Είτε συμπαθείς τον Fernando Alonso είτε όχι, δεν μπορείς σε καμία περίπτωση να αμφισβητήσεις τις ικανότητες και την ταχύτητά του. Σίγουρα, έχει να κατακτήσει κάποιον τίτλο από το 2006, αλλά ο Ισπανός σπανίως είχε το ταχύτερο μονοθέσιο. Παρ’ όλα αυτά, έχει δείξει πολλές φορές την ταχύτητά του, και τώρα θέλει να το κάνει κι εκτός Formula 1, συμμετέχοντας στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής, για λογαριασμό της Toyota.

Ο 36χρονος θα πάρει μέρος σε 26 αγώνες φέτος (21 για τη Formula 1 και πέντε για το WEC), οι οποίοι γίνονται 27 μέσα στο 2018 αν συνυπολογίσουμε και τις 24 ώρες της Daytona, στα τέλη του περασμένου μήνα. Το πρόγραμμα αυτό δεν είναι εύκολο για έναν οδηγό, όμως ο Zak Brown έχει πίστη στον οδηγό του, λέγοντας ότι θα τα βγάλει πέρα, αφού γνωρίζει τις δυνάμεις του και τι μπορεί να κάνει.

Τι θα έκανε εκείνα τα Σαββατοκύριακα αν δεν έτρεχε; Δε θα δοκίμαζε ένα μονοθέσιο της Formula 1, δε θα οδηγούσε στον προσομοιωτή. Υπάρχουν τόσα πολλά που μπορεί να κάνει. Έχουμε όλα όσα χρειαζόμαστε από αυτόν στη Formula 1, οπότε αυτά τα Σαββατοκύριακα θα μπορούσε να κάνει καρτ ή να παίζει γκολφ ή ό,τι άλλο ήθελε να κάνει, έτσι θα είναι μέσα σε ένα αγωνιστικό WEC της Toyota.

Ξέρει τι κάνει. Είναι απίστευτα προετοιμασμένος. Μετά από τις 24 ώρες της Daytona, πήγε στον προσομοιωτή της Toyota για το αυτοκίνητο. Είναι πίσω στη δράση και πιστεύω ότι είναι ένας πολύ ιδιαίτερος αθλητής που πιθανότατα οι περισσότεροι δε θα μπορούσαν, και δεν πιστεύω ότι δε θα το έκανε αν δεν πίστευε ότι μπορεί να το κάνει στο υψηλότερο επίπεδο.

Το αφεντικό της McLaren βλέπει την αγωνιστική δίψα του Ferni, επισημαίνοντας πως η ηλικία του δεν έχει να κάνει με τις επιδόσεις του, αφού τα 36 χρόνια δεν είναι πάρα πολλά για έναν οδηγό τέτοιου επιπέδου.

Δεν έχω δει κάτι παρόμοιο. Οδηγεί κάθε Σαββατοκύριακο, στον μισό χρόνο κάτω από ένα διαφορετικό όνομα όταν κάνει καρτ. Οπότε, απλώς θέλει να είναι σε αγωνιστικά αυτοκίνητα. Κι εγώ όταν δεν είμαι σε ένα Grand Prix, αντί να παίζω γκολφ το Σαββατοκύριακο, πηγαίνω σ’ έναν από τους αγώνες με την United Autosports, επειδή θέλω να είμαι στην πίστα.

Πιστεύω ότι αυτό με κρατάει φρέσκο και συγκεντρωμένο, και αυτό είναι που θέλω να κάνω. Νομίζω ότι οι οδηγοί χάνουν το κίνητρό τους προτού μεγαλώσουν. Δεν είμαι από αυτούς που λένε ότι πρέπει να είσαι στη Formula 1 από τα 18 και ότι 20 χρονών είσαι μεγάλος. Επίσης, δεν πιστεύω ότι τα 36 χρόνια είναι πολλά. Όλα έχουν να κάνουν με το κίνητρο.

  • κανεις δεν μπορει να πει οτι ο ΙΣΠΑΝΟΣ δεν ειναι ενας εξαιρετικος οδηγος…ενας απο τους κορυφαιους της ιστοριας του σπορ !!!!
    αλλα αμα δεν παινεψεις το σπιτι σου θα πεσει να σε πλακωσει……οκ μιαμιση ωρα οδηγαει την κυριακη και κανα 2ωρο το Π/Σ !!!! και εχει μπροστα του 5 μερες για να ξεκουραστει !!!
    εδω πχ στην πρεμιερ λιγκ παιζουν ανα 2-3 μερες και ενα παιχνιδι και δεν κουραζοντε !!!! μην τρελαθουμε τωρα που διαβαζουμε συνεχεια για το ”ΔΥΣΚΟΛΟ” προγαμμα του Φερναδο !! πραγματικα αρχιζει και κουραζει !!!!

    υ.γ ασφαλως και πλεον αυτο με τα ορια ηλικιας αλλαζει σιγα σιγα…..ισχυε πιστευω μεχρι και τη δεκαετια του 80…που η επιστιμη/ιατρικη ηταν κατι αγωνστο για τους πιλοτους…και οι καταχρησεις εδιναν και επαιρναν…..πλεον αν ενας εχει στοχο και ειναι διατεθμενος να κανει τις θυσιες του στην καλοπεραση…..μπορει να οδγησει μεχρι και τα 40+!!!

    • gronholm89

      Συμφωνω σε ολα, εκτος απο το θεμα κουρασης… οπως ειπες στο ποδοσφαιρο τρεχεις περα δωθε για κανα διωρο, αλλα εχεις ημιχρονο, γινονται διακοπες, καθυστερησεις κλπ και παιρνεις ανασες, ενω στα motorsports εχεις 1μιση – 2ωρες στην τσιτα!! Συν του οτι κανεις χιλιαδες χιλιομετρα απο την μια ακρη του κοσμου στην αλλη με οτι αυτο συνεπαγεται: τζετλακ, κουραση, επιρροη στον οργανισμο λογω αλλαγης κλιματος…

    • δες το jet lag πιστευω ισχυει για μενα και σενα που ταξιδευουν μια δυο φορες……αυτοι το εχουν συνηισει πιστευω……στην τελικη δεν πιστευω πως πετανε πεμπτη βραδυ για να ειναι την παρασκευη το πρωι στην πιστα….
      αμα πετας την δευτερα το πρωι….πιστευω μεχρι την παρασκευη το βιολογικο σου ρολοι εχει ερθει στα ισα του !!!

      οσο για τη σωματικη κουραση διαφνωνω οτι ειναι τοσο ρακοι….αντε σε εναν δυο αγωνες στη χρονια…λογο ζεστης να υπαρχει η κουραση……αλλιως πλεον ολοο οι οδηγοι εχουν τετοια φυσικη κατασταση που απλα θελουν εναν καλο κυριακατικο βραδινο υπνο για να στρωσουν !!!

    • Kalathakia

      Ακριβώς της ίδιας άποψης είμαι και γω. Προσωπικά έπαιζα ερασιτεχνικό μπάσκετ, φουλ προπονήσεις και έπαιρνε ως συμπλήρωμα μια απλή πρωτεΐνη και ένιωθα πολύ καλύτερα την επόμενη μέρα. Φανταστείτε επαγγελματίες αθλητές! (Δεν αναφέρομαι σε αναβολικά αλλά σε βοηθήματα/συμπληρώματα)

    • kai ολα αυτα χωρις να εχεις ενα επιστημονικο κλιμακιο απο πισω σου !!!!! φαντασου οτι ενας αμα χτυπησειι το ποδι του..θελει πχ 3 μηνες για να επανελθει…..και σε αυτο το επιπεδο βλεπουμε οτι σε 20 μερες ειναι πισω στη δραση!!!!!