Είτε συμπαθείς τον Fernando Alonso είτε όχι, δεν μπορείς σε καμία περίπτωση να αμφισβητήσεις τις ικανότητες και την ταχύτητά του. Σίγουρα, έχει να κατακτήσει κάποιον τίτλο από το 2006, αλλά ο Ισπανός σπανίως είχε το ταχύτερο μονοθέσιο. Παρ’ όλα αυτά, έχει δείξει πολλές φορές την ταχύτητά του, και τώρα θέλει να το κάνει κι εκτός Formula 1, συμμετέχοντας στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής, για λογαριασμό της Toyota.

Ο 36χρονος θα πάρει μέρος σε 26 αγώνες φέτος (21 για τη Formula 1 και πέντε για το WEC), οι οποίοι γίνονται 27 μέσα στο 2018 αν συνυπολογίσουμε και τις 24 ώρες της Daytona, στα τέλη του περασμένου μήνα. Το πρόγραμμα αυτό δεν είναι εύκολο για έναν οδηγό, όμως ο Zak Brown έχει πίστη στον οδηγό του, λέγοντας ότι θα τα βγάλει πέρα, αφού γνωρίζει τις δυνάμεις του και τι μπορεί να κάνει.

Τι θα έκανε εκείνα τα Σαββατοκύριακα αν δεν έτρεχε; Δε θα δοκίμαζε ένα μονοθέσιο της Formula 1, δε θα οδηγούσε στον προσομοιωτή. Υπάρχουν τόσα πολλά που μπορεί να κάνει. Έχουμε όλα όσα χρειαζόμαστε από αυτόν στη Formula 1, οπότε αυτά τα Σαββατοκύριακα θα μπορούσε να κάνει καρτ ή να παίζει γκολφ ή ό,τι άλλο ήθελε να κάνει, έτσι θα είναι μέσα σε ένα αγωνιστικό WEC της Toyota.

Ξέρει τι κάνει. Είναι απίστευτα προετοιμασμένος. Μετά από τις 24 ώρες της Daytona, πήγε στον προσομοιωτή της Toyota για το αυτοκίνητο. Είναι πίσω στη δράση και πιστεύω ότι είναι ένας πολύ ιδιαίτερος αθλητής που πιθανότατα οι περισσότεροι δε θα μπορούσαν, και δεν πιστεύω ότι δε θα το έκανε αν δεν πίστευε ότι μπορεί να το κάνει στο υψηλότερο επίπεδο.

Το αφεντικό της McLaren βλέπει την αγωνιστική δίψα του Ferni, επισημαίνοντας πως η ηλικία του δεν έχει να κάνει με τις επιδόσεις του, αφού τα 36 χρόνια δεν είναι πάρα πολλά για έναν οδηγό τέτοιου επιπέδου.

Δεν έχω δει κάτι παρόμοιο. Οδηγεί κάθε Σαββατοκύριακο, στον μισό χρόνο κάτω από ένα διαφορετικό όνομα όταν κάνει καρτ. Οπότε, απλώς θέλει να είναι σε αγωνιστικά αυτοκίνητα. Κι εγώ όταν δεν είμαι σε ένα Grand Prix, αντί να παίζω γκολφ το Σαββατοκύριακο, πηγαίνω σ’ έναν από τους αγώνες με την United Autosports, επειδή θέλω να είμαι στην πίστα.

Πιστεύω ότι αυτό με κρατάει φρέσκο και συγκεντρωμένο, και αυτό είναι που θέλω να κάνω. Νομίζω ότι οι οδηγοί χάνουν το κίνητρό τους προτού μεγαλώσουν. Δεν είμαι από αυτούς που λένε ότι πρέπει να είσαι στη Formula 1 από τα 18 και ότι 20 χρονών είσαι μεγάλος. Επίσης, δεν πιστεύω ότι τα 36 χρόνια είναι πολλά. Όλα έχουν να κάνουν με το κίνητρο.