Αυτό ήταν, η παραγωγή του Kona επανήλθε σε φυσιολογικούς ρυθμούς, καθώς οι εργαζόμενοι της Hyundai στο εργοστάσιο της Νοτίου Κορεάς διέκοψαν την διήμερη απεργία τους.

Να θυμίσω ότι η τοπική εργατική ένωση ισχυρίζεται ότι η Hyundai σχεδιάζει να μειώσει το προσωπικό από τα εργοστάσια, να προσθέσει περισσότερη αυτοματοποίηση στην γραμμή παραγωγής και να αναθέσει σε τρίτους την συναρμολόγηση βασικών τμημάτων του αυτοκινήτου.

Οι δύο ημέρες που έμεινε κλειστή η γραμμή συναρμολόγησης “κόστισε” στην Hyundai την παραγωγή 1.230 αυτοκινήτων.