Ο Todt προκαλεί ξανά: Θέλει παρόμοιους κινητήρες με το WEC!

Σχετικά άρθρα

Ο Jean Todt έχει στρέψει την πλειοψηφία των οπαδών της Formula 1 εναντίον του με αυτά που δηλώνει και κάνει. Ο Πρόεδρος της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας δεν σέβεται την επιθυμία του κόσμου, κοιτώντας να προσεγγίσει περισσότερες εταιρείες στο κορυφαίο μηχανοκίνητο άθλημα. Είναι γνωστό ότι η Formula 1 μετατρέπεται όλο και περισσότερο σε ένα πρωτάθλημα αντοχής και τώρα ο Todt δηλώνει ανοιχτά πως αυτή είναι η επιθυμία του.

Ο Γάλλος υποστηρίζει πως η Formula 1 και το WEC θα πρέπει να έχουν παρόμοιους κινητήρες, με απώτερο σκοπό οι κατασκευαστές να μπορούν να αγωνίζονται και στις δύο κατηγορίες. Εσύ μπορεί να διαφωνείς, αλλά ο 71χρονος θεωρεί πως ένας κινητήρας της F1 θα πρέπει να καλύπτει 5.000 χιλιόμετρα, δηλαδή 16 αγώνες.

Αυτή τη στιγμή, έχουμε ξεχωριστούς κινητήρες για κάθε κατηγορία. Δε θα έπρεπε να είναι έτσι. Οι απαιτήσεις για τη Formula 1 και το WEC είναι παρόμοιες. Ένας κινητήρας Formula 1 θα πρέπει να κάνει 5.000 χιλιόμετρα, όσο είναι περίπου και η απόσταση σε έναν αγώνα του Le Mans. Το να έχουμε ένα concept κινητήρα, θα ήταν ελκυστικό για νέους κατασκευαστές, και θα σήμαινε ότι οι ομάδες της Formula 1 θα μπορούσαν να έχουν τη δική τους ομάδα στο Le Mans ή το αντίστροφο.

Ο Todt δήλωσε ξανά πως δεν πρόκειται να έχουμε περισσότερα από τρία power units το 2018, αφού, για να υπάρξει συγκεκριμένη αλλαγή στους κανονισμούς, θα πρέπει να έχουμε ομοφωνία μεταξύ των ομάδων, κάτι που δε συμβαίνει.

ΠηγήGMM

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Δες την Michele Mouton να αντιδρά στη νίκη της στο Rally Ακρόπολις

Η Michele Mouton είναι η πιο επιτυχημένη γυναίκα που συμμετείχε ποτέ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τον πρώτο της...

Εγνατία Οδός: Ακριβαίνουν τα διόδια έως και 120%. Στις ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Egis η παραχώρηση της για 35 χρόνια

Οι υπουργοί Υποδομών και Οικονομίας υπέγραψαν σήμερα την Κοινή Υπουργική Απόφαση για τις αυξήσεις στα διόδια της Εγνατίας Οδού και αναμένεται η δημοσίευσή της...
Autoblog.gr