Ο Jean Todt έχει στρέψει την πλειοψηφία των οπαδών της Formula 1 εναντίον του με αυτά που δηλώνει και κάνει. Ο Πρόεδρος της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας δεν σέβεται την επιθυμία του κόσμου, κοιτώντας να προσεγγίσει περισσότερες εταιρείες στο κορυφαίο μηχανοκίνητο άθλημα. Είναι γνωστό ότι η Formula 1 μετατρέπεται όλο και περισσότερο σε ένα πρωτάθλημα αντοχής και τώρα ο Todt δηλώνει ανοιχτά πως αυτή είναι η επιθυμία του.

Ο Γάλλος υποστηρίζει πως η Formula 1 και το WEC θα πρέπει να έχουν παρόμοιους κινητήρες, με απώτερο σκοπό οι κατασκευαστές να μπορούν να αγωνίζονται και στις δύο κατηγορίες. Εσύ μπορεί να διαφωνείς, αλλά ο 71χρονος θεωρεί πως ένας κινητήρας της F1 θα πρέπει να καλύπτει 5.000 χιλιόμετρα, δηλαδή 16 αγώνες.

Αυτή τη στιγμή, έχουμε ξεχωριστούς κινητήρες για κάθε κατηγορία. Δε θα έπρεπε να είναι έτσι. Οι απαιτήσεις για τη Formula 1 και το WEC είναι παρόμοιες. Ένας κινητήρας Formula 1 θα πρέπει να κάνει 5.000 χιλιόμετρα, όσο είναι περίπου και η απόσταση σε έναν αγώνα του Le Mans. Το να έχουμε ένα concept κινητήρα, θα ήταν ελκυστικό για νέους κατασκευαστές, και θα σήμαινε ότι οι ομάδες της Formula 1 θα μπορούσαν να έχουν τη δική τους ομάδα στο Le Mans ή το αντίστροφο.

Ο Todt δήλωσε ξανά πως δεν πρόκειται να έχουμε περισσότερα από τρία power units το 2018, αφού, για να υπάρξει συγκεκριμένη αλλαγή στους κανονισμούς, θα πρέπει να έχουμε ομοφωνία μεταξύ των ομάδων, κάτι που δε συμβαίνει.

  • Πάνος

    εχει καμια συμφωνια με porsche μαλλον…

  • Πριν από μία εβδομάδα, ο Todt ανανέωσε τη θητεία του στην προεδρία της FIA για ακόμα μία τετραετία!!!!!!
    Μέχρι το τέλος του 2021, όταν και λήγει η τρίτη θητεία του Γάλλου στον θώκο του παγκόσμιου συμβουλίου θα δούμε πράγματα και θαύματα στην F1……….
    Προσωπικά, δεν εκπλήσσομαι καθόλου από την πρότασή του Todt, για τους κοινούς κινητήρες μεταξύ F1 και WEC.
    Και αν είναι για 5000 χιλιόμετρα ανά κινητήρα δεν κάνουμε δουλειά.
    Εγώ λέω οι κατασκευαστές να δημιουργήσουν κινητήρες που θα βγάζουν 7000 χιλιόμετρα ανά κινητήρα, ώστε να καλύπτουν 21 αγώνες, όσοι θα είναι οι αγώνες στο calendar της F1 από το 2018!!!!!

    Υ.Γ. Ο Γάλλος προχωράει ακάθεκτος, αλλά αν του έρθει καμία στραβή στο GP της Αυστραλίας σε 108 μέρες (όπως μετράει και το autoblogoμετρητής) με τα Halo στα μονοθέσια και τους θεατές στο Albert park να γιουχάρουν να δω πως θα αντιδράσει.

    • ξερουμε ποια θα ειναι η ποινη για αλλαγη κινητηρα του χρονου ?????

    • Μπάμπη, ούτε η ίδια η FIA δεν ξέρει τι ποινές εφαρμόζει………
      Εδώ οι αγωνοδίκες εφαρμόζουν μία ποινή και μετά από λίγο βλέπουν ότι είναι λανθασμένη (βλέπε Kvyat)!!!!!

    • Mika

      Αυτος που θα εχει ποινη, στον επομενο αγωνα θα ξεκιναει παλι απο την Αυστραλια!
      :p

  • Jo

    Εγω λεω F1, WRC, WEC, WTCC κτλ να εχουν εναν ιδιο κινητηρα οπου ο κινητηρας αυτος θα χρησιμοποιειται ολη την χρονια και το καθε πρωταθλημα να τον χρησιμοποιει για τις δικες του αναγκες, και αν αυτος ο κινητηρας παθει καποια βλαβη η ποινη να ειναι αποκλεισμος απο ολη την σεζον……. Αυτα που λεει ο Todt ειναι αστεια… Καταντια για το αθλημα αν συμβουν..

  • Gmph fast

    Εγώ προτείνω να κρατήσουν και ίδιο σασί και απλά στο wec να καλύπτουν τους τροχούς και να αλλάζουν λίγο το υπόλοιπο σώμα και όταν τελείωνει ο αγώνας να το ξανα γυρίζουν σε μονοθέσιο f1.

  • George Liverpool

    Μηπως ο Todt εκφραζει τη βουληση της πλειοψηφιας των κατασκευαστων που συμμετεχουν η και αυτων που σκεφτονται να συμμετασχουν στο μελλον;;Διοτι ειναι ενα πραγμα να κανουμε κριτικη στον Todt γι αυτα που λεει και αλλο να ξερουμε οτι αυτη ειναι η γενικη αντιληψη που επικρατει στο χωρο.Δεν υπαρχει τροπος να ικανοποιηθει το αιτημα των θεατων,δηλαδη πιο αγριος-δυνατος ηχος και καλυτεροι αγωνες,μαζι με τα-λογικα-αιτηματα των κατασκευαστων για σχετικα μικρο κοστος και συμβατοτητα κανονισμων με την τεχνολογια που θελουν να αναπτυξουν και να εφαρμουσουν στα μονοθεσια τους;Η f1 βρισκεται σε ενα μεταβατικο σταδιο,διοτι θα πρεπει να οριοθετησει-κατα καποιο τροπο-το που θα κινηθει στο μελλον,αλλα ετσι οπως το παει,βλεπω να χανει συνεχως θεατες,μεχρι να καταλαβουν οι υπευθυνοι oτι καπου εκαναν λαθος.

  • gv

    έχω νευριάσει τόσες φορές ξανά και ξανά αλλά τελικά κατέληξα κάπου..
    παιδιά εμείς φταίμε!
    θέλει οργάνωση..
    ακούγεται αστείο αλλά θέλει παγκόσμια συννενόηση οπαδων!
    για ένα χρόνο καμία συνδρομή,κανένα κομμένο εισιτήριο,καμια αγορά οποιουδήποτε προιοντος εταιρειας που εμπλέκεται στην f1 και ούτε μια παρακολούθηση αγώνα!
    αίτημα πολυστροφο ατμοσφαιρικό μοτέρ με η χωρίς ηλεκροκινητηρα ή πολυκυλινδρο τούρμπο,ανεφοδιασμός και ότι άλλο ζητάμε!
    να πέσουν τα έσοδα 30-40% και σου λέω εγώ μετά..
    θα το κάνατε?εγώ άνετα..
    το νόημα είναι να σέβονται αυτό που θέλουμε όχι να μας γράφουν μέσα στα μούτρα μας..
    αλλιώς αν δε γίνει κάποιο θαύμα ξεχαστεί τη παλια f1..