Η Renault ανακοίνωσε τον περασμένο Οκτώβριο ότι θα αποχωρήσει από την Formula E, για να επικεντρωθεί στην Formula 1. Την θέση της στον θεσμό για την σεζόν 2018/19 θα πάρει η Nissan, μιας και οι δυο εταιρίες τρέχουν κάτω από την συμμαχία Renault-Nissan. Έτσι, η Nissan γίνεται ο πρώτος ιαπωνικός κατασκευαστής που θα έχει εμπλοκή στο πρωτάθλημα της Formula E. Οι δύο εταιρίες θα συνεργαστούν για να εξασφαλίσουν την ομαλή μετάβαση, αξιοποιώντας την ήδη υπάρχουσα τεχνογνωσία και ανάπτυξη.

Για την ιαπωνική εταιρία το πρωτάθλημα ηλεκτρικών μονοθεσίων θα είναι ο πρώτος διεθνής θεσμός που θα τρέξει, μετά την παταγώδη αποτυχία στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής, και την αποχώρηση της στο τέλος του 2015.

Ο Michael Carcamo, διευθύνων σύμβουλος της Nismo, δήλωσε ότι η εταιρία του θα χρησιμοποιήσει πληροφορίες από κάθε πρόγραμμα, είτε πρόκειται για Super GT είτε για LMP1 ή DPi, τονίζοντας:

Έχουμε μηχανικούς σε όλα αυτά τα πρωταθλήματα, και μπορούμε να εκμεταλλευτούμε όλες τις γνώσεις τους. [Στο LMP1] μερικά από τα μαθήματα μας ήταν τεχνικά, σχετικά με συγκεκριμένες τεχνολογίες, τι δούλεψε και τι όχι, τι είδους ενισχύσεις χρειαζόμαστε σε ποιους τομείς. Υπάρχουν πολλά σχετικά με τις βέλτιστες πρακτικές, τον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να κάνουμε έναν οργανισμό να λειτουργήσει, τι χρειάζεται για τις μεγάλες αποστάσεις, πώς να βάλουμε τους ανθρώπους σε ένα καλό εργασιακό περιβάλλον για να έχουμε επιτυχία.

Λανσάραμε τη δεύτερη γενιά του Leaf, κάνουμε έρευνα και ανάπτυξη στα ηλεκτρικά οχήματα για αρκετά χρόνια. Θα το εκμεταλλευτούμε, υπάρχουν άνθρωποι που δουλεύουν σε προηγμένα κέντρα έρευνας και ανάπτυξης, καθώς και στους αγώνες, έτσι έχουμε πολλούς πόρους που μπορούμε να εφαρμόσουμε σε αυτήν την προσπάθεια.

Και το ερώτημα που τίθεται είναι: θα τα καταφέρουν ή η Formula E θα είναι ακόμα μια κακή παρένθεση;