Τον Μάιο του 2015, η προηγούμενη γενιά του Honda Civic Type R είχε πετύχει τότε νέο ρεκόρ ταχύτερου γύρου προσθιοκίνητου αυτοκινήτου παραγωγής στο Nurburgring, σημειώνοντας χρόνο 7:50.63. Περίπου έναν χρόνο μετά, το Volkswagen GTI Clubsport S σημείωσε 7:49.21 παίρνοντας αυτό το ρεκόρ, βελτιώνοντας το στη συνέχεια με χρόνο 7:47.19.
Στις 3 του Απρίλη η Honda επιχείρησε έναν γρήγορο γύρο στη Πράσινη Κόλαση, με το νέο Civic Type R να σημειώνει χρόνο 7:43.8 κάνοντας νέο ρεκόρ. Ο χρόνος είναι κατά περίπου 7 δευτερόλεπτα γρηγορότερος από τον χρόνο που είχε σημειώσει η προηγούμενη γενιά και έγινε κατά την φάση ανάπτυξης του αυτοκινήτου. Για λόγους ασφαλείας το αυτοκίνητο διέθετε roll cage, με την Honda να υποστηρίζει πως η παρουσία του δεν παρείχε καμία πρόσθετη ακαμψία στο πλαίσιο του αυτοκινήτου. Οι μηχανικοί της Honda, προκειμένου να αντισταθμίσουν το επιπλέον βάρος του roll cage, αφαίρεσαν τα πίσω καθίσματα και το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Επίσης τοποθέτησαν νόμιμα ελαστικά για χρήση πίστας, με τον κινητήρα τεχνικά να είναι με τις προδιαγραφές παραγωγής.
Σύμφωνα με την Honda το νέο Civic Type R είναι ταχύτερο από τη προηγούμενη γενιά χάρη στις αεροδυναμικές αλλαγές, στη νέα πίσω ανάρτηση και στη βελτιωμένη κατά 38% στρεπτική ακαμψία του πλαισίου του αμαξώματος.
Συνοψίζοντας, το νέο Civic Type R των 320 ίππων και των 400 Nm ροπής, σημείωσε νέο ρεκόρ στη Πράσινη Κόλαση έχοντας σημαντικές αλλαγές. Roll cage, αφαίρεση πίσω καθισμάτων και infotainment και track-focused ελαστικά. Χωρίς αυτά κανείς δεν ξέρει τι χρόνο μπορεί να πετύχει το νέο ιαπωνικό hothatch στο Nurburgring.