Πέντε χρόνια μακριά από νίκες συμπλήρωσε το 2017 η McLaren, μια κατάσταση που σίγουρα δεν μπορεί να συνεχιστεί. Εδώ και πέντε χρόνια, η πορεία της βρετανικής ομάδας είναι πτωτική, ειδικότερα αν κοιτάξουμε μετά το 2015, όπου η συνεργασία με τη Honda αποδείχθηκε άκρως καταστροφική. Η ομάδα του Woking δεν είχε άλλη λύση από το να διακόψει τη συνεργασία και να υπογράψει με τη Renault, η οποία είναι σαφώς σε καλύτερη κατάσταση από τους Ιάπωνες.

Με το ολοκαίνουριο power unit, η «Macca» και οι οπαδοί της ελπίζουν ότι το 2018 θα αποτελέσει μια χρονιά-ορόσημο, με την επιστροφή στα βάθρα και στις πρώτες θέσεις, κάτι που σε καμία περίπτωση δεν είναι εύκολο. Ο Zak Brown μάς προϊδεάζει για σημαντικές αλλαγές εν όψει της νέας σεζόν, με διαφορετικά χρώματα και νέο γκαράζ, προκειμένου οι Βρετανοί να ξεχωρίζουν ανάμεσα στις ομάδες.

Το μονοθέσιο δεν πρόκειται να δείχνει το ίδιο με πέρυσι. Όλη μας η εταιρεία, η ορατότητα της McLaren θα ανέβει στο επόμενο επίπεδο και θα είναι συναρπαστικό. Λέμε ότι θα είναι μια νέα εποχή, επιστρέψαμε και θα έχουμε μερικά σπουδαία πράγματα, όπως νέο γκαράζ. Κάτι που δεν έκανε πρόσφατα η McLaren είναι να είναι ηγέτης.

Με το γκαράζ μας και τα σχετικά, δείχνουμε όπως ο καθένας, οπότε πρέπει να προχωρήσουμε, ώστε στην Αυστραλία να λένε «είδατε τι έκανε η McLaren;» Αυτό ήταν πάντα η McLaren. Με την έλλειψη της ανταγωνιστικότητάς μας, έχουμε μπερδευτεί. Πρέπει να πάμε πίσω, να γίνουμε ομάδα και αυτό που ζηλεύει ο κόσμος. Νιώθω ότι το κάνουμε.

Ο Εκτελεστικός Διευθυντής της McLaren επισημαίνει ξανά πως δεν πρόκειται να αλλάξει το όνομα των Βρετανών λόγω ενός χορηγού, γι’ αυτό και προτιμά να αναφέρεται σε επί κεφαλής χορηγό και όχι σε χορηγό τίτλου, αφού μόνο έτσι θα μπορέσουν να εφαρμοστούν τα μελλοντικά σχέδια.

Χρειαζόμαστε έναν χορηγό τίτλου. Το μόνο που έχω κάνει είναι να ρίξω την ορολογία «τίτλος» σε «επί κεφαλής» και να κοιτάξω όλες τις εμπορικές πτυχές, που δεν είναι μόνο το μονοθέσιο, είναι και άλλες μορφές των αγώνων και πράγματα όπως το κτίριό μας και τις αίθουσες πολέμου και πράγματα αυτής της φύσης, κι έχω κοιτάξει τι είναι καλύτερο για να εμπορευματοποιήσουμε τον κόσμο της McLaren. Αυτό το σχέδιο δεν απαιτεί έναν «χορηγό τίτλου».

Απαιτεί έναν επί κεφαλής χορηγό, όχι απλώς έναν χορηγό τίτλου. Ξέρω ότι είναι σημασιολογία, όμως έχει να κάνει πραγματικά με την προστασία του ονόματος της McLaren. Αυτό είναι που προσπαθώ να κάνω, να μας κρατήσω ως McLaren. Δεν νιώθω πραγματικά ότι υπάρχει μεγάλη αξία ώστε να γίνει το όνομα του χορηγού μέρος του ονόματος, αλλά θεωρώ ότι μειώνεται ελαφρώς η αξία της ομάδας όταν μπαίνεις μαζί με μία άλλη εταιρεία στον τίτλο.

Έχουμε υπογράψει με τρεις συνεργάτες μέχρι στιγμής που θα ξεκινήσουμε να ανακοινώνουμε κι ελπίζουμε κάτι ακόμα. Δε θα είμαστε sold out το 2018, θα χρειαστεί χρόνος, αλλά είμαι πραγματικά χαρούμενος με την κατεύθυνση της ομάδας, τους οδηγούς μας, αλλά και την εμπορική μας δέσμευση με τους οπαδούς μας. Είναι μια σπουδαία εταιρεία με σπουδαία φίρμα που έχει υποβιβαστεί τα τελευταία χρόνια.

  • Mika

    Δεν μας ενδιαφερει τοσο πως θα δειχνει το γκαραζ Zak!!! Aλλα το μονοθεσιο να ειναι καλο, για να ξεκολλησει απο τον πατο!!!
    Ελπιζω να το καταλαβει αυτο ο Αμερικανος και να μην ασχολουμαστε με φρουφρου κι αρωματα…

    • Nerazzuro21

      Δεν ξέρω αν το έμαθες αλλά πάει και η Johnnie Walker. Την έκαναν και αυτοί μαζί με άλλους 6 χορηγούς.

    • παντως αν ειχαν χιουμορ θα μπορουσαν να γραψουν…
      ”απο τη στιγμη που θα πιεις και πιασεις τιμονι….παρε μια μακλαρεν-χοντα…τουλαχιστον θα πηγαινεις αργα” !!! :-P

    • Mika

      Σοβαρα μιλας???Οχι, δεν το ηξερα, αλλα τωρα που το λες δεν μου κανει τιποτα εντυπωση πια…..

  • Hercooligan

    Φτιάξτε επιτέλους ένα ΓΡΗΓΟΡΟ μονοθέσιο, γίνετε επιτέλους ΟΜΑΔΑ κι αφήστε τα φρου φρου για του χρόνου… πήξαμε στις υποσχέσεις!