Πολύ πιο άσχημα θα είναι τα μονοθέσια του 2018. Ο λόγος δεν είναι άλλος από το σύστημα Halo, το οποίο η FIA θα ενσωματώσει σε όλα τα μονοθέσια, προκειμένου το κεφάλι του οδηγού να είναι πιο προστατευμένο. Η τεράστια πλειοψηφία των οπαδών, αλλά και των οδηγών είναι κατά του συστήματος, αφού το αισθητικό κομμάτι είναι αηδιαστικό, ενώ την ίδια ώρα αμφισβητείται έντονα ο βαθμός της προστασίας.
Ο Adrian Newey μιλάει για το σύστημα, λέγοντας ότι έχει ανάμεικτα συναισθήματα. Το βασικό γι’ αυτόν είναι πως θα αυξήσει την ασφάλεια των μονοθεσίων, διότι θεωρεί απαράδεκτο το γεγονός να τραυματίζονται σοβαρά οδηγοί στην εποχή μας.
Πρέπει να παραδεχτώ ότι έχω ανάμεικτα συναισθήματα για το Halo. Από τη μία, νιώθω πως οτιδήποτε βελτιώνει την ασφάλεια ενός μονοθεσίου, είναι καλό. Όταν κάποιος τραυματίζεσαι σοβαρά ή πεθαίνει, είναι τρομακτικό. Παρακολούθησα την κηδεία του Justin Wilson πριν από τρία χρόνια, και ήταν τρομερό να βλέπω τη θλίψη στα πρόσωπα της οικογένειάς του. Οπότε, αν βοηθήσει στο να γίνει το μονοθέσιο πιο ασφαλές, πρέπει να επικροτηθεί.
Ο επί κεφαλής του τεχνικού τμήματος της Red Bull Racing, ωστόσο, παραδέχεται ότι το σύστημα είναι άσχημο, υποστηρίζοντας πως θα πρέπει να γίνει έρευνα για μία προστασία που θα εφαρμοστεί στα μονοθέσια όλων των κατηγοριών, ώστε όλοι οι οδηγοί να είναι προστατευμένοι, όχι μόνο αυτοί της Formula 1.
Ο μηχανικού μού είπε ότι δείχνει τόσο αδέξιο και άσχημο. Απλώς φαίνεται πως θα έπρεπε να ήμασταν σε θέση να κάνουμε κάτι καλύτερο από αυτό. Πιστεύω ότι πρέπει να γίνει περισσότερη έρευνα. Πιθανώς, ένα κουβούκλιο θα ήταν πιο αισθητικό και πιο ελκυστικό, αλλά τότε θα ήταν μια κατηγορία με κλειστά μονοθέσια.
Αυτό που είναι σημαντικό είναι η Formula 1 να γίνει μια πιο οικονομικά προσιτή κατηγορία, επειδή γιατί πρέπει η ζωή των οδηγών της Formula Ford να είναι κατώτερη από αυτή των οδηγών της Formula 1; Θα πρέπει να βρούμε μία λύση που θα μεταφερθεί παντού, αλλά σίγουρα είναι άσχημο.