Η Toyota στην έκθεση του Τόκιο παρουσιάζει μια σειρά πρωτότυπων, με το e-Racer να ξεχωρίζει. Το πρωτότυπο είναι διθέσιο, μπορεί να προσφέρει οδηγική απόλαυση στους επιβάτες του, ενώ μπορεί να κινηθεί και αυτόνομα.

Σύμφωνα με την Toyota, το e-Racer σχεδιάστηκε για να αποδείξει πως ένα μέλλον με αυτόνομα αυτοκίνητα θα μπορεί να χαρίσει συγκινήσεις στους λάτρεις της οδήγησης. Οι επισκέπτες στο περίπτερο της Nissan, θα μπορούν, φορώντας ειδικά VR γυαλιά, να απολαύσουν μια γρήγορη βόλτα με το e-Racer μέσα σε κάποια πίστα αγώνων ταχύτητας.

Στο περίπτερο της Toyota βρίσκονται το νέο Mirai, διάφορα πρωτότυπα και ρομπότ, ηλεκτρικά scooter, αλλά και το Ultra-Compact BEV, το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής.

Στις σχετικές ειδήσεις η Toyota ανακοίνωσε πως κατά την διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων του Τόκιο το 2020, θα παρουσιάσει ένα ηλεκτρικό πρωτότυπο που κάνει χρήση solid state (στερεού τύπου) μπαταριών, με την συγκεκριμένη τεχνολογία μπαταριών να κυκλοφορεί στην αγορά στα μέσα της επόμενης δεκαετίας.

Το πρωτότυπο αναμένεται να βασίζεται στο e-Palette, με τις μπαταρίες στερεού τύπου, να αντικαθιστούν τις μπαταρίες ιόντων-λιθίου, έχοντας μικρότερο μέγεθος, αλλά συνάμα πενταπλάσια αυτονομία. Αντί για υγρό ηλεκτρολύτη, που χρησιμοποιούν οι μπαταρίες νικελίου-υδριδίου και ιόντων-λιθίου, διαθέτουν έναν στερεό κεραμικό ή πολυμερή ηλεκτρολύτη, προσφέροντας αυτονομία 500 χλμ ανά φόρτιση σε ένα επιβατικό αυτοκίνητο.

Οι περισσότερες μπαταρίες ιόντων-λιθίου χρειάζονται 20 με 30 λεπτά σε ταχυφορτιστή, για να γεμίσουν στο 80%, προσφέροντας μια αυτονομία -στην καλύτερη- 350 χλμ. Η Toyota θέλει με τις νέες μπαταρίες να μειώσει τον χρόνο φόρτισης σε όσο χρόνο διαρκεί η πλήρωση του ρεζερβουάρ ενός αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσης.