Ιδιαίτερα επιτυχημένο ήταν το 2017 για την Caterham, καθώς πούλησε 667 αυτοκίνητα, 51 περισσότερα σε σχέση με το προηγούμενο έτος. To νούμερο σηματοδοτεί μια αύξηση 8% συγκρινόμενο με το 2016, ενώ είναι το μεγαλύτερο τα τελευταία 20 χρόνια, κάτι που απεικονίζει την αυξανόμενη παγκόσμια αγορά για drivers αυτοκίνητα.

Με αφορμή την ανακοίνωση των πωλήσεων, ο CEO της μικρής βρετανικής εταιρίας, Graham MacDonald, εξέφρασε την επιθυμία του να κατασκευάσει ένα αλουμινένιο πλαίσιο για το Seven. Σήμερα το αυτοκίνητο βασίζεται σε ένα χωροδικτύωμα κατασκευασμένο εξ’ολοκλήρου από χάλυβα, με τα μέρη του σώματος να είναι από αλουμίνιο.

Ο MacDonald έσπευσε να πει ότι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κάποιο έτοιμο πλάνο για την κατασκευή του αλουμινένιου πλαισίου, αλλά πιστεύει ότι η αυξανόμενη ζήτηση έχει δώσει στην εταιρεία του τη χρηματοοικονομική ασφάλεια να εξετάσει το ενδεχόμενο να αναπτύξει ένα τέτοιο στο μέλλον, αρκεί να παραμείνει πιστό στην κληρονομιά του Seven.

Το υψηλόβαθμο στέλεχος της Caterham μίλησε και για τους κινητήρες, τονίζοντας:

Οι Sigma και Duratec κινητήρες της Ford [τους οποίους χρησιμοποιεί η Caterham] φτάνουν στο τέλος του κύκλου ζωής τους. Έτσι, εξετάζουμε διάφορες επιλογές για την αντικατάσταση τους.

Ιδανικά, ο MacDonald θέλει να αποφύγει τους turbo κινητήρες για τα μοντέλα της Caterham, αλλά παραδέχτηκε ότι ενδέχεται τελικά να είναι αναγκαία η χρήση τους, κυρίως επειδή υπάρχει πολύ περιορισμένος αριθμός ατμοσφαιρικών κινητήρων που εξακολουθούν να διατίθενται στην αγορά, συνεχίζοντας:

Νομίζω ότι πάντα προσπαθούσαμε να κρατήσουμε μακριά τους turbo κινητήρες, αλλά με τo WLTP θα πρέπει να πάρουμε έγκριση τύπου με το νέο ευρωπαϊκό πρότυπο.

  • jonjon

    Έχει τύχη και οδηγήσει ένα! Έχει τρομερό στήσιμο.