Η Audi παρουσίασε στην έκθεση της Φρανκφούρτης, τον περασμένο Σεπτέμβριο, το νέο RS4 Avant, το οποίο έχει σημαντικές αλλαγές συγκριτικά με τον προκάτοχό του. Το βασικότερο είναι ο κινητήρας, αφού πλέον κάτω από το καπό διαθέτει έναν BiTurbo V6 κινητήρας, 2,9 λίτρων, που αποδίδει 450 άλογα και 600 Nm ροπής. Η κίνηση φτάνει φυσικά σε όλους τους τροχούς και η γερμανική φίρμα ανακοινώνει πως το νέο της αυτοκίνητο κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4,1 δευτερόλεπτα.

Η τελική του ταχύτητα αυξάνεται στα 280 χλμ/ώρα με το προαιρετικό RS Dynamic πακέτο. Εκτός από την επιπλέον δύναμη, ρόλο στην βελτιωμένη επιτάχυνση παίζει και το βάρος, καθώς οι μηχανικοί της Audi το μείωσαν κατά 80 κιλά. Περισσότερα γι’αυτό μπορείς να διαβάσεις εδώ, αλλά μπορείς να δεις και το video από βρετανικό Carfection, και τον Henry Catchpole.

  • bulgary

    Όχι!

  • Scooby r22b

    Τα stason wagon είναι ιδανικά αυτοκίνητα για τους οικογενειάρχες (λόγο τεράστιων χώρων), όμως στην Ελλάδα δεν τά προτιμούμε λόγω εμφάνισης.
    Πρόσφατα μπήκαμε σε ταξί s/w (Skoda Superb) και ο οδηγός-ιδιοκτήτης, μας έλεγε για το πόσο “χαζός” ήταν τόσα χρόνια που δεν έπαιρνε s/w λόγω της εμφάνισης τους.
    Το συγκεκριμένο δεν κάνει για την Ελλάδα λόγω κινητήρα (2.9lt), οπότε όχι.
    Άν ζούσα εξωτερικό, όπου σε αρκετές χώρες τα κυβικά δεν έχουν σημασία στην φορολόγηση και αν, διέθετα τα χρήματα εννοείτε ναι.

  • freedoom1013

    159 sw, RS7 με έκαναν να αγαπήσω αυτή την κατηγορία.
    Μια χαρά όμορφα είναι, στην γειτονιά υπάρχουν 2, ένα passat και ένα Α4, που δεν είναι και τα πιο όμορφα στην κατηγορία τους, αλλά και πάλι!

  • SAMURAI-66

    Αν ηταν η επιλογη μου σε station wagon θα κοιτουσα κατευθειαν σε αυτο ακριβως που με εκανε να τα αγαπησω….subaru levorg 2.0 sti sport!!
    ……..https://youtu.be/nqQpXz9pXuY

    • a_f_a

      ωραίο αμάξι και αυτό αλλά το αουντι ειναι σε άλλη πίστα ακόμα και τιμολογιακά.
      στα 40-50.000 έπαιρνα το σουμπαρου, στα σχεδόν 100.000 το αουντι.

    • a_f_a

      ωραίο αμάξι και αυτό αλλά το αουντι ειναι σε άλλη πίστα ακόμα και τιμολογιακά.
      στα 40-50.000 έπαιρνα το σουμπαρου, στα σχεδόν 100.000 το αουντι.

  • ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ !!!!
    καποτε τα ελεγα νεκροφορες…πλεον σαν οικογενειαρχης……..ψαχνω δειλα δειλα για ενα S/W !!!!!!

    στην ουσια ειναι χαμηλωμενα SUV γιαυτους που δεν τους αρεσουν !!! :-P

    • Scooby r22b

      Μην το ψάχνεις δειλά-δειλά, πάρε S/W και θα με θυμηθείς.
      Δεν γνωρίζω πόσα χρήματα διαθέτεις, αν όμως σου βγαίνει θα σου πρότεινα http://autoholix.com/2017/09/02/subaru-levorg-1-6-gt-s/ ;-)

    • Mika

      Eιναι καταπληκτικο αμαξι, πραγματικα μ αρεσει παρα πολυ…..Δεν με χαλαει τοσο που ειναι τσιμπημενο,μια κι εχει καλο εξοπλισμο, με ξενερωνει τρομερα ομως το CVT..

  • Philby

    Είναι! Νομίζω πως διαχρονικά το δόγμα της AUDI για τη σπορ οδήγηση βρίσκει την καλύτερη εφαρμογή του στο RS4. Απλά θα το ήθελα σε κίτρινο.

  • Mika

    Eιναι ενα πραγματικα καταπληκτικο αυτοκινητο για τον οικογενειαρχη, και πιο “προσγειωμενο” αν μπορουμε να το πουμε ετσι απο το απιθανο RS6!

  • tabasco

    Για το rs4 τι να πω?Αμαξαρα!!
    Σχετικα με το Subaru levorg (μιας κ αναφερθηκε απο δυο φιλους)ομως,θα ηθελα να ρωτησω κατι..Γιατι ολοι κραζουν το cvt?Ειναι παλιο,εχει βγαλει προβληματα,δεν δουλεύει σωστα??Τι φαση?Θυμαμαι κ οταν διαβαζα σχολια εδω μεσα,στην δοκιμη που έκανε το autoblog,οι περισσότεροι ηταν αρνητικοί απεναντι στο cvt.Για να μην παρεξηγηθώ,ρωτάω επειδη δεν γνωρίζω.

    • Scooby r22b

      Τα κιβώτια συνεχούς μεταβαλλόμενης μετάδοσης (CVT), λειτουργούν όπως τα αυτόματα σκουτεράκια, δηλαδή, είναι ένα αυτόματο κιβώτιο, χωρίς γρανάζια και στη θέση τους υπάρχει ένας χαλύβδινος ιμάντας, που συνδέει δύο τροχαλίες μεταβαλλόμενης διαμέτρου. Αυτό έχει ώς αποτέλεσμα ένα μικρό πατινάρησμα, κάτι που δεν το συναντάς στα αυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη.
      Έχω κάνει test drive το levorg και σου λέω με σιγουριά ότι το cvt έχει βελτιωθεί σημαντικά στην λειτουργία του, δεν γνωρίζω όμως άν ισχύει το ίδιο και για την αξιοπιστία του.
      Επίσης διαπίστωσα ότι, το levorg 1.6 είναι ένα καλοστημένο, παντοδύναμο s/w, όπου στα 1600cc δεν έχει αντίπαλο.
      Στα μείον του, ο boxer (για όσους θέλουν οικονομία), μέτριος χορός για s/w (φαίνεται από την κοψιά του) & το cvt λόγω ότι περιορίζει τις δυνατότητες του οχήματος, το οποίο με ένα χειροκίνητο κιβώτιο, η διπλού συμπλέκτη, θα ήταν όπλο.
      Ακόμα και έτσι, τον μέσο οικογενειάρχη το cvt τον καλύπτει πιστεύω.

    • a_f_a

      μολις ειδα ένα τεστ για το φορεστερ και τα σχόλια ήταν ακριβώς αυτά που ανέφερες.

    • Scooby r22b

      Χαίρομαι που έχουν και άλλοι την ίδια γνώμη, διότι κάποιες φορές, όσον αφορά, Aston Martin, McLaren, Subaru & Godzilla, ίσως να μην είμαι και πολύ αντικειμενικός :-D

    • a_f_a

      ειναι από έναν μαλαισιανό που παρακολουθώ συχνά και εχει συμπαθητικές δοκιμές.
      https://www.youtube.com/watch?v=y3QF252y6Ks

    • a_f_a

      ειναι από έναν μαλαισιανό που παρακολουθώ συχνά και εχει συμπαθητικές δοκιμές.
      https://www.youtube.com/watch?v=y3QF252y6Ks

    • Scooby r22b

      Χαίρομαι που έχουν και άλλοι την ίδια γνώμη, διότι κάποιες φορές, όσον αφορά, Aston Martin, McLaren, Subaru & Godzilla, ίσως να μην είμαι και πολύ αντικειμενικός :-D

    • a_f_a

      μολις ειδα ένα τεστ για το φορεστερ και τα σχόλια ήταν ακριβώς αυτά που ανέφερες.

  • a_f_a

    απόλυτο
    τέλος

  • a_f_a

    απόλυτο
    τέλος