Και ο λόγος φυσικά είναι η φορολογία. Αυτό δήλωσε ο Gernot Doellner, επικεφαλής της γκάμας της Panamera, τονίζοντας:

Η ζήτηση από τους πελάτες είναι μεγαλύτερη από το 10 με 15% που αρχικά αναμέναμε.

Πιο συγκεκριμένα, από το λανσάρισμα του μοντέλου, το 60% των συνολικών πωλήσεων αφορούν τις plug-in υβριδικές εκδόσεις του μοντέλου. Τα ηνία τα έχει το Βέλγιο με το 90% των πωλήσεων του μοντέλου, να ακολουθεί η Γαλλία με το 70%, ενώ στην Γερμανία μόλις το 25%. Παρόμοιο είναι το σκηνικό και στην Ελλάδα, καθώς στους δρόμους μας κυκλοφορούν ήδη 5 Panamera Turbo S E-Hybrid (2 εξ’αυτών Sport Turismo), ενώ αρκετές είναι και οι απλές 4 E-Hybrid.

Να θυμίσω η Panamera 4 E-hybrid συνδυάζει τον νέο 2,9-λίτρων V6 biturbo κινητήρα με έναν ηλεκτροκινητήρα. Συνδυαστικά παράγουν 462 άλογα με 700 Nm ροπής, έχει επίσημη μέση κατανάλωση 2,5 λίτρα/100 χλμ, 56 γρ/χλμ εκπομπές CO2, ενώ είναι σε θέση να ταξιδέψει 50 χλμ αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα του με μέγιστη ταχύτητα 140 χλμ/ώρα.

Κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4,6 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 278 χλμ/ώρα. Ο ηλεκτροκινητήρας παράγει 136 άλογα με 400 Nm ροπής, ενώ ο βενζινοκινητήρας 330 άλογα με 450 Nm ροπής. Το υβριδικό σύνολο συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο PDK αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, με τις μπαταρίες του ηλεκτροκινητήρα να αντλούν ενέργεια από μια& υγρόψυκτη μπαταρία ιόντων-λιθίου 14,1 kWh, η οποία βρίσκεται στο δάπεδο του χώρου αποσκευών. Η φόρτιση τους απαιτεί 5,8 ώρες με απλή οικιακή πρίζα και 3,6 ώρες με χρήση ταχυφορτιστή 7,2 kW.

Από την άλλη, η Panamera Turbo S E-Hybrid φοράει τον 4-λιτρο V8 κινητήρα της Turbo. Αυτός αποδίδει 550 άλογα και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 136 ίππων (100 kW), με την συνδυαστική απόδοση να αγγίζει πλέον τα 680 άλογα και τα 850 Nm ροπής.

Διαθέτει μπαταρία χωρητικότητας 14,1 kWh, που χαρίζει στο αυτοκίνητο μια ηλεκτρική αυτονομία ίση με 50 χιλιόμετρα. Το υβριδικό σύνολο διαθέτει έναν “αποζεύκτη”, ο οποίος ενεργοποιείται ηλεκτρομηχανικά από έναν συμπλέκτη, ενώ ο κινητήρας συνδυάζεται με το γνωστό αυτόματο PDK κιβώτιο 8 σχέσεων, το οποίο στέλνει την δύναμη και στους δύο άξονες.

Ολοκληρώνει το 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 3,4 δευτ., όντας 1,2 δευτ. από την E-Hybrid, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 310 χλμ/ώρα. H γερμανική εταιρία ανακοινώνει ότι η κατανάλωση του αυτοκίνητου είναι 2,9 λίτρα/100 χλμ., η ηλεκτρική κατανάλωση στα 16,2 kWh/100 χλμ, με τις εκπομπές ρύπων να φτάνουν τα 66 γρ/χλμ. Τέλος, μέσω του προαιρετικού on-board φορτιστή 7,2-kW, αντί του στάνταρ 3.6-kW, η φόρτιση των μπαταριών γίνεται σε 2,4 ώρες με οικιακό ρεύμα.

  • Mika

    Λογικο ειναι, αν δεις τις τιμες στην Ελλαδα και λαβεις υποψην τη φορολογια, τις επιδοσεις και την καταναλωση, η 4 Ε Hybrid ειναι η καλυτερη εκδοση για τη χωρα μας….