Οι εκθέσεις αυτοκινήτων έχουν αρχίσει να χάνουν την αίγλη του παρελθόντος. Βλέπεις στην εποχή του διαδικτύου, οι εταιρίες επιλέγουν τις παρουσιάσεις των νέων μοντέλων τους να γίνονται μέσω αυτού, ενώ παράλληλα δημιουργούν events προκειμένου να παρουσιάσουν μόνες τους τα νέα τους μοντέλα. 

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα όλο και περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες να γυρνούν την πλάτη στα “διεθνή σαλόνια”. Τον περασμένο Σεπτέμβριο στην έκθεση της Φρανκφούρτης εννέα μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες δεν έδωσαν το παρόν (Alfa Romeo, DS, Fiat, Infiniti, Jeep, Mitsubishi, Nissan, Peugeot και Volvo).

Σε δύο μήνες από σήμερα θα ανοίξει τις πύλες της η φετινή έκθεση της Γενεύης εκεί όπου η MINI, η Opel και η DS δεν θα έχουν περίπτερο μιας και σύμφωνα με τις εταιρίες δεν έχουν κάτι καινούργιο να δείξουν στο κοινό. Σημαντικό ρόλο στην απουσία τους είναι η μείωση του κόστους, ειδικά για την Opel, στη προσπάθεια της PSA να την καταστήσει ξανά κερδοφόρα. Η Opel αναφέρει πως θα επικεντρωθεί στα δικά της events για την προώθηση των μοντέλων της και πως θα συμμετέχει σε μεγάλες εκθέσεις μονάχα “όταν υπάρχουν καλές επιχειρηματικές και εμπορικές αιτίες για αυτό το σκοπό”.