H Volkswagen κυκλοφόρησε σε περιορισμένη παραγωγή 250 μονάδων, κατασκευής από 2001 μέχρι 2003, το Beetle RSi. Αυτό αποτελούσε την πιο γρήγορη έκδοση του μοντέλου, και κάτω από το καμπυλόγραμμο καπό του υπήρχε ένας 3,2-λίτρων VR6 (περιεχόμενη γωνία 10.5 μοιρών) κινητήρας, απόδοσης 225 ίππων στις 6.200 σ.α.λ. και 320 Nm ροπής στις 3.000 σ.α.λ., με τον περιοριστή στροφών να είναι στις 6.500 σ.α.λ.

Ο ατμοσφαιρικός αυτός κινητήρας συνδυαζόταν με ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, με την κίνηση να περνάει σε όλους τους τροχούς, μέσω του συστήματος τετρακίνησης 4Motion. Ακόμα διέθετε εξάτμιση της Remus με διπλές απολήξεις, τις Superturismo ζάντες της OZ 18 ιντσών, με ελαστικά διαστάσεων 235/40, και φρένα 334 χλστ. εμπρός και 256 χλστ. πίσω.

Η ρύθμιση της ανάρτησης είχε γίνει από την VW Individual, η οποία είχε αλλάξει την γεωμετρία της, μαζί με τα αμορτισέρ και τα ελατήρια, ενώ πίσω από τα πίσω καθίσματα υπήρχε σταυρωτή μπάρα θόλων. Εμφανισιακά το αυτοκίνητο διέθετε νέο αεροδυναμικό bodykit, το οποίο περιελάμβανε νέους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, πίσω διαχύτη, μια μεγάλη αεροτομή, και φαρδύτερα φτερά κατά 80 χλστ. Στο εσωτερικό, υπήρχαν carbon στοιχεία, billet αλουμίνιο, πορτοκαλί δερμάτινες επενδύσεις, bucket καθίσματα της Recaro κλπ.

Ένα τέτοιο, λοιπόν, βρέθηκε να “γράφει” γύρους στο Nurburgring, με την τιμή του αυτοκινήτου όταν ήταν καινούριο να ήταν €75.000.

  • charris

    τι πολυεστερική μπανιέρα είναι αυτή ρε…???
    καλύτερα το μαμά με το αποξηραμένο στο ταμπλό….δε ντρέπεται που το οδηγεί…?

  • Smartass

    Τι σπάνιο έχει;;
    Είναι ένα Golf mk3 ντυμένο με την τεράστια εμπορική επιτυχία New Beetle.
    Nα υποθέσω ότι το όχημα προέκυψε από κ ω λ ο βάρεμα;;;;;;;;;;;;;;;
    :D

  • Sensei Konstantinos

    Κάποια αυτοκίνητα καλά κάνουν και ειναι σπάνια …..