπω να γυρναει

  • Christos-
    • biiALFA

      τι, τι??? του ειπε ο τοτο οτι ερχεται ο αλονσο στην ομαδα???

  • Neos
  • kostas

    Απιστευτο πραγματικα! Λογικα κανας Werlein θα παει γτ αμα παει κανας αλονσο ή βεττελ θα γινει σφαγη!

  • sotirisb

    Δεν οδηγουσε ποτε με παθος και αυτο αποδεικνυεται σημερα. Ετρεχε μονο για τη δοξα που μπορει να φερει ενα παγκοσμιο πρωταθλημα. Ηθελε να μπαινει στο αυτοκινητο, να κανει τις σωστες ρυθμισεις στο τιμονι και να εχει εναν απροβληματιστο αγωνα, αντι να μαχεται ροδα με ροδα για να αποδειξει οτι ειναι καλυτερος απο τους αλλους. Για αυτο για εμενα δεν αξιζε το πρωταθλημα και δε θα μου λειψει καθολου. Βεβαια για εμενα αυτοι του γκριντ που αξιζουν να ειναι στη Formula 1 μετριουνται στο ενα χερι, ειναι αυτοι που το αυτοκινητο ειναι προεκταση τους και οχι που απλα μπαινουν μεσα και χειριζονται τα πενταλ και το τιμονι αναλογα με τις οδηγιες του μηχανικου με το λαπτοπ. Αυτη ειναι και η διαφορα ενος racer απο εναν professional driver.

  • Giannisk

    Απίστευτη η κίνηση του. Του χρόνου δεν θα υπάρχει πρωταθλητής να υπερασπιστει τον τίτλο του. Βλέπω μερικούς προς Ιταλία και Βρετανία να παρακαλάνε να σπάσουν τα συμβόλαια τους για να πάρουν την θέση του. Αν οι αλλαγές στα μονοθέσια δεν φερουν μεγάλες ανακαταταξεις, ο ham του χρόνου θα το πάρει με περίπατο.
    Υ.Γ. Ο Nico αποδεικνύει ότι δεν αντέχει την F1. Έπρεπε να σπάσουν όλα τα μοτέρ του Ham για να πάρει τον τίτλο. Προσωπικά θέλω οδηγούς star και όχι νεροβραστους και αδιαφορούς χαρακτήρες.

    • Mika

      Πολλα like για το υστερογραφο σου

  • F1maniac

    ***W.T.F!!!!!!!LOLOLOLOLOLOLOLOLOL…ΒΟΜΒΑ ΜΕΓΑΤΟΝΩΝ!!!!!!ανοιξε θεση!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΠΙΟΣ ΟΒΕΡΛΑΙΝ?????ALONSOOOOOOOOOOOOOO!!!!σε ενα μονοθεσιο που του αξιζει!!!!!!!!

  • Maleas George

    Αν πάει ο Alo στη Merc, τουλάχιστον θα είμαστε σίγουροι ότι η Merc θα σέρνεται του χρόνου!!! :Ρ

    • αν συμβει αυτο…….πλεον θα ειναι απολυτος γκαντεμοσαυρος που εχει περασει απο την F1 !!!!! :-P

    • Neos

      Γιατι τωρα δεν ειναι??Κονταροχτυπιεται με τον Κιμι.

    • rantaplan

      Αν τώρα κονταροχτυπιούνται, μετά από αυτό θα είναι σε άλλο επίπεδο, πολλά χιλιόμετρα μακρυά όμως.

    • greg-f1

      χωρις τον Briatore δεν κανει για τιτλο

    • ο καθενας για να κερδισει θελει το πακετο του !!!

    • Mika

      Χαχαχαχαχα

      McLaren; “I know you’ve heard the news, Fernando, but we’re all good for next season, yes?”

      Fernando;

      https://uploads.disquscdn.com/images/477a3888c32e51f0a7b474367cd68b7612201b273c0c3493aaca093392c90c9f.jpg

    • greg-f1

      μαζι σου :P

  • LefterisKa.Ch

    Από την μία μεριά λέω respect που φεύγει οντας στην κορυφή, αλλά από την άλλη αποδεικνύει ότι δεν είναι για τίποτα παραπάνω και απλά έτυχε να έχει καλό μονοθέσιο και να οδηγήσει καλα φετος για να το πάρει. Να πω κρίμα που φεύγει δεν θα το πω, αλλά ηταν μία τίμια κίνηση

  • Neos
    • Mika
    • Nerazzuro21

      Έχει και τη στήριξη του παππού ο Ferni. Ο Bernie δήλωσε ότι θα ήθελε να δει τον Fernando στη Mercedes και πιστεύει ότι είναι πιθανό.

    • Mika

      Κοιτα να δεις, που τελικα η αποχωρηση του σερβιετα ειναι πιο ενδιαφερουσα απο τον τιτλο του…
      Οκ, κακια, το παραδεχομαι!

    • sotirisb

      χαχαχαχαχαχ

    • Renesis1

      Έχεις δίκιο, σήκωσε πολύ κουβέντα το νέο και σηματοδοτεί αρκετή σπέκουλα όσον αφορά τον αντικαταστάτη..

    • Mika

      Eγω πιστευω πως ακομα και το Fan club του θα ξενερωσε πολυ ασχημα!
      :p :p

  • F1fan

    Ηδη βιογραφικα οδηγων φτανουν στην Merc.Εγω που ειμαι master στην F1 2012 κανω? :p :p https://uploads.disquscdn.com/images/f072888de6cb9a8fb6fb0996bc5dc43f8029ba982c5b5d04c372c93ba73641dc.jpg

  • δεν το περιμενε κανεις .. ειναι δυσκολη αποφαση.. σεβαστη παρολοαυτα … εγω βλεπω ρικιαρντο… μετα τον ολαντ και ο νικο πως να το αντεξεις …

  • Nerazzuro21

    Μιλάμε για πολύ κλάμα στο Twitter ανάμεσα στον επίσημο λογαριασμό της Mercedes και σε αυτόν του Max.

    https://twitter.com/Max33Verstappen/status/804720896367849476

    • LJ

      Καλο!

    • Mika

      Οντως!!!!
      χαχαχα

  • Philby

    Το πήρε και άντε γεια! Σίγα μην κάτσει του χρόνου να τα βγάλει πέρα με το σκυλιασμένο Hamilton! Και πέραν τούτου μας έδωσε και κάτι να ασχολούμαστε…

  • Thanos

    Μου θυμίζει έναν αναβάτη του motoGP που είχε κάνει το αντίστοιχο.

  • Tην έκανε Λούης…..

  • gv

    πάρτε αλονσο να γουσταρουμε ρε! :D

  • xtra

    τελικα ισχυει αυτο που λενε και για τους ποδοσφαιριστες ! χεχεχεε

    Περα απο την πλακα παντως , ειναι εξισου σημαντικο να ξερεις ποτε ειναι η σωστη στιγμη για να βγεις απο κατι

  • Κρίλιν

    Button θελω στην Merc

  • LJ

    Έτσι εξηγείται πως ο Πασχαλης δεν είχε κλείσει ακόμα σε μια ομάδα.

    Απο την άλλη, μήπως έτσι εξηγείται ότι ο Button εχει ανοιχτό συμβόλαιο με την McLaren????

    Ohhhhh too many thoughts for my little brain ??? https://uploads.disquscdn.com/images/51a9c65eeb4c906aa213ba74ca95fef67fea8faab5bf2f6d0ee193a650f0b520.jpg

  • Antonis

    Αντιλαμβάνομαι πλήρως την αγάπη του προς το θεσμό της οικογένειας (αν θέλουμε τον πιστεύουμε), αλλά οι Πρωταθλητές δεν κάνουν έτσι. Και άλλοι είχαν & έχουν οικογένεια.
    Αποδείχθηκε -και μάλιστα περίτρανα- πως ήταν πολύ λίγος για οδηγός κορυφαίας ομάδας, για διεκδικητής Πρωταθλήματος Οδηγών F1, για κορυφαία προσωπικότητα βάσει αυτού που κατέκτησε δικαίως ή αδίκως.
    Ο τίτλος του Σερβιέτα θα σε συνοδεύει.
    Για πάντα._
    Take care Nico & μη σκεφτείς ούτε στιγμή να επιστρέψεις.

    • dimitris90

      Γίνεσαι τουλάχιστον εμπαθης με αυτό το σχόλιο που κάνεις. Η πλάκα είναι ότι οι μόνοι που λέμε για looser και σερβιετα είμαστε εδώ οι Έλληνες γιατί δεν έχουμε παιδεία στο motorsport και τα τσουβαλιαζουμε όλα.

    • Antonis

      Άλλοι με λένε ρεαλιστή, άλλοι εμπαθή.
      Είδαμε & αυτούς που πάλευαν 25 χρόνια για κάτι, το κατέκτησαν & αντί να καθίσουν αντρίκια να το υπερασπιστούν, αμέσως “λάκισαν”, όπως λέμε εδώ οι Έλληνες που δεν έχουμε παιδεία στο motorsport.
      Αν αυτό είναι πνεύμα & αρχές Πρωταθλητισμού, τότε πάσο.
      Δε χρειάζεται να συμφωνήσουμε φίλε.

    • dimitris90

      Προφανώς και δε χρειάζεται να συμφωνησουμε.Το να κρίνεις όμως ελαφρά τη καρδία από το καναπέ σου το ροσμπεργκ με αυτό το τρόπο για αποφάσεις ζωής, δείχνει ότι έχει επηρεαστεί η κρίση σου από τον οπαδισμο. Φιλικά τα λέω αυτά, ειλικρινά.

    • Antonis

      Ο βασικός κριτής θα είναι η Ιστορία, άσε εμένα & όλους τους υπόλοιπους. Δε νομίζω να τον μνημονεύει κανείς μετά από 10-15 χρόνια, αλλά μένει να αποδειχθεί ή όχι.
      Δεν μειώνω αυτό που έκανε, αν & ως προς τον τρόπο έχω τις ενστάσεις μου. Απλά είμαι απολύτως εμφατικός στο ότι έπρεπε να υπερασπιστεί τον τίτλο του, τουλάχ. μία φορά.
      Δεν είναι εύκολο να φτάσεις στην κορυφή, αλλά είναι πολυ δυσκολότερο να παραμείνεις σε αυτή. Και εκεί θέλω από τον καθένα, οδηγό F1, προπονητή ομάδας, εργαζόμενο, κλπ. νοοτροπία Πρωταθλητή & αγωνιστή.
      Κανένας οπαδισμός, ειλικρινά. Ίσως μια αντιπάθεια προς τον Ros, αλλά δεν είναι επί του παρόντος να το συζητήσουμε.
      Άντε καλό ΣΚ σε όλους.

  • Ba’adur Subutai

    Μάγκας

  • Ba’adur Subutai

    ….και ο Αριβαμπένε έμεινε με τα χρέπια.

    • Mika

      Να σου θυμιζω πως ελεγες φετος Vettel για τιτλο!!
      :p :p

    • Ba’adur Subutai

      και ότι η Συρία πρέπει να λύσει τα προβλήματά της μόνη της είχα πει

    • Mika

      Πιο πιθανο ειναι αυτο!

  • Satsok

    ????????????????????????????????????????????????????????

  • LJ

    Για μερικους που τον λετε looser, εχετε σκεφτει λιγο τι λετε? Εκτως αν ειστε πολλαπλοι παγκοσμιοι πρωταθλητες (σε οτιδηποτε) και μιλατε εκ πειρας…

    Αφηστε τον τον ανθρωπο και στην τελικη τωρα που εφυγε καλυτερα θα ειναι γτ δεν θα τον βλεπετε σε καθε αγωνα.

    • Mika

      Like για τη τελευταια προταση!

  • Sotos

    Κεραυνός εν αιθρία!
    Όταν η σκέψη μου πήγε στον αντικαταστάτη του πρωταθλητή, αμέσως είπα: Wehrlein.
    Όμως τώρα που το ξανασκέφτομαι, λέω: “Βρε λες; Λες να σκάσει η πυρηνική βόμβα Alonso;”
    Εάν οι ιθύνοντες της Mercedes το αποφασίσουν…ο Alonso έχει φύγει ήδη απ’την McLaren!
    Θέλω να πιστεύω πως δεν θα το θέλουν κάτι τέτοιο, γιατί δεν θα θέλουν να ζήσουν στιγμές “McLaren 2007”.
    Όμως εάν και του χρόνου δεν αλλάξουν οι συσχετισμοί, δεν νομίζω και να τους νοιάζει και πολύ. Έτσι κι αλλιώς πρώτοι θα είναι ξανά πάντού.
    Για να δούμε! Εύχομαι να μην πάνε προς τα ‘κει τη δουλειά και ο Alonso να παραμείνει στην ομάδα μου και να ηγηθεί της επιστροφής της στην κορυφή σε 2-3 χρόνια!

  • Mika
    • Ferrarακιας

      Τον κύριο της 4ης φώτο στην Mercedes τώρα!

  • Nikpap

    Ο ανθρωπος 10 χρονια ειναι στην f1 και απο μωρο στον μηχανοκινητο, πετυχε το μεγαλυτερο κατορθωμα στο χωρο αυτο και θελει να χαρει την ζωη και ειδικοτερα την οικογενεια του. Τι loser και κοτα και αηδιες διαβαζουμε; πατε εσεις να τα καταφερετε καλυτερα! Ουτε εγω τον θεωρω κορυφαιο αλλα οχι και ετσι…

    και προφανως η οικογενεια εχει μεγαλυτερη αξια απο τις ροδες και τα ποντιουμ.

    Παντως θα ηθελα να δω τον Αλονσο στην θεση του!

  • Γιάννης

    Τώρα που το σκέφτομαι πάντως, μάλλον στη Merc η αποχώρηση του Nico έκανε περισσότερο καλό παρά κακό…

    Θυμάστε που μέχρι πριν λίγες ημέρες το μεγαλύτερο πρόβλημα των Γερμανών ήταν πώς θα χειρίζονταν την «απειθαρχία» του Λούη στον τελευταίο αγώνα που του έλεγαν «πάτα γκάζι» και αυτός πατούσε φρένο;
    Και διαβάζαμε ότι δεν ξέρουν τί να κάνουν αφού άμα τον τιμωρούσαν μπορεί να προκαλούσαν κάποιο ξέσπασμά του (αφού δεν είναι και ο πλέον ήρεμος οδηγός), ενώ άμα δεν τον τιμωρούσαν, θα μπορούσε μετά ο Nico σε ένα παρόμοιο περιστατικό να ζητήσει και ο ίδιος «όμοια μεταχείριση»…

    Τώρα με την αποχώρηση του Nico το «πρόβλημα» λύθηκε… μόνο του! Η Merc δεν τιμωρεί τον Λούη, και ο διάδοχος του Nico δε «δικαιούται» να κάνει κάτι παρόμοιο και να ζητήσει να μην τιμωρηθεί, αφού τώρα θα έρθει στην ομάδα… Χώρια τα λιγότερα χρήματα που λογικά θα πληρώσει η Merc σε όποιον έρθει…

    Μια χαρά τους έκατσε…

  • Κούκος

    Προσωπικά τον θεωρώ πολύ μάγκα και μου έβαλε τα γυαλιά! Μπράβο του και εξηγουμαι.. Πρώτα πρώτα θαυμάζω ανθρώπους που έχουν την οικογένεια πάνω απολα. Ξέροντας ότι δεν είναι ΤΟ ταλέντο έβαλε κάτω τον κωλο του και εδώ και 3 χρόνια δουλεύει σα φουστης μην αφήνοντας την μοναδική ευκαιρία που είχε για τον τίτλο. Την επόμενη χρονιά όλα τα φώτα θα ήταν επάνω του και με τον Λουη από δίπλα ΣΚΥΛΙΑΣΜΕΝΟ δε μπορείς να κάνεις και πολλά, να είστε σίγουροι παίδες ότι σίγουρα θα ήξερε ότι του χρόνου η ομάδα του δεν θα ήταν ανικητη. Οπότε σου λέει το όνειρό μου το έκανα, την εκδίκηση μου την πήρα από τον μαλακα, μπήκα στην ιστορία, ξανά τίτλο δε παίζει, είμαι νέος, έχω ένα σκασμό λεφτά γιατί να μην χαρώ την οικογένεια μου ????
    Όσο για το κότα εγώ θα έλεγα ωμός ρεαλιστης. Προσγειωμενος όσο δε πάει. Θα μου λείψει ?? Χμ σίγουρα όχι, αλλά κέρδισε τον σεβασμό μου.

  • Κούκος

    Προσωπικά τον θεωρώ πολύ μάγκα και μου έβαλε τα γυαλιά! Μπράβο του και εξηγουμαι.. Πρώτα πρώτα θαυμάζω ανθρώπους που έχουν την οικογένεια πάνω απολα. Ξέροντας ότι δεν είναι ΤΟ ταλέντο έβαλε κάτω τον κωλο του και εδώ και 3 χρόνια δουλεύει σα φουστης μην αφήνοντας την μοναδική ευκαιρία που είχε για τον τίτλο. Την επόμενη χρονιά όλα τα φώτα θα ήταν επάνω του και με τον Λουη από δίπλα ΣΚΥΛΙΑΣΜΕΝΟ δε μπορείς να κάνεις και πολλά, να είστε σίγουροι παίδες ότι σίγουρα θα ήξερε ότι του χρόνου η ομάδα του δεν θα ήταν ανικητη. Οπότε σου λέει το όνειρό μου το έκανα, την εκδίκηση μου την πήρα από τον μαλακα, μπήκα στην ιστορία, ξανά τίτλο δε παίζει, είμαι νέος, έχω ένα σκασμό λεφτά γιατί να μην χαρώ την οικογένεια μου ????
    Όσο για το κότα εγώ θα έλεγα ωμός ρεαλιστης. Προσγειωμενος όσο δε πάει. Θα μου λείψει ?? Χμ σίγουρα όχι, αλλά κέρδισε τον σεβασμό μου.

    • οταν βαζεις την οικογενεια πανω απολα….μαζι σου…σε κανει εξαιρετικο οικογενειαρχη……αλλα ”μικρο” οδηγο αγωνων…..και εδω δεν κρινουμε την ιδιωτικη ζωη του καθε νικο…..αλλα τον νικο πισω απο το τιμονι !

    • Κούκος

      Μα σου εξήγησα και τους άλλους λόγους, σίγουρα δεν είναι αυτό που θέλουμε, όμως συμπεριφερθηκε τελείως ώριμα. Άσε που θα λέει στα εγγόνια του: όταν ήμουν νέος κέρδισα έναν 4ς φορές παγκόσμιο πρωταθλητή έναν 3ς και άλλους 2 από μια φορά, του αποστομωσα κι έφυγα :-P

    • αμα τα παιδια και τα εγγονια ζουνε σε καμια σπηλια χωρις προσβαση στην ιστορια…….ναι θα τον εχουν θεο !!!! οταν δουν τι και πως….παλι θα τον αγαπανε….αλλα θα του λενε….κοψε λιγο ρε μπαρμπα !!!! :-P

    • Κούκος

      …λέμε και μαλακια να γελάσουμε ;-)

    • Akis-F1 FAN

      Παίζει να έκανες το πιο σωστό comment εδώ μέσα !!!

  • Giannisk
    • Nerazzuro21

      Η λογική λέει Wehrlein. Αλλά αντέχει επικοινωνιακά η Mercedes να στραφεί σε έναν οδηγό που απορρίφθηκε από τη Force India; Ίσως τελικά η πιο πιθανή επιλογή να είναι ο Bottas. Ίσως ο Hulkenberg να βιάστηκε να συμφωνήσει με τη Renault, καθώς σαν Γερμανός θα μπορούσε να είναι μία λύση.

    • Giannisk

      Ε, δεν μπορείς να πεις ότι βιάστηκε να κλείσει στην Renault ο Hulk. Η σεζόν τελείωσε, τα δίδυμα ήταν οριστικοποιημένα. Κινδύνευε να μείνει χωρίς ομάδα. Πάντως για να σπάσει το συμβόλαιο κάποιου πρώην πρωταθλητή θα χρειαστει να δαπανηθούν πολλά εκατομύρια.Ο Bottas με κάποιο deal αναμεσα σε merc-williams είναι πιθανός και ο wehrlein. Εκτός αν μας κάνουν καμιά έκπληξη.

    • Maleas George

      Δεν θα απέκλεια και Sainz…

    • Giannisk

      Τον sainz τον είχε ζητήσει κάποια ομάδα (δεν θυμάμαι ποια) και η Red Bull είπε ότι δεν πωλείται. Βέβαια στην σωστή τιμή, όλα γίνονται.

    • Maleas George

      Ναι αλλά επειδή ο δρόμος του Sainz για τη Red Bull είναι δύσβατος αφού υπάρχουν ήδη οι Ric, Ves, πιστεύω αν τον ζητήσει η Merc θα πιέσει και ο ίδιος να φύγει. Και όπως είπες κι εσύ, στη σωστή τιμή…

    • Giannisk

      Αν δεν πάρει τον wehrlein τελικα προβλέπω καραμπόλες στα δίδυμα των οδηγών. Αν δεν ανακοινώσει σύντομα κάποιον θα έχουμε silly season εν μέσω χειμώνα. Πάντως μόλις διάβασα ότι ο vettel εχει 150εκ/3 χρόνια συμβόλαιο. Ας μην εκπλαγούμε αν η Ferrari θελήσει να το ξεφορτωθεί.

  • georgekaras

    θελω Αλονσο αλλα πιστευω οτι θα το πανε στην λογικη Γερμανου και θα αλωνιζει στην ομαδα ο Χαμιλτον.Εκτος αν θελουν να τον διωξουν και αυτον οποτε θα φερουν καποιο να φαγωθουν

  • Spider

    Ο άνθρωπος είναι γόνος -από την μεριά της μητέρας του- μιάς εκ των πλουσιοτέρων οικογενειών της Ευρώπης. Φράγκα έχει,παγκόσμιος πρωταθλητής είναι,31 ετών είναι,ώρα να χαρεί την ζωή. Μάγκας είναι!!!!

  • Michael

    Σωστος ο παικτης, εκανε κινηση ματ και φυσικο μετα απο αυτα που τραβηξε μεχρι να το παρει το τιμημενο δεν θα θελει να δει μονοθεσιο για αρκετα χρονια…!Οσο για αντικαταστατη νομιζω οτι η μονη ρεαλιστικη επιλογη ειναι ο Πασχαλης σε αυτο το χρονικο σημειο. Ειναι δικο τους παιδι και ο Τοτος ευκολα θα τον βαλει στο μονοθεσιο.

  • bulldog

    Μακάρι να πάει ο Fernando!!!Θα πάρει σίγουρα το πρωτάθλημα.

  • F.S.

    Μεγάλη κότα πραγματικά. Πήρε το πρωτάθλημα οδηγώντας το καλύτερο μονοθέσιο με διάφορα σε σχέση με τον ανταγωνισμό και σου λέει τώρα εντάξει ειμαι, καβαντζωθηκα. Τελικά οι πραγματικοι πρωταθλητές είναι ελάχιστοι και μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού. Που να συγκριθεί π.χ. με τον θεό Senna που πάλευε καθε χρονια, οταν του επετρεπε το μονοθέσιο βέβαια, με τον ίδιο του τον εαυτό να κατεβάζει χρόνους συνεχώς σε καθε γύρο και να αποδίδει όλο και καλύτερα. Πολύ soft αυτή η νέα γενιά οδηγων τελικά.