Τον Μάιο του 2015, η προηγούμενη γενιά του Honda Civic Type R είχε πετύχει τότε νέο ρεκόρ ταχύτερου γύρου προσθιοκίνητου αυτοκινήτου παραγωγής στο Nurburgring, σημειώνοντας χρόνο 7:50.63. Περίπου έναν χρόνο μετά, το Volkswagen GTI Clubsport S σημείωσε 7:49.21 παίρνοντας αυτό το ρεκόρ, βελτιώνοντας το στη συνέχεια με χρόνο 7:47.19.

Στις 3 του Απρίλη η Honda επιχείρησε έναν γρήγορο γύρο στη Πράσινη Κόλαση, με το νέο Civic Type R να σημειώνει χρόνο 7:43.8 κάνοντας νέο ρεκόρ. Ο χρόνος είναι κατά περίπου 7 δευτερόλεπτα γρηγορότερος από τον χρόνο που είχε σημειώσει η προηγούμενη γενιά και έγινε κατά την φάση ανάπτυξης του αυτοκινήτου. Για λόγους ασφαλείας το αυτοκίνητο διέθετε roll cage, με την Honda να υποστηρίζει πως η παρουσία του δεν παρείχε καμία πρόσθετη ακαμψία στο πλαίσιο του αυτοκινήτου. Οι μηχανικοί της Honda, προκειμένου να αντισταθμίσουν το επιπλέον βάρος του roll cage, αφαίρεσαν τα πίσω καθίσματα και το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Επίσης τοποθέτησαν νόμιμα ελαστικά για χρήση πίστας, με τον κινητήρα τεχνικά να είναι με τις προδιαγραφές παραγωγής.

Σύμφωνα με την Honda το νέο Civic Type R είναι ταχύτερο από τη προηγούμενη γενιά χάρη στις αεροδυναμικές αλλαγές, στη νέα πίσω ανάρτηση και στη βελτιωμένη κατά 38% στρεπτική ακαμψία του πλαισίου του αμαξώματος.

Συνοψίζοντας, το νέο Civic Type R των 320 ίππων και των 400 Nm ροπής, σημείωσε νέο ρεκόρ στη Πράσινη Κόλαση έχοντας σημαντικές αλλαγές. Roll cage, αφαίρεση πίσω καθισμάτων και infotainment και track-focused ελαστικά. Χωρίς αυτά κανείς δεν ξέρει τι χρόνο μπορεί να πετύχει το νέο ιαπωνικό hothatch στο Nurburgring.

  • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

    Ο χρόνος είναι πολυ αξιόλογος, 7 δευτερολεπτα κάτω από το προηγούμενο Civic, αλλά θα ήθελα να ξέρω τα ελαστικά που φορούσε.
    Ιδού ο νέος βασιλιάς του Ring στα Hot hatches. Περιμένουμε τον ανταγωνισμό αν θα έχει απάντηση.
    Περιμένω το μεσημέρι να αρχίσουν τα σχόλια.
    https://uploads.disquscdn.com/images/309b3575bf95295b111f4be17ff544472afe5e34c81bab8886c55676558191a5.jpg

    • manowar

      Αυτα τα. Ποπ κορν πηρες μονο παρε αλλη μια το ιδιο θα σου χρειαστουν λοιπον :ο ποιο ασχημοκαγκουρικος κουβας που εχω δει την τελευταια 20ετια στα 45 χιλιαδες ευρω..δεν υπαρχει κατι τοσο καινουριο και εργοστασιακο που να θυμιζει το μενιδι την γειτονιά με τις ψαροκασελες πιο πολυ απο αυτο το πραγμα το ποιο ειναι γρηγορο..καλο μεσημερι παω για υπνο γιατι ειμαι ξενυχτσμενος και τα λεμε το βραδυ 😴😴😴😴😴

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Χαχαχα, είναι και άλλα, απλώς δεν τα πιάνει η φώτο.

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Μόλις ξυπνήσεις,δες τις φωτό του άρθρου την HONDARA να στροφογυρνά στα λευκά της μέσα στο Ring!
      Μιλάμε για ΤΟ ΥΠΕΡΤΟΥΜΠΑΝΟ!
      7:43:80 κύριοι!
      Η ΛΕΥΚΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ,ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡO ΚΑΙ ΑΠΟ
      PAGANI ZONDA!
      Ηοndara μου τρελαίνομαι!Πάλι τρελό hit θα γράψει ο BONAMIN!
      https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/

    • manowar

      Νικολα τρελε μου σωραιος σωραιος αλλα κατσε ομως να βγαλουν και οι αλλοι τα δικατους περιμενουμε την αφροκρεμα δηλαδη αλφαρομεο τζουλια
      Ρενο μεγκαν rs
      Vw golf fti
      Απο το 12 εχουμε να δουμε μοντελο

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Μπραβο Νικολαααα!!!!!!!
      Τρομαξε και τα χρονομετρα ο Δρακουμελ.
      Α Νικολα μαιθαινω ο κολητος σου ο προφιτερολ,κυκλοφορει με νεα ροδα. https://uploads.disquscdn.com/images/d8824470b7807683c14a280a22e7e09aa5aaf1e01466e03dee9a1c72c0e805a1.jpg

    • manowar

      Χαχαχαχαχα ο προφιτερολ χαχαχαχαχα

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Φιλε, αλλο τωρα γ………. τα,ρωτας το ανθρωπο γιατι κραζεις το e30,και σου απαντα ρωτα το manowar.

    • manowar

      Χαχαχαχαχ σαλπιγγες ξερω και γω ??

    • Mika

      Κατι αναλογο σε Michelin Sport Cup2, πιστευω…Στο Top Gear αναφερθηκε road legal tires, ideal for track use. Aυτα που ανεφερα ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ τετοια λαστιχα..

    • mixalhs7

      Ειχα την απορια πως η Μ4CSL κερδισε +10” απ την βασικη Μ4 και μια ψυχη μου ειπε πως τα κερδισε στο βιντεο με FastForword. Τα +7” του ταπερ ηταν κι αυτα κατι αναλογο? :)))

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Όχι γιατί εδώ έχουμε ΠΑΜΠΟΛΑ video,μέχρι και ΑΝΑΛΥΣΗΣ του χρόνου….
      Μπές στο κανάλι της Hοnda να τα δεις.
      Με τα bimmer ΝΟ VIDEO NO PARTY….Άν θυμόσαστε τι γράφατε…

    • mixalhs7

      Το no video no party το πρωτοεγραψε ο gazokiller. Εγω δεν το εγραψα ποτε και για κανενα μιας και τα βιντεο δεν πιστοποιουν την κατασταση του αυτοκινητου αλλα το οτι εγινε ενας γυρος. Γι αυτο οι γενικευσεις αλλου,οχι σε μενα!

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Δεν θυμόμουν ποιος το έγραψε πρώτος,θυμάμαι πως το υποστήριζαν πάμπολοι.

    • mixalhs7

      Αν δεν θυμάσαι να μην γενικεύεις! Και ναι υποστήριξαν πολλοί την άποψη του κ. Αγαπητου τότε. Εγώ πάντα προσπαθώ να ρίχνω μια πιο ψύχραιμη ματιά στα γεγονοτα! Προσωπικά πάντα υποστήριζα πως αντί για βίντεο ήθελα μια ανεξάρτητη αρχή να πιστοποιεί την στοκ κατάσταση του αυτοκίνητου! :)

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Σε αυτό έχεις δίκαιο,αλλά πρέπει να πάμε 500χρόνια πίσω,
      από τότε που πάμπολα Γερμανικά μοντέλα,διαφήμιζαν τις επιδόσεις τους στην συγκεκριμένη πίστα.
      Πάμπολοι Γερμανοί κατασκευαστές,ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΘΑ ΔΕΧΘΟΥΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΡΧΕΣ για μετρήσεις σε time attacκ στο Ring.

      Eίναι αρχιλαμόγια ψεύτες σε αυτά που δηλώνουν.
      Πάμπολα μοντέλα τους ΜΟΛΙΣ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟΥΝΤΑΙ,ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΑ ΑΠ’ΟΤΙ ΔΗΛΩΝΟΥΝ….

    • mixalhs7

      Εγώ θυμάμαι να διαφημίζουν τις νίκες τους στις θρυλικές πίστες ανα τον κόσμο. Τα time attacks είναι έθιμα της νέας εποχής.

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Eσύ έχεις επιλεκτική μνήμη και θυμάσαι αυτά που σε βολεύουν.
      Άκου έθιμα της ”νέας εποχής”! : )
      Άσε ρε τις αηδίες, που τους time attack χρόνους στο Ring,
      τους χρησιμοποίησαν οι μπυρόβλακες για να το παίζουν στροφάκιδες στο πόπολο!

      Μόλις τον πίνουν με τα πανάκριβα ασχετοχρέπια τους,
      λένε πως ώρα να τα μαζεύουμε μας πήρανε πρέφα!
      Μου θέλεις και ”νόμιμους” χρόνους τρομάρα σου!
      Που τα χρέπια άλλα δηλώνουν,άλλα βγάζουν όταν τα μετράνε!
      Φαντάσου στα κωλοχρονομετρημένα τους τι κάνουν!

    • mixalhs7

      Τρικυμία εν κρανίο για πολλοστή φορά!

    • Κώστας

      ελα πηγαινε στη γωνια σου να κλαψεις τωρα

    • Mrdesperado32

      ειχες κανει λαικ ομως μιχαλη εσυ και αλλοι πολλοι

    • mixalhs7

      Για δείξε το μου!

    • Mrdesperado32
    • mixalhs7

      Σ ευχαριστώ για την υπενθύμιση. Διαβάζοντας το σχόλιο μου η ιστορια μ’επιβεβαίωσε μιας και οταν βγηκε το κανονικο βιντεο ο χρονος ηταν πιο κατω απο τον χρονο που ανεφεραν αρα απο ενα συγκεκριμένο point of view, το no video no party που εγραψε τοτε ο gazo ηταν σωστο. Το αν αλλοι στη συνεχεια το πηραν και το προσάρμοσαν κατα το δοκουν αυτο δεν μας κανει ολους το ιδιο!

    • Mrdesperado32

      φυσικα δε ειναι ολοι ιδιοι και εδω μεσα και γενικα.απλα το no video no party πρεπει να ισχυει για ολους ομως.ειτε ειναι ιταλς ειτε γερμανος ειτε ιαπωνας κατασκευαστης.

    • mixalhs7

      Ειπε κανεις το αντιθετο?

    • Mrdesperado32

      οχι αλλα δε το ανεφερε κανενας στο ποστ με την m4.το ειπε ο χομο και τα ακουσε.ενω στη τζουλια και μεχρι να βγει το βιντεο τονιζοταν καθε μερα απο καποιους.αυτο θελω να δειξω εγω.

    • mixalhs7

      Αφου θυμάσαι τα λαικ του καθενός τοτε θα θυμάσαι πως στο συγκεκριμένο θέμα περιμένω λεπτομερή ανάλυση απ την εταιρεία για το πως βρήκε +10” στη πίστα. Το βίντεο για του λόγου το αληθές το θεωρώ αυτονόητη ενεργεια. Επισης δεν θυμαμαι να ειπα κατι στο Χομο για το θεμα,αρα γιατι πρεπει να απολογηθω για κατι που δεν εχω σχεση?
      Η αποψη μου για το όλο θέμα ταυτίζεται με αυτή της Ford οπως αποτυπώνεται στο παρακάτω αθρο : https://www.autoblog.gr/2013/11/28/nurburgring-lap-times-are-just-marketing/

    • Mrdesperado32

      δε θυμαμαι τα λαικ..πηγα τσεκαρα και το ειδα.εγω δε θελω ουτε καν λεπτομερη αναλυση.ανεξαρτητη αρχη που θα ελεγχει καθε αυτοκινητο που παει για ρεκορ.ετσι θα βγουν ολα στο φως.με τα δεδομενα που εχουμε ομως θα παμε με τα λεγομενα των εταιρειων.

    • mixalhs7

      Τεσπα ενα βιντεο απλά επιβεβαιώνει πως ο ανακοινωθέν χρόνος είναι πραγματικός και οχι χρόνος προσομοίωσης.

    • Mika

      Nα το ξερεις πως παρακολουθησαι στενα!!
      :p

    • manowar

      Εσυ φιρι φιρι το πας για κλίση παρκαρίσματος .😀😀😂

    • Κώστας

      ΕΙΧΕΣ ΚΑΝΕΙ LIKE????
      πως τομησες???
      στησιμο στα 2 μετρα!
      σα δεν ντρεπεσαι λεω γω!

      ρε τι διαβαζουμε…λογικη πενταχρονου…

    • Mrdesperado32

      εσυ τι ασχολεισαι?μαρκετιμγκ δεν ειναι οι χρονοι?μαρκετινγκ και η πορσε τοσα χρονια.λογικη 4χρονου

    • mixalhs7

      Ειμαι περίεργος να δω αν οι εταιρειες σταματήσουν ολες μαζι την νιρμπουργκρινολογια τι θα βρουν για να πλακωθουν οι σχολιαστες!! :)))

    • θα παμε σε χρονους στο SPA !!!! hehehehehehe

    • Κώστας

      Η πορσε ξεκινησε να ανακοινωνει χρονους εδω και 40 χρονια,οταν δεν υπηρχε μαρκετινγκ και ηταν απόρεια των αγωνιστικων επιτυχιων,οπως ηδη γνωριζεις,οταν οι ιαπωνες δεν ηξεραν τι χρωμα ειχε ο ταπητας της πιστας

    • Mrdesperado32

      και πριν 2500 χρονια η Ελλαδακατειχε τον κοσμο.μετα λες τη δικη μου λογικη 5χρονου.

    • Κώστας

      Νταξει αφου δεν θες να καταλαβεις…αστο

    • charris

      δεν υπηρχε το μαρκετινγκ πριν 40 χρονια???
      τι αλλο θα διαβασουμε……???

    • Κώστας

      Υπηρχε αλλα οχι στο βαθμο που εχει εξελιχθει σημερα,που σχεδον καθοριζει τις ζωες μας

    • manowar

      Εσενα παλι δεν σε βλεπω να μιλας για ξυλωμενα ταπερ και για ρολλ cage ομως δεν τα λεεεεςςς δεν μιλαααας δεν σε περνει τωρα ε ?

    • Mrdesperado32

      κλουβι ειχε και το προηγουμενο.ολα εχουν.δεν ελαφρυνε καθολου.η μονη αλλαγη ηταν τα λαστιχα.εσυ θυμασαι τι ελεγες τοτε.τις αθλιοτητες που ελεγες?ευτυχως δε στα λενε οι χονταιοι και δειχνουν επιπεδο.

    • manowar

      Αθλιοτητες ελεγα επιδη το μονο που εχω πει για το σιβικ ειναι το θεμα ασχημιας ε 10χρονο? και μιλας εσυ που στο θεμα αυτοκινητων εισαι αμπαλος σου ελεγα οτι δεν δενουν τα semi roll το σασι και ελεγες οχι και συμβάλλουν και αλλες τετοιες αηδιες εσενα δεν δουλεψανε ψιλο γαζι στα τελευταια αρθρα του gti club sport προ 2 μηνων και σε κανανε σουργελο με τα σχολια τους οι πιο αντικειμενικοι σχολιαστες του μπλογκ δεν αντεξαν φαντασου τι κοτρονες πετουσες και δεν εδειχναν ουτε επίπεδο που λες εσυ και επιδη εισαι ενα ψευτης και πλεον πιστευω οτι το περνουν χαμπερι εδω μεσα για το type ελεγα οτι ειναι πλατφορμα δολοφονος με ενα πολυ κακογουστο καγκουρικο ασχημο καπακι δηλαδη συμφωνουσα με το μεσα και διαφωνουσα με το εξω ακομαι και οι χονταιοι διαφωνουν..ποιες ειναι οι αηδίες για το συγκεκριμενο μοντελο?

    • Mrdesperado32

      εγω σου ελεγα οτι η vw δεν ειπε αν δενει το κλουβι στο σασι η οχι.ξεω τι κανει το κλουβι.αλλα αν δενει στο σασι δινει και ακαμψια.η vw δεν ειπε ποτε αν ειναι για ασφαλεια και μονο.εσυ δηλαδη εισαι αντικειμενικος?που γερμανος να χεσει θα πας να τα φας και θα μας πεις οτι ειναι και νοστιμα?σε παρακαλω.εχεις γινει ρεζιλι των σκυλιων με τη συμπεριφορα πεζοδρομιου και τις χαζομαρες αλα τσουκαλα.θες να περνιεσαι και για ειδικος και σοβαρος σχολιαστης.ποιος?εσυ!μπραβο στους χονταιους που κρατησαν ενα αλφα επιπεδο εδω μεσα και δεν εγινε κωλος το αρθρο σαν τους βοθρους που πεταγες και πετας συνεχεια σε αρθα.δε θα σου απαντησω αλλο και παρασυρθω.αφιερωμενο το αρθρο σε σενα και κατι χαρικλειες που βριζατε ανθρωπους εδω μεσα για τις λαμαρινες.μιλα μονος σου τωρα

    • manowar

      15Χρονε εισαι εσυ σχολιαστης ?σε λιγο θα μ πεις να μπουμε και στα προφιλ να μου δειξεις ποιος εχει και τα περισσοτερα upvotes σε σχεση με τα σχολια σαν τα παιδακια που συγκρίνουν την βουρτσα τους… κοντρες κανεις??? εδω σ λεω δεν κράτησαν επιπεδο ουτε οι πιο υπομονετικοί και οι πιο αντικειμενικοί και σε καναν σουργελο ολοι μαζι ..εγω ακομα και με στεμι και με αλφιστες μιλησαμε και συμφωνήσαμε βγαλαμε μια λογικη ακρη παρα τις αντιπαραθέσεις χωρις καμια βρισια μονο εσυ ο αλλος ο μπετοστοκος με το ναζιστικο εμβλημα στο προφιλ και εναν τζαπαναιοπορσακια εχω προβλημα με εσας εχω μεγαλο προβλημα και εκτος μπλογκ γιατι ειστε κλικαδοροι λαγοι που παντα φταινε οι αλλοι και εσεις ειστε οι παναγιες..ποντικοι ειστε ..πως δεν ελεγες ρε ψευταροακυρε σχολιο σου εγραφε :οι γερμανοι ξυλωνουν γιατι ειναι κομπλεξικοι και με ρολλ cage τα βαζουν με συμβατικα type r βολτισια κτλ και στο τελος το νοημα ειναι οτι το semi roll βοηθαει μονο στην ασφαλεια του οδηγου γγιατι ειναι αγωνοκεντρικα αυτοκινητα αυτα για χρηση πιστας περισσοτερο και ο αλλος θελει ρολλ cage..ακυρε

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Γιατί το λες αυτό, χαχα.
      Οι τίμιοι Ιάπωνες δεν κλέβουν, μόνο με σκληρή δουλειά, πείσμα και μεράκι και φυσικά την υπερτεχνολογια που διαθέτουν κατάφεραν να μειώσουν τον ήδη εκπληκτικό χρόνο τους.
      Να σου πω την αλήθεια πιστεύω τα ελαστικά έκαναν την διαφορά, παίζει να είναι και αγωνιστικά για το δρόμο.
      Θυμάσαι πριν 2-3 βδομάδες μια Mustang cabrio με ελαστικά κανονικά και αγωνιστικά η διαφορά ήταν σχεδόν 6 sec.

    • mixalhs7

      Δεν έχω κάτι να χωρίσω με τα τζαπονια. Απλα οι εν Ελλάδι αυτόκλητοι δικηγόροι τους εκτίθενται :))

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Πάντα έτσι δεν γίνεται, οι άλλοι κλέβουν και εμείς με τον σταυρό στο χέρι.
      Όταν κυκλοφορήσει και δούμε τα πρώτα συγκριτικα και χρόνους με τους αντιπάλους τότε θα το κρινουνε.

  • Kostas Farao Arkoudis Vafeas

    ολε ολε ολε 😁😁😁

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Μπράβο Hondaρα μου! Type-Rααα…

  • DimiE92

    Φημες λενε οτι για να αντισταθμισουν την διαφορα απο τα track-focused ελαστικά που χρησιμοποιησαν, αφαιρεσαν την τριτη μπουκα…

  • RANTANPLAN

    Αυτό στις φωτογραφίες είναι το απλό η το kagouras edition 😛 ; ; ;

    Υ.Γ. Μπράβο στο team της Honda για το κατόρθωμα τους.

    Υ.Γ. 2 Ο σχεδιαστής του type R είναι κάπως έτσι http://www.sportdog.gr/sites/default/files/imagecache/lightbox_full/article/2011_10/mitrogloupistolia.jpg 😎.

  • charris

    τι κρίμα…..
    περιμένουμε νέα έκδοση με κομμένο αμαξωμα από τον γερμανικό κουβά τώρα…

  • δε με ενδιαφέρουν αυτά γιατί στην τελική δεν πάω και σε πίστες. αυτό που με ενδιαφέρει είναι ότι επιτέλους έβγαλαν και οι χονταίοι ξανά σοβαρό χοτ χατς να υπάρχει ανταγωνισμός. Να υπάρχει ποικιλία.

    • Anestis Genk

      Να πας σε πίστες είναι απελευθερωτικό.
      Rennen macht frei!

    • manowar

      Σωστοοοοος

    • θέλω να πάω. η τσέπη διαμαρτύρεται. θέλω σινεμπλοκ, βάσεις μηχανής, λάστιχα, μεγάλο σέρβις. οπότε άκυρο. θα κάνω το μάγκα στα σχόλια, πιο οικονομικό.

    • Anestis Genk

      Ε και εγώ με καρτ την βγάζω κυρίως.

  • UltraB

    Τελικά η άθλια (συγνώμη αλλά…) διαστημική του εμφάνιση έκανε τη δουλειά της.
    Δε πειράζει όμως, αν είχα τόσα λεφτά μάλλον σε Leon CUPRA θα πήγαινα ώστε να μην με κοιτάνε και στο δρόμο και απορούν αν κατέβηκα απ τον Άρη. 😄

    Κατά τ’ άλλα τρομερό μηχανικό σύνολο!

  • ευκολο να φτασεις στην κορυφη..δυσκολο να παραμεινεις !!!!
    περιμενουμε τις γαλλικες και γερμανικες απαντησεις στα επομενα χρονια !!!!
    καταπληκτικος ο χρονος του TYPE R https://uploads.disquscdn.com/images/2a53611ecb5d635ee2101e9e682028484d730cde29a969e860a7904f62b2a70b.gif

    • Mika

      Ειδες που τελικα κατεφυγαν σε παρομοιες πρακτικες ομως,για να νικησουν το χρονο του Clubsport S??
      Aυτα που φτυνουν καποιοι, καλουνται τωρα να τα υπερασπιστουν!!!
      :p

    • Να είμαστε δίκαιοι δεν θα το πουλάνε ετσι όμως …. Απλά για θέματα ασφαλείας το έκαναν ….. Ακριβώς το ίδιο είχαν κάνει και με τον προηγούμενο χρόνο που είχαν γράψει ….

    • Mika

      Ακριβως! Μα το ρεκορ ηθελαν,και το κατεκτησαν!
      Mission accomplished!

    • Kostas Farao Arkoudis Vafeas

      Κάπως έπρεπε να ρίξουμε το χρόνο. Με 10 άλογα παραπάνω θα είχαμε (ίσως και όχι) τον ίδιο χρόνο με το βαγκ! Ενω τώρα, με αγωνιστηκό λαστιχάκι αλά κλάμπσπορτ τσααακ. 7 δευτερα κάτω!

    • edurakias

      Na po kati pou poloi agnoite ena slick elastiko oso kai na to pieseis stis strofes einai 100% athorivo o logos pou kanei to elastiko na tsirizei stis trives einai i xaraksi-aulakoseis…Sto video akougonte kathara ta elastika ta tsirizoun stis strofes pou apodikniei oti den foraei agonistika…

    • Kostas Farao Arkoudis Vafeas

      να σου πω την αλήθεια, βλέπω λίγο “οπαδικά” την Χοντα! εχεχε με σλικ και χωρις σλικ εγώ χαίρομαι :) μακάρι να μην ειναι και να ειναι με την αξία της. πάντος εχεις δικιο σε αυτο που λες!

    • Sensei Konstantinos

      Κρύβε λόγια κρύβε !!! χααχαχχχα

  • SAMURAI-66
  • Neos

    σουπερ χρονος.γενικα τα χοτ χατς εχουν φτασει σε επιπεδο σουπερκαρ δεκαετιας

  • Neos

    σουπερ χρονος.γενικα τα χοτ χατς εχουν φτασει σε επιπεδο σουπερκαρ δεκαετιας

    • το 0-100 το εχουν φτασει και ξεπερασει εδω και μερικα χρονια…..πλεον αρχιζουν και χτυπαν και τα γυρολογια τους που ειναι μια πιο ολοκληρωμενη εικονα !!!

  • Anestis Genk

    Όταν ξεκινάς τις εκπτώσεις έχεις χάσει το παιχνίδι. Το θέμα είναι τι κάνει bone stock!

    • Mika

      Ειμαι σιγουρος πως το δοκιμασαν και bone stock. Aλλα μαλλον δεν μπορεσαν να πετυχουν τον καλυτερο χρονο,οποτε κατεφυγαν σε αλλες πρακτικες..Επισης, θεωρω λιγο αφελες το γεγονος πως ισχυριζονται το ρολμπαρ δεν αυξανει την ακαμψια..Φυσικα και την αυξανει και δινει εμπιστοσυνη στον οδηγο να πιεσει παραπανω….

    • Anestis Genk

      Άσε που οι κακές γλώσσες θα πουν, δλδ τι δεν είναι ήδη αρκετά ασφαλές αμάξι; γι’αυτό bone stock ή βάλε “λαγούς” αν θες να κάνεις τέτοια κόλπα.

  • Pandal

    Αναμείνατε απάντηση του ανταγωνισμού τώτα. …. για να δούμε πόσο τους δυσκόλεψε η χανταρα

  • Nikolaos Charisoglou

    Ποσο ελληναρες μπορει να εισται αντι να πειτε μπραβο στην χοντα και οχι μονο αλλα και στν vw που είχε το προηγούμενο ρεκορ. Εκει κομπλεξ . Κομπλεξικε ελληνα λες και σας πληρονουν να τα λετε. Και γενικα μπραβο σε ολες τις μαρκες. Γιατι ολες βοηθανε για να γίνονται τα αυτοκίνητα ποιο προσιτα σε εμας

  • Tasos

    Φήμες λένε ότι την προηγούμενη μέρα έπιασαν την πίστα από την αρχή και από το τέλος και την τέντωσαν να ισιώσει γιατί ως γνωστόν το type R δεν στρίβει. Μετά την επανέφεραν για τα άλλα που στρίβουν

  • LJ

    Φωτια στα πληκρολογια, να μην ξαναγυρισουν!!!

    Παμε δυνατα οι Τζαπωναιοι και οι αντιπαλοι!!!

    • Mika

      Να δωσουν λιγη αναλογη λαμψη και στη ρημαδα τη F1 ομως!!!
      :p

    • vaggscoobys

      σ’ωραίος….

    • LJ

      Μερακλωσες με τον χρονο εσυ ε?

  • Κώστας

    νομιζω οτι εχει καταντησει λιγο γελοιο το θεμα με τους χρονους στο ρινγκ
    προκειμενου να τους πετυχουν κανουν τα παντα,συνηθως οχι νομιμα,(ελαστικα πισταδικα,αφαιρεση βαρους,αυξηση ιπποδυναμης κτλ)
    μαρκετινγκ και εφε πλεον

    • Mika

      Σωστο,απλα θελει ο καθενας να κατεχει τον τιτλο, no matter what…
      :p :p

    • Bill BlackJack

      Νομίζεις;

  • tabasco

    Η hothatch κατηγορια ειναι η αγαπημενη μου,θεωρω οτι τα κανει ολα και σε καλυπτει στα παντα.Αν ειχα χρηματα θα ειχα ενα μεγαλο αλλα ευχαριστο διλημμα.Η χονταρα κελαηδαει σιγα σιγα και περιμενω τα ολοκληρωμενα reviews. Αντε να ερθει και η meganara να γινεται τζερτζελος :)

  • Mika

    Φυσικα κι αξιζουν μπραβο στη Ηοnda, κι ας το εκανε με προυποθεσεις…Αλλωστε και το Golf με αναλογες υποχωρησεις το ειχε κανει..

    Το αντιγερμανικο λομπυ που αφριζε τοτε αραγε θα το καυτηριασει τωρα η γιορταζει τα επινικια???
    :p
    Aναμενεται τωρα η απαντηση απο το επερχομενο Megane RS και μετα την επομενη γενια του Golf Gti Clubsport…
    Eιναι ωραια κατι τετοια ρεκορ γιατι δημιουργουν τζερτζελο!!!!

    • tabasco

      Μου κλεβεις ατακες φιλε και δεν θα τα παμε καλα :P

    • Mika

      Αληθεια? Σορρυ δεν ειχα τετοια προθεση, ειλικρινα!!
      :p

    • Mrdesperado32

      για πες μας ποιες ειναι οι αναλογες υποχωρησεις γτ εγω δεν τις καταλαβα.το φιλογερμανικο λοπι που μιλγε και ξεσκισμενους πατους και τσιμπουκια σαν ατομα του πεζοδρομιου βλεπεις τι λενε τωρα…

    • Mika

      Tι δεν καταλαβες απο αυτα που διαβασες?
      Τι ελειπαν απο το TypeR και το Clubsport S?

    • Mrdesperado32

      μαλλον δε διαβασες καλα…στο clubsport s ελειπαν αυτα μαζι με 40 κιλα βαρος.αυτο το βαρος δεν αντισταθμιστηκε.εδω η χοντα λεει οτι αυτα που αφαιρεθηκαν αντισταθμισαν το επιπλεον βαρος που προστεθηκε.αρα αυτο που ετρεξε για το ρεκορ ειναι ιδιο αμαξι με το παραγωγης εκτος απ τα λαστιχα.

    • sergio360

      Τα λαστιχα και μονο δινουν 1,5-2 sec σε πιστα των 1,5-2 λεπτων.Κανε τον υπολογισμο.

    • Mrdesperado32

      αν θελουμε να τα συγκρινουμε με τα λαστιχα του clubsprort s που κατειχε το ρεκορ η διαφορα παραμενει ιδια γτ και αυτο αρομοια λαστιχα φορουσε.οπως και το παλιο πλεον μεγκαν.

    • sergio360

      Εισαι σιγουρος οτι η Honda φορεσε Michelin?

    • Mrdesperado32

      Οχι αυτο ανεφερε ομως…αν μπουμενστο τρυπακι αυτο δεν πρεπει να πιστευουμε κανεναν..

    • sergio360

      Εννοω την μαρκα Michelin….Γιατι βγαζουν και αλλες εταιριες semi με εγκριση δρομου…Τα οποια ειναι πιο γρηγορα απο τα Michelin αλλα ειναι μονο για μερικους γυρους.Αυτο λεω.Τα Pirelli πχ ειναι ΠΟΛΥ πιο γρηγορα.Δεν μου φαινεται λογικο να βαλει Michelin η Honda,πιο πολυ κανα Yokohama η Bridgestone θα περιμενα.(βγαζουν και αυτοι ΠΟΛΥ γρηγορα λαστιχα)

    • Mrdesperado32

      α μαλιστα…εγω παντως οσα “πισταδικα” ανα καιρους χρησιμοποιησα τα r888 μου εκατσαν καλυτερα σε βαρια αμαξωματα.τα parada δε μου αρεσαν

    • sergio360

      Τα parada δεν ειναι semi….”Καθημερινη” γομα εχουν και χαραξη ΣΑΝ semi.Η Yokohama βγαζει το πολυ καλο Α038 και το επισης καλο Α052 για πιο καθημερινο.Τα R888 ειναι πολυ καλα αλλα κοπανανε στον δρομο και μου φανηκε οτι πιανουν πιο ευκολα γυαλαδα απο τα υπολοιπα,οποτε πρεπει να πας να τα ξυσεις σε δρομο-γυαλοχαρτο.Με φρεσκα και ζεσταμενα R888 στο Megane επιτελους εβαλα κατω ΚΑΙ την μιση τριτη σε γυαλιστερο δρομο.Για πιο ελαφρια αμαξια πιστευω η καλυτερη all-around λυση ειναι τα Pilot Cup 2 που φοραω στο Clio.Φτηνα σχετικα,απιστευτο κρατημα,ζεσταινονται αμεσως,εχουν λιγο flex οποτε δεν κοπανανε και δεν φθειρονται και τοσο.Το επομενο που θα δοκιμασω και εχω μεγαλες προσδοκιες(ειπα πιο πριν….ολοι λενε 1,5 sec στον γυρο πιο γρηγορα)ειναι το P Zero Trofeo R…

    • Mrdesperado32

      τα toyo πραγματι βγαζουν λιγοτερα χιλιομετρα απ το μεσο ορο.οσο δουλευουν ειναι εξαιρετικα λαστιχα.πιρελλι ειχα κανα δυο φορες δρομισια.καλα στα πολλα και στις στροφες αλλα τοσο σκληρο λαστιχο δεν εχω ξαναδοκιμασει.καταλληλα ομως για τους καροδρομους γτ κρατανε πολλες χιλιαδες λμ.για την αγωνηστικη σειρα δεν εχω εμπειρια αν και ειμαι σιγουρος οτι με την εμπειρια τους σε αγωνες θα ναι κορυφαια.προσωπικα για δρομισια μονο toyo.

    • sergio360

      Καθαρα δρομισια τα R1R ειναι παρα πολυ καλα που δοκιμασα!Αλλα δεν μου εβγαλαν χιλιομετρα…Καπου 5-6000 αν θυμαμαι καλα στο Megane…Τα Pirelli δεν μου εχουν καθισει καθολου καλα γιατι δεν ζεσταινονται με τιποτα…Αυτη την στιγμη η 360 φοραει τα P Zero System.Ειναι σαν χιονολαστιχα στην χαραξη,πανσκληρη γομα,σκληρος σκελετος χωρις λογο και δεν κρατανε.Παντιαζει σχεδον η μιση τεταρτη σκεψου….Στις διαστασεις δεν βγαινει καποιο αλλο,οποτε θα αλλαξω και ζαντες μπας και σωθουμε με τα Trofeo R… :-P

    • charris

      ναι ρε……!!!
      κανε ενα γυρω το τετραγωνο στη γειτονια σου με ενα ATOS,,,,,τι μια βαλε minerva και την R888….να μας αποδειξεις αυτο το 1.5….

    • sergio360

      Περνα έστω έξω από πίστα και ίσως καταλάβεις τι εννοώ.

    • charris

      από τα 8 είμαι μέσα στις πίστες ξεκινώντας από καρτ μέχρι πριν λίγο καιρό στο Α Αχαικο…με αρκετά δυνατά ονόματα για χορηγούς……

      είσαι απαράδεκτος ώρες ώρες…..

    • sergio360

      Ε τοτε δεν δικαιολογειται να ισχυριζεσαι οτι δεν υπαρχουν διαφορες στα λαστιχα….Ακομα και ενας ασχετος θα εγραφε μισο sec ταχυτερο με τα semi μονο και μονο απο την καλυτερη εξοδο στις στροφες.Δεν λεμε τωρα να πιεσει στα φρενα η να παρει αισθηση μεχρι που κραταει στις στροφες.Με το Megane στις Σερρες με φρεσκα Pilot Sport γυρνουσα 2 sec πιο αργα απο οτι με πατημενα R888.Φαντασου να μην ειχαν και 2 track day στην πλατη τους….

    • Bill BlackJack

      Αν ήταν “ίδιο αμάξι με το παραγωγής”, τότε εξήγησέ μου γιατί μπήκαν στον κόπο. Για παραπάνω ασφάλεια;!

    • Mrdesperado32

      cage φορουσε και το προηγουμενο type r και σχεδον καθε αμαξι παραγωγης που τρεχει εκει.εγω μιλαω με βαση υτα που λενε οι εταιρειες.τωρα αν κλεβουν κλεβουν ολες.οποτε οι χρονοι παλι μετριουντε δικαια

    • Mika

      “The development car that achieved the lap time was technically representative of production specification,” says Honda. “A full floating roll cage was installed for safety reasons, but its presence did not provide any additional rigidity to the body frame.

      Αφου το αυτοκινητο δεν θα πωλειται με rollcage και θα εχει πισω καθισματα, δεν ειναι σε καμια περιπτωση προδιαγραφες παραγωγης. Επισης ειναι απλα ανοητο να δηλωνεις πως φουλ κλωβος αυξανει μονο την ασφαλεια αλλα οχι την στρεπτικη ακαμψια του αμαξωματος…Σοβαρα τωρα?

      “The extra weight of the cage was compensated for by the temporary removal of the infotainment system and rear seats. The car was using road legal track-focused tyres.”

      Αν το αμαξι δεν ειχε κλωβο,αλλα πισω καθισματα, αρα και την στανταρτ Χ ακαμψια παραγωγης, αποκλειεται ακομα και με τα ιδια λαστιχα, να εκανε τον ιδιο χρονο μ αυτο εδω….Ειναι ενα εξυπνο τρικ που χρησιμοποιησε η Honda προς οφελος της…Εστω κι αν το βαρος ειναι σε παρομοια επιπεδα, στη δευτερη περιπτωση ενας καλος οδηγος αγωνων η εξελιξης ευκολα μπορει να πιεσει πολυ παραπανω…

      Πηγη Top Gear….

    • Mrdesperado32

      τα ιδια ακριβως επρεπε να ποσταρεις και στο αρθρο με το γκολφ.μονο που δεν το εκανες.τον λογο τον ξερουμε.αλλα παλι το γκολφ ουτε καν το βαρος ισορροπησε.πραγμα που κανει το κατορθωμα του νεου typer ακομα μεγαλυτερο.τοσο καιρο σας βλεπω να κανετε αναλυσεις για το βαρος και ξαφνικα ειναι κατι που δεν το υπολογιζεις.παντως το παρων αρθρο ειναι πολυ πιο πολιτισμενο στα σχολια απ το αρθρο της γκολφω.που εκει εγινε ενας κακος χαμος με βρισιες σε προσωπα και ειρωνιες.οταν θα ξανακανει γρηγοροτερο χρονο το γκολφ θα γινει αρθρο ακαταλληλο δια ανηλικους

    • Ψυχίατρος

      Βρε άνθρωπε του θεου με τίποτα δε φχαριστιεσαι, εκανε καλο χρονο η χοντα παλι τσακωνεσαι δεν εκανε φταινε τα γερμανικα. Παω στοιχημα οτι παλι εκνευρισμενος πανω απο το πληκτρολογιο εισαι, δοκιμασε αυτα που σου λεω για να δεις διαφορα!

    • manowar

      δεν πιεστευω να ειμαστε στο σταδιο τ ηλεκτροσοκ ε ?οχι βαρβαροτητες οι επιστήμη και η φαρμακευτική εχει οαει πολυ μπριστα εμενα τι μ προτεινεις γιατρε σε περιπτωσεις μπουρδολοαντιπαραθεσης με τον συγκεκριμένο??

    • Mika

      Καταλαβαινεις γιατι δεν υπαρχει σωτηρια για καποιους…..!!

    • Mika

      Αληθεια? Εσυ που τα παρακολουθεις ολα τοσο στενα, σαν Γεωργια Βασιλειαδου σε ελληνικες ταινιες, θα πρεπει να θυμασαι κι οτι εγραψα στον kostas
      “Γιατι το λες αυτο? Και το Μegane 275 RS ετσι το ειχε κανει!!Κι ειχε και πλαστικα παραθυρα πισω,αν θυμασαι!!!
      :p ”

      Aρα πουθενα δεν υπονοησα πως ο χρονος δεν εγινε με καποιες σημαντικες εκπτωσεις…Επειδη ξερεις, ειναι το “κακο” το Golf το γερμανικο, να καει στη κολαση κλπ!!!Κι επειδη παρακολουθεις και τα like, εδωσα αρκετα σ οσους το δουλευαν/τρολλαραν για τις ελλειψεις που ειχε!! Αφου ηταν τοσο φανερο!!!

      Οσο για τον πολιτισμο που λες στο αρθρο, θα συμφωνησω και θα πω ΕΥΤΥΧΩΣ που δεν ακολουθησαν το δικο ΣΟΥ παραδειγμα οπως τοτε, με σχολια τυπου

      “κομπλεξ τα γερμανα”,

      και “αντε χαρειται αριοι με μια παπατζα 400 κομματιων με αγωνιστικα
      λαστιχα.ποσο γελαει ο πλανητης δε το βλεπετε.type r δε παιζει να φτασετε
      με ιδιο σετ ελαστικων και καμια αλλαγη 2 δευτερα κατω θα ναι.να μη
      κοιτατε τι χρονο εκανε.να κοιταξετε ποσο λαδι εκαψε μετα απο τετοιο γυρο
      η φριτεζα.χαχαχα.ξεφτλα σε ολο τον πλανητη γινατε!”

      Βλεπεις, το ηθος και τον πολιτισμο το κανουν οι ανθρωποι, οχι τα αυτοκινητα….Οποτε αν ειναι να διαβαζω τετοια μαργαριταρια, ας μη το κανει και ποτε το ρεκορ παλι το Golf….Πενηνταρακι δεν δινω…

      ;-)

    • manowar

      😂😂😂😂

    • Mrdesperado32

      Η μονη διαφορα με μενα ειναι οτι δεν αναφερθηκα σε ατομα του blog αλλα στους γερμανους της vw.. εκτος αν θες να υπερασπιστεις και αυτους.λογικο να θες να υποστηριξεις τον φιλο σου manowar αλλα δεν ειμαστε το ιδιο.δες το αρθρο εκει να δεις τι σχολια υπαρχουν προς σχολιαστες.αλλα αυτα δεν τα καυτηριασες ποτε ουτε και θα το κανεις ποτε.γτ πανω απο ολα η παρεουλα.ετσι παει δυστυχως.
      Υ.Γ εγω κοιταω σχολια και λαικ που γινονται δημοσια και δεν ειναι κρυφα.εσυ που ανακαλυπτεις με, ποιος ξερει τι τροπους, προσωπικα στοιχεια αλλων μελων που δεν επιτρεπεται να τα ξερεις εσυ λοιπον πως χαρακτηριζεσαι?ο αλλος που ποσταρε λινκ δυο ετων για να την πει στον σαμουραι αυτος τι ηταν?τον χαρακτηρισες καπως αυτον ποτε οπως εμενα?ΟΧΙ οποτε γι αυτο εχει χαθει η ελπιδα.θα σε χαρακτηριζα και γω καπως αλλα οπως ειπα και ποιο πανω δεν ειμαστε το ιδιο.

    • Mika

      Α μαλιστα…Οι Γερμανοι της Vw εκαναν κακο χαμο σε προσωπα με βρισιες κι ειρωνιες???Αυτοι μιλουσαν για “ξεσκισμενους πατους και τσιμπουκια σαν ατομα του πεζοδρομιου”???
      Γιατι τα αναφερεις συνεχεια σε εμενα αυτα τα πραγματα?Γιατι νομιζεις πως θα υπερασπιστω καποιον???Οποιος θελει ας μιλαει για τον εαυτο του….Εχεις λαθος εντυπωση και με εχεις στο μυαλο σου σαν δικηγορο τους. Συνηγορος ειναι ο καθενας του εαυτου του. Γιατι νομιζεις πως νοιαζομαι??Τι σε νοιαζει εσενα που ο αλλος εκανε like καπου?Τον καημο σου και τον πονο σου για καποιον, να τον απευθυνεις αμεσα στον ενδιαφερομενο..Απο αυτον θα παρεις απαντηση, οχι απο μενα…Τι ελπιδες και κουραφεξαλα λες??
      Απολαυσε το αρθρο και παμε παρακατω!Ακου το γιατρο μια φορα!

    • Mrdesperado32

      γτ αυτα που σε πειραζουν σε εμενα και μου τα λες,οταν τα κανουν συγκεκριμενοι συνεχεια δε λες τιποτα…εγω αυτο θελω να δειξω με τα σχολια μου.οτι υπαρχει παρεακι που καποιοι τραμπουκιζουν και καποιοι σιγονταρουν με και καλα τρολλιστικα σχολια με συνοδεια συμβολων…εγω δε κατηγορησα ουτε ειπα ψεμματα για το λαικ του μιχαλη.πηγα το τσεκαρα ειδα οτι ειχε κανει λαικ σε μια φραση που στο παρων αρθρο ελεγε οτι δεν το υιοθετει.αν το παθαινα εγω αυτο θα βγαινες εσυ και οι υπολοιποι γνωστοι και θα λεγατε για ταπες.πολλακις εσυ εχεις κανει σχολια και λαικ στον βετερανο οταν με λινκ 2 ετων την ελεγε στο σαμουραι.και σχολιαζες στον πανο και μαζι κοροιδευατε τον σαμουραι και τον καθε σαμουραι.εκει ΔΕΝ ειπες κουβεντα,ισα ισα συμφωνουσες και γουσταρες αυτη την καθημερινη τακτικη του πανου.του ειπες τι τον νοιαζει τι ελεγε ο σαμουραι?ΟΧΙ.τον ειπες βασιλειαδου οπως εμενα?ΟΧΙ.του βγαλες στη φορα προσωπικα δεδομενα του για αυτα που εκανε?ΟΧΙ.γι αυτο στα λεω λοιπον φιλε μικα γτ καποιοι δε τρωμε κουτοχορτο .ελευθεροι ειστε να κανετε ΟΤΙ γουσταρετε στον καθεναν.δημοκρατια εχουμε αλλωστε.αλλα να δεχεσαι και εσυ τις καζουρες των αλλων.αυτα απο μενα.ο γιατρακος της πλακας ενας απο εσας ειναι.ενα τρολλ και θα αντιμετωπιζεται ετσι απο μενα.εχει φαει block εδω και καιρο για να μη διαβαζω τις πιπες που λεει.

    • Mika

      Πραγματικα, καθησα και διαβασα το σχολιο σου, και τωρα απορω γιατι. Δεν σκοπευω να συνεχισω αλλο τετοιου ειδους κουβεντα.
      Θες να αναλωνεις το χρονο σου, μ ολα αυτα που λες? Καντο. Αφου θες να χαλιεσαι, να φυλας πραγματα για να τα πεις μολις σου δωθει η ευκαιρια, καντο..Βe my guest. Προφανως η γνωμη μου σου ειναι αδιαφορη, οποτε μη τη παρεις στα σοβαρα. Eιναι ανουσιο να ασχολεισαι μ αλλους…Λεγε τη γνωμη σου για τα θεματα, μενοντας στα πειραγματα και τις καζουρες…Δεν ωφελει να ασχολεισαι με κλικες,παρεες,κλπ, δεν ειναι Surviror εδω να εχουμε καμια αποχωρηση και να ασχολουμαστε ολοι…Εγω δεν θα ελεγα για ταπες, γιατι δεν μ ενδιαφερει κιολας..Δεν ξυπναω κιολας καθε μερα με σκοπο να σου τη πω. Αυτα ειναι ανουσια πραγματα. Ο χαβαλες κραταει οσο ενα αρθρο, μια ιστορια.
      Τωρα,αν επιθυμεις να δρας σαν ειδος σταυροφορου, καυτηριαζοντας το κακο και το αδικο,καθε φορα που το συναντας, ειναι δικη σου επιλογη. Το ξερεις καλυτερα κι απο μενα πως θα ειναι ματαιο! Αλλα αφου θες να το προσπαθεις, πασο!

  • vaggscoobys

    Μπράβο ρε Honda!Οσο το βλέπω περισσότερο,τόσο περισσότερο μου αρέσει!Γουστάρω που είναι τουμπανάρα!!!
    Τρόμαξα λίγο με την οδήγηση αλλά αυτό που με τρέλανε είναι πως κουμπώνει ο επιλογέας…κλακ κλακ!!!

    • Mrdesperado32

      αυτο με τον επιλογεα ηταν ολα τα λεφτα.η χοντα βγαζει τομερα χειροκινητα

    • vaggscoobys

      δε παίζει να χω ξαναδει τέτοια κουμπώματα!!Απίθανο!!!

    • tabasco

      Οπως λεει και ο φιλος 32 ανεκαθεν ειχαν τρομερο κουμπωμα τα type r.Δεν περιμενουμε τπτ λιγοτερο σε αυτο το κομματι :)

    • Bill BlackJack

      Εδώ ένα ταπεινό Jazz έχω και ο επιλογέας είναι άριστος. Μακράν το πιο απολαυστικό κομμάτι όλου του αυτοκινήτου. Κορυφή απλά.

    • vaggscoobys

      Το jazzακι είναι τέλειο!Το χω οδηγήσει κι εγώ και θυμάμαι ακόμα την αίσθηση του κιβωτιου.Αλλά αυτό το “κλακ” στο βιντεάκι με τρέλανε….

    • Tasos

      Το έχω γράψει και σε άλλο άρθρο, το χειροκίνητο του type R είναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή, μαζί με cooper S και 370z

  • NIKOS HomoAkatastatus

    Μπαμπίιιιινοοοο,πές αλεύρι!Ο Homoπροφήτιους σε γυρεύει! ; )
    Που είναι ρε το πανάλαφρο Club Sandwich;;;;΄
    Ασε να σου πω εγω. 6ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΙΣΩ. : ) : )

  • NIKOS HomoAkatastatus

    Μπαμπίιιιινοοοο,πές αλεύρι!Ο Homoπροφήτιους σε γυρεύει! ; )
    Που είναι ρε το πανάλαφρο Club Sandwich;;;;΄
    Ασε να σου πω εγω. 6ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΙΣΩ. : ) : )

    • Mika

      Nικο πες αλευρι, θα σου πει ο Μπαμπουινος?? Το Ταπερ αλαφρωσε αλα Golf για να κανει την χρονουμπα!!!!
      :p
      To επιασες???Πεταξαν βαρος, δεν εβαλαν, για να στριβει καλυτερα και να κανει το χρονο!
      :-)

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Αδίκως αυταπατάσαι και κοροιδεύεις τον ευατό σου.
      Ξαναδιάβασε το άρθρο με τις δηλώσεις της HONDA, για την
      ΕΞΙΣΩΣΗ ΤΩΝ ΦΟΡΤΙΩΝ.
      ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με το υπερελαφρωμένο σώβρακο club sandwich,
      σε σχέση με το μοντέλο κανονικής παραγωγής.
      Επίσης δες και ΑΛΛΑ video στο κανάλι της Honda,με την ανάλυση του χρόνου στο Ring και πως επιτεύχθηκε.

    • μια ερωτηση… συμφωνω οτι ουδεμια σχεση εχει το υπεραελαφρωμενο GOLF με το CIVIC…..αλλα συμφωνα με την θεωρια-προφητεια σου…..αυτο δεν ειναι μειονεκτημα του GOLF ????????

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Ότι να΄ναι.Θα σου απαντήσω,ότι ακριβώς σου απάντησα
      ΠΡΟ ΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΥ, που πέταξες την ίδια φωστηριά.
      ”Με τον 2.0-λιτρο turbo κινητήρα να δυναμώνει από τα 265 άλογα και να αποδίδει 310 άλογα, με τη ροπή να φτάνει τα 38 ΝΜ”…..

      Άν έβλεπες λίγο μπροστά σου από αυτοκίνηση,θα καταλάβαινες πως η μεγάλη ΑΥΞΗΣΗ της ιπποδύναμης ΚΑΙ ΤΑ καλύτερα ΕΛΑΣΤΙΚΑ, έφεραν τον μειωμένο χρόνο από το ΠΙΟ ΑΔΥΝΑΜΟ GTI.

      Υ.Γ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ πολλάκις, πως όταν ζυγίζουν πάμπολα μοντέλα, ΔΕΝ έχουν την μείωση κιλών που διαφημίζουν οι εταιρείες.
      Απλά τα δηλώνουν για τους ανίδεους ασχετόβιους, όπως ”ρύπους” και ”καταναλώσεις”.
      https://www.autoblog.gr/2016/05/04/to-vw-golf-gti-clubsport-s-egine-to-taxytero-mprostokinhto-sto-nurburgring/

    • δεν χορταινω να στο λεω..γιατι δεν λες να το καταλαβεις !!
      ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ !!!!
      ειπαμε οταν ολα θα ειναι ιδια…ΚΑΙ ΜΕΙΩΣΕΙΣ το βαρος…τοτε πας πιο γρηγορα !!!
      αλλιως οταν τα κανεις ολα αυτα μετα πας στο αναλογια κιλων αννα ιππο……που μαντεψε ??????? εχει πλεονεκτημα αυτος που εχει τα λιγοτερα κιλα στον ιππο !!!

    • Mika

      Ιωβια υπομονη ομως, σε παραδεχομαι!!!
      :p

    • Mika

      Στα ξαναλεει ο @babinos1983:disqus πιο κατω κι εσυ φορας ωτοασπιδες!!!
      :p
      Δεν χρειαζεται να δεις βιντεος, αν βαλεις λιγο το μυαλο σου να δουλεψει…Μεγαλυτερα μεταχροχια απο το παλιοτερο, πιο ελαφρυ κατα 16 κιλα σε κανονικη μορφη, νεα πισω αναρτηση πολλαπλων, βελτιωμενη αεροδυναμικη, και λαστιχα ειδικα για πιστα…Ασε τα 10 αλογακια,αυτα παιζουν το μικροτερο ρολο σε σχεση μ αυτα που ανεφερα.Να πως επεσε ο χρονος. Πρεπει να δω βιντεο για να μου τα πει αυτα?

    • Ψυχίατρος

      Νικο, είχες δικιο, αν ανοιξεις το πορτ μπακγαζ εχει μεσα 40 κιλα ψυχοφαρμακα, ετσι πετυχανε το χρονο αδερφε μου

    • manowar

      Ο νικος θα καταλαβει τι τ λες και θα γελασει οι αλλοι δεν καταλαβαινουν και θα σ κανουν τους παρεξηγημενους γιατι αυτο που ακομα απο γερμανο δεν εχουν συνηθίσει ειναι το ενεργοραδιοσκληροπυρηνικο γ@μισι μονο ο νικος θα γελασει. :-@

    • nikoooooooo πες αλευρι…..το βαρος σε γυρευει!!!!
      αμα δεν επαιζε ρολο απλα θα κρατουσαν το ρολ κειτζ με ολα τα κομφορ !!!!
      πες μου λιγο γιατι το αναφερουν ????

      οσο για τα 7sec….λογικο….ειναι το νεο…..κατσε να δουμε τι θα κανει και ο νεος ανταγωνισμος οταν θα ερθει…γιατι ως τωρα μου συγκρινεις τον νεο με τους παλιους !!!

  • Bill BlackJack

    Πλάκα έχει όλη αυτή η υπόθεση με το N’ring, αλλά στην ουσία είναι “σε δουλειά να βρισκόμαστε”..

  • sergio360

    Ολα καλα,ολα ωραια,για 2 δευτερολεπτα σε γυρο 7+ ολοι ξερουμε οτι με εναν ”θνητο” οδηγο και ειδικα να το εχει πληρωσει απο την τσεπη του το αμαξι,θα πηγαινει κοπιες με το Golf.Βεβαια πιστευω αν το Golf ειχε τα ιδια λαστιχα θα ηταν ακομα πιο γρηγορο απο το Honda.Αλλα αυτα ειναι ψιλα γραμματα…Αυτο που δεν ειναι ψιλα γραμματα,ειναι οτι το αμαξι δεν βλεπεται….

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Τι λες μωρέ τρομάρα σου με την σαπιοκαρούτα Gόλφω.
      Η σαπιοκαρούτα μπήκε στο Ring με ημισλίκ ελαστικά και πάλι έφαγε
      6 δεύτερα στο κεφάλι.
      Δεύτερη παράγραφο του άρθρου στο Golf ”με ημισλικ ελαστικά Michelin Sport Cup 2 διαστάσεων 235/35”…..
      https://www.autoblog.gr/2016/05/04/to-vw-golf-gti-clubsport-s-egine-to-taxytero-mprostokinhto-sto-nurburgring/
      Ότι ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΡΟΦΗΤΕΨΑ στον Μπαμπίνο μας ΠΡΟ ΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΥ,
      τι θα γίνει αν φορούσε παρόμοια ελαστικά η Ηοndιά! : )
      Με παρόμοια ελαστικά η Hondιά,του έριξε 6ΔΕΥΤΕΡΑ….

    • Mika

      Παρομοια ελαστικα ειχε και το Ηοnda, κι η διαφορα ειναι στα 3!! Που τα ειδες τα 6 ρε συ???
      :p
      7:47:19 ηταν το παλιο,εχασες επεισοδια?

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Aναφέρθηκα σχετικά με τα ΙΔΙΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ που σχολίασε ο Sergio και του ανέβασα το άρθρο.
      Η σαπιοκαρούτα των 400 τεμαχίων, μπήκε 2η φορά καταιδρωμένη και πάλι 3 έφαγε στο κεφάλι.
      Δεν είναι ώρα να ασχολούμεθα με ερπετά 400 τεμαχίων,
      με ψευτομοντιές.
      Η Ηοndara είναι πιο γρήγορη και από το PAGANI ZONDA των 1280 κιλών. : )
      Aφού σας έχω πει τι κάνουν ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΦΟΡΤΙΑ…. : )
      https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/

    • sergio360

      Νικο τα Cup 2 τα φοραω στο Clio III RS.Ειναι τρομερο λαστιχο αλλα υπαρχουν και πιο γρηγορα.Τα Pirelli Trofeo R ειναι κατα πολυ γρηγοροτερα απο τα Michelin.Θα τα δοκιμασω και θα σου πω.

    • Mrdesperado32

      αφου και το γκολφ τετοια λαστιχα ειχε.οποτε η διαφορα δεν αλλαζει

    • manowar

      Μην λες δεν βλεπετε θα λεμε μονο εμεις τα πλανεμενα βοριογερμανοτσολακια γιατι μετα ανοιηεις ιταλο-ιαπωνεζικο πολεμο εναν πολεμο με πριμογκουστο ασχημοκακογουστομενιδιατισσα

  • Mrdesperado32

    λοιπον ερχεται σχολιο για ολα τα γουστα.λοιπον στη προηγουμενη γενια του ταπερ η γκολφω ειχε σπασει το ρεκορ με το cs που φορουσε πισταδικα λαστιχα ενω το ταπερ ειχε φορεσει συμβατικα continental ουτε track focused ουτε τιποτα.μονο που στο γλολφ εκτος απ τα λαστιχα ειχε χασει κιλα και ειχαν γινει αλλαγες στο σασι..παω στο αρθρο κοιταω τα σχολια και δε βλεπω κανεναν απ τους γνωστους σε ολους μας γερμανοφιλους να λενε κατι γι αυτες τις διαφορες.ισα ισα καποιοι εκαναν χυδαια σχολια γεματα βρισιες και ειρωνιες σε αλλα ατομα του σαιτ.βλεπουμε εδω στο αρθρο να λεει οτι το ΒΑΡΟΣ ειναι ιδιο και οτι η μονη αλλαγη ειναι τα λαστιχα.κοιταω τα σχολια και βλεπω τα ιδια ατομα που τοτε κανανε γαργαρα τις αλλαγες στο γκολφ εδω να τις τονιζουν προσπαθωντας να υποτιμησουν το κατορθωμα της χοντα.οσο και να προσπαθουν δεν υπαρχει περιπτωση να το καταφερουν γτ τα γραπτα υπαρχουν και καποιοι τα θυμομαστε.ενα μεγαλο μπραβο στη χοντα που εκανε ενα αμαξι ΜΑΖΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ να παει τοσο καλα στην πιστα αντιστοιχα με supercar δεκαετιας.αραγε το πρηγουμενο ταπερ αν του βαλουν λαστιχα πιστας θα ναι πιο γρηγορο απ το cs???γτ συμφωνα με τα λεγομενα ορισμενων δινουν 2-3 δευτερα.

  • Stefán Jah Tzatζ

    Μπραβο μωρη χονταρα!! Ο διαδοχος του παλιου σιβικ περα απο hardcore, οπως πρεπει ειναι ενα type R, ειναι και επισημα γρηγοροτερος! Τρελο μοτερ, κιβωτιο, look, αξιοπιστια!!

  • bulgary

    Της μόδας έγινε το ξήλωμα των πίσω καθισμάτων!Άντε και τα πλαστικά από το ταμπλό!

  • George Liverpool

    Το αυτοκινητο σπερνει.Εχω δει το γυρο 2 φορες απο το πρωι.Αλλα να μην λεμε και μπαρουφες,οτι το roll cage δεν δινει παραπανω ακαμψια.Καθισματα πισω δεν εχει,infotainment δεν εχει,εε οκ.Οχι 2 μετρα και 2 σταθμα εκει που δε μας συμφερει…

  • crazyfrog

    μπροστα ειναι ωραιο.

  • ΤΣΟΥΛΟΙ…ειναι που σε παλιοτερο αρθρο λεγατε πως δεν σας αρεσουν οι χρονοι στο ring……
    αλλα οταν το καγκουραμαξο της προτιμησης σας γραψει τον κορυφαιο χρονο……..θυμαστε πως οι χρονοι εχουν νοημα και αυτην τη στιγμη γραφετε 106 σχολια !!!!

    • Hexagon

      κλαίω…

  • περαστικός

    Δεν περίμενα κάτι λιγότερο απο την Honda…αναμένω απάντηση απο Megane και Golf..και στα καπάκια ξανά απάντηση απο την Honda..
    Τα σχόλια για την “ασχήμια” του Civic αναμενόμενα στην προκειμένη περίπτωση..κάτι πρέπει να πουν και αυτοί που μας τα έχουν κάνει τούμπανα ότι τα Honda δεν στρίβουν…ή δεν έστριβαν ποτέ…

    Για αυτό που είναι και αυτό που πρεσβεύει εγώ μια χαρά το βρίσκω..

    Επι της ευκαιρίας ..Χρίστός Ανέστη…χρόνια πολλά..και υγεία σε όλο το ΑΒ..

    • George Liverpool

      Φιλε μετα απο λιγο καιρο μαζι του,ειναι τοσο κραυγαλεο που σε κουραζει στο ματι.Βεβαια περι ορεξεως…

    • περαστικός

      Το είχες και ξέρεις να φανταστώ ε..? :p
      Εμένα το μάτι μου κουράζεται με όλα τα hatchbackοειδή…αυτό σου προκαλεί τουλάχιστον μια σύγχυση…
      Για παράδειγμα θα προτιμούσα το Golf R να είναι σαν το W12 το Megane σαν το Clio με τον v6 και το Focus RS όσο φουσκωμένο ήταν για την εποχή του το Mk1…
      Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα αγόραζα κάποιο απο αυτά..

    • George Liverpool

      Οχι δεν το ειχα.Αλλα εβλεπα στη γειτονια για χρονια ενα WRX.Μπλε με χρυση ζαντα,τον κλασσικο χρωματισμο δηλαδη και παρα πολυ ομορφο οταν το πρωτοειδα.Μετα απο λιγο καιρο,αρχισε να μ ενοχλει.Προς θεου,οχι οτι δεν το ηθελα στο παρκινγκ.Απλα εβαζα τον εαυτο μου στη θεση του ιδιοκτητη και σκεφτηκα οτι για καθημερινη χρηση επι τοσα χρονια, θα ηταν κατι που δεν θα μου αρεσε.Μου φαινοταν κραυγαλεο μετα απο καιρο,σα να “προσπαθουσε” παρα πολυ να φανει.Αυτο μονο….

    • περαστικός

      Να σε ενοχλεί σε φάση να θες να πας να γρατζουνίσεις της ζάντες και να σπάσεις την αεροτομή πχ..? :P

      Εγώ θα σε ρωτήσω το άλλο..
      Πες ότι είσαι κάτοχος Golf R πχ, δεν θα σε ενοχλούσε κάποια στιγμή να πηγαίνεις την βόλτα σου και στον δρόμο να έβλεπες ένα 14άρη με μια καλή ζάντα και λίγο χαμήλωμα να έχει αρκετές ομοιότητες με το δικό σου..?
      Εμένα θα με πείραζε πάντως…
      Ενώ αν το R έβγαινε όπως το W12 πχ….δεν θα είχες τέτοια προβλήματα…

    • George Liverpool

      Χαχαχαχα γρατζουνισμα :P…Κοιταξε,ισως να μ ενοχλουσε το οτι βλεπω το αμαξι να ειναι χαμηλωμενο με φιμε και καγκουροστυλ.Γενικα δεν μου αρεσει αυτο το στυλ,ισως ειναι προσωπικο “κουσουρι”.Περι ορεξεως κλπ :p…Αλλο απο αυτο δε νομιζω…

  • StavrosF

    Αν δούμε τεχνικά το θέμα και καθαρά αυτοκινητιστικά, οφείλουμε ένα μεγάλο μπράβο στη Honda. Πέρα από το βάρος παιδιά, το πέτυχε με αυτοκίνητο ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ και όχι με ειδικό όχημα που ΔΕ ΠΛΗΡΕΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ (Το CS). Προσωπικά κατακρίνω ακόμη και τις ειδικές εκδόσεις του Megane RS και μέχρι στιγμής, για μένα οι πιο σωστοί είναι η Honda με τη Seat που έτρεξαν τα αμάξια, όπως θα τα πάρεις.

    ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΩΡΑ, λέγεται πως το νέο type-r θα γλιτώσει μηνύσεις κακογουστιάς μόνο από τυφλούς…Είναι σαν μια γκόμενα με ωραίο σώμα, αλλά που για να την απολαύσεις θέλει κουκούλα και πολλή πολλή κόκα κόλα… Το προηγούμενο τρωγόταν λίγο (αν και επίσης ήταν υπερβολικό), αλλά τώρα αδυνατώ να πιστέψω πως ένα τέτοιο σχήμα πήρε έγκριση για παραγωγή. Αυτό είναι το μεγάλο φάουλ της Honda. Μιλάμε πάει ευθεία για βραβείο βατόμουρου. Προσωπικά ΔΕ θα το αγόραζα ακόμη κι αν έκανε 25 χιλιάρικα.

    Επίσης, πάλι μιλώντας σαν petrolhead, νομίζω πως αυτό το λίγο παραπάνω που θα σου προσφέρει στο στρίψιμο, θα στο πάρει πίσω χ10, όταν θα κατέβεις για να ρίξεις την αδρεναλίνη που θα σου έχει ανεβάσει… Βασικά θα στην ρίξει με την πρώτη ματιά!! Δε τρώγεται αυτό το σουλούπι με τίποτα μάγκες, ας το παραδεχτούμε όλοι…

    • crazyfrog

      ενταξει απο μπροστα δεν το λες ασχημο.απο πλαγια και πισω δε βλεπεται.η κουπε εκδοση θα ηταν πολυ πιο ωραια.(εννοειται χωρις τις γελοιες αεροτομες)

    • George Liverpool

      Σωστος,ειχα ξεχασει τη seat και το leon το 2014.Ειχε σπασει το τοτε ρεκορ,με τους 276 ιππους βεβαια.Οπως και να ‘χει,εχεις δικιο.

    • sergio360

      Το Megane ηταν ΑΚΡΙΒΩΣ οπως θα το επαιρνες απο την αντιπροσωπεια…Και το trophy στην αρχη και το R,μετεπειτα.Απλα το R ειναι ειδικο αμαξι,

    • StavrosF

      Δεν αντιλέγω. Κανείς δεν έκανε την πατάτα της VW που διαφήμισε χρόνο με αμάξι που δε μπορούσε να μπει στη γραμμή παραγωγης λόγω εκπομπών ρυπων (λέγε με Clubsport S)… Αλλά όταν το κανονικό Type-R και το κανονικό Cupra που θα βγουν σε χιλαδες κομμάτια απο την παραγωγή, για να χάσουν πρέπει οι άλλοι να βγάζουν καθίσματα, να βάζουν ειδικά λάστιχα κλπ, τότε για μένα η νίκη ειναι των πρώτων….

      Απο την άλλη γενικά αντιπαθώ τις ειδικές εκδόσεις μιας ειδικής έκδοσης. Και πέρα από αυτό, θεωρώ πως μια εταιρεία που βγάζει “ειδική έκδοση της ειδικής κοκ” δε σέβεται εκείνον που τα εχει σκάσει και η αξια του αυτοκινήτου του πέφτει κατακορυφα. Έτσι γίνεται, όταν βγαίνει το RS, και μετά θα βγει RS Cup, μετά RS Trophy-R και πάει λέγοντας. Ενώ δες φίλε μου την Ford. Ένα RS σε κάθε μοντέλο και οι τιμές των μτχ κρατάν γύρω και κοντά στα 30.000€. Το mk1 δε, δεν έχει πέσει κάτω από 10-12.000€ και μιλάμε για έκδοση 15ετιας. Την ιδια στιγμή τα Megane RS πρώτης γενιάς και f/l βρίσκονται ακόμη και με 5 χιλιάρικα…

    • sergio360

      Στην Ελλαδα τα Megane κανουν τοσο….Εξω ειναι και αυτα στις 9-10Κ λιρες τα καλα.Ε σε ευρω βγαινουν πανω-κατω το ιδιο με το Focus RS Mk1.Μην συγκρινεις την αγορα μεταχειρισμενου στην Ελλαδα.Εδω κρατανε αξια τα Γερμανικα,τα Ιαπωνικα και μερικα μοντελα που ειχανε μεγαλο hype.Για καποιον που θελει να αγορασει ενα μεταχειρισμενο αμαξι και ειναι ψαγμενος,βεβαια αυτο ειναι καλο γιατι βρισκεις αμαξαρες τζαμπα…Οσο για μενα,δεν πουλαω ουτε το Megane μου ουτε το Clio μου :-)
      Στο πρωτο κομματι εισαι λαθος ομως γιατι το Type-R του βιντεο εχει ειδικα λαστιχα οπως λες(για μενα βεβαια αυτο δεν ειναι κακο γιατι ουτως η αλλος μονο τετοια λαστιχα βαζω στα γρηγορα αμαξια)εχει roll cage,δεν εχει πισω καθισματα,ουτε εχει ολο το συστημα του infotainment…Αρα?…

  • BalorGr Hondatech

    Μας επεσαν τα μαλλια παλι με το autoblog….Ο αρθρογραφος ΞΕΚΑΘΑΡΑ βγαζει τον χρονο σκαρτο.
    ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ ρε φιλε χωρις ελαστικα track oriented και με ΟΛΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ που ελειπε μεσα απο το clubsport θα τον ειχε κανει τον χρονο του το clubsport?
    Σαν να ακουω τον πρετεντερη να μιλαει για το ΠΑΣΟΚ πριν μερικα χρονια.
    ΑΚΟΥ “ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΧΡΟΝΟ ΚΑΝΕΙ? ” ΧΑΧΑΧΑΧΑ
    Φιλε θα στειλω οπως ειναι με μεταφραση το αρθρο σου στην honda να δουμε αν υπαρχει απαντηση στο ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ ΣΟΥ ΑΥΤΟ.

  • bonamin

    Διάβασα 5 τυχαία Comment και δεν ξέρω αν πρέπει να γελάσω ή να κλάψω ! Απλά.

  • Geopan

    Ήρθε η ώρα να πάρω το ποπκόρν μου…

  • edurakias

    O iaponas to eipe kai to ekane an kai ksenerono me tin tourbo epoxi opos kai i honda pistevo dioti pote den itan tis filosofias tou tourbo… mia xara ta katafernei !!!

  • Mrdesperado32

    Η μονη διαφορα με μενα ειναι οτι δεν αναφερθηκα σε ατομα του blog αλλα στους γερμανους της vw.. εκτος αν θες να υπερασπιστεις και αυτους.λογικο να θες να υποστηριξεις τον φιλο σου manowar αλλα δεν ειμαστε το ιδιο.δες το αρθρο εκει να δεις τι σχολια υπαρχουν προς σχολιαστες.αλλα αυυα δεν τα καυτηριασες ποτε ουτε και θα το κανεις ποτε.γτ πανω απο ολα η παρεουλα.ετσι παει δυστυχως.

  • liospi

    με ένα πρόχειρο φωτοσοπ ίσως έκανα καλύτερο τον κώλο του

    *τα φανάρια είναι από NSX τούμπα
    https://uploads.disquscdn.com/images/704ecb019c292ff9e855181c31934c161f76107a1065f858ed2e90bda439b631.jpg