H Honda έχει επιλέξει να τοποθετήσει τρεις απολήξεις εξατμίσεων στο νέο Civic Type R και έχεις την απορία να μάθεις γιατί επέλεξε τέτοια διάταξη; Ο λόγος δεν είναι ασφαλώς για να μιμηθεί την αντίστοιχη διάταξη της Ferrari F40, αλλά πιο πρακτικός.
Βλέπεις οι μηχανικοί της Honda τοποθέτησαν τη μεσαία απόληξη έτσι ώστε ο ήχος που παράγει το αυτοκίνητο σε μεγάλα ταξίδια και σε υψηλές ταχύτητες, να είναι λιγότερο “φασαριόζικος”, ώστε οι επιβάτες να απολαμβάνουν μια πιο ήσυχη διαδρομή. Γιατί καλά τα “βρουμ-βρουμ” στα φανάρια, αλλά ο έντονος ήχος κουράζει στα μακρινά ταξίδια.
Με την Honda να μην επιλέγει να τοποθετήσει κάποιο ψεύτικο σύστημα ήχου ενίσχυσης του ήχου στη καμπίνα του οδηγού, κατέληξε τελικά στην λύση με τις τριπλές απολήξεις, με τις δύο εξωτερικές απολήξεις να αναλαμβάνουν τον έντονο ήχο στις επιταχύνσεις και την κεντρική, μικρότερη απόληξη, να μειώνει το βουητό της εξάτμισης στα μακρινά ταξίδια.