Η Toyota στα μέσα της εβδομάδας παρουσίασε στην CES το e-Palette concept και ο πρόεδρος της Mazda Αμερικής, Jacob Brown, ανακοίνωσε πως η πλατφόρμα χρησιμοποιεί έναν περιστροφικό κινητήρα της Mazda, που λειτουργεί ως range extender.
Ο κινητήρας αναλαμβάνει την φόρτιση των μπαταριών που τροφοδοτούν με ενέργεια τον ηλεκτροκινητήρα, με την Mazda να ετοιμάζει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, που θα βγει στην αγορά το 2019 και θα προσφέρεται και με έναν μικρό wankel ranger extender κινητήρα, ο οποίος θα αναλαμβάνει την φόρτιση των μπαταριών. H συγκεκριμένη έκδοση θα πωλείται στην αγορά των ΗΠΑ, μιας και στην Ευρώπη και στην Ιαπωνία θα κυκλοφορήσει μονάχα ως αμιγώς ηλεκτρικό.
Πρακτικά, το e-Palette είναι μια αυτόνομη κινούμενη πλατφόρμα, Mobility Services Platform (MSPF) πάνω στην οποία διάφορες εταιρίες μπορούν να μεταφέρουν τα προϊόντα τους. Η ανάπτυξη της έγινε σε συνεργασία με αρκετές εταιρίες, όπως οι Pizza Hut, Amazon, Mazda και Uber και ο σχεδιασμός του εσωτερικού είναι ανοικτός, κάτι που επιτρέπει τις εταιρίες να μοιράζονται τις πλατφόρμες κατά τη διάρκεια της ημέρας. Έτσι τα πρωινά π.χ, θα μπορεί να μεταφέρει προϊόντα της Amazon και τα απογεύματα πίτσες της Pizza Hut.
Η Toyota δηλώνει πως αν η πλατφόρμα θα περάσει στη παραγωγή, θα προσφέρεται σε τρία διαφορετικά μεγέθη, προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες όλων των επιχειρήσεων ανά τον κόσμο, με τις εταιρίες να τοποθετούν το δικό τους λογισμικό αυτόνομης οδήγησης. Επιθυμία της ιαπωνικής εταιρίας είναι να ετοιμάσει ορισμένες πλατφόρμες προκειμένου να χρησιμοποιηθούν για τις ανάγκες των Ολυμπιακών Αγώνων του Τόκιο το 2020.