O “βασιλιάς” των προσθιοκίνητων αυτοκινήτων του Nurburgring είναι και επισήμως διαθέσιμος από την εισαγωγική εταιρία της Honda στην Ελλάδα. Η τιμή του νέου Civic Type R, που έκανε το παγκόσμιο ντεμπούτο του στην έκθεση της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο, ξεκινάει από τα €49.740 για την βασική έκδοση, ενώ η ακριβότερη GT, που μεταξύ άλλων διαθέτει σύστημα πλοήγησης, κοστολογείται στα €53.650.

Η νέα γενιά του “κόκκινου H” σε προδιαθέτει για τις “άγριες” προθέσεις του, με το μυώδες αμάξωμα του και τις διάφορες μετατροπές που σύμφωνα με την Honda “βοηθούν στην αεροδυναμική”. Στο εμπρός μέρος, ξεχωρίζει ο νέος, επιθετικός προφυλακτήρας με το μεγάλο splitter και οι κόκκινες λεπτομέρειες, ενώ ακριβώς πάνω από το κόκκινο σήμα της εταιρίας στην γρίλια, έχει “ανοίξει” ένας μια νέα εισαγωγή αέρα.

Στο καπό υπάρχει αεραγωγός, για την καλύτερη απαγωγή θερμότητας από τον χώρο του κινητήρα, ενώ στο προφίλ του αυτοκινήτου εντύπωση κάνουν τα φαρδιά και τονισμένα φτερά, εμπρός/πίσω. Στο πίσω μέρος, δύο πράγματα τραβούν τα βλέμματα: ο τεράστιος διαχύτης με τις τρεις, λειτουργικές απολήξεις της εξάτμισης και φυσικά, η επίσης ευμεγέθης αεροτομή. Το πακέτο, στιλιστικά, ολοκληρώνουν οι μαύρου χρώματος 20άρες ζάντες ελαφρού κράματος, οι οποίες ντύνονται με ελαστικά ContiSportContact, διαστάσεων 245/30. Μέσα τους φωλιάζουν φρένα της Brembo, με τους δίσκους να έχουν διάσταση 350 χλστ. μπροστά, και 305 χλστ. πίσω.

Μηχανικά, το νέο Type R εφοδιάζεται με τον 2,0-λιτρο turbo της προηγούμενης γενιάς, ο οποίος έχει αναβαθμιστεί. Διαθέτει άμεσο ψεκασμό, σύστημα i-VTEC, διπλούς εκκεντροφόρους, με την απόδοση του να έχει αυξηθεί και να αποδίδει 320 άλογα στις 6.500 σ.α.λ. και 400 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 2.500 μέχρι τις 4.500 σ.α.λ. Ο κόφτης στροφών ενεργοποιείται στις 7.000 σ.α.λ.

Η κίνηση μεταφέρεται στον εμπρός άξονα, μέσω διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης, με την εμπρός ανάρτηση να είναι dual-axis, ενώ πίσω υπάρχει πολλαπλών συνδέσμων, με ενεργά αμορτισέρ. Διαθέτει τρία προγράμματα οδήγησης, το Comfort, Sport, και +R, που αλλάζουν τις ρυθμίσεις στο τιμόνι, στην απόσβεση των αμορτισέρ, στην απόκριση του πεντάλ του γκαζιού, στο rev matching του κινητήρα, καθώς και στο σύστημα ευστάθειας.

Το αυτοκίνητο είναι κατά 38% πιο στιβαρό σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, με τις βελτιώσεις να κατέστησαν δυνατές εξαιτίας της εφαρμογή διαρθρωτικής κόλλας σε όλο το σώμα. Ακόμα, κάνει χρήση χάλυβα εξαιρετικά υψηλής αντοχής για το 14% της δομής του σώματος, με το καπό του Type R να είναι από αλουμίνιο, συμβάλλοντας στη μείωση κατά 16 κιλά του συνολικού βάρους σε σχέση με το προηγούμενο Type R, όντας 7 κιλά λιγότερα από το συμβατικό Civic hatchback.

Διάβασε ακόμα: Ο λόγος που το νέο Honda Civic Type R έχει τρεις απολήξεις εξατμίσεων

  • Bad Belmondo

    Με αυτόν τον εισαγωγέα που έχουμε, πάλι καλά να λέμε! Μπορεί και να το τιμολογούσε στα 80k, για την πλάκα του!

    • Πάνος

      Είναι η μορφή της ταξινόμησης και των φόρων τέτοια που νομίζω πως για σαρακακη είναι και φθηνή η τιμή

    • Bad Belmondo

      Σίγουρα είναι φθηνή για Σαρακάκη, στην αιτία λίγο διαφωνούμε! Είναι απλά ένα 2λιτρο και η χωρητικότητα δεν λαμβάνεται καν υπ’όψιν! Μόνο με ρύπους πάει πλέον! Και επίσης, ένα Cupra κοστίζει περίπου τα μισά (νομίζω 25-26 χιλιάρικα!) και έχει 290 άλογα, πάλι από 2λιτρο μοτέρ! Οπότε τί μένει? Ο Σαρακάκης και τα φράγκα που του λείπουν! Και να πεις ότι μας έρχεται από Ιαπωνία ή από Αμερική, να πω εντάξει! Αλλά παράγεται στην Ευρώπη, στη Βρετανία! Λες να φταίει το Brexit?

    • Blackwolfy

      to cupra πλεον παραγει 300 αλογα και ενα φουλ εξτρα, 5θυρο με dsg ηλιοροφες δερμα κλπ δεν ξεπερναει τα 35χιλιαρικα (ισως να λεω και πολλα) , αν και ειναι λιγο κατωτερο σχεδον παντου σε σχεση με το τζαπονι η διαφορα ειναι αδιανοητη, προσωπικα θα προτιμουσα να μου εμεναν τα 15k καβατζα και ας ημουν και κατι sec αργοτερος στην πιστα..

    • Bad Belmondo

      Ντάξει, για 10 άλογα δεν θα τα χαλάσουμε! Αλλά σίγουρα αυξήθηκε 10k η τιμή? Τέσπα, ακόμα και με 15k ρέστα κάνεις πολλά! ΦΠΕ, αμορτισέρ-ελατήρια, μπάρες θόλων, φρένα, ζαντολάστιχα, αγωνιστικά μπάκετ, μέχρι και αγωνιστική φόρμα παίρνεις! Μπορεί να περισσέψουν και για μετατροπή σε τετρακίνητο (γιατί με τόσα κοινά εξαρτήματα και κοινή πλατφόρμα γίνεται πανεύκολα!)!

    • Blackwolfy

      25κ δεν νομιζω να ειχε τιμη καταλογου ποτε, καπου στα 28 εχει τωρα το 3θυρο χειροκινητο αν θυμαμαι καλα.. κατα τα αλλα μαζι σου..ενα φπε μονο θα το εριχνα προσωπικα και καμια θολομπαρα και ετοιμος ο βασιλιας του vfm και για πιστες και για ευθειες :D και ασε τους καμενους τζαπανοφιλους να σκανε 50ρικα+

    • Bad Belmondo

      Α, 35k είναι φουλ έξτρα! Κατάλαβα! Ίσως τα μόνα σημαντικά έξτρα να είναι το σύστημα πολυμέσων και το DSG! Και το 3θυρο είναι και λίγο φθηνότερο από το 5θυρο!
      Είπες και για ηλιοροφή και δέρματα πριν! Αν υποθέσουμε ότι κοστίζει κάνα χιλιάρικο η ηλιοροφή και κάνα 500ρι το δέρμα, πάμε στα 16.5k ρέστα χωρίς αυτά τα δύο έξτρα! Άνετα!
      Βέβαια τα πιο πολλά από αυτά που είπα ζήτημα αν χρειαστούν ποτέ αλλά με ΦΠΕ και θολόμπαρες είσαι τζιτζί! Διάβασα ότι το Leon Cupra έχει δυνατά φρένα, οπότε γλιτώνεις κι από εκεί, άντε στη χειρότερη να βάλεις πιο δυνατά τακάκια! Μπλοκέ έχει, οπότε είσαι και εκεί καλυμμένος! Και είσαι κομπλέ για trackdays! :-P
      Ναι, είναι λίγο κάπως να σκας 50k! Θυμάμαι ότι το Type R FN2 κόστιζε γύρω στα 30k εδώ, πριν 10 χρόνια! Αλλά είχε τον ίδιο Κ20Α (ευρωπαϊκής κατασκευής όμως κι αυτό είναι κρίμα!) με το προηγούμενο, με μόνο 200+1 (από τη βελτίωση! :-P) άλογα! Και αντίπαλός του ήταν το Leon Cupra με 240 άλογα! Που κι αυτό είχε πολύ δυνατά φρένα!

    • Renesis1

      Είναι δυστυχώς και η φορολογία στη μέση, που στην χώρα μας είναι τραγικά μεγάλη..

    • xr1stos 302

      σωστα μηλας ενα παραδιγμα ειναι η mustang gt 32.000 ευρο τιμη και με τους φορους παει 61.000

    • SkidRAW

      35,000$ πωλείται το Type-r στην Αμερικη και ο κοσμος κανει ουρα μπας και βρει ενα κομματι απο dealers.

    • Bad Belmondo

      Εδώ η GT κόστιζε 48k πριν λίγο καιρό! Αύξησαν και άλλο τη φορολογία? Και τώρα πόσο κοστίζει το EcoBoost συγκριτικά με τη GT? Πριν η διαφορά ήταν 6 χιλιάρικα (42k το EcoBoost, 48k η GT!)!

    • xr1stos 302

      τελευταία φορά που τσέκαρα 48 έκανε η ecoboost και 61 το GT.

    • Bad Belmondo

      Κατάλαβα! Υπερδιπλάσια διαφορά!

    • Αλ Μπαντι

      Η φορολογια ειναι μεγαλη αλλα οι δικαιολογιες απο τους αντιπροσωπους μεγαλυτερες. Το leon cupra dsg κοστιζει στην ιταλια 37000 και το civic type r 38700 δλδ εχουν μια διαφορα 1700 ευρω στην ελλαδα των φορων το leon cupra dsg κοστιζει 31350 δλδ 5650 λιγοτερο ενω το civic 49740 δλδ 11040 ευρω παραπανω με την διαφορα τους απο τα 1700 ευρω στην ιταλια να ειναι 18390 ευρω στην ελλαδα. Και στις δυο χωρες ειναι και τα δυο εισαγωμενα καθως και οι δυο χωρες εχουν ευρω ποτε η ενδεχομενη κακη ισοτιμια ευρω γιεν θα ειχε επιπτωση και στην ιταλικη αγορα.
      https://www.alvolante.it/listino_auto/honda-civic
      https://www.alvolante.it/listino_auto/seat-leon_sc

    • Bad Belmondo

      Σε εμάς το Cupra κοστίζει 10k κάτω!

    • Bad Belmondo

      Και αφού είναι τραγικά μεγάλη πώς γίνεται το Cupra να κοστίζει τα μισά? Έχει κι αυτό 2λιτρο κινητήρα!

    • Renesis1

      Σίγουρα είναι και θέμα επίσημου εισαγωγέα, μαζί με τη φορολογία, που επηρεάζει τη τιμή.

    • Bad Belmondo

      Εγώ πάλι νομίζω ότι είναι θέμα μόνο του εισαγωγέα! Γιατί για φορολογία, είπα το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα!

    • Bad Belmondo

      Hahahahahahahahahahahahahaha!!! Ρε σατανά!!! :-P Όντως, με τέτοιες τιμές, ψήνομαι να κατέβω με πανό!!! ”Κάτω η Χόντα του Σαρακάκη!!!” :-P

  • Blackwolfy

    αν και φανατικος αντιτζαπανοφιλος το ρημαδι ειναι οπλο φτιαγμενο για καθαροαιμους petrolhead..μπορει να ειναι ασχημουλι οπως η πλειοψηφια των σχιστοματικων (προσωπικη γνωμη) αλλα σιγουρα αν το δεις στον δρομο θα το θαυμασεις..και αν το δεις σε πιστα θα πρεπει να ιδρωσεις για να το ακολουθησεις..

    • Πάνος

      Είναι πετρολχενταδικο φουλ… Και με τις ικανότητες του πλησιάζει σούπερ καρς…

    • Zero A6M

      Ξερεις τωρα τελευταια ολοι petrolhead το παιζουν…επετρεψε μου να διαφωνησω λεγοντας οτι ειναι ενα αμαξι φττιαγμενο απο racers για ricers και οχι για συνειδητοποιημενους petrolhead. Εχω και αλλες πολλες κακες λεξεις για το κοινο του και οσον αφορα την σχεδιαση αλλα ας μην τις αναφερω πάντως τα παιδια της GAP και τα millenium kids σιγουρα θα το προτιμησουν………εγω παλι ποτε και εαν θα περναγε διπλα μου με αγριες διαθεσεις απλα θα γελαγα………αλλα βλεπεις εγω πιστος στα παραδοσιακα οχι τα εμετος με αλογα…ελπιζω να χασει την αεροτομη στην πορεια και ολο τον πισω κωλο και ισως να αναθεωρησω,μεχρι τοτε ουτε μεσα δεν μπαινω ντροπη….οχι για τα μηχανολογικα θαυματα της Honda τον μονο πραγματικο ιαπωνα που απεμεινε αλλα για το κοινο του που εκθεαζει το comeback της εταιρειας με αυτην την αηδια ενω απο το γκαραζ της ειχαμε απολαυσει μεγαθηρια και σε ντιζαιν και σε επιδοσεις

  • Πάνος

    Πολύ ολοκληρωμένο σύνολο που αν και ακριβό για την τεχνολογία και αυτά που προσφέρει νομίζω είναι πολύ καλή η τιμή του τα 49χιλ….

  • xr1stos 302

    49k το civic? γελάει ο κόσμος ρε honda σοβαρέψου λίγο.

  • Smartass

    Οταν το FOCUS RS έχει € 50,205 λιανική τιμή με ΦΠΑ, τέλος ταξινόμησης (επίσημος κατάλογος Ford Eλλάδος) είναι ακριβό το Τype R;;;;;;;;;;
    Πόση εγκαθετοποίηση ακόμα;;;

    • morbid

      Κατι δεν έχεις καταλάβει καλά.Το Focus είναι τετρακίνητο, έχει μεγαλύτερο κινητήρα εστω κ λιγο,και είναι πιο δυνατό.Αρα η τιμή του Civic φαίνεται πιο ακριβή,γιατι με τα ίδια λεφτά παίρνεις ένα δυνατότερο και γρηγορότερο αυτοκίνητο.

    • Smartass

      Εσύ κάνεις λάθος. Γιατί το μοτέρ του Type R δεν κάνει κρακ.
      Σε αντίθεση με αμερικανογερμανικο 4κουνα!!

    • morbid

      Ε πες το έτσι.Το πας εκεί.Κάπως πρέπει να ξεγλυστρίσεις όταν δεν θες να δεις αντικειμενικά.Έχεις όμως επιλεκτική μνήμη,γιατί δεν παραγνωρίζω αυτά που λες,καθώς ξεχνάς τα προβλήματα με το κιβώτιο του Type R.Αλλά ναι,ξέχασα αυτά είναι μεμονωμένα περιστατικά,έτυχε,ειναι τέρας αξιοπιστίας κλπ.Όσο είναι το ένα,άλλο τόσο είναι και το άλλο.Δηλαδή πολύ ψηλά και τα δύο,όπως όπλα είναι και τα δύο.

    • enigma
    • Zero A6M

      Αν επρεπε να βαλω τραγουδι για το civic ειναι αυτο……………..χαλια αστα αλλα δυναμη χαχαχαχαχαχ https://www.youtube.com/watch?v=3MNqkc7E3w0

    • enigma

      Καλά το τραγούδι δεν είναι για το honda αλλά για συνοδευτικό στο gif του babinos βλ. thug life ;)

    • Smartass

      Εκτός από ψευδώνυμα πρέπει να αλλάξετε και το στιλ διατυπώσης, τρόπο γραφής.
      Εγώ και 10 προφίλ να φτιάξω δεν μπορώ να αλλάξω τις απόψεις μου, τον τρόπο που τοποθετούμαι, τα πιστεύω μου.
      Φιλικά πάντα.
      ;)

    • αλλος ενα εγκαθετο ψευδωνυμο !!! αρχιζω και πιστευω πως ειναι μονο ενας σχολιαστης γερμανικων γουστων…και μετα ολοι οι υπολοιποι !!!!

      αν και τον Morbid τον εχω δει να τα χωνει και σε γερμανοτσολιαδες !!!!! μαλλον τωρα θα αλλαξε ”στρατοπεδο” !!!!
      δεν υπαρχουν παντα δρακοι….. φιλικα παντα ;-)

    • Σε χάνω και σορρυ που μπαίνω σπόντα, αλλά δεν πειράζει, θα το πω…τι εννοείς με τα εγκάθετα ψευδώνυμα;
      Εννοείται πάντα φιλικά, δεν υπάρχει λόγος να χαλιόμαστε-τσακωνόμαστε

    • Smartass

      Τα ψευδώνυμα που θέλουν να πείσουν οτι δεν υπάρχει τίποτα άλλο εκτός από τα κορυφαία γερμανικά αυτοκίνητα.
      deutschland uber alles.
      Σιγά μην χαλιέμαι, εγώ γουστάρω που αλλάζουν μόνο ψευδώνυμα για μου την πουν. Καληνύχτα.

    • θα ησουν αντικειμενικος αν θα ελεγες το ιδιο και για τα ιαπωνικα προφιλ !!!!

    • Smartass

      Τα σχεδόν μόνιμα “Japanόφιλα’’ ψευδώνυμα με τις χλιαρές τοποθετήσεις τους δίνουν την εντύπωση ότι υπάρχουν για ξεκάρφωμα. Βέβαια μπορεί να υπάρχουν κάποιοι επισκέπτες που σχολιάζουν και βγαίνουν. Είμαι μέλος σε αρκετά κλαμπ ιδιοκτητών αυτοκινήτων από διάφορες μάρκες ελληνικά και ξένα, γιατί θέλω να έχω από πρώτο χέρι αληθινή ενημέρωση. Τα σχόλια που διαβάζω από ψευδώνυμα που τάσσονται υπέρ της φαου βε θα χαρακτήριζα με μεγάλη επιείκεια αφελή.
      Πχ.
      Δήλωση: Τα VW είναι τα καλύτερα.
      Ερώτηση: Γιατί είναι τα καλύτερα;;;
      Απάντηση: Γιατί είναι VW.
      Μου δίνουν την εντύπωση αυτοί που σχολιάζουν πίσω από τα γερμανόφιλα ψευδώνυμα ότι δεν έχουν πατήσει ποτέ το πόδι τους σε φανοποιείο, ηλεκτρολογείο, σε γενικό συνεργείο ή σε εξειδικευμένο συνεργείο ή σε συνεργείο επίσημης αντιπροσωπίας. Επίσης να μην ξεχάσω το ψευδώνυμο ‘’Πολλές Δεκαετίες Φαναρατζής’’. Tου προτείνω να μπει στο https://www.youtube.com/results?search_query=hand+built+cars να δει τι κάνουν οι εγκληματίες ‘’συνάδελφοι’’ του και όχι μόνο. Τεράστιε ανέλαβε δράση πάταξε τους παγκόσμιους εγκληματίες που σπιλώνουν τον τίμιο κλάδο των φαναρατζίδων. Δεν ξέρω αν οι πίσω από τα ψευδώνυμα είχαν ή έχουν ΙΧ. Εγώ κάνω κέφι με αυτά που διαβάζω.
      Δεν είμαι ή ήμουν ποτέ οπαδός του κοπαδισμού.

      Σεντόνι τέλος!!

    • δες επειδη το παιζεις αντικειμενικος….αλλα στα ματια μου δεν εισαι….
      θα σου πω οτι και εγω ειμαι σε διαφορα κλαμπ και ενα απο αυτα ειναι και το VW club !!!
      οποιοσδηποτε και αν λεει οτι η μαρκα ”του” ειναι η καλυτερη…το λιγοτερο που μπορεις να τον πεις ειναι πως ειναι αφελης !!!η οι παρωπιδες που φοραει τον κανουν να μην βλεπει και να κρινει σωστα !!!
      καπως ετσι κανεις και συ….που ΚΑΛΑ κανεις και κραζεις τα γερμανικα για τις λαμογιες…..αλλα στα ιαπωνικα κανεις πως δεν εχεις δει τιποτα !!!

      αληθεια ακομα περιμενω να με πεις ποιος πληρωνει τους μηχανικους στην αντιπροσωπεια ???? πιστευω αμα το ειχες ξεχασει…τωρα να μου λυσεις την απορια μου….

      παντως εδω..αρκετα απο τα εγκαθετα ψευδωνυμα που λες….μαζι και θα βαλω και μενα….υαπρχουν καμια δεκαετια εδω μεσα…..αντιθετα πχ με σενα …οποτε θα ελεγα ετσι οπως το βλεπω εγω…οτι μαλλον εσυ εισαι ενα απο τα εγκαθετα ψευδωνυμα που απλα λενε για να πουνε !!

      υ.γ η απαντηση ηταν στα πλαισια της λογικης σου
      υ.γ το σεντονι ηταν απαντηση στο σεντονι σου !!
      υ.γ αυτα που διαβαζεις μπορει εσυ να πεις οτι σε διασκεδαζουν….εγω μπορω να πω οτι σε πικραινουν……ειναι οπως το δεις !!!

      ασφαλως φιλικα !!! :-D

    • enigma

      Μόνο να δεις ποτέ εμφανίστηκε το προφίλ καταλαβαίνεις πόσο άκυρα είναι τα σχόλια περί εγκαθετοποίησης….

      Αν δε λάβεις υπόψη και το σε ποια θέματα βλέπεις σχόλια απλά τα προσπερνάς.

    • εχουν πλακα τα σχολια του !!!! μαρεσουν !!! :-D

    • Mrdesperado32

      συγνωμη που πετιεμαι και εγω αλλα ειναι κατι που σας ρωταω εδω και καιρο στα σχολια και δεν πηρα ποτε απντηση και τωρα ειναι ευκαιρια..υπαρχουν δπλα προφιλ η ατομα μπαναρισμενα που επεστρεψαν μετα με αλλο προφιλ οπως ειχε κανει και ο nuvolari…ρωταω γτ αυτος ειναι ο λογος που εχω σταματησει να σχολιαζω…δε ζηταω να ου πειτε ποιος και τι.ρωταω μονο αν υπαρχει τετοια περιπτωση.

    • Καλησπέρα,
      Δεν μπορώ να σου δώσω ξεκάθαρα καταφατική ή αρνητική απάντηση σε αυτό που ρωτάς, χωρίς φυσικά να αποκλείω ότι συμβαίνει.
      Ο καθένας μπορεί να έχει όσα προφίλ θέλει, εφόσον δεν δημιουργεί προβλήματα.
      Όποιον έχουμε ban είναι γιατί έχουμε φτάσει στο “αμήν”, καθώς μετά από πολλές προειδοποιήσεις δεν έχει συνετιστεί. Όταν γίνεται ban, συνήθως κάνουμε ban το mail και την IP. Αυτά, όμως, εύκολα “βγάζεις” καινούρια, άρα μπορείς να επιστρέψεις με ένα άλλο nickname, άλλο mail και άλλη IP και να συνεχίσεις να σχολιάζεις.
      Moderate τα σχόλια τα κάνω εγώ…μου έρχονται στο mail καθημερινά πάνω από 300-400 που κάθομαι και τα ελέγχω. Αν βάλεις σε αυτό ότι γράφω θέματα για τη ροή, και μαζί τις αποστολές και τα test drives, καταλαβαίνεις ότι ο χρόνος δεν είναι σύμμαχος μου.
      Η λύση είναι το flag…αν ο οποιοσδήποτε εντοπίζει κάτι flagάρει το σχόλιο…και μετά είναι δουλειά μας!
      Προσωπικά θα ήθελα να ξανα αρχίσεις να σχολιάζεις, και να μην επηρεάζεσαι με το τι λέει ο καθένας.

      Στην διάθεση σου,
      Γιώργος

    • Lefteris2432

      Ας τα ιαπωνεζακια να λενε. Το αμαξακι αυτο εγραψε χρονο χωρις ηχοσυστημα, καθισματα. ραδιοφωνο και το κερασακι στην τουρτα; Του στησανε και roll cage τα χα ασφαλεια.

    • Blackwolfy

      οντως παιχτηκε τετοια κομπινα απο τους ”δικαιους” και ”σωστους” ιαπωνες? δεν διαβασα πουθενα κατι τετοιο προσωπικα

    • Bad Belmondo

      Δες τί λέει ο Bonamin, λέει και για το roll cage! https://www.youtube.com/watch?v=D8dvE981R-M&t=275s

    • Lefteris2432

      Τα εχουμε δει ολα αυτα. Τωρα πιστευετε οτι η Honda δεν εκανε βρομια και να πεταξε το roll cage ετσι; :p

    • Bad Belmondo

      Αφού δεν μίλησε κανένας, εμένα μου αρκεί! :-P

    • Lefteris2432

      Τον bonamin τον ειχα σε εκτιμηση. Αλλα μετα καταλαβα οτι ειναι παρα πολυ υπερ χοντακιας και japan γενικοτερα. Εδω τον ρωτανε για f1 και γιατι την εικονα της honda στο αθλημα και απαντα πως η honda δεν βαζει λεφτα και πως η f1 ειναι οποιος βαζει το περισσοτερο χρημα. Που η McLaren – Honda ηταν απο μεγαλυτερα μπατζετ στην f1. Εθιξε ενα θεμα το οποιο δεν εχει ιδεα απο τι καταλαβα ενω εμπλεκε τα indycar με την f1 και την f1 με το moto gp λεγοντας πως εκει η honda βαζει λεφτα στα μηχανακια και βγαινει πρωτη και χαιρεται αυτος…

    • Bad Belmondo

      Καλά, ότι είναι χοντάκιας όλοι το ξέρουμε! Είναι και άσχετος από αθλητικά όμως??? Δεν τον είχα ψάξει τόοοσο πολύ!!! Χαχαχαχα!!!
      Κοίτα, στο θέμα για το γύρο στο Nurburgring, έχει δίκιο, γιατί
      1) όντως θα έπεφταν να την φάνε τη Honda αν έκανε λαμογιές (όπως θα έπεφταν να φάνε οποιαδήποτε εταιρεία που θα έκανε λαμογιές). Άρα για να μην είπε τίποτα καμιά αντίπαλος εταιρεία και κανένας άνθρωπος, προφανώς και ισχύουν!
      και 2) γιατί το αμάξι που έκανε το γύρο αντιπροσώπευε, σύμφωνα με το επίσημο statement της Honda, το αμάξι κανονικής παραγωγής! Άρα το roll cage είχε το ίδιο βάρος με τον εξοπλισμό που αφαιρέθηκε από το εσωτερικό του αμαξιού, απλώς το έβαλαν εκεί για κάποιο λόγο που δεν ξέρουμε!
      Δεν ξέρουμε τί μπορεί να ισχύει στ’αλήθεια, αλλά αφού το επίσημο statement λέει αυτά, δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι!

    • Lefteris2432

      Τυχαια τα εχω δει σε livestream σχετικα με την honda στη F1. Το αναφερουν συνεχεια αυτο το θεμα παντως.

  • Mika

    Σε σχεση με τα 60+ που ειχε το προηγουμενο, αυτο το λες και ευκαιρια..!!
    :p :p
    Περα απο το Navi, τι παραπανω εχει το GT απο την απλη εκδοση?

  • SAMURAI-66

    Ακριβο αλλα οχι στον βαθμο που περιμενα…θυμαμαι προ κρισης εν ετη 2008 που κοιτουσα μηπως αγορασω καινουργιο το διπορτο type r της τοτε εποχης εφτανε αν θυμαμαι καλα στα 35 χιλιαρικα…ειναι αμαξαρα μονο που θα γινει ομως σπανιο θεαμα σε ελληνικους δρομους με της αφραγκιες που σερνονται.
    Εξακολουθει ομως να ειναι για μενα σημειο αναφορας και θρυλικο ονειρο απιαστο ομως στην εποχη του σημερα…αλλα ποτε δεν ξερεις τι σου φερνει το αυριο!

  • Zero A6M

    Πηρες νεο αμαξι;Θες να εχει εγγύηση;ΣΤΟΝ ΣΑΡΑΚΑΚΗ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΓΙΔΙΑ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΕΓΥΥΗΣΗ ΘΑ ΣΟΥ ΣΚΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ 50000 ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΣΧΕΤΟΙ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΣΧΕΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Ο ΑΡΧΙΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΤΟΥΣ:ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΤΟ ΡΕΖΙΛΙ.ΜΗΝ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΜΕΤΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΤΑ ΕΙΠΑ.

    • Bad Belmondo

      Και οι Γερμανοί αυτό κάνουν, καλά τα λες!!

  • Zero A6M
  • Lefteris2432

    50k??? για αυτον τον κουβα; ντξ καλο αμαξακι για την κατηγορια του αλλα υπαρχουν και ορια

  • tcdrifter

    HYUNDAI I30N απλά. Άκου 50 χιλιάρικα χαχαχαχ;

  • tomilaw

    honda ρε λεμε..οχι type r γιατι δεν παιζει να το παρουμε ουτε μετα απο 10 χρονια σαν μεταχειρισμενο αλλα ενα με το 1,5αρη κινητηρα γιατι οχι…

  • thymios tsilimparis

    50 χιλιάρικα για ένα πολύ γρήγορο μικρομεσαίο.
    50 χιλιάρικα το Σιβικ
    50 το Φοκους
    80 (!!!) το Α3

    χάθηκε η μπάλα

    • Bad Belmondo

      Η πλάκα είναι ότι προσωπικά εγώ άνετα θα έπαιρνα το RS3, μόνο για τον κινητήρα! :-P

  • Stefán Jah Jah

    50 χιλλιαρικα ρε μαγκες ειχε το S2000 θυμαμαι και 55 το lancer evo 8. Εντάξει είναι υψηλη η τιμή δεν λέω αλλά υπάρχουν και άλλα αυτοκίνητα πιο υπερτιμημένα. Ειδικά στη μεσαία “πολυτελή” κατηγορία. Εγώ βλέπω ότι έχετε πέσει με τα μούτρα να το χαντακώσετε λες και θα χάσετε εσείς άμα κάνει πωλήσεις το civic. Τέλος οκ για τις συγκρίσεις με seat, αλλά δεν πρόκειται για ίδια αυτοκίνητα, μην το ξεχνάτε. Για εμένα το type R έχει άααλλη φιλοσοφία. Μακάρι να το δω κάποια στιγμή στους δρόμους και να το κυνηγήσω με το παλιο μου civic για όσο μπορέσω!!!

  • George McR
  • Thanases Drivas

    Αν και το παω το εργαλειο, επιτρεψτε μου να βαλω μια ακομα παραμετρο:
    https://www.youtube.com/watch?v=5v_j9Ct2jrQ

  • Sensei Konstantinos

    Είναι πολλά τα λεφτά οεεεεοοοο !!

  • ionized

    βλεπω κανα χιουνται i30n να σκαει με τα μισα λεφτα και να τους περνει τα σωβρακα ολους στης πωλησεις,εντυπωσιακο οχημα το αδικουν οι φωτο αλλα ευχαριστω δεν θα παρω

    • πανε οι εποχες που τα χιουνται κοστιζαν τα μισα και τα ειχαν ολα !!!! πλεον ειναι ελαφρως φτηνοτερα …μπορει και οχι…και τοτε μπανεις στις σκεψεις..να τα δωσω για χιουνται ??η για κατι αλλο ???

    • ionized

      πριν απο δεκα + χρονια οχι..σημερα τα σκαω.Εχω γινει κρυφοχιουνταιστα (απο το αλφιστα) :)

    • αν η τζουλιετα βγαινει πανω κατω στα ιδια χρηματα με το χιουνται θα τα εδινες για τον κορεατη ????

  • Soko

    Τα σχόλια των αντι τζαπανοφιλον ειναι για γέλια παρτε κουπρα και πολυ σαν είναι 😁😁

  • John Wilfred

    Η βασική έκδοση στα 49740€ έχει τάσια;