Με το 2017 να μην ήταν και η καλύτερη χρονιά της Subaru στην Ελλάδα, για το καινούργιο έτος η ιαπωνική εταιρία έχει πολύ υψηλές -αλλά όμως εφικτές- βλέψεις. Ο λόγος δεν είναι άλλος από τα νέα μοντέλα της, με τα οποία κάνει ένα δυναμικό ξεκίνημα, γι’αυτό σε προσκαλεί να τα γνωρίσεις και να τα οδηγήσεις.

Πιο συγκεκριμένα, το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Ιανουαρίου θα πραγματοποιηθεί το Subaru Open days, όπου θα έχεις τη δυνατότητα να δεις από κοντά και να οδηγήσεις τα ολοκαίνουρια Impreza και XV, στην αντιπροσωπεία της Πλειάδες Motors, στην Λεωφ. Κηφισίας 286, στο Χαλάνδρι, από τις 9 το πρωί μέχρι τις 5 το απόγευμα.

Τα δύο νέα αυτά μοντέλα πατάνε πάνω στη νέα πλατφόρμα SGP (Subaru Global Platform), ενώ διαθέτουν μόνιμη τετρακίνηση Symmetrical AWD, επανασχεδιασμένους boxer βενζινοκινητήρες (1.6 και 2.0 λίτρων) και αυτόματο κιβώτιο CVT. Ακόμα, τα νέα Impreza και XV φέρουν το σύστημα προληπτικής ασφάλειας EyeSight στον βασικό εξοπλισμό τους.

Με το EyeSight είναι εξοπλισμένο και το ανανεωμένο Forester 2.0i ES CVT, που θα είναι επίσης διαθέσιμο για test drive, μαζί με το Forester 2.0i 6MT, το Outback 2.0D ES και το Levorg 1.6 GT-S.

Η Ιαπωνική μάρκα είναι γνωστή για την αφοσίωσή της στην χρήση και εξέλιξη της υψηλής τεχνολογίας στα αυτοκίνητά της. Μια κορυφαία τεχνολογία που έχει διακριθεί παγκόσμια, έχει κερδίσει βραβεία από πληθώρα οργανισμών και υπηρετεί τόσο την ασφάλεια των επιβατών όσο και την απόλαυση της οδήγησης.

Όλα τα μοντέλα έχουν αποσπάσει τη βαθμολογία των 5 αστέρων στις δοκιμές του Euro NCAP και πρόσφατα, τα νέα Impreza και XV να διακρίθηκαν ως τα ασφαλέστερα οικογενειακά αυτοκίνητα στην κατηγορία τους από τον εν λόγω ευρωπαϊκό οργανισμό.

Οι άνθρωποι της Πλειάδες Motors θα απαντήσουν στις ερωτήσεις σου και θα σε συνοδεύσουν σε test-drive με το μοντέλο που επιθυμείς να γνωρίσεις καλύτερα. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε επισκεφθείτε το www.subaru.net.gr ή τηλεφωνήστε στο 210 6800800.

  • gv

    παρα πολυ ενδιαφέροντά αυτοκινητα αλλα πρεπει να εισαι ηλιθιος για να παρεις ατμοσφαιρικο με cvt συγνωμη κιολας!
    μονο diesel με χειροκινητο αλλα και παλι ψιλοκαιει παραπανω σε σχεση με ανταγωνιστες..
    γιατι δεν βαζουν τον 1,6 turbo στο xv και impreza?
    γιατι δε φτιαχνουν ενα αυτοματο στο επιπεδο των ανταγωνιστων?
    πολλα γιατι..
    μιλαμε οι ανθρωποι ειναι εγκληματιες..

    • οι πωλήσεις της Subaru παγκοσμίως λένε ακριβώς το αντίθετο!
      η παραγωγή των δύο εργοστασίων της (ένα Ιαπωνία και ένα Αμερική) έχει χτυπήσει ταβάνι…δουλεύουν 3 βάρδιες 365 ημερες το χρόνο, και πουλάνε 1.080.000 αυτοκίνητα ετησίως…εκ των οποίων τα 680.000 στην Αμερική…περισσότερα από όλον τον όμιλο της VW εκεί!

    • gv

      το ξέρω πολύ καλά αλλά αυτο δε σημαίνει κάτι..
      απλά ο κόσμος θελει subaru έστω και με αυτά τα ελαττωματα..
      δηλαδή πιστεύεις ότι με ένα κορυφαίο κιβώτιο οι πωλήσεις θα ήταν..λιγότερες?!
      ότι ο κόσμος είναι μαζοχας ας πούμε και λατρεύει τα cvt έναντι των άλλων σύγχρονων αυτόματων?
      με τιποτα..απλά θέλει subaru έστω και με αυτές τις επιλογές κιβωτίου,όχι εξαιτίας αυτών!
      καταλαβαίνεις τη διαφορά φαντάζομαι..
      και επίσης ελπίζω να μην οδηγάς κάποιο dsg ή turbo αλλά βγήκες εδώ να υπερασπιστεις τα ατμοσφαιρικά και τα cvt γιατί τότε τζάμπα μιλάμε..

    • GioKak

      Μα, η Subaru προσφέρει ήδη ένα κορυφαίο κιβώτιο, προσφέρει το κορυφαίο CVT της αγοράς!
      Και η συντριπτική πλειοψηφία των αγοραστών Subaru δεν είναι petrolheads, daily commute drivers είναι!
      Υπό αυτό το πρίσμα, τους φτάνει και τους περισεύει το CVT! ;-)

      Κι εμένα θα μου έκανε στο καθημερινό μου αυτοκίνητο, το έχω βιώσει σε Forester και XV.

    • a_f_a

      στα τεστ λένε παντως οτι το cvt τους ειναι εξαιρετικό.

    • Scooby r22b

      Έχει βελτιωθεί απίστευτα. Το πατινάρησμα στην εκκίνηση, είναι πλέον ελάχιστο έως ανύπαρκτο.
      Εάν και προτιμώ τα διπλού συμπλέκτη, το CVT έχει κάνει άλματα προόδου, καλύπτοντας τις ανάγκες του μέσου οδηγού.
      Το μόνο που δεν γνωρίζουμε ακόμη είναι τι γίνεται με την αξιοπιστία των νέων CVT.

    • a_f_a

      μιλάμε για οικογενειακά αυτοκίνητα και όχι wrc καταστάσεις και πιστευω η σουμπα, κάτι θα ξέρει και για κάποιο λόγο τα βάζει.
      το τελευταίο CVT που οδήγησα ήταν στο νεο σουιφτ 1.2 και σε τεστ που του έκανα, δε κατάλαβα πατιναρίσματα κλπ. δε ξέρω γιατι κράζει τόσος κόσμος τα συγκεκριμένα κιβώτια. για νορμαλ και σβέλτη χρήση μια χαρά ειναι.

  • gv

    παρα πολυ ενδιαφέροντά αυτοκινητα αλλα πρεπει να εισαι ηλιθιος για να παρεις ατμοσφαιρικο με cvt συγνωμη κιολας!
    μονο diesel με χειροκινητο αλλα και παλι ψιλοκαιει παραπανω σε σχεση με ανταγωνιστες..
    γιατι δεν βαζουν τον 1,6 turbo στο xv και impreza?
    γιατι δε φτιαχνουν ενα αυτοματο στο επιπεδο των ανταγωνιστων?
    πολλα γιατι..
    μιλαμε οι ανθρωποι ειναι εγκληματιες..

  • SAMURAI-66

    Το Levorg ηταν και ειναι απο την πρωτη μερα της παρουσιασης του το ονειρο μου και μαλιστα στην sti 2λιτρη μορφη του που δεν ερχεται βεβαια ελλαδα,και αν ειχα την δυνατοτητα σημερα να κοιταξω subaru σε αυτο θα πηγαινα στην απλη εκδοση που διατιθεται απο την ελληνικη αντιπροσωπεια 1.6Gt-s….ολοκληρωμενο αυτοκινητο!

  • Φωτόνιον

    Εάν δεν έχεις οδηγήσει Subaru δεν μπορείς να καταλάβεις για τι αμαξάρες μιλάμε. Όλα τ’άλλα είναι να ‘χαμε να λέγαμε…

  • tcdrifter

    Ολοι αγαπάνε τα Subaru και ξέρουν τι αμαξάρες είναι. Ειναι λογικό όμως στην Ελλάδα να μην τραβάνε πολύ καθώς το φτηνότερο ξεκινάει απο 23Κ.. Και αν μπει στην εξίσωση πως μιλάμε για ατμόσφαιρα 1.6 (Impreza) με τσιμπημένα καυσαέρια (φορολογία) δεν είναι παράλογο. Παίρνεις βέβαια 4χ4 Premium Γιαπωνέζικο εργαλείο. Μακάρι να πουληθούν περισσότερα να χαιρόμαστε να τα βλέπουμε.

    • Lupo

      παντως το impreza 1.6 pure μπαινει στο δακτυλιο

  • vaggscoobys

    Ανετα το αγόραζα αλλά και ένα χειροκίνητο θα βοηθούσε ακόμα περισσότερο.

  • a_f_a

    ότι καλύτερο. όμορφα πια τα σουμπαρού και από ότι είδα σε τεστ-βιντεο, πολύ καλό πατημα, ποιότητα κύλησης.
    αν έπαιρνα αμαξι σε οποια κατηγορία παιζει η σουμπαρού, έπαιρνα ένα “χθες”.

  • Βελισσάριος

    Αυτα τα αυτοκινητα μονο διλιτρα τα ευχαριστιεσαι και εκει μπαινουν τα φορολογικα..

    • Scooby r22b

      Εάν μένεις Αθήνα, σε παροτρύνω να πας ένα test drive το Levorg 1.6GT-S.
      Ειλικρινά αξίζει τον κόπο. :-)

  • Spiros Athanassopoulos

    Αυτος ο θορυβος της αεροδυναμικης τους..δεν υποφερεται. Με 40000 ευρω και τετοιο θορυβο….;

    • GioKak

      Πλέον όλα (εκτός του BRZ) έχουν πλαίσιο στα παράθυρα, οπότε δεν υπάρχει κανένας αεροδυναμικός θόρυβος που να τα διαφοροποιεί αισθητά από τα υπόλοιπα μοντέλα του ανταγωνισμού. ;-)

    • Spiros Athanassopoulos

      αναφερεσαι στα 2 τελευταια μοντελα; διοτι εκανα περυσι τεστ ντραιβ το outback και πανω απο τα 110 ακουγα θορυβο απο τον αερα και δεν ηταν απο τους καθρεπτες.

    • GioKak

      Τα Outback που βασίζονται στα Legacy 5ης κι 6ης γενιάς, δηλαδή όλα από το 2009 και μετά, έχουν πλαίσιο στα παράθυρα όλων των θυρών και δεν υποφέρουν από τον αεροδυναμικό θόρυβο που υπέφεραν, όντως, τα παλαιότερα Outback αλλά και Forester, Impreza κτλ…

      Φυσικά, η ένταση αεροδυναμικών θορύβων επηρεάζεται κι από τον τύπο των ελαστικών, την ύπαρξη ή όχι mud flaps, τις ράγες οροφής, την ύπαρξη ή όχι των προστατευτικών ποδιών κάτω από τον κινητήρα και άλλα…

    • Spiros Athanassopoulos

      σωστα, εχει και τις ργες οροφης…

  • Spiros Athanassopoulos

    Αυτος ο θορυβος της αεροδυναμικης τους..δεν υποφερεται. Με 40000 ευρω και τετοιο θορυβο….;